Axigen integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Axigen Adatvedélem
Mi az Axigen?
Az Axigen egy e-mail szerver és csoportmunka, amely számos együttműködési funkcióval rendelkezik a terveikhez. Lehetővé teszi a felhasználóknak naptárak, fájlok és névjegyek megosztását, valamint a felhasználók elérhetőségének és a szoftverhez való hozzáférésének ellenőrzését több eszközről. Az Axigen többrétegű biztonsággal rendelkezik, és könnyű adminisztrációt kínál, így ideális a kisebb informatikai csapatokkal rendelkező vállalatok számára.
Hogyan használhatja az Axigent?
Az Axigen irodai együttműködési megoldásként és e-mail szerverként is használható. Könnyen karbantartható, így ideális azoknak a cégeknek, amelyek egyszerű, mégis megbízható e-mail megoldást keresnek csoportmunka funkciókkal. Nagyon biztonságos azok számára is, akik extra védelmet keresnek. Az Axigen 24 órás ügyfélszolgálatot biztosít minden ügyfél számára, így nem kell aggódnia a hibaelhárítás miatt. Integrálható a LiveAgenttel. Ez ideális azoknak a cégeknek, amelyek egy dedikált ügyfélszolgálati megoldással szeretnék fejleszteni ügyfélszolgálatukat.
Adjon hozzá biztonságos e-mail kommunikációt a jegykezelő rendszerhez a LiveAgenttől, és biztosítsa a legjobb ügyfélszolgálatot. Használja ki az e-mailek archiválását és a jegyelőzményeket az ügyfelekkel folytatott kommunikáció nyomon követéséhez. A LiveAgent az e-mail üzenetküldésnél sokkal többet kínál, a jegykezelő rendszer képes kezelni az élő chat, call center, közösségi médiát, és az ügyfélportált. Mindent fejlett funkciók támogatnak, amelyek megkönnyítik a munkát.
Az univerzális postafiók olyan hibrid jegyfolyammal rendelkezik, amely segíthet a kommunikáció rendszerezésében. Válaszoljon sablon üzenetekkel vagy előre meghatározott válaszokkal a gyorsabb ügyfélszolgálat érdekében. Állítson be szabályokat olyan automatizálások létrehozásához, amelyek ellátják a gyakori ismétlődő feladatokat. Tekintse meg a jegykezelő szolgáltatások teljes listáját, és nézze meg, hogyan segíthetik az ügyfélszolgálatot.
Milyen előnyei vannak az Axigen integrációnak?
- Könnyű karbantartás
- 24/7 Ügyfélszolgálat
- Nagyon biztonságos
- Együttműködési jellemzők
Enhance your help desk with ticketing
Add your email to LiveAgent ticketing system and provide the best customer support
Hogyan lehet integrálni az Axigent a LiveAgenttel?
Az Axigen IMAP/POP3-on keresztül integrálható a LiveAgent jegyrendszerrel. Az opció könnyen megtalálható a LiveAgent konfigurációs beállításai között. Vessen egy pillantást az alábbi lépésről lépésre, hogy megtudja, hogyan integrálhatja az Axigen-t jegyrendszerébe.
Először be kell állítania az Axigen-t? Látogasson el az Axigen webhelyére, és válasszon egy csomagot , amellyel kezdeni szeretne. Az Axigen egy hasznos dokumentációs részt kínál a telepítési útmutatóval és egyéb forrásokkal, amelyekre szüksége lehet. Miután hozzáfért az Axigenhez és beállította, váltson a LiveAgentre, és folytassa a következő lépéssel.
Ha az Axigen be van állítva és készen áll a használatra, nyissa meg LiveAgent-fiókját. Először hozza létre az ingyenes próbaverziót, ha még nem rendelkezik ilyennel. Most lépjen a Konfiguráció> E-mail> Levelezési fiókok elemre, és kattintson a tetején található Létrehozás gombra. Megnyílik egy lista az e-mail szolgáltatókkal. Válassza az Egyéb lehetőséget alul, majd kattintson az IMAP/POP3 elemre a következő ablakban.
- Most meg kell adnia az Axigen adatait a LiveAgentben az integráció befejezéséhez. Töltse ki a felhasználónevet, jelszót és e-mail címet. Ezután válassza ki a lekérés módját, valamint a szerverinformációkat és a portot. Ne felejtse el kiválasztani a jegyek kezeléséért felelős osztályt erről az e-mail címről. Ha elégedett a konfigurációval, kattintson a Mentés gombra az ablak alján.
Készen van. A LiveAgent mostantól letölti az Axigen e-mailjeit a jegykezelő rendszerébe. Nézze meg az alábbi videót, és nézze meg, mire képes még a LiveAgent. Böngésszen a funkciók oldalon további lehetőségek megtekintéséhez, vagy tekintse meg az Akadémia oldalát, ha többet szeretne megtudni az ügyfélszolgálatról.
Frequently Asked Questions
Mi az Axigen?
Terveikhez az Axigen e-mail szervereket és csoportmunkákat kínál több együttműködési funkcióval. A szoftver felhasználói naptárakat, fájlokat és névjegyeket oszthatnak meg, valamint ellenőrizhetik a felhasználók elérhetőségét, és több eszközről is hozzáférhetnek a szoftverhez. A biztonság többrétegű, az adminisztráció pedig egyszerű az Axigen segítségével, így tökéletes a kis informatikai részleggel rendelkező vállalatok számára.
Hogyan használhatja az Axigent?
Amellett, hogy e-mail szerverként szolgál, az Axigen irodai együttműködési megoldásként is használható. Egyszerű karbantartása miatt ideális azoknak a cégeknek, akik könnyen használható, de megbízható e-mail megoldást keresnek csoportmunka képességekkel. Ezenkívül rendkívül biztonságos azok számára, akik extra védelmet keresnek. Az Axigen csapata 24 órás ügyfélszolgálatot biztosít minden ügyfél számára, így nem kell aggódnia a hibaelhárítás miatt. A LiveAgent integráció elérhető. Azok a cégek, amelyek dedikált ügyfélszolgálati megoldást szeretnének az ügyfélszolgálatukhoz, ezt a megoldást találják ideálisnak.
Milyen előnyei vannak az Axigen integrációnak?
Könnyű karbantartás 24/7 Ügyfélszolgálat Nagyon biztonságos Együttműködési jellemzők
Hogyan lehet integrálni az Axigent a LiveAgenttel?
Lépjen a LiveAgent oldalra, és nyissa meg a Konfiguráció > E-mail > Levelezési fiókokat Hozzon létre egy új e-mailt, és válassza az Egyéb lehetőséget Válassza az IMAP/POP3 lehetőséget, adja meg adatait, majd kattintson a Mentés gombra
A cikk különböző ügyfélkapcsolati szoftverek bemutatásával foglalkozik, amelyek segíthetik az SaaS vállalkozásokat az ügyfelek megszerzésében és megtartásában. A LiveAgent szoftverről is olvashatunk információt, amelyhez fel lehet venni a céggel a kapcsolatot az oldalon található űrlap vagy chat segítségével. Az oldalon sütik használatát javasolják.
Zentap offers marketing solutions and website development for real estate agencies and agents. They provide lead generation services, automated social media posting, video content, brand integration, and website optimization. LiveAgent can be integrated into Zentap's website editor to provide live chat and ticketing support. Using Zentap can help businesses create a professional-looking website and promote their brand, services, and offers on real estate websites.
A cikk az e-mail-marketing és más kommunikációs csatornák fontosságát hangsúlyozza az akciók és promóciókhoz. Öt promóciós e-mail-sablont ajánlanak, melyek között kedvezmények, időkorlátos ajánlatok és további promóciók szerepelnek. A személyre szabott ügyfélélményre fókuszálnak az online áruházak kezelésének hatékony módjai között, ahol az élő chat szolgáltatás hatékony megoldást nyújthat. A cikk emellett kupon e-mail sablonok fontosságáról és ügyfél-visszajelzésekről is beszél.