ChargeDesk integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi a ChargeDesk?
A ChargeDesk egy számlázási eszközkészlet, amely támogatja a leggyakrabban használt fizetési megoldásokat, és a harmadik féltől származó szolgáltatásokat. Integrálódik a legtöbb online megoldással, például böngészőkkel, szoftverekkel és más online eszközökkel. A felhasználók webcímekhez vagy közösségi médiafiókokhoz párosíthatók.
Hogyan használhatja?
A ChargeDesk képességei lehetővé teszik a munkafolyamat felgyorsítását különböző funkciókkal.
Fizetések begyűjtése
A ChargeDesk erre a célra készült megoldás. Az olyan népszerű fizetési megoldások, mint a Stripe, a PayPal, a Braintree, a Recurly, a Zuora, a WePay vagy a Payments MB támogatásával megfelelő és kényelmes számlázási megoldást kap vállalkozásához.
Egyedi számlák
Egyszeri fizetések, előfizetések, határozatlan idejű ismétlések, díjak beállítása. A ChargeDesk mindezekről gondoskodik.
Kiterjesztések
A ChargeDesk számos kiterjesztést kínál a népszerű szoftverekhez, online szolgáltatásokhoz és böngészőkhöz, például a Google Chrome-hoz.
Előnyök
- Tekintse meg az ügyfél befizetéseit az ügyfélszolgálati jegyek mellett
- Díjak visszatérítése
- Feliratkozás visszavonása
- Új terhelés létrehozása (akár számlázással, akár a kártyán feltüntetett számla terhelésével)
- Új feliratkozások létrehozása
- Engedélyezze és rögzítse a fizetéseket
- Kuponok menedzselés
- Fizetésemlékeztetők küldése
- Szerkessze az ügyfél adatait, beleértve az adószámok hozzáadását
- Biztonságosan frissítse a vevő kártyaadatait
- Mobilos alkalmazásainkban értesítéseket kaphat, és menet közben is kezelheti ügyfeleit
- Működik a meglévő e-kereskedelmi beállításokkal – a legtöbb esetben nincs szükség kódolásra vagy változtatásokra
A LiveAgent platform bemutatása mellett a weboldal sütiket használ, lehetőség van a kapcsolatfelvételre a cégvezetőkkel és a Free Trial-hez nem szükséges bankkártya. A LiveAgent ajánlott kiskereskedőknek, beépített csevegőszoba és ingyenes migrációval rendelkezik. Az oldalon lehetőség van fiók létrehozására és a sütik elfogadására vagy elutasítására. Az ügyfélszolgálati szoftver növelheti az élő csevegés használatát az ügyfélszolgálatban és időpontos válaszokat ad a kérdésekre. Az oldaltérkép tartalmazza a felhasználási feltételeket, a biztonsági politikát és az adatvédelmi irányelveket.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver számos eszközzel és funkcióval rendelkezik, beleértve az együttműködési eszközöket, ügyfélsiker-kezelőket és készség alapú továbbításokat. A vállalat díjakat és tanúsítványokat is nyert, és ingyenes próbaverziót és támogatást kínál. A LiveAgent lehetőséget biztosít arra, hogy az ügyfelek anyanyelvükön kapjanak segítséget, és kínál több mint 40 személyre szabható alkalmazásnyelvet. Az intuitív jegyrendszer segítségével könnyen megtekinthetők az összes ügyfél-interakciók, és több mint 179 help desk funkció és 40 integráció áll rendelkezésre.
Az ügyfélszolgálat különböző megoldásait tárgyaló cikk bemutatja az önálló portálok és az ügyfélfórumok előnyeit, valamint a fizetős tartalom és az önkiszolgálat szükségességét. Emellett a játékosítás motiválhatja az ügyfélszolgálati csapatot, az elérhető támogatási portálok pedig növelhetik az eladásokat. A LiveAgent szoftver többek között az ügyfélkezelést, VoIP telefonrendszereket és panaszkezelést segíti.