Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Duocom

Mi az a Duocom?

A Duocom vezető szerepet játszik a spanyol telekommunikációs vállalatok között a virtuális telefonálás és a VoIP terén. A Duocom Europe S.L telefonszolgáltató, amelynek központja a spanyolországi Gran Canaria-ban található, a Nemzeti Piac- és Versenybizottság (CNMC) 2000 óta engedélyezi.

A vállalat kifejlesztette saját innovatív technológiáját, amely ötvözi a telefonálást és az internetet annak érdekében, hogy a virtuális szolgáltatásokat az egyes ügyfelek egyedi igényeihez igazítsa. Nagy rugalmasságot nyújtó szolgáltatások, mivel a felhasználók bármikor kiválaszthatják az eszközt (vezetékes, mobil, VoIP, Internet) és az igényeiknek leginkább megfelelő eszközöket, így valós időben konfigurálhatják a szolgáltatásokat az ügyfél webhelyéről.

A Duocom Europe virtuális telefonszolgáltatásokat kínál, amelyek beruházási és karbantartási költségek nélkül optimalizálják a termelékenységet és a kommunikáció kezelését, időt és pénzt megtakarítva.

Hogyan lehet használni?

Ha VoIP szolgáltatót keres a LiveAgent call centerhez, a Duocom nagyszerű választás. A LiveAgent hívásközpontja kezeli hívásait és jegyeit, míg a többit a Duocom biztosítja. A laptop vagy az okostelefon, mikrofon és hangszóró – ez minden, amire szüksége van egy kezdő hívásközpont létrehozásához. Előfordulhat, hogy más hardverre is lesz szüksége, ha később javítani szeretné a hívás minőségét.

Hogyan profitálhat a LiveAgent telefonos központjából?

Annak ellenére, hogy egyesek a digitális vásárlói élményeket részesítik előnyben, mások mélyebb személyes kapcsolatra vágynak a márkákkal, amelyekkel kapcsolatba lépnek. A telefonos központok nagyszerű módja az ügyfélkapcsolatok javításának, termékek eladásának, új ügyfelek és szolgáltatás-felhasználók megszerzésének, vagy általános ügyfélszolgálatok nyújtásának.

A hagyományos telefonközpontok zuhanásával és a call center szoftverek szárnyalásával, például a LiveAgent elterjedésével könnyű ilyen típusú élményeket nyújtani ügyfelei számára, anélkül, hogy csődbe menne. A telefonos központok ma már minden típusú vállalkozás számára hozzáférhetők, legyenek azok nagyok, vagy kisebbek.

Hogyan működik a LiveAgent telefonos központ?

A LiveAgent a fejlett funkciók segítségével megkönnyíti a telefonközpont kezelését és vezetését a vállalkozások számára. Például létrehozhat egyedi IVR (Interactive Voice Response) fákat, amelyek automatikusan továbbítják az ügyfeleket a megfelelő részlegekhez és ügynökökhöz.

A legjobb rész? A LiveAgent IVR funkciója minden munkát elvégez, és problémamentes élményt nyújt ügyfeleinek. Csak annyit kell tenniük, hogy meghallgatják az IVR menüt, és lenyomják a megfelelő tárcsázó billentyűt (például az 1-es gombot az értékesítéshez), hogy kapcsolatba kerüljenek a munkához megfelelő személlyel.

Hívóközpont IVR-rel

Ügyfele véletlenül rossz osztályhoz lett csatlakoztatva? A megoldás egyszerű: a hívásátvitel segítségével az ügyfelet az egyik kollégájához irányíthatja, és ezzel időt takaríthat meg.

Nehezen emlékszik arra, amit az ügyfelek mondtak? Semmi gond, a LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja. Ha frissítenie kell a memóriáját, egyszerűen keresse meg a jegyet, és hallgassa meg a teljes hívásfelvételt. A hívásrögzítés használható új ügynökök képzésére és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatására is.

További információkat szeretne a call center szolgáltatásainkról? Tekintse meg Call Center funkciók oldalunkat, ahol minden információ megtalálható a LiveAgent call center képességeiről.

Hogyan integrálható a Duocom VoIP a LiveAgenttel?

Ha szeretné létrehozni LiveAgent telefonos központját az Aveliaval, mint VoIP-szolgáltatóval, kövesse ezt az egyszerű útmutatót.

  • Nyissa meg a LiveAgentet és válassza a Konfiguráció> Hívás> Számok lehetőséget. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra a tetején.
  • Válassza a Duocom lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájából.
Duocom
Válassza a Duocom lehetőséget
  • Illessze be a számot, válasszon ki egy részleget, adja meg bejelentkezési adatait és válassza ki a betárcsázási előtag számát. Azt is bejelölheti, vagy törölheti a jelölést, ha rögzíti az erről a számról érkezett és kezdeményezett összes hívást. Ha befejezni szeretné, kattintson az alján található Hozzáadás gombra.
Duocom
Konfigurálja a Duocom telefonszámát

A telefonszám a LiveAgentben található, és használatra kész. Ha szeretné, felvehet további Duocom telefonszámokat, vagy hozzáadhat más VoIP szolgáltatóktól származó telefonszámokat.

Duocom
A Duocom telefonszáma hozzáadva

További információ a LiveAgent Call Center szoftverről

További információkat keres a call center létrehozásáról és működtetéséről? Ha érdekli, tekintse meg a LiveAgent akadémiát, ahol további információkat talál a telefonos központokról és az ügyfélszolgálat világának egyéb témáiról.

Kíváncsi arra, hogy mire képes még a LiveAgent? Nézze meg az alábbi videót, és tekintse meg az ügyféltámogató szoftver teljes bemutatását.

GYIK

Mi az a Duocom?

A Duocom vezető szerepet játszik a spanyol telekommunikációs vállalatok között a virtuális telefonálás és a VoIP terén. A Duocom Europe S.L telefonszolgáltató, amelynek központja a spanyolországi Gran Canaria-ban található, a Nemzeti Piac- és Versenybizottság (CNMC) engedéllyel rendelkezik.

Integrálhatom a Duocomot a LiveAgenttel?

A Duocom az egyik VoIP (Voice over Internet Protocol) szolgáltató, amely a LiveAgentben elérhető és támogatott. Beállíthatja a telefonos központját úgy, hogy a Duocom lesz a fő szolgáltató, ha ezt szeretné.

Ingyenes a Duocom integráció?

Az All-Inclusive LiveAgent előfizetéssel nem kell külön fizetnie, és azonnal létrehozhat egy Duocom VoIP-alapú hívásközpontot a LiveAgent szolgáltatásban.

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót