Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

iCloud

Mi az iCloud?

Az iCloud az Apple Inc. terméke, amely felhőtárolást, felhőalapú számítástechnikai szolgáltatást kínál és használhatóságot biztosít az Apple termékcsaládjában. E-mail szolgáltatóként is szolgál. Az iCloud lehetővé teszi, hogy a felhasználók sokféle adatot, de elsősorban dokumentumokat, zenét, videókat és fényképeket tároljanak távoli szervereken. Ezeket aztán megoszthatják és letölthetik különböző eszközök között.

Hogyan használhatja az iCloud integrációt?

Ha folyamatosan érkezik nagyszámú e-mailje, nehéz lehet mindent egyetlen postafiókból kezelni. A help desk-jét az iCloud e-mailjeiből használja? Győződjön meg róla, hogy csatlakoztatta a LiveAgenthez, és mindent rendben tart. A LiveAgent jegyrendszer segít összegyűjteni az összes e-mail kommunikációt közvetlenül a LiveAgent műszerfalába, megszervezni, szűrni és rangsorolni a kiemelt figyelmet.

Ezenkívül számos olyan funkcióval rendelkezik, amelyek biztosítják, hogy az e-mail kommunikáció a megfelelő emberekhez irányuljon, és szervezett maradjon.

A LiveAgent jegyrendszer egyik legjobb tulajdonsága a többcsatornás képessége. Az iCloud és más e-mail szolgáltatók mellett élő csevegést, hívásközpontot, ügyfélportált, és olyan közösségi médiát is kínál, mint a Facebook, Instagram, Twitter, és Viber. A kommunikációs csatornákat egyedi funkciók támogatják. A teljes listát ide kattintva tekintheti meg.

Használhat olyan funkciókat, mint a részlegek és az automatikus jegyosztás, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az összes jegyet egy rendelkezésre álló ügynök kezeli. Ezenkívül a címkékkel témaköröket is létrehozhat, és beállíthatja saját nyitvatartási idejét, hogy az ügyfelek tudják, mikor áll rendelkezésre.

https://www.youtube.com/watch?v=zyBEt7ScQYk&t=22s

Milyen előnyökkel jár az iCloud használata?

  • Az iCloud ökoszisztéma a help desk-hez kapcsolódik
  • Egyszerű integrációs folyamat
  • Speciális funkciók az e-mail ügyfélközlés egyszerűsítésére
  • Egyszerű szűrés és kommunikációszervezés
  • További kommunikációs csatornák

Struggling with email support?

Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today

FREE TRIAL

Hogyan lehet integrálni az iCloud-ot a LiveAgenttel?

Lehetőség van a LiveAgent integrálására Apple iCloud-fiókkal. Az iCloud ügyfélszolgálati e-mailjeit a rendszer importálja a LiveAgent jegyrendszerbe, így nyomon követheti az összes levelezését. Az alábbi útmutató segítségével megtudhatja, ez milyen egyszerű.

iCloud webhely bejelentkezési lehetőségekkel
iCloud web
  • Az első fontos lépés az iCloud-fiók létrehozása, ha még nem rendelkezik vele. Lépjen az iCloud webhelyére, és a bal alsó sarokban található opcióra kattintva hozza létre az Apple ID azonosítóját. Ezt a lépést kihagyhatja, ha már rendelkezik Apple ID azonosítóval az ügyfélszolgálati igényeihez.
iCloud fiók regisztrációs űrlap
Hozza létre Apple ID azonosítóját
  • Most lépjen a LiveAgent oldalra, és nyissa meg a Konfiguráció> E -mail> Levelezőfiókok elemet, és kattintson a narancssárga Létrehozás gombra a felső részben az új e-mail fiók hozzáadásához. Ezután válassza ki az iCloud-ot az e-mail szolgáltatók listájából.
iCloud a LiveAgent e-mail beállításaiban
iCloud a LiveAgent-ben
  • A következő részben adja meg fiókja e-mail címét és jelszavát, és válassza ki az iCloudból érkező e-mailekért felelős osztályt. Ezután kattintson a Mentés gombra, és folytassa a beállítás utolsó részével, ahol engedélyeket kell biztosítania a LiveAgent számára az iCloud-adatok eléréséhez.
iCloud e-mail cím beállítása a LiveAgentben
iCloud beállítás

Ezzel készen is van, és az iCloud e-mail fiókja össze van kötve a LiveAgent help desk szoftverével. Tudjon meg többet az ügyfélszolgálat nyújtásáról jegyrendszeren keresztül a LiveAgent akadémián, böngésszen az összes szolgáltatásunk között, vagy nézze meg, milyen egyéb integrációkat támogat a LiveAgent, hogy megkönnyítse a munkáját.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&t=5s

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

GYIK

Mi az iCloud?

A felhőtárolás és a felhőalapú számítástechnika az Apple Inc. által az iCloudon keresztül nyújtott számos szolgáltatás közé tartozik, amelyek integrálva vannak az Apple termékeivel. Ezenkívül az iCloud e -mail szolgáltatásokat is nyújt. A szolgáltatás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy különböző típusú adatokat, de elsősorban dokumentumokat, zenét, videókat és fényképeket tároljanak távoli szervereken. A különböző eszközökről történő megosztás és letöltés után ezek más eszközökön is használhatók.

Integrálhatom az iCloud-ot a LiveAgenttel?

Igen, integrálhatja az iCloud-ot a LiveAgenttel. A folyamat nagyon egyszerű, és csak néhány percet vesz igénybe. Ezt követően képes lesz kezelni a LiveAgentből az iCloud e-mail címére érkező ügyfélkommunikációt. 

Hogyan integrálhatom az iCloud-ot a LiveAgenttel?

A folyamat egyszerű.

  • Lépjen a LiveAgent oldalra, és nyissa meg a Beállítások > E-mail > Mail fiókokat
  • Kattintson a Létrehozás gombra, és válassza az iCloud lehetőséget 
  • Töltse ki adatait, majd kattintson a Mentés gombra

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót