A LiveAgent itt van, hogy segítsen a legjobb vásárlói vélemények megszerzésében és csodálatos ügyfélszolgálatot biztosítson. Váltson egy dedikált help desk megoldásra többcsatornás jegyrendszerrel, leggyorsabb élő csevegő widgettel és a közösségi média lehetőségeivel. Egy helyről kezelheti az e-maileket, hívásokat, közösségi média üzeneteket, csevegéseket és ügyfélportál-cikkeket. Olvasson tovább, hogy megtudja, mitől lesz a LiveAgent nagyszerű Birdeye alternatíva, vagy kezdje el az ingyenes próbaverziót még ma.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
BirdEye
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A BirdEye jegykezelést kínál.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
|
A BirdEye élő csevegést kínál.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
|
A BirdEye nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A BirdEye nem kínál önkiszolgáló portált.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
|
A BirdEye Facebook integrációt kínál.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
|
A BirdEye Twitter integrációt kínál.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A BirdEye nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A BirdEye nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudástárat kínál.
|
A BirdEye nem kínál tudástárat.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A BirdEye nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A BirdEye automatizálást és szabályokat kínál.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
A BirdEye API funkciókat kínál.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A BirdEye nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A BirdEye videohívásokat kínál.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
A BirdEye korlátlan előzményeket kínál.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
|
A BirdEye korlátlan számú webhelyet kínál.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
|
A BirdEye korlátlan csevegőgombokat kínál.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
|
A BirdEye korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A BirdEye nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
A BirdEye korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
Legyen jelen minden fontos kommunikációs csatornán, segítse ügyfeleit és gyűjtsön pozitív visszajelzéseket. Ez a LiveAgent hatékony eszközeinek és jegyrendszerének köszönhetően lehetséges, amely egy helyen egyesíti az összes kommunikációt. Bővítse online jelenlétét e-mail, élő chat, telefonos központ, ügyfélportál, Viber, Facebook, Twitter és Instagram segítségével.
Mondjon nemet a negatív véleményekre, és biztosítsa a leggyorsabb ügyfélszolgálatot a webhelyén elhelyezett csevegőgombnak köszönhetően. A LiveAgent a leggyorsabb élő csevegést kínálja a piacon, és olyan nagyszerű funkciókkal is támogatja, mint a valós idejű gépelési nézet és a proaktív csevegési meghívók. Elképesztő gyorsasággal nyújtson ügyfélszolgálatot, növelje a pozitív értékelések számát és szerezzen hűségesebb fizető ügyfeleket.
A LiveAgent minden eszközről biztonsági mentést készít alapvető és speciális funkciókkal, így az ügyfélszolgálat biztosítására összpontosíthat. Ezenkívül javíthatja a munkafolyamatokat több, mint 140 integrációval az Ön által használt alkalmazásokkal. A LiveAgent megismerése csak rövid időt vesz igénybe, köszönhetően a kezdetektől fogva elérhető bemutatkozó útmutatónknak.
Úttörő szoftver
A 2006-ban alapított LiveAgent volt az első olyan megoldás a piacon, amely élő chat és help desk szolgáltatásokat kínált. 2021-től a LiveAgent a piacon a legjobbra értékelt és legelismertebb help desk megoldás, amely világszerte több, mint 150 millió felhasználót és 40 000 vállalkozást szolgál ki.
Emlékezetes vásárlói élményeket hozhat létre, amelyek növelik a bevételt.
Villámgyors válaszokkal örvendeztesse meg ügyfeleit.
Tegyen több értékesítést azáltal, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.
Váltson olyan szoftverre, amelyben megbízhat, amikor a legnagyobb szüksége van rá. Ügyfélsiker-csapatunk a nap 24 órájában minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy ügyfeleink zökkenőmentes élményben vegyenek részt a help desk megoldással. Így őrizzük meg üzleti hírnevünket. Tekintse meg eredményeinket és hitelesített véleményeket azoktól az ügyfelektől, akik úgy döntöttek, hogy elkezdik használni a LiveAgentet.
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Indítsa el ingyenes 14 napos próbaverziónkat, és nézze meg, hogyan javíthatja a valós idejű interakciót az ügyfelek élő csevegésével és a teljes jegyrendszerrel. Megtekintheti megfizethető díjcsomagjainkat, vagy a LiveAgent bemutatkozó videóját. Egyszerűen nézze meg a videót, és nézzen meg mindent, amit a LiveAgenttel tehet.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!
A Birdeye-nak számos alternatív szoftver megoldása van. A LiveAgent az egyik legjobb, amikor az ügyfélszolgálatról van szó. Megbízható többcsatornás jegyrendszerrel rendelkezünk, amely minden ügyfél kérését képes kezelni.
A LiveAgent egy dedikált help desk szoftver, amely az ügyfelek megsegítésére összpontosít. A leggyorsabb élő csevegő widgetet, többcsatornás támogatást és még a közösségi média támogatást is tartalmazza. Képes kezelni a Facebookot, a Twittert, az Instagramot és még a Vibert is.
A jegyrendszer mellett a LiveAgent rengeteg olyan funkciót kínál, amelyek jelentősen megkönnyítik az ügyfélszolgálatot, és több, mint 140 integrációt támogat más alkalmazásokkal, amelyeket a vállalatok használnak a zökkenőmentes munkafolyamatok létrehozásához.
A LiveAgent számos előnnyel rendelkezik, például a leggyorsabb élő chat widget a piacon, több mint 175 speciális funkcióval és nagyobb elégedettséget és konverziós arányokat biztosítva. A vállalatok értékelik az ügyféltámogatás villámgyors sebességét és könnyebb munkafolyamatukat a LiveAgent segítségével.
LiveHelpNow alternatívát keres?
A LiveAgent szoftver egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldást kínál, például élő chatszobákat, e-maileket, közösségi médiát, call center lehetőségeket és tudásbázisokat. Az ingyenes próbaidőszak 14 napig tart, és nincs szükség bankkártyára. A LiveAgent személyre szabott aldomainnevet is kínál a vállalkozásoknak, és 175+ funkció és 40+ integráció közül lehet választani. A regisztráció egyszerű és gyors, és 24/7 ügyfélszolgálat is elérhető. Az éppen használt help desk szoftverekkel is szembe megy új és jobb ügyfélszolgálati megoldásokkal.
A LiveAgent alkalmazás hatékony alternatívája a Kayako rendszernek, amely jobb ár-érték arányt kínál. A csomag versenyképes díjszabású és számos funkciót tartalmaz, mint például a közösségi média integráció, automatizálás és játékosítás. A LiveAgentet ingyenes 14 napos próbaverzióban kipróbálhatják az érdeklődők.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert különböző vállalkozások ajánlják, köztük az eFortuna és a TrustPay. Az ügyfélszolgálati csapat gyors és segítőkész megoldásokat kínál. A LiveAgent segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az eszköz könnyen használható és javítja a hatékonyságot. A LiveAgent megkönnyíti az ügyfelekkel való kommunikációt és statisztikailag nyomon követheti, hogy mire van leginkább szükségük.
Jobb LivePerson alternatívát keres?
A cikk kérdéses, hogy melyik élő chat widget a leggyorsabb és hatékonyabb a piacon. Az olvasókat egy videóra hivatkozva arra ösztönzi, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. Azt állítja, hogy az ő chat widgetjük lehet a jobb választás.
A Quality Unit LLC bemutatja a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely egy komplett rendszert kínál az ügyfélszolgálatok kezeléséhez. A szoftver számos funkcióval rendelkezik, beleértve a VoIP telefonrendszereket, az önkiszolgáló és bejövő call center szoftvereket, valamint az e-mail kezelő szoftvereket. A LiveAgent további információkat nyújt a blogján, a szójegyzékében, az akadémiájában és a webináriumokon keresztül. A LiveAgent telepítési státusza jelenleg 0%.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk