Az ügyfélszolgálati árkalkulátor

A LiveAgent help desk szoftverrel a legjobb ár-érték arányt érheti el.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Hitelkártya nem szükséges    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Helpdesk Comparison
Woman thinking
Lets get started

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Vessen egy pillantást a LiveAgent néhány fő funkciójára. Javítsa tudásmenedzsmentjét egy ügyfélkapu segítségével. Használja a jegykezelést ügyfélkapcsolat-kezelési eszközként. A zökkenőmentes jegyelosztással mindig naprakész lehet az ügyfélszolgálattal.

A kalkulátor előnyei

Az ügyfélszolgálati árkalkulátor előnyei

Tekintse meg ügyfélszolgálatunk árkalkulátorának előnyeit, és derítse ki, hogyan segíthet az ügyfélszolgálat javításában

Helpdesk benefits
5

Egyszerű lépések

Árkalkulátorunk segítségével 5 egyszerű lépésben megtalálhatja az ideális ügyfélszolgálati megoldást.

70+

Hasonlítsa össze a help desket

Hasonlítsa össze a több mint 70 népszerű ügyfélszolgálati megoldást, és találja meg a legjobb ajánlatot.

72 %

Decrease in costs

Csökkentse költségeit, és akár 72%-ot takarítson meg az ügyfélszolgálati szoftver árán a LiveAgent segítségével.

Minden az egyben megoldás

Mit tud nyújtani a LiveAgent?

Hozzáférhet egy teljes értékű többcsatornás jegykezelő rendszerhez, amely képes kezelni a legnépszerűbb ügyfélcsatornákat. Támogatás nyújtása e-mailben, hívásokon, élő csevegésen, tudásbázissal rendelkező ügyfélportálon vagy közösségi médián keresztül, például Facebookon, Instagramon, Twitteren vagy Viberen. Használja ki a több mint 130 funkciót és 150+ integrációt.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Hitelkártya nem szükséges    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
What can LiveAgent provide
Medal icon

Kezdje el a LiveAgent használatát most!

Próbálja ki mindazt, amit kínálunk, egy 14 napos ingyenes próbaverzióval

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Hitelkártya nem szükséges    
  • ✓ Bármikor lemondhatja

Hasonlítsa össze az 5 legnépszerűbb help desk megoldást

Tekintse meg, hogy a LiveAgent hogyan áll a piac többi, vezető megoldásával szemben.
Teljesen átlátható, nincs rejtett információ.

Funkciók LiveAgent
Próbálja ki a legjobb help desk alternatívát ingyenesen! Hitelkártya megadása nem szükséges.
Zendesk
Zendesk versenytárs.
Freshdesk
Freshdesk versenytárs.
LiveChat
LiveChat versenytárs.
Intercom
Intercom versenytárs.
Jegykezelés
Számos kommunikációs vonallal csatlakozik (például e-mail, élő csevegés, telefonközpont vagy közösségi média), hogy racionalizálja az összes üzenetet, és lehetővé tegye a felhasználók számára, hogy válaszoljanak rájuk a jegykezelő szoftverből.
Jegy
$15/hó/ügynök Tartalmazza a Jegy csomag, amely ügynökenként havi 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
Professional
$59/hó/ügynök Tartalmazza a professzionális csomag, amely ügynökenként havonta 59 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
Blossom
$19/hó/ügynök Tartalmazza a Blossom csomag, amely ügynökenként havi 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
Starter
$19/hó/ügynök Tartalmazza a Kezdő csomag, amely ügynökenként havi 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
Starter
$79/hó/ügynök Tartalmazza a kezdő csomag, amely havi 79 dollárba kerül az első ügynökért. Minden további ügynök 19 dollárba kerül ügynökenként havonta. Minden ár USD-ben értendő.
Élő Chat
Natív élő csevegő modul, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhely látogatóival.
Jegy+chat
$29/hó/ügynök Tartalmazza a Jegy + Chat csomag, amely ügynökenként havi 29 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
Add-on
$15-59/hó/ügynök Kiegészítő funkcióként elérhető havi 15-59 dollárért. Minden ár USD-ben értendő.
Garden
$45/hó/ügynök Tartalmazza a Garden csomag, amely ügynökenként havi 45 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
Starter
$19/hó/ügynök Tartalmazza a Kezdő csomag, amely ügynökenként havi 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
Enterprise
Igény szerinti árazás A csomagban szerepel, igény szerinti árral.
Beépített Call Center
Virtuális call center központi műszerfallal a hívások kezdeményezéséhez, fogadásához és kezeléséhez.
All-inclusive
$39/hó/ügynök Tartalmazza az All-Inclusive csomagban, amelynek költsége ügynökönként havonta 39 USD. Minden ár USD-ben értendő.
Add-on
$45/hó/ügynök Kiegészítő funkcióként elérhető havi 45 dollárért. Minden ár USD-ben értendő.
Estate
$85/hó/ügynök Tartalmazza az Estate csomag, amely ügynökenként havi 85 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
A LiveChat nem kínálja ezt a funkciót
Az Intercom nem kínálja ezt a funkciót
Facebook & Twitter
Integráció, amely beolvassa az összes tweetet, megjegyzést, említést és Facebook-üzenetet, és azokat jegyekké alakítja, amelyekre közvetlenül a szoftverből lehet válaszolni.
Add-on
$39/hó/ügynök Kiegészítő funkcióként elérhető fiókonként havi 39 USD-ért, vagy all-inclusive csomagban 39 USD/hó/ügynök áron. Minden ár USD-ben értendő.
Team
$25/hó/ügynök Szerepel a Team csomagban, amely ügynökenként havi 25 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
Blossom
$19/hó/ügynök Benne van a Blossom csomagban, amely ügynökenként havi 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
A LiveChat nem kínálja ezt a funkciót
Enterprise
On-demand pricing A csomagban szerepel, igény szerinti árral.
Szabályok és automatizálás
Az ügyfélszolgálati folyamatok felgyorsítása érdekében megvalósítható automatizálási szabályok.
Jegy
$15/hó/ügynök Tartalmazza a Jegy csomag, amely ügynökenként havi 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
Team
$25/hó/ügynök Szerepel a Team csomagban, amely ügynökenként havi 25 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
Garden+Add-on
$45/hó/ügynök Tartalmazza a Garden csomag, amely ügynökenként havi 45 dollárba kerül, vagy hozzáadható. Minden ár USD-ben értendő.
A LiveChat nem kínálja ezt a funkciót
Enterprise
Igény szerinti árazás A csomagban szerepel, igény szerinti árral.
Nyitvatartási idő és SLA-k
Egy szolgáltatás, amely lehetővé teszi az SLA-naplók kezelését és figyelését, az SLA-megfelelést és a munkaidő beállítását.
Ticket
$15/hó/ügynök Tartalmazza a Ticket csomag, amely ügynökenként havi 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
Professional
$59/hó/ügynök Tartalmazza a professzionális csomag, amely ügynökenként havonta 59 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
Blossom
$19/hó/ügynök Benne van a Blossom csomagban, amely ügynökenként havi 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
A LiveChat nem kínálja ezt a funkciót
Az Intercom nem kínálja ezt a funkciót
Ellenőrzési naplók
Tevékenységi napló, amely rögzíti a help desk rendszeren belül végzett összes műveletet.
All-inclusive
$39/hó/ügynök Tartalmazza az All-Inclusive csomag, amelynek költsége ügynökönként havonta 39 USD. Minden ár USD-ben értendő.
A Zendesk nem kínálja ezt a funkciót
Estate
$65/hó/ügynök Tartalmazza az Estate csomag, amely ügynökenként havi 65 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
A LiveChat nem kínálja ezt a funkciót
Az Intercom nem kínálja ezt a funkciót
Korlátlan előzmények
Korlátlan jegykezelési megtekintési előzmények. (Egy bizonyos idő elteltével sem veszíti el a hozzáférést a jegyekhez.)
Jegy
$15/hó/ügynök Tartalmazza a Jegy csomag, amely ügynökenként havi 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
Team
$25/hó/ügynök Szerepel a Team csomagban, amely ügynökenként havi 25 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
Blossom
$19/hó/ügynök Benne van a Blossom csomagban, amely ügynökenként havi 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
Team
$39/hó/ügynök Tartalmazza a Team csomag, amely ügynökenként havi 39 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
Starter
$79/hó/ügynök Tartalmazza a Starter csomag, amely havi 79 dollárba kerül az első ügynökért. Minden további ügynök 19 dollárba kerül havonta. Minden ár USD-ben értendő.
Távolítsa el a márkajelzést
Lehetőség fehér címke használatára (márkajelzés nélkül).
Add-on
$19/hó/ügynök Kiegészítő funkcióként elérhető havi 19 dollárért. Minden ár USD-ben értendő.
A Zendesk nem kínálja ezt a funkciót
Blossom
$19/hó/ügynök Benne van a Blossom csomagban, amely ügynökenként havi 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
Business
$59/hó/ügynök Tartalmazza az üzleti csomag, amelynek költsége ügynökenként havi 59 USD. Minden ár USD-ben értendő.
Az Intercom nem kínálja ezt a funkciót
24/7 Személyre szabott sikercsapat
Elkötelezett ügyfélsiker csapat, amely Önhöz van rendelve, és a nap 24 órájában, a hét minden napján, 365 órán keresztül segíti az összes kommunikációs csatornát.
Jegy
$15/hó/ügynök Tartalmazza a Jegy csomag, amely ügynökenként havi 15 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
A Zendesk nem kínálja ezt a funkciót
Blossom
$19/hó/ügynök Benne van a Blossom csomagban, amely ügynökenként havi 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
Starter
$19/hó/ügynök Tartalmazza a Starter csomag, amely ügynökenként havi 19 dollárba kerül. Minden ár USD-ben értendő.
Az Intercom nem kínálja ezt a funkciót

Ajánlások

Fedezze fel, miért szeretnek ügyfeleink a LiveAgenttel dolgozni

  • Roman Bosch
    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
    Rustem Gimaev Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
  • Randy Bryan
    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
    David Chandler Volterman

Gyakran feltett kérdések

Ha kérdése van, nekünk megvan rá a válasz.
Vessen egy pillantást a helpdesk árkalkulátorral kapcsolatos leggyakoribb kérdésekre.

[nicefaqtitle1="Mi az az árkalkulátor?"question1="Mi az a help desk árkalkulátor?"answer1="A LiveAgent ügyfélszolgálati árkalkulátora a különféle help desk megoldások összehasonlítására készült eszköz. Számos eszközt és funkció kombinációt támogat, miközben lehetővé teszi az ügyfélszolgálati ügynökök számának kiválasztását. Ezen adatok alapján a kalkulátor megmutatja a népszerű help desk megoldások árát. Összehasonlíthatja a szükséges funkciók költségeit, és kiválaszthatja a legjobb ajánlatot. A LiveAgent árkalkulátor képes összehasonlítani az ügyfélszolgálati szoftverek különféle kombinációit."title2="Hogyan használhatja a számológépet?"question2="Hogyan használhatja a help desk árkalkulátort?"answer2="Válassza ki a szükséges ügyfélszolgálati ügynökök számát, majd egyszerűen válassza ki a szükséges eszközöket és funkciókat. Ezután használja az áradatokat az ügyfélszolgálati árak összehasonlításához. Válassza ki azokat, amelyek a legtöbb értéket biztosítják Önnek és vállalkozásának. A kalkulátor több mint 70 különböző help desk megoldást tud összehasonlítani, így láthatja a köztük és a LiveAgent help desk szoftvere közötti árkülönbséget. A LiveAgent árkalkulátor több kombinációt is összehasonlíthat."title3="Milyen előnyei vannak a kalkulátornak "question3="Milyen előnyei vannak a help desk árkalkulátor használatának?"answer3="A fő előny az, hogy nem kell órákat vagy napokat töltenie a különféle help desk szoftvermegoldások kutatásával és önálló összehasonlítással. Ami kényelmessé teszi, az a kommunikációs csatornák, szolgáltatások és közösségimédia-lehetőségek keverésének és összehangolásának lehetősége. Válasszon ki bármit, amire szüksége van, és hagyja ki azt, amit nem szeretne, hogy megfelelő ár-összehasonlítást kapjon bizonyos számú ügyfélszolgálati ügynök esetében. Használja a kiszámított adatokat az Ön helyzetének és vállalkozásának legjobb ajánlatának meghatározásához."title4="Miért fontos az ár?"question4="Miért fontos a help desk ára?"answer4="Az ügyfélszolgálat minden modern vállalkozás elengedhetetlen része. A modern ügyfélszolgálati pultok általában több ügyfélcsatornán keresztüli kommunikációt, valamint különféle funkciók és automatizálások támogatását igénylik. A help desk szabványos kommunikációs csatornái közé tartozik az e-mail, az élő chat, a call center, a közösségi média és az ügyfélportál tudásbázissal és fórum lehetőségekkel. Ezen eszközök és szolgáltatások ára magas lehet, különösen, ha figyelembe vesszük az őket használó ügynökök számát. Ne fizessen azonban olyan funkciókért is, amelyek nem segítenek az Ön vállalkozásában."title5="Miért fontos az ügyfélszolgálat? "question5="Miért fontos az ügyfélszolgálat a vállalkozások számára?"answer5="Az ügyfélszolgálat minden vállalkozás alapvető eleme. Segítségével megoldhatja az ügyfelek problémáit, hatékonyan kommunikálhat az ügyfelekkel, és növelheti az ügyfelek lojalitását. A hűséges ügyfelek nagyobb valószínűséggel térnek vissza, és nagyobb bevételt generálnak. Ezért a jó ügyfélszolgálat rendkívül előnyösnek bizonyulhat bármely iparág bármely vállalkozása számára."title6="Hogyan javíthatja vállalkozását "question6="Hogyan javíthatja vállalkozását egy jó ügyfélszolgálat?"answer6="Egy jó help desk szoftver elengedhetetlen a kiváló ügyfélszolgálathoz, mivel rengeteg eszközt és rendszert kínál a munka megkönnyítéséhez és hatékonyabbá tételéhez. Segít az ügyfélszolgálati csapatoknak abban, hogy gyorsan és kiváló eredménnyel foglalkozzanak az ügyfelekkel. Ezenkívül a help desk szoftver időt takarít meg, lehetővé teszi a felhasználók számára automatizálások létrehozását, valamint integrált munkafolyamatok létrehozását különböző alkalmazásokkal. Hosszú távon a help desk szoftverek segíthetnek a vállalkozásoknak többet eladni, új ügyfeleket vonzani, valamint növelni a vállalat iránti hűségüket."title7="Milyen előnyei vannak a LiveAgentnek"question7="Milyen előnyökkel jár a LiveAgent más help desk helyett való használata?"answer7="A LiveAgent hozzáférést biztosít a leghasznosabb ügyfélcsatornákhoz, amelyek a jegykezelő rendszerén belül használhatók. Ez azt jelenti, hogy az ügyfélszolgálatok egyetlen platformra tudják egyesíteni az ügyfelekkel folytatott kommunikációt. A jegykezelő rendszer könnyedebb szervezést tesz lehetővé, miközben kiterjeszti az elérést azokra a csatornákra, amelyeket az ügyfelek szívesen használnak."]

Kulcsfontosságú megállapítások

A kutatás kulcsfontosságú az ügyfélszolgálat szempontjából

Tudjon meg többet az ügyfélszolgálat ügyfelekre és vállalkozására gyakorolt hatásáról. Vessen egy pillantást az ügyfélszolgálati statisztikákra, és használja ki az eredményeket. A fő kutatási területek közé tartozik az üzletre gyakorolt hatás, az ügyfélszolgálati csatornákra vonatkozó legfontosabb statisztikák és az ügyfelek viselkedése különböző helyzetekben.

Mit tanulhat?

  • Kulcsfontosságú ügyfélszolgálati statisztikák
  • Statisztikák az ügyfélcsatornákról
  • Az ügyfélszolgálat üzleti hatása

és még sok mást…

Az ügyfélszolgálatok átlagos nettó FCR-je világszerte kb

74%

MetricNet

80%

az élő csevegő ügynököknek több rendszerre van szükségük ahhoz, hogy megkapják a szükséges információkat. CCW Digital

Research multiple systems

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezKöltségkalkulátor
A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a testreszabható gombok és híváskonfigurációk használatát vállalkozások számára. Az árazás különböző csomagokat kínál. Próbálja ki az összes kommunikációs csatornát.

Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban.

Freshcaller alternatívát keres?

A LiveAgent egy könnyen használható és hatékony vállalati szoftver, amely számos ügyfélszolgálati szolgáltatást kínál, beleértve a VoIP telefonrendszert és az e-mail kezelő szoftvert. Az ügyfelekkel való interakciók és az értékesítési folyamat hatékony kezelését biztosítja.

A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára az ügyfélszolgálat és az értékesítés hatékonyabb kezelését. Az alkalmazás számos funkciót és integrációs lehetőséget kínál, valamint biztonságos és gyors működést biztosít. A proaktív chat lehetőségek a stratégiai ügyfélfogalom elérését segítik. Az IVR technológia könnyebb elérhetőséget és költségcsökkentést biztosít az ügyfeleknek és a vállalkozásoknak.

Csatoljon fájlokat a tudásbázis cikkeihez. Próbálja ki a LiveAgent funkcióját - Mellékletek a cikkekben. Olvasson erről tovább a cikkben.

Mellékletek a cikkekben

A tudásbázis-cikkekhez könnyen csatolhatók fájlok. Lehetővé teszi az online közösségteremtést, hogy az ügyfelek segíthessenek egymásnak. A LiveAgent számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk, a Jegykezelő rendszer és az Élő Chat. Ingyenes csevegőszobát kínál weboldalak számára is.

Az IT támogatás, más nevén műszaki támogatás, műszaki segítség nyújtása az ügyfeleknek. Lefoglalt órák, irányított szolgáltatások, idő és anyagok.

IT támogatás

A kimenő értékesítési folyamat magában foglalja a lead azonosítást, generálást, minősítést, pitch adást és az ügyletek lezárását. A legfontosabb kimenő értékesítési mutatók a csatornamutatók és az elköteleződési mutatók. A kimenő értékesítési csapat létrehozása egy hatékony munkafolyamat kidolgozásán alapul, amely személyre szabott ajánlatokat kínál, ezzel növelve az ügyfélhűséget és a bevételt. LiveAgent egy olyan szoftver, amely támogatja a vállalkozásokat ebben a területen, és több más ügyfélszolgálati szolgáltatást is kínál, mint például a VoIP telefonrendszer, az e-mail kezelő szoftver és az ügyfélportál szoftver.

Az élő chat gomb ikonja valahol a weboldalán kerül elhelyezésre, ami lehetőséget nyújt ügyfeleinek arra, hogy kommunikáljanak az ügyfélszolgálattal valós időben.

Chat gomb

A márka szószólói és az élő chat gombi segítheti a vállalat hatékonyságát és ügyfélszolgálatát. Az ügyfelek valós időben kapcsolatba léphetnek.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót