Birdeye alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Birdeye alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A LiveAgent itt van, hogy segítsen a legjobb vásárlói vélemények megszerzésében és csodálatos ügyfélszolgálatot biztosítson. Váltson egy dedikált help desk megoldásra többcsatornás jegyrendszerrel, leggyorsabb élő csevegő widgettel és a közösségi média lehetőségeivel. Egy helyről kezelheti az e-maileket, hívásokat, közösségi média üzeneteket, csevegéseket és ügyfélportál-cikkeket. Olvasson tovább, hogy megtudja, mitől lesz a LiveAgent nagyszerű Birdeye alternatíva, vagy kezdje el az ingyenes próbaverziót még ma.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

BirdEye vs LiveAgent összehasonlítása

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
BirdEye
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A BirdEye jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
A BirdEye élő csevegést kínál.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A BirdEye nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A BirdEye nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
A BirdEye Facebook integrációt kínál.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A BirdEye Twitter integrációt kínál.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A BirdEye nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A BirdEye nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudástárat kínál.
A BirdEye nem kínál tudástárat.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A BirdEye nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A BirdEye automatizálást és szabályokat kínál.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A BirdEye API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A BirdEye nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A BirdEye videohívásokat kínál.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A BirdEye korlátlan előzményeket kínál.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A BirdEye korlátlan számú webhelyet kínál.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A BirdEye korlátlan csevegőgombokat kínál.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A BirdEye korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A BirdEye nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A BirdEye korlátlan 24/7 támogatást kínál.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Hozzon létre lenyűgöző vásárlói élményt hatékony eszközökkel

Legyen jelen minden fontos kommunikációs csatornán, segítse ügyfeleit és gyűjtsön pozitív visszajelzéseket. Ez a LiveAgent hatékony eszközeinek és jegyrendszerének köszönhetően lehetséges, amely egy helyen egyesíti az összes kommunikációt. Bővítse online jelenlétét e-mail, élő chat, telefonos központ, ügyfélportál, Viber, Facebook, Twitter és Instagram segítségével.

Szerezzen pozitív vásárlói véleményeket a megfelelő eszközkészlettel

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Szerezze meg a leggyorsabb élő csevegést az ügyfélszolgálat számára

Mondjon nemet a negatív véleményekre, és biztosítsa a leggyorsabb ügyfélszolgálatot a webhelyén elhelyezett csevegőgombnak köszönhetően. A LiveAgent a leggyorsabb élő csevegést kínálja a piacon, és olyan nagyszerű funkciókkal is támogatja, mint a valós idejű gépelési nézet és a proaktív csevegési meghívók. Elképesztő gyorsasággal nyújtson ügyfélszolgálatot, növelje a pozitív értékelések számát és szerezzen hűségesebb fizető ügyfeleket.

Live chat software notes in chat - LiveAgent

Szerezzen több hűséges ügyfelet a gyors élő csevegés segítségével

Time tracking feature in Ticketing software - LiveAgent

Hozzon létre integrált élményt ügynökei számára

A LiveAgent minden eszközről biztonsági mentést készít alapvető és speciális funkciókkal, így az ügyfélszolgálat biztosítására összpontosíthat. Ezenkívül javíthatja a munkafolyamatokat több, mint 140 integrációval az Ön által használt alkalmazásokkal. A LiveAgent megismerése csak rövid időt vesz igénybe, köszönhetően a kezdetektől fogva elérhető bemutatkozó útmutatónknak.

Úttörő szoftver

Tudta?

A 2006-ban alapított LiveAgent volt az első olyan megoldás a piacon, amely élő chat és help desk szolgáltatásokat kínált. 2021-től a LiveAgent a piacon a legjobbra értékelt és legelismertebb help desk megoldás, amely világszerte több, mint 150 millió felhasználót és 40 000 vállalkozást szolgál ki.

30%

Több bevételt generál

Emlékezetes vásárlói élményeket hozhat létre, amelyek növelik a bevételt.

97%

Növelje az elégedettséget

Villámgyors válaszokkal örvendeztesse meg ügyfeleit.

16×

Növelje a vevő értékét

Tegyen több értékesítést azáltal, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Az ügyfelek elégedettsége a legfontosabb

Váltson olyan szoftverre, amelyben megbízhat, amikor a legnagyobb szüksége van rá. Ügyfélsiker-csapatunk a nap 24 órájában minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy ügyfeleink zökkenőmentes élményben vegyenek részt a help desk megoldással. Így őrizzük meg üzleti hírnevünket. Tekintse meg eredményeinket és hitelesített véleményeket azoktól az ügyfelektől, akik úgy döntöttek, hogy elkezdik használni a LiveAgentet.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Készen áll az ügyfélkapcsolati eszköz kipróbálására?

Indítsa el ingyenes 14 napos próbaverziónkat, és nézze meg, hogyan javíthatja a valós idejű interakciót az ügyfelek élő csevegésével és a teljes jegyrendszerrel. Megtekintheti megfizethető díjcsomagjainkat, vagy a LiveAgent bemutatkozó videóját. Egyszerűen nézze meg a videót, és nézzen meg mindent, amit a LiveAgenttel tehet.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Hasonlítson össze minket másokkal

    Kapcsolódó cikkek ehhezBirdeye alternatíva
    A LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. Megbízható jegykezelő rendszer, számos kommunikációs csatorna és még sok minden más.

    Jira alternatívát keres?

    Három jó árú csomag közül választhat, melyek minden szükséges funkciót tartalmaznak. A LiveAgent-et előnyök miatt választották többen a ZenDesk-el szemben, mint az ár és ügyfélszolgálat.

    A Liveagent a végső ügyfélszolgálati megoldás vállalatának. Hasznos eszközökkel, több csatorna lefedettséggel és több, mint 175 funkcióval, a liveagent a megfelelő választás vállalatának. A Liveagent chat widgetei a leggyorsabbak a piacon, 2.5 másodperces chat megjelenítési idővel.

    Verloop alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony és könnyen használható ügyfélszolgálati szoftver, amely számos funkciót kínál, mint például az élő chat, a ticket kezelés és a VoIP telefonrendszer. Ez a szoftver segít az ügyfelekkel való hatékony interakciókban és az értékesítési folyamat kezelésében.

    Groove alternatívát keres? Több, mint 179 alkalmazással és 40 integrációval a LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás.

    Groove alternatívát keres?

    LiveAgent, a highly rated customer service software, offers multilingual support to help overcome language barriers for businesses. It is a cost-effective alternative to Groove, saving you time and money, allowing you to focus on building positive customer relationships.

    Ha hatékony Collab alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. Tudja meg, hogyan teljesít a Collab és a LiveAgent, és melyik a legmegfelelőbb a vállalkozása számára.

    Collab alternatívára van szüksége?

    Fejlett elemzési és jelentési funkciókat kínál a LiveAgent, hogy hatékonyabbá és eredményesebbé tegye a kapcsolattartó központ működését. A termelékenység nyomon követhető és javítható KPI-k és SLA-k segítségével.

    A LiveAgent egy olyan help desk megoldást kínáló rendszer, amellyel fejlesztheti ügyfélszolgálatát. E-mail, élő chat, közösségi média (Facebook, Instagram és még sok más).

    Front alternatívát keres?

    A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.

    Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

    Jobb LivePerson alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz a vállalkozásoknak a Szórakoztatóipar terén. Különféle funkciók és integrációk állnak rendelkezésre, a proaktív chat és IVR technológia pedig javítja az ügyfélmegértést és csökkenti a költségeket. Mellékletek és ingyenes csevegőszoba is rendelkezésre állnak. Az IT támogatásban pedig a LiveAgent többféle szolgáltatást nyújt, mint VoIP telefon, e-mail kezelés és ügyfélportál.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x