Partner
Mi az az Agile CRM?
Az Agile CRM egy ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) szoftver, amelyet világszerte sok vállalat használ. Automatizálásra, értékesítésre, marketingre használható, miközben olyan ügyféladatokat tárol, amelyek különféle kampányokhoz használhatóak. Az Agile CRM üzleti intelligenciát biztosít, és segíti az értékesítési képviselőket a különböző munkafolyamatokban.
Hogyan használhatja?
Számos művelet és kiváltó érhető el ebben az integrációban. Értesítéseket kap az irányítópulton, amikor új eset, megállapodás, jegy, esemény, feladat, kapcsolat vagy ügyfél jön létre az Agile CRM-ben. Emellett nyomon követheti a címkéket, és mérföldköveket kezelhet. Amellett, hogy nyomon követi ezeket a műveleteket, manuálisan is dolgozhat a LiveAgent-ben. Hozzon létre új névjegyeket, adja hozzá kampányokhoz, készítsen jegyzeteket, hozzon létre vállalatokat, vegyen fel ügyfeleket csoportokba, adjon hozzá címkéket vagy hozzon létre beszélgetéseket.
Előnyök
- Kapjon értesítést az Agile CRM-ről a LiveAgent irányítópultján
- Végezze el a feladatokat és a munkát anélkül, hogy szoftvert váltana
- Javítsa a munkafolyamatokat
Angol Call Center | Ügyfélszolgálati ügynökök képzése: Ügyfélkérések kezelése
A hatékony kommunikáció kulcsfontosságú eleme a jó ügyfélszolgálatnak. A figyelmes meghallgatás, válaszok és információk nyújtása elengedhetetlen. Rossz ügyfélszolgálat negatív következményekkel járhat, beleértve az ügyfelek elvesztését.
A gamifikáció segítséget nyújt az ügyfélszolgálatban, több típusú felhasználónak nyújtva részletes információkat és nyitott kommunikációt. A LiveAgent szoftver többek között kapcsolatfelvételeket és proaktív chat sablonokat kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések pedig áttekintést adnak az ügyféligényekről és az ügynökök teljesítményéről.
Az ügyfélkapcsolatok fontosak a vállalatok számára, ezért az ügyfelek motivációit és követelményeit meg kell érteni. A CRM stratégiája segíthet ebben, melynek során kiváló szolgáltatást kell nyújtani és gondoskodni kell az ügyfelekről. A LiveAgent ügyfélszolgálati támogatás szoftvere segít az ügyfél elégedettségének javításában és hasznos tippeket találhatunk a cég blogjában. Elérhető ingyenes próba és bocsánatkérési sablonok állnak rendelkezésre. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintik az összes igényt, a kapcsolódó tevékenységeket és az SLA megfelelőségét. A készség alapú továbbítás segítségével jobb kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínálhatunk. A hívásmegoldás szakértői segítséget nyújtanak az ügyfélszolgáltatással kapcsolatos fogalmak megértésében.