Partner
Kövesse az alábbiakban ismertetett integrációs útmutatót a CloudApp és a LiveAgent együttes használatának megkezdéséhez.
- Regisztráljon a CloudApp szolgáltatásra és jelentkezzen be a LiveAgent-fiókjába
- Kezdjen linkeket vagy tartalmat hozzáadni a LiveAgenthez
Mi az a CloudApp?
A CloudApp egy szoftvercég, amely felhőalapú képernyő- és videófelvételi szoftveralkalmazások nyújtására specializálódott.
Hogyan tudja hasznosítani?
Vegye fel, hogy mi van a képernyőjén
A CloudApp lehetővé teszi a csapata számára, hogy a képernyőjükről bármilyen videókat rögzítsenek; egy böngészőfülről vagy egy Windows vagy Mac alkalmazás interakciójából, amelyet közvetlenül megoszthat bármely LiveAgent jegy, chat, fórumbejegyzés vagy tudásbázis oldalon.

Szerkesztés és jegyzetelés
Szerezzen örömet ügyfeleinek az állandó oda-vissza kiküszöbölésével és ehelyett gyorsan a lényegre térhet a LiveAgenten belül. 300% -kal gyorsabban kommunikálhat, ha kiemel egy részt az oldalon és azonnal megosztja a javaslatokat vagy visszajelzéseket.

Adja hozzá közvetlenül a LiveAgenthez
Készítsen felvételt vagy képernyőképet és a CloudApp automatikusan létrehoz egy megosztható linket. Szeretne előnézetet mutatni? Könnyen megteheti. Csak húzza el a fájlt és tegye oda, ahová szeretné (drag and drop)!

Frequently asked questions
Mi az a CloudApp?
A CloudApp lehetővé teszi a képernyő rögzítését. Sőt, elmenti a felhőbe, így bármikor elérheti.
Miért kellene integrálnia a CloudApp-ot a LiveAgentbe?
Az ügyfélszolgálatnak sok napi ügyfélkérése van. A CloudApp lehetővé teszi csapatának, hogy rögzítse és megossza a videót az ügyfelekkel. Ez javítja az ügyfélszolgálat/támogatás hatékonyságát. Ezenkívül az, hogy egy linket egyszerűen megoszthat egy videóval a LiveAgent belsejében, növelheti az ügyfelek elégedettségét.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára az ügyfélszolgálat és az értékesítés hatékonyabb kezelését. Az alkalmazás számos funkciót és integrációs lehetőséget kínál, valamint biztonságos és gyors működést biztosít. A proaktív chat lehetőségek a stratégiai ügyfélfogalom elérését segítik. Az IVR technológia könnyebb elérhetőséget és költségcsökkentést biztosít az ügyfeleknek és a vállalkozásoknak.
Egy komplex megoldás különböző típusú vállalkozások számára
A LiveAgent a rendszer inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál, beleértve a gamifikációt is. A Quality Unit gondoskodik a biztonságról, és az ügyfélszolgálati jelentések készítését és az online látogatók nyomon követését is segíti. Foglaljon le egy demót a LiveAgent előnyeinek felfedezéséhez.
A tudásbázis-cikkekhez könnyen csatolhatók fájlok. Lehetővé teszi az online közösségteremtést, hogy az ügyfelek segíthessenek egymásnak. A LiveAgent számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk, a Jegykezelő rendszer és az Élő Chat. Ingyenes csevegőszobát kínál weboldalak számára is.