Partner
Mi az Axigen?
Az Axigen egy e-mail szerver és csoportmunka, amely számos együttműködési funkcióval rendelkezik a terveikhez. Lehetővé teszi a felhasználóknak naptárak, fájlok és névjegyek megosztását, valamint a felhasználók elérhetőségének és a szoftverhez való hozzáférésének ellenőrzését több eszközről. Az Axigen többrétegű biztonsággal rendelkezik, és könnyű adminisztrációt kínál, így ideális a kisebb informatikai csapatokkal rendelkező vállalatok számára.
Hogyan használhatja az Axigent?
Az Axigen irodai együttműködési megoldásként és e-mail szerverként is használható. Könnyen karbantartható, így ideális azoknak a cégeknek, amelyek egyszerű, mégis megbízható e-mail megoldást keresnek csoportmunka funkciókkal. Nagyon biztonságos azok számára is, akik extra védelmet keresnek. Az Axigen 24 órás ügyfélszolgálatot biztosít minden ügyfél számára, így nem kell aggódnia a hibaelhárítás miatt. Integrálható a LiveAgenttel. Ez ideális azoknak a cégeknek, amelyek egy dedikált ügyfélszolgálati megoldással szeretnék fejleszteni ügyfélszolgálatukat.
Adjon hozzá biztonságos e-mail kommunikációt a jegykezelő rendszerhez a LiveAgenttől, és biztosítsa a legjobb ügyfélszolgálatot. Használja ki az e-mailek archiválását és a jegyelőzményeket az ügyfelekkel folytatott kommunikáció nyomon követéséhez. A LiveAgent az e-mail üzenetküldésnél sokkal többet kínál, a jegykezelő rendszer képes kezelni az élő chat, call center, közösségi médiát, és az ügyfélportált. Mindent fejlett funkciók támogatnak, amelyek megkönnyítik a munkát.
Az univerzális postafiók olyan hibrid jegyfolyammal rendelkezik, amely segíthet a kommunikáció rendszerezésében. Válaszoljon sablon üzenetekkel vagy előre meghatározott válaszokkal a gyorsabb ügyfélszolgálat érdekében. Állítson be szabályokat olyan automatizálások létrehozásához, amelyek ellátják a gyakori ismétlődő feladatokat. Tekintse meg a jegykezelő szolgáltatások teljes listáját, és nézze meg, hogyan segíthetik az ügyfélszolgálatot.

Milyen előnyei vannak az Axigen integrációnak?
- Könnyű karbantartás
- 24/7 Ügyfélszolgálat
- Nagyon biztonságos
- Együttműködési jellemzők
Enhance your help desk with ticketing
Add your email to LiveAgent ticketing system and provide the best customer support
Hogyan lehet integrálni az Axigent a LiveAgenttel?
Az Axigen IMAP/POP3-on keresztül integrálható a LiveAgent jegyrendszerrel. Az opció könnyen megtalálható a LiveAgent konfigurációs beállításai között. Vessen egy pillantást az alábbi lépésről lépésre, hogy megtudja, hogyan integrálhatja az Axigen-t jegyrendszerébe.

Először be kell állítania az Axigen-t? Látogasson el az Axigen webhelyére, és válasszon egy csomagot , amellyel kezdeni szeretne. Az Axigen egy hasznos dokumentációs részt kínál a telepítési útmutatóval és egyéb forrásokkal, amelyekre szüksége lehet. Miután hozzáfért az Axigenhez és beállította, váltson a LiveAgentre, és folytassa a következő lépéssel.

Ha az Axigen be van állítva és készen áll a használatra, nyissa meg LiveAgent-fiókját. Először hozza létre az ingyenes próbaverziót, ha még nem rendelkezik ilyennel. Most lépjen a Konfiguráció> E-mail> Levelezési fiókok elemre, és kattintson a tetején található Létrehozás gombra. Megnyílik egy lista az e-mail szolgáltatókkal. Válassza az Egyéb lehetőséget alul, majd kattintson az IMAP/POP3 elemre a következő ablakban.

- Most meg kell adnia az Axigen adatait a LiveAgentben az integráció befejezéséhez. Töltse ki a felhasználónevet, jelszót és e-mail címet. Ezután válassza ki a lekérés módját, valamint a szerverinformációkat és a portot. Ne felejtse el kiválasztani a jegyek kezeléséért felelős osztályt erről az e-mail címről. Ha elégedett a konfigurációval, kattintson a Mentés gombra az ablak alján.

Készen van. A LiveAgent mostantól letölti az Axigen e-mailjeit a jegykezelő rendszerébe. Nézze meg az alábbi videót, és nézze meg, mire képes még a LiveAgent. Böngésszen a funkciók oldalon további lehetőségek megtekintéséhez, vagy tekintse meg az Akadémia oldalát, ha többet szeretne megtudni az ügyfélszolgálatról.

Frequently asked questions
Mi az Axigen?
Terveikhez az Axigen e-mail szervereket és csoportmunkákat kínál több együttműködési funkcióval. A szoftver felhasználói naptárakat, fájlokat és névjegyeket oszthatnak meg, valamint ellenőrizhetik a felhasználók elérhetőségét, és több eszközről is hozzáférhetnek a szoftverhez. A biztonság többrétegű, az adminisztráció pedig egyszerű az Axigen segítségével, így tökéletes a kis informatikai részleggel rendelkező vállalatok számára.
Hogyan használhatja az Axigent?
Amellett, hogy e-mail szerverként szolgál, az Axigen irodai együttműködési megoldásként is használható. Egyszerű karbantartása miatt ideális azoknak a cégeknek, akik könnyen használható, de megbízható e-mail megoldást keresnek csoportmunka képességekkel. Ezenkívül rendkívül biztonságos azok számára, akik extra védelmet keresnek. Az Axigen csapata 24 órás ügyfélszolgálatot biztosít minden ügyfél számára, így nem kell aggódnia a hibaelhárítás miatt. A LiveAgent integráció elérhető. Azok a cégek, amelyek dedikált ügyfélszolgálati megoldást szeretnének az ügyfélszolgálatukhoz, ezt a megoldást találják ideálisnak.
Milyen előnyei vannak az Axigen integrációnak?
- Könnyű karbantartás
- 24/7 Ügyfélszolgálat
- Nagyon biztonságos
- Együttműködési jellemzők
Hogyan lehet integrálni az Axigent a LiveAgenttel?
- Lépjen a LiveAgent oldalra, és nyissa meg a Konfiguráció > E-mail > Levelezési fiókokat
- Hozzon létre egy új e-mailt, és válassza az Egyéb lehetőséget
- Válassza az IMAP/POP3 lehetőséget, adja meg adatait, majd kattintson a Mentés gombra
A LiveAgent egy magyar ügyfélszolgálati szoftver, amely segít megoldani a vásárlói kérdéseket és biztosítja a kitűnő vásárlói élményt. A szoftver jegykezelő rendszerrel kombinálja az összes ügyfélszolgálati folyamatot. Az integrációs kérelmek beküldésére sablonokat készítettek, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy könnyen kérjenek új integrációkat. Az LiveAgent API segítségével Ön könnyen összehasonlíthatja az árakat a versenytársaival. Ingyenes 7 vagy 30 napos próbaverzió áll rendelkezésre bankkártya nélkül.
A LiveAgentben az ügyfélszolgálat felügyelője feladatokat delegál és figyelemmel kíséri az ügynökök munkáját, akik gondoskodnak az ügyfelekről és támogatást nyújtanak. Az értesítési sablonok használatával időt és energiát takaríthatunk meg. Az ügyfélszolgálati jelentések és IT ügyfélszolgálat magyarázatok segítségével további hasznos forrásokhoz juthatunk. A LiveAgentben az admin körrel rendelkező ügynökök és ügyfél támogatók felügyelik és beállításokat végeznek a rendszerben. A felhasználó típusokról és sok másról tájékozódhatunk a LiveAgent weboldalán.
Az IVR (Interaktív Hangválasz) technológiája hatékonyabb ügyfélszolgálatot tesz lehetővé nagyobb vállalatok, szervezetek és kormányirodák esetében. Az élő videocsevegés személyesebbé teheti az ügyfélszolgálatot, és segíthet javítani az ügyfél-elégedettséget és a teljesítményt. A LiveAgent szoftver sok szolgáltatást kínál, beleértve a jegykezelést és a biztonsági funkciókat, és 14 napos ingyenes próbaverziót is kínál.
A LiveAgent vállalat nyújt VoIP telefonrendszereket, ügyfélszolgálati, call center és panaszkezelési szoftvereket, valamint e-mail kezelő szoftvert és ügyfélportál szoftvert. További információért blogjukat, szójegyzéküket és akadémiájukat érdemes megnézni. A LiveAgent-nél partnerek is csatlakozhatnak, és támogatással állnak az ügyfelek rendelkezésére.