Agile CRM

Mi az az Agile CRM?

Az Agile CRM egy ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) szoftver, amelyet világszerte sok vállalat használ. Automatizálásra, értékesítésre, marketingre használható, miközben olyan ügyféladatokat tárol, amelyek különféle kampányokhoz használhatóak. Az Agile CRM üzleti intelligenciát biztosít, és segíti az értékesítési képviselőket a különböző munkafolyamatokban.

Hogyan használhatja?

Számos művelet és kiváltó érhető el ebben az integrációban. Értesítéseket kap az irányítópulton, amikor új eset, megállapodás, jegy, esemény, feladat, kapcsolat vagy ügyfél jön létre az Agile CRM-ben. Emellett nyomon követheti a címkéket, és mérföldköveket kezelhet. Amellett, hogy nyomon követi ezeket a műveleteket, manuálisan is dolgozhat a LiveAgent-ben. Hozzon létre új névjegyeket, adja hozzá kampányokhoz, készítsen jegyzeteket, hozzon létre vállalatokat, vegyen fel ügyfeleket csoportokba, adjon hozzá címkéket vagy hozzon létre beszélgetéseket.

Előnyök

  • Kapjon értesítést az Agile CRM-ről a LiveAgent irányítópultján
  • Végezze el a feladatokat és a munkát anélkül, hogy szoftvert váltana
  • Javítsa a munkafolyamatokat

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..