Ingyenes próba

Agile CRM

Mi az az Agile CRM?

Az Agile CRM egy ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) szoftver, amelyet világszerte sok vállalat használ. Automatizálásra, értékesítésre, marketingre használható, miközben olyan ügyféladatokat tárol, amelyek különféle kampányokhoz használhatóak. Az Agile CRM üzleti intelligenciát biztosít, és segíti az értékesítési képviselőket a különböző munkafolyamatokban.

Hogyan használhatja?

Számos művelet és kiváltó érhető el ebben az integrációban. Értesítéseket kap az irányítópulton, amikor új eset, megállapodás, jegy, esemény, feladat, kapcsolat vagy ügyfél jön létre az Agile CRM-ben. Emellett nyomon követheti a címkéket, és mérföldköveket kezelhet. Amellett, hogy nyomon követi ezeket a műveleteket, manuálisan is dolgozhat a LiveAgent-ben. Hozzon létre új névjegyeket, adja hozzá kampányokhoz, készítsen jegyzeteket, hozzon létre vállalatokat, vegyen fel ügyfeleket csoportokba, adjon hozzá címkéket vagy hozzon létre beszélgetéseket.

Előnyök

  • Kapjon értesítést az Agile CRM-ről a LiveAgent irányítópultján
  • Végezze el a feladatokat és a munkát anélkül, hogy szoftvert váltana
  • Javítsa a munkafolyamatokat
Back to Integrations Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo