Bria (X-lite) integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Bria?
A Bria, korábbi nevén X-lite egy softphone szoftver, amelyhez egy ingyenes és három fizetős verzió tartozik, amelyek alkalmasak egyének, csapatok és teljes szervezetek számára. Ez egy nagyon sokoldalú softphone megoldás, amely alapvető funkciókat kínál az ingyenes előfizetéssel, és minden egyes előrehaladó fizetős csomaghoz új speciális funkciókat ad hozzá. A Bria nagyszerű választás olyan csapatok és cégek számára, amelyek több használati esetet és speciális funkciókat igényelnek.
Hogyan használhatja a Bria-t?
A Bria szoftveres telefon megoldásként használható vállalkozása számára. Az alapvető és fejlett funkciók széles skálájának köszönhetően a legtöbb személyes és üzleti helyzethez alkalmas. A legjobb dolog a Briában, hogy könnyen méretezhető az Ön igényeinek és preferenciáinak megfelelően. Megtarthatja az ingyenes csomagot, és haladéktalanul választhatja a fejlettebb csomagokat.
A Bria dedikált softphone megoldásként használható a LiveAgent telefonközponthoz. Jól működik minden elérhető call center funkcióval, és könnyen integrálható help desk szoftverünk call center rendszerével. Használja ki a LiveAgent olyan funkcióit, mint az IVR, az automatikus visszahívások, a teljes hívástörténet és még sok más.
Bria integrálásának költségei
A Bria ingyenes csomagot tartalmaz korlátozott számú funkcióval, és három fizetős csomagot is kínál, amelyek további funkciókat biztosítanak. A Solo és a Teams csomag havi 2,95 USD-tól és 4,95 USD-tól kezdődik, míg a vállalati terv egyedi árajánlatot igényel. Az ingyenes csomag korlátozott funkciókat kínál, és mindenki számára elérhető bármely csomag ingyenes próbaverziójának befejezése után.
Milyen előnyei vannak Bria-nak?
- Rugalmas és sokoldalú softphone
- Nagyszerű megjelenésű felhasználói felület
- Szükség esetén lehetővé teszi a felskálázást
- Nagyon könnyű beállítani és telepíteni
Hogyan lehet Briát integrálni a LiveAgentbe?
A Bria integrálható a LiveAgenttel, mint dedikált softphone hívóeszközként. A kezdéshez rendelkeznie kell VoIP-szolgáltató szolgáltatással és aktív LiveAgent fiókkal. Az ingyenes Bria próbaverziót ezen a linken indíthatja el és az alkalmazást az útmutató egy későbbi lépésében töltheti le.
- Kezdje azzal, hogy az ingyenes próbaverziót választja a Bria webhelyén. Ki kell választania a fizetős csomagok egyikét, és el kell kezdenie egy ingyenes próbaverziót. Bria a próbaidőszak lejárta után visszatér az ingyenes verzióhoz, vagy folytathatja a fizetős csomagot. Adja meg e-mail címét és egyéb adatait, és a webhely az irányítópultjára viszi.
- Most be kell állítania hangfiókját. Ehhez kattintson a narancssárga gombra, és válassza a SIP-beállítások konfigurálása lehetőséget. A következő lépéshez szükséges adatok beszerzéséhez át kell váltania LiveAgent-fiókjára.
- Nyissa meg a LiveAgent alkalmazást, és lépjen a Konfiguráció > Hívás > Eszközök menüpontra. Kattintson a létrehozás gombra, és válassza a SIP lehetőséget. Most adja meg VoIP-szolgáltatójának számát, és nevezze el az eszközt. Ha kész, kattintson a Nézet gombra (szem ikon), és használja a Bria hangkonfigurációjában látható adatokat az előző lépésből.
- Most fejezze be a beállítást, és töltse le a Briát. Az integráció befejeződött, és közvetlenül a LiveAgent irányítópultján fogadhatja a hívásokat. A fizetős Bria-csomagok lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy több VoIP-számot adjanak hozzá a konfigurációhoz, így további számokat adhat hozzá a LiveAgent call centerhez.
Start handling your calls effectively
LiveAgent's call center works with the ticketing system to help you communicate faster and provide a better service. Start your free trial today!
Frequently Asked Questions
Mi az a Bria?
A korábban X-lite néven ismert Bria softphone szoftvernek van egy ingyenes verziója, valamint három fizetős verziója magánszemélyek, csapatok és szervezetek számára. Számos lehetőség áll rendelkezésre a softphone-megoldáson belül, amely alapfunkciókat kínál az ingyenes előfizetéssel, és speciális funkciókat az előfizetési csomag előrehaladtával. A Bria nagyszerű választás olyan csapatok vagy cégek számára, amelyek különféle igényekkel rendelkeznek.
Hogyan használhatja a Bria-t?
Használhatja a Briát szoftveres telefon megoldásként vállalkozása számára. Alapvető és fejlett funkcióinak széles skálája alkalmassá teszi a legtöbb személyes és üzleti helyzetre. A Bria segítségével könnyedén méretezheti az igényeinek és preferenciáinak megfelelően. Ingyenes csomagok, valamint fejlettebb csomagok is elérhetők.
Milyen előnyei vannak Bria-nak?
A Bria nagyon rugalmas és sokoldalú lehet, nagyon szép megjelenésű felületet kínál, és lehetővé teszi a felskálázást azoknak a felhasználóknak, akik több funkciót szeretnének elérni. Telepítése és beállítása is nagyon egyszerű, és egy hasznos útmutató vezet végig a teljes folyamaton.
Hogyan lehet Briát integrálni a LiveAgentbe?
Integrálhatja Bria-t a LiveAgenttel, ha létrehoz egy új softphone-t a LiveAgent hívóeszköz konfigurációjában. Miután ezt megtette, látni fogja a Bria VoIP-beállításainak konfigurálásához szükséges összes adatot. Kattintson ide a teljes integrációs útmutató megtekintéséhez.
LiveAgent offers various communication channels and services for inbound sales campaigns. It also provides tools for customer service reports and agent performance overview. Integration templates make it easy to integrate digital products and services into the LiveAgent system. The software motivates agents with gamification, helps organize customer relationships, and gathers important feedback. AWeber is an email marketing tool that can be integrated with LiveAgent to track customer interactions and manage email campaigns. The integration can be activated through the LiveAgent configuration and allows for the management of subscribers and campaigns. The text also mentions the option to integrate AWeber with LiveAgent through Zapier.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver számos eszközzel és funkcióval rendelkezik, beleértve az együttműködési eszközöket, ügyfélsiker-kezelőket és készség alapú továbbításokat. A vállalat díjakat és tanúsítványokat is nyert, és ingyenes próbaverziót és támogatást kínál. A LiveAgent lehetőséget biztosít arra, hogy az ügyfelek anyanyelvükön kapjanak segítséget, és kínál több mint 40 személyre szabható alkalmazásnyelvet. Az intuitív jegyrendszer segítségével könnyen megtekinthetők az összes ügyfél-interakciók, és több mint 179 help desk funkció és 40 integráció áll rendelkezésre.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely segít az ügyfélkapcsolatok kezelésében. Az integrációk és az önkiszolgáló szoftverek segítségével a LiveAgent a bejövő hívásokat, a panaszkezelési rendszert és az ügyfélportál szoftvereket is kezeli. Az oldalon található blog, szójegyzék és akadémia segít abban, hogy az ügyfeleknek minden információt megadjon. A LiveAgent támogatást is nyújt a portálon keresztül, és rendelkezik egy demó verzióval is.