Duocom integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Duocom?
A Duocom vezető szerepet játszik a spanyol telekommunikációs vállalatok között a virtuális telefonálás és a VoIP terén. A Duocom Europe S.L telefonszolgáltató, amelynek központja a spanyolországi Gran Canaria-ban található, a Nemzeti Piac- és Versenybizottság (CNMC) 2000 óta engedélyezi.
A vállalat kifejlesztette saját innovatív technológiáját, amely ötvözi a telefonálást és az internetet annak érdekében, hogy a virtuális szolgáltatásokat az egyes ügyfelek egyedi igényeihez igazítsa. Nagy rugalmasságot nyújtó szolgáltatások, mivel a felhasználók bármikor kiválaszthatják az eszközt (vezetékes, mobil, VoIP, Internet) és az igényeiknek leginkább megfelelő eszközöket, így valós időben konfigurálhatják a szolgáltatásokat az ügyfél webhelyéről.
A Duocom Europe virtuális telefonszolgáltatásokat kínál, amelyek beruházási és karbantartási költségek nélkül optimalizálják a termelékenységet és a kommunikáció kezelését, időt és pénzt megtakarítva.
Hogyan lehet használni?
Ha VoIP szolgáltatót keres a LiveAgent call centerhez, a Duocom nagyszerű választás. A LiveAgent hívásközpontja kezeli hívásait és jegyeit, míg a többit a Duocom biztosítja. A laptop vagy az okostelefon, mikrofon és hangszóró – ez minden, amire szüksége van egy kezdő hívásközpont létrehozásához. Előfordulhat, hogy más hardverre is lesz szüksége, ha később javítani szeretné a hívás minőségét.
Hogyan profitálhat a LiveAgent telefonos központjából?
Annak ellenére, hogy egyesek a digitális vásárlói élményeket részesítik előnyben, mások mélyebb személyes kapcsolatra vágynak a márkákkal, amelyekkel kapcsolatba lépnek. A telefonos központok nagyszerű módja az ügyfélkapcsolatok javításának, termékek eladásának, új ügyfelek és szolgáltatás-felhasználók megszerzésének, vagy általános ügyfélszolgálatok nyújtásának.
A hagyományos telefonközpontok zuhanásával és a call center szoftverek szárnyalásával, például a LiveAgent elterjedésével könnyű ilyen típusú élményeket nyújtani ügyfelei számára, anélkül, hogy csődbe menne. A telefonos központok ma már minden típusú vállalkozás számára hozzáférhetők, legyenek azok nagyok, vagy kisebbek.
Hogyan működik a LiveAgent telefonos központ?
A LiveAgent a fejlett funkciók segítségével megkönnyíti a telefonközpont kezelését és vezetését a vállalkozások számára. Például létrehozhat egyedi IVR (Interactive Voice Response) fákat, amelyek automatikusan továbbítják az ügyfeleket a megfelelő részlegekhez és ügynökökhöz.
A legjobb rész? A LiveAgent IVR funkciója minden munkát elvégez, és problémamentes élményt nyújt ügyfeleinek. Csak annyit kell tenniük, hogy meghallgatják az IVR menüt, és lenyomják a megfelelő tárcsázó billentyűt (például az 1-es gombot az értékesítéshez), hogy kapcsolatba kerüljenek a munkához megfelelő személlyel.
Ügyfele véletlenül rossz osztályhoz lett csatlakoztatva? A megoldás egyszerű: a hívásátvitel segítségével az ügyfelet az egyik kollégájához irányíthatja, és ezzel időt takaríthat meg.
Nehezen emlékszik arra, amit az ügyfelek mondtak? Semmi gond, a LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja. Ha frissítenie kell a memóriáját, egyszerűen keresse meg a jegyet, és hallgassa meg a teljes hívásfelvételt. A hívásrögzítés használható új ügynökök képzésére és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatására is.
További információkat szeretne a call center szolgáltatásainkról? Tekintse meg Call Center funkciók oldalunkat, ahol minden információ megtalálható a LiveAgent call center képességeiről.
Hogyan integrálható a Duocom VoIP a LiveAgenttel?
Ha szeretné létrehozni LiveAgent telefonos központját az Aveliaval, mint VoIP-szolgáltatóval, kövesse ezt az egyszerű útmutatót.
- Nyissa meg a LiveAgentet és válassza a Konfiguráció> Hívás> Számok lehetőséget. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra a tetején.
- Válassza a Duocom lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájából.
- Illessze be a számot, válasszon ki egy részleget, adja meg bejelentkezési adatait és válassza ki a betárcsázási előtag számát. Azt is bejelölheti, vagy törölheti a jelölést, ha rögzíti az erről a számról érkezett és kezdeményezett összes hívást. Ha befejezni szeretné, kattintson az alján található Hozzáadás gombra.
A telefonszám a LiveAgentben található, és használatra kész. Ha szeretné, felvehet további Duocom telefonszámokat, vagy hozzáadhat más VoIP szolgáltatóktól származó telefonszámokat.
További információ a LiveAgent Call Center szoftverről
További információkat keres a call center létrehozásáról és működtetéséről? Ha érdekli, tekintse meg a LiveAgent akadémiát, ahol további információkat talál a telefonos központokról és az ügyfélszolgálat világának egyéb témáiról.
Kíváncsi arra, hogy mire képes még a LiveAgent? Nézze meg az alábbi videót, és tekintse meg az ügyféltámogató szoftver teljes bemutatását.
Frequently Asked Questions
Mi az a Duocom?
A Duocom vezető szerepet játszik a spanyol telekommunikációs vállalatok között a virtuális telefonálás és a VoIP terén. A Duocom Europe S.L telefonszolgáltató, amelynek központja a spanyolországi Gran Canaria-ban található, a Nemzeti Piac- és Versenybizottság (CNMC) engedéllyel rendelkezik.
Integrálhatom a Duocomot a LiveAgenttel?
A Duocom az egyik VoIP (Voice over Internet Protocol) szolgáltató, amely a LiveAgentben elérhető és támogatott. Beállíthatja a telefonos központját úgy, hogy a Duocom lesz a fő szolgáltató, ha ezt szeretné.
Ingyenes a Duocom integráció?
Az All-Inclusive LiveAgent előfizetéssel nem kell külön fizetnie, és azonnal létrehozhat egy Duocom VoIP-alapú hívásközpontot a LiveAgent szolgáltatásban.
The article discusses the importance of customer experience and efficient resource utilization in the LiveAgent software for effective customer communication and service management. It also highlights the significance of email templates and self-service options, as well as the integration and adaptivity features of Silverstripe, a content management system. The use of LiveAgent for SaaS businesses is emphasized with the presentation of eight email templates and numerous call center tools and integrations.