Ingyenes próba

Zimbra

Mi az a Zimbra?

A Zimbra megoldás a személyes üzleti e-mail kommunikációra és együttműködésre. A Zimbra szoftver kliens- és szerverösszetevőkből áll, és egy időben a Zimbra Desktop nevű asztali alkalmazást kínálta. A Zimbra nyílt forráskódú verziója mellett van egy kereskedelmi verzió (“Network Edition”), amely zárt forráskódú kiegészítéseket tartalmaz, például egy szabadalmaztatott üzenetkezelő alkalmazásprogramozási felületet a találkozók és névjegyek Outlookhoz való szinkronizálásához.

Zimbra honlap
Zimbra honlap

Hogyan használhatja a Zimbra-t?

Integrált felhőalapú e-mail, naptár és együttműködési megoldás, a Zimbra a vállalati szabvány a nyilvános és a privát felhőkben. A Zimbra a ma elérhető egyik leginnovatívabb üzenetküldési élményt kínálja, amely a végfelhasználókat összekapcsolja a személyes felhőkben tárolt információkkal és tevékenységekkel egy újratervezett böngészőalapú felületen keresztül.

Küzd a Zimbra ügyfél e-mailjeinek összpontosításán és időben történő megoldásán? Itt az ideje, hogy integráljon a LiveAgent szolgáltatással, és kezelje az ügyfélkommunikációt a jegyrendszerrel.

A jegyrendszer elsősorban ügyfélszolgálati célokat szolgál. Az ügyfélszolgálati képviselők számára könnyen használható felületet biztosít a kérdések megválaszolásához. A vásárlói megkeresések, függetlenül attól, hogy honnan származnak, jegyekké válnak, miután az ügyfélügynök megkapta őket. Ezeket a jegyeket egy univerzális postaládából érheti el. Ez lehetővé teszi az ügyfélszolgálati képviselők számára, hogy gyors és hatékony szolgáltatást nyújtsanak.

A LiveAgent jegyrendszert olyan hatékonysági és termelékenységi funkciók is támogatják, amelyek segítenek az ügyfelek e-mailjeinek gyorsabb rendezésében, rendszerezésében és megválaszolásában. A zökkenőmentes munkafolyamat érdekében többek között olyan funkciókat használhat, mint a részlegek, címkék, szűrők, vagy ügynökütközések észlelése.

Univerzális postaládánk nem csak az e-maileket kezeli, hanem gondoskodik az élő csevegésekről, ügyfélportálról, call centerekről és segít a közösségi médiaFacebook, Twitter, Instagram kezelésében. Ide tartozik a Viber is. Minden kommunikációs csatornát saját funkciói támogatnak, hogy minden zökkenőmentes és megbízható legyen.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

A Zimbra használatának előnyei

  • A rendelkezésre álló egyik legjobb e-mail megoldás
  • A fontos e-mailek biztonsági mentése
  • Zimbra e-mailek szervezett jegyrendszerben
  • További funkciók és továbbfejlesztett kommunikációs lehetőségek

Struggling with email support?

Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today

FREE TRIAL

Hogyan integrálható a Zimbra a LiveAgent-tel

A folyamat befejezéséhez nincs szükség semmilyen bővítmény aktiválására vagy harmadik féltől származó alkalmazások használatára. A Zimbra és a LiveAgent integrálásához mindössze néhány adatot kell megadnia a LiveAgent rendszerbe.

  • Ha még nincsen Zimbra e-mail címe, menjen a webhelyükre, és indítsa el az ingyenes próbaverziót, vagy vásároljon fizetős csomagot. Töltsön ki egy űrlapot, és állítsa be új e-mail fiókját. Ha már rendelkezik Zimbra-fiókkal, kihagyhatja ezt a lépést, és folytathatja a következővel.
Zimbra próbaoldal üres űrlappal
Zimbrai próba
  • Most lépjen a LiveAgent-fiókjába, és nyissa meg a Beállítások> E -mail> Levelezési fiókok lehetőséget. Kattintson a Létrehozás gombra, és válassza az Egyéb lehetőséget.
LiveAgent konfiguráció e-mail kiválasztással
E-mail kiválasztása
  • Most kiválaszthatja, hogy az átirányításon vagy az IMAP/POP3-on keresztül kívánja-e integrálni. Megmutatjuk mindkét integrációs lehetőséget, először a továbbítással. Kattintson a Továbbítás gombra, és folytassa a következő lépéssel.
Zimbra
Továbbítás vagy IMAP/POP3?
  • Miután kiválasztotta a Továbbítás lehetőséget, írja be e-mail címét és a SPim rekord beállítását a Zimbra tartományhoz. Ha nem biztos benne, hogyan kell ezt csinálni, nézze meg ezt az útmutatót a Zimbra webhelyéről. Ezt meg kell tennie annak biztosítása érdekében, hogy e-mailjeit a LiveAgent ne ismerje fel spamként. Ha elkészült, válassza ki a Zimbra-fiók e -mailekért felelős osztályát, majd kattintson a Mentés gombra.
Zimbra
Átirányítás beállítása

Ha IMAP/POP3-on keresztül szeretné összekapcsolni Zimbra e-mailjeit, válassza ezt a lehetőséget. Adja meg e-mail címét, bejelentkezési adatait és jelszavát. Válassza ki a lekérés típusát (IMAP vagy POP3), adja meg a szerver és a port adatait. Ezután kattintson a Mentés gombra.

Zimbra
IMAP/POP3 beállítás

Készen van, a Zimbra e-mailjei össze vannak kötve a LiveAgent jegyrendszerrel, és az e-maileket rendszerezni fogják, hogy segítsenek jobb ügyfélszolgálatot biztosítani.

Szeretne többet megtudni? Böngésszen a LiveAgent Akadémia hasznos cikkeiben, hogy megtudja, milyen csodálatos ügyfélszolgálatot biztosíthat minden csatornán. Tekintse meg bemutató videónkat, vagy nézze meg a funkciók oldalt, hogy megtudja, mit tud még kezelni a LiveAgent.

LiveAgent Product Tour

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

FAQ

Mi az a Zimbra?

A Zimbra egy e-mail üzleti megoldás. A Zimbra egy komplett együttműködési csomag, amely nemcsak e-maileket, hanem csoportnaptárakat is tartalmaz.

 

Hogyan használhatja a Zimbra-t?

A Zimbra minden e-mailhez kapcsolódó célra használható. Nem számít, hogy az értékesítésen, az ügyfélszolgálaton vagy más területeken dolgozik, a Zimbra gyorsan képes kezelni az e-mail kommunikációt és ütemezni.

Milyen előnyei vannak a Zimbra integrációnak?

  • Megbízható és hatékony e -mail megoldás a LiveAgent help deskben
  • Biztonsági másolatot készít a fontos e-mailekről
  • A LiveAgent jegykezelő rendszere hab a tortán
  • Rengeteg jegykezelő funkció

Hogyan integrálható a Zimbra a LiveAgenttel?

Menjen a LiveAgent > Beállítások > E-mail > Levelezési fiókokhoz

Adjon hozzá új e-mail fiókot, és válassza az Egyéb lehetőséget

Válasszon a Továbbítás vagy az IMAP/POP3 közül

Adja meg adatait és Mentés

Back to Integrations Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo