Partner
Mi az a Fontumi?
A Fontumi kolumbiai internetes telefonszolgáltató | VoIP | SIP törzs, fejlett távközlési szolgáltatások létrehozása Kolumbiának és Latin-Amerika más országainak, például Perunak, Chilének vagy Mexikónak.
A Fontumi alkalmazásokat és távközlési szolgáltatásokat tervez bármilyen méretű vállalatok és telefonközpontok számára.
A Fontumi a következőket kínálja:
- Állandó vagy havi kikötés nélkül.
- Egyéni hívóazonosító
- Automatikus hívások
- Virtuális alközpont, DID és felvétel.
- Hívógomb
- Automatikus telefonos felmérések.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent és a Fontumi ma már partnerek, amelyek jobban megkönnyítették a Fontumi integrációt, mint valaha. A LiveAgent nem számít fel további díjakat a Fontumi VoIP -számnak a telefonközponttal való összekapcsolásáért.
Ha érdekli a Fontumi és a LiveAgent call center összekapcsolása, egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába, és kövesse az utasításokat.
1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót

3. Keresse meg a Fontumi-t

4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat

A Fontumi integrálásának költsége:
A Fontumi és a LiveAgent partnerek. Így, ha LiveAgent előfizetéssel rendelkezik, az integráció ingyenes. A Fontumi azonban díjat számít fel szolgáltatásaiért, mivel a vállalat külön működik.
A Fontumi előnyei
- Költséghatékony
- Javított ügyfél-élmény
- hozzáférés Kolumbiában
- magas megbízhatóság
Ha többet szeretne megtudni a call center szoftver működéséről, tekintse meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Fontumi integration!
Frequently Asked Questions
Mi az a Fontumi?
A Fontumi kolumbiai internetes telefonszolgáltató | VoIP | SIP törzs, fejlett távközlési szolgáltatások létrehozása Kolumbiának és Latin-Amerika más országainak, például Perunak, Chilének vagy Mexikónak.
Mennyibe kerül a Fontumi és a LiveAgent integrálása?
A LiveAgent már beépítette a Fontumit. Így az integráció ingyenes. Ne feledje azonban, hogy a Fontumi díjat számít fel szolgáltatásaiért.
Hogyan építhet be egy Fontumi VoIP számot a LiveAgentenbe?
Mint korábban említettük, a Fontumi már a LiveAgent része. Egyszerűen jelentkezzen be, és kövesse az alábbi útmutatót: 1. Navigáljon a Konfigurációk > Hívás > Számok > Fontumi-ra 2. Adja hozzá a VoIP számot és azonnal használhatja
ANGOL A HÍVÓKÖZPONTOKNAK A szókincs, amire szüksége van ☎️
A szókincs és a kiejtés jelentősége az ügyfélszolgálatban. A megfelelő kiejtés segít a gördülékeny kommunikációban és az ügyfelek megértésében.
A LiveAgent nyújt egyedi ügyfélszolgálati megoldásokat, beleértve testreszabható gombokat és időtakarékos funkciókat. A támogatás alapja a problémák megoldása és ügyféligények kielégítése. A LiveAgent lehetővé teszi a csevegés, jegyátirányítás és elégedettségi felmérések használatát. A szoftver továbbá lehetőséget nyújt jelentések készítésére, adatmigrációra és panaszkezelésre.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert kínál, amely magába foglalja a jegykezelési rendszert és az ügyfél-elkötelezettséget. A makró lehetőséget nyújt a hatékonyabb ügyfélszolgálatra. Az ügyfélképviselet egy fontos stratégia lehet az értékesítési és elégedettségi növekedés szempontjából. A LiveAgent integrálódik a többi rendszerrel és rendelkezik ingyenes demóval és próbával.