Partner
Mi az a Duocom?
A Duocom vezető szerepet játszik a spanyol telekommunikációs vállalatok között a virtuális telefonálás és a VoIP terén. A Duocom Europe S.L telefonszolgáltató, amelynek központja a spanyolországi Gran Canaria-ban található, a Nemzeti Piac- és Versenybizottság (CNMC) 2000 óta engedélyezi.
A vállalat kifejlesztette saját innovatív technológiáját, amely ötvözi a telefonálást és az internetet annak érdekében, hogy a virtuális szolgáltatásokat az egyes ügyfelek egyedi igényeihez igazítsa. Nagy rugalmasságot nyújtó szolgáltatások, mivel a felhasználók bármikor kiválaszthatják az eszközt (vezetékes, mobil, VoIP, Internet) és az igényeiknek leginkább megfelelő eszközöket, így valós időben konfigurálhatják a szolgáltatásokat az ügyfél webhelyéről.
A Duocom Europe virtuális telefonszolgáltatásokat kínál, amelyek beruházási és karbantartási költségek nélkül optimalizálják a termelékenységet és a kommunikáció kezelését, időt és pénzt megtakarítva.
Hogyan lehet használni?
Ha VoIP szolgáltatót keres a LiveAgent call centerhez, a Duocom nagyszerű választás. A LiveAgent hívásközpontja kezeli hívásait és jegyeit, míg a többit a Duocom biztosítja. A laptop vagy az okostelefon, mikrofon és hangszóró – ez minden, amire szüksége van egy kezdő hívásközpont létrehozásához. Előfordulhat, hogy más hardverre is lesz szüksége, ha később javítani szeretné a hívás minőségét.
Hogyan profitálhat a LiveAgent telefonos központjából?
Annak ellenére, hogy egyesek a digitális vásárlói élményeket részesítik előnyben, mások mélyebb személyes kapcsolatra vágynak a márkákkal, amelyekkel kapcsolatba lépnek. A telefonos központok nagyszerű módja az ügyfélkapcsolatok javításának, termékek eladásának, új ügyfelek és szolgáltatás-felhasználók megszerzésének, vagy általános ügyfélszolgálatok nyújtásának.
A hagyományos telefonközpontok zuhanásával és a call center szoftverek szárnyalásával, például a LiveAgent elterjedésével könnyű ilyen típusú élményeket nyújtani ügyfelei számára, anélkül, hogy csődbe menne. A telefonos központok ma már minden típusú vállalkozás számára hozzáférhetők, legyenek azok nagyok, vagy kisebbek.
Hogyan működik a LiveAgent telefonos központ?
A LiveAgent a fejlett funkciók segítségével megkönnyíti a telefonközpont kezelését és vezetését a vállalkozások számára. Például létrehozhat egyedi IVR (Interactive Voice Response) fákat, amelyek automatikusan továbbítják az ügyfeleket a megfelelő részlegekhez és ügynökökhöz.
A legjobb rész? A LiveAgent IVR funkciója minden munkát elvégez, és problémamentes élményt nyújt ügyfeleinek. Csak annyit kell tenniük, hogy meghallgatják az IVR menüt, és lenyomják a megfelelő tárcsázó billentyűt (például az 1-es gombot az értékesítéshez), hogy kapcsolatba kerüljenek a munkához megfelelő személlyel.
Ügyfele véletlenül rossz osztályhoz lett csatlakoztatva? A megoldás egyszerű: a hívásátvitel segítségével az ügyfelet az egyik kollégájához irányíthatja, és ezzel időt takaríthat meg.
Nehezen emlékszik arra, amit az ügyfelek mondtak? Semmi gond, a LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja. Ha frissítenie kell a memóriáját, egyszerűen keresse meg a jegyet, és hallgassa meg a teljes hívásfelvételt. A hívásrögzítés használható új ügynökök képzésére és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatására is.
További információkat szeretne a call center szolgáltatásainkról? Tekintse meg Call Center funkciók oldalunkat, ahol minden információ megtalálható a LiveAgent call center képességeiről.
Hogyan integrálható a Duocom VoIP a LiveAgenttel?
Ha szeretné létrehozni LiveAgent telefonos központját az Aveliaval, mint VoIP-szolgáltatóval, kövesse ezt az egyszerű útmutatót.
- Nyissa meg a LiveAgentet és válassza a Konfiguráció> Hívás> Számok lehetőséget. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra a tetején.
- Válassza a Duocom lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájából.

- Illessze be a számot, válasszon ki egy részleget, adja meg bejelentkezési adatait és válassza ki a betárcsázási előtag számát. Azt is bejelölheti, vagy törölheti a jelölést, ha rögzíti az erről a számról érkezett és kezdeményezett összes hívást. Ha befejezni szeretné, kattintson az alján található Hozzáadás gombra.

A telefonszám a LiveAgentben található, és használatra kész. Ha szeretné, felvehet további Duocom telefonszámokat, vagy hozzáadhat más VoIP szolgáltatóktól származó telefonszámokat.

További információ a LiveAgent Call Center szoftverről
További információkat keres a call center létrehozásáról és működtetéséről? Ha érdekli, tekintse meg a LiveAgent akadémiát, ahol további információkat talál a telefonos központokról és az ügyfélszolgálat világának egyéb témáiról.
Kíváncsi arra, hogy mire képes még a LiveAgent? Nézze meg az alábbi videót, és tekintse meg az ügyféltámogató szoftver teljes bemutatását.
Frequently asked questions
Mi az a Duocom?
A Duocom vezető szerepet játszik a spanyol telekommunikációs vállalatok között a virtuális telefonálás és a VoIP terén. A Duocom Europe S.L telefonszolgáltató, amelynek központja a spanyolországi Gran Canaria-ban található, a Nemzeti Piac- és Versenybizottság (CNMC) engedéllyel rendelkezik.
Integrálhatom a Duocomot a LiveAgenttel?
A Duocom az egyik VoIP (Voice over Internet Protocol) szolgáltató, amely a LiveAgentben elérhető és támogatott. Beállíthatja a telefonos központját úgy, hogy a Duocom lesz a fő szolgáltató, ha ezt szeretné.
Ingyenes a Duocom integráció?
Az All-Inclusive LiveAgent előfizetéssel nem kell külön fizetnie, és azonnal létrehozhat egy Duocom VoIP-alapú hívásközpontot a LiveAgent szolgáltatásban.
A LiveAgent széleskörű lehetőségeket kínál az ügyfélszolgálat és a kommunikáció terén. Az ingyenes próbaidőszak bankkártya nélkül elérhető. Az élő chat funkciók és az AI-alapú chatbotok segítenek gyors válaszok biztosításában és az értékesítés növelésében. Az autóipar számára ügyfélszolgálati szoftver is elérhető.
LiveAgent offers various software solutions for customer service, including VoIP phone systems, self-service software, call center and complaint management systems, email management software, and more. They also have a partner program and provide support and resources through their blog, academy, and webinars. Sales contacts and a demo are available, and customers can subscribe to their newsletter for updates and discounts.
Az élő csevegő widget nagyszerű eszköz az üzleti telefonszolgáltatáson kívül. Proaktív csevegési meghívásokkal és valós idejű gépelési nézettel javulhat az ügyfelek elkötelezettsége és gyorsabb megoldást kaphatnak a problémáikra. Az élő csevegés hatékonyan használható az ügyfélszolgálatban és az értékesítésben is.
Legyen elérhető a kapcsolattartói szoftverrel.
A contact center szoftver lehetővé teszi a cégeknek az ügyfelekkel történő kommunikáció egyszerűsítését az összes lehetséges csatornán. A globális kontaktközpont szoftverpiac mérete várhatóan 47,76 milliárd EUR-t éri el 2025-re. A felhőalapú kapcsolat központ szoftver felállításához és működtetéséhez már nincs szükség drága hardverekre vagy infrastruktúrára, ami nagy szervezetek és kisvállalkozások számára egyaránt előnyös.