Partner
Mi a ChargeDesk?
A ChargeDesk egy számlázási eszközkészlet, amely támogatja a leggyakrabban használt fizetési megoldásokat, és a harmadik féltől származó szolgáltatásokat. Integrálódik a legtöbb online megoldással, például böngészőkkel, szoftverekkel és más online eszközökkel. A felhasználók webcímekhez vagy közösségi médiafiókokhoz párosíthatók.
Hogyan használhatja?
A ChargeDesk képességei lehetővé teszik a munkafolyamat felgyorsítását különböző funkciókkal.
Fizetések begyűjtése
A ChargeDesk erre a célra készült megoldás. Az olyan népszerű fizetési megoldások, mint a Stripe, a PayPal, a Braintree, a Recurly, a Zuora, a WePay vagy a Payments MB támogatásával megfelelő és kényelmes számlázási megoldást kap vállalkozásához.
Egyedi számlák
Egyszeri fizetések, előfizetések, határozatlan idejű ismétlések, díjak beállítása. A ChargeDesk mindezekről gondoskodik.
Kiterjesztések
A ChargeDesk számos kiterjesztést kínál a népszerű szoftverekhez, online szolgáltatásokhoz és böngészőkhöz, például a Google Chrome-hoz.
Előnyök
Tekintse meg az ügyfél befizetéseit az ügyfélszolgálati jegyek mellett
- Díjak visszatérítése
- Feliratkozás visszavonása
- Új terhelés létrehozása (akár számlázással, akár a kártyán feltüntetett számla terhelésével)
- Új feliratkozások létrehozása
- Engedélyezze és rögzítse a fizetéseket
- Kuponok menedzselés
- Fizetésemlékeztetők küldése
- Szerkessze az ügyfél adatait, beleértve az adószámok hozzáadását
- Biztonságosan frissítse a vevő kártyaadatait
- Mobilos alkalmazásainkban értesítéseket kaphat, és menet közben is kezelheti ügyfeleit
- Működik a meglévő e-kereskedelmi beállításokkal – a legtöbb esetben nincs szükség kódolásra vagy változtatásokra
The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.
Nyílt forráskódú jegykezelési rendszer
The article focuses on the importance of efficient resource utilization and customer experience in businesses. It highlights the significance of ticket management systems in improving customer service, resulting in positive word-of-mouth and revenue growth. The article mentions LiveAgent as a viable customer service software and emphasizes the adverse impact of outdated or disconnected systems on customer experience and sales.
Funkciógazdag ingyenes help desk szoftver.
Az ingyenes LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver segít ügyfeleit gyorsabb válaszokkal és hatékonyabb munkával a különböző kommunikációs csatornákon.
The knowledge base should be focused, user-centered, comprehensive, well-structured, well-written, and visually appealing. Automation software helps increase productivity, reduce agent wait times, and streamline sales processes. IT ticketing systems make it easier to provide support to customers and simplify the work of customer service agents. LiveAgent offers a range of features and integrations for popular customer service software, call centers, and email management. They also offer a support portal, data migration, and system status updates. The company has won awards and offers a partner program.