Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zimbra

Mi az a Zimbra?

A Zimbra megoldás a személyes üzleti e-mail kommunikációra és együttműködésre. A Zimbra szoftver kliens- és szerverösszetevőkből áll, és egy időben a Zimbra Desktop nevű asztali alkalmazást kínálta. A Zimbra nyílt forráskódú verziója mellett van egy kereskedelmi verzió (“Network Edition”), amely zárt forráskódú kiegészítéseket tartalmaz, például egy szabadalmaztatott üzenetkezelő alkalmazásprogramozási felületet a találkozók és névjegyek Outlookhoz való szinkronizálásához.

Zimbra honlap
Zimbra honlap

Hogyan használhatja a Zimbra-t?

Integrált felhőalapú e-mail, naptár és együttműködési megoldás, a Zimbra a vállalati szabvány a nyilvános és a privát felhőkben. A Zimbra a ma elérhető egyik leginnovatívabb üzenetküldési élményt kínálja, amely a végfelhasználókat összekapcsolja a személyes felhőkben tárolt információkkal és tevékenységekkel egy újratervezett böngészőalapú felületen keresztül.

Küzd a Zimbra ügyfél e-mailjeinek összpontosításán és időben történő megoldásán? Itt az ideje, hogy integráljon a LiveAgent szolgáltatással, és kezelje az ügyfélkommunikációt a jegyrendszerrel.

A jegyrendszer elsősorban ügyfélszolgálati célokat szolgál. Az ügyfélszolgálati képviselők számára könnyen használható felületet biztosít a kérdések megválaszolásához. A vásárlói megkeresések, függetlenül attól, hogy honnan származnak, jegyekké válnak, miután az ügyfélügynök megkapta őket. Ezeket a jegyeket egy univerzális postaládából érheti el. Ez lehetővé teszi az ügyfélszolgálati képviselők számára, hogy gyors és hatékony szolgáltatást nyújtsanak.

A LiveAgent jegyrendszert olyan hatékonysági és termelékenységi funkciók is támogatják, amelyek segítenek az ügyfelek e-mailjeinek gyorsabb rendezésében, rendszerezésében és megválaszolásában. A zökkenőmentes munkafolyamat érdekében többek között olyan funkciókat használhat, mint a részlegek, címkék, szűrők, vagy ügynökütközések észlelése.

Univerzális postaládánk nem csak az e-maileket kezeli, hanem gondoskodik az élő csevegésekről, ügyfélportálról, call centerekről és segít a közösségi médiaFacebook, Twitter, Instagram kezelésében. Ide tartozik a Viber is. Minden kommunikációs csatornát saját funkciói támogatnak, hogy minden zökkenőmentes és megbízható legyen.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

A Zimbra használatának előnyei

  • A rendelkezésre álló egyik legjobb e-mail megoldás
  • A fontos e-mailek biztonsági mentése
  • Zimbra e-mailek szervezett jegyrendszerben
  • További funkciók és továbbfejlesztett kommunikációs lehetőségek

Struggling with email support?

Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today

FREE TRIAL

Hogyan integrálható a Zimbra a LiveAgent-tel

A folyamat befejezéséhez nincs szükség semmilyen bővítmény aktiválására vagy harmadik féltől származó alkalmazások használatára. A Zimbra és a LiveAgent integrálásához mindössze néhány adatot kell megadnia a LiveAgent rendszerbe.

  • Ha még nincsen Zimbra e-mail címe, menjen a webhelyükre, és indítsa el az ingyenes próbaverziót, vagy vásároljon fizetős csomagot. Töltsön ki egy űrlapot, és állítsa be új e-mail fiókját. Ha már rendelkezik Zimbra-fiókkal, kihagyhatja ezt a lépést, és folytathatja a következővel.
Zimbra próbaoldal üres űrlappal
Zimbrai próba
  • Most lépjen a LiveAgent-fiókjába, és nyissa meg a Beállítások> E -mail> Levelezési fiókok lehetőséget. Kattintson a Létrehozás gombra, és válassza az Egyéb lehetőséget.
LiveAgent konfiguráció e-mail kiválasztással
E-mail kiválasztása
  • Most kiválaszthatja, hogy az átirányításon vagy az IMAP/POP3-on keresztül kívánja-e integrálni. Megmutatjuk mindkét integrációs lehetőséget, először a továbbítással. Kattintson a Továbbítás gombra, és folytassa a következő lépéssel.
Zimbra
Továbbítás vagy IMAP/POP3?
  • Miután kiválasztotta a Továbbítás lehetőséget, írja be e-mail címét és a SPim rekord beállítását a Zimbra tartományhoz. Ha nem biztos benne, hogyan kell ezt csinálni, nézze meg ezt az útmutatót a Zimbra webhelyéről. Ezt meg kell tennie annak biztosítása érdekében, hogy e-mailjeit a LiveAgent ne ismerje fel spamként. Ha elkészült, válassza ki a Zimbra-fiók e -mailekért felelős osztályát, majd kattintson a Mentés gombra.
Zimbra
Átirányítás beállítása

Ha IMAP/POP3-on keresztül szeretné összekapcsolni Zimbra e-mailjeit, válassza ezt a lehetőséget. Adja meg e-mail címét, bejelentkezési adatait és jelszavát. Válassza ki a lekérés típusát (IMAP vagy POP3), adja meg a szerver és a port adatait. Ezután kattintson a Mentés gombra.

Zimbra
IMAP/POP3 beállítás

Készen van, a Zimbra e-mailjei össze vannak kötve a LiveAgent jegyrendszerrel, és az e-maileket rendszerezni fogják, hogy segítsenek jobb ügyfélszolgálatot biztosítani.

Szeretne többet megtudni? Böngésszen a LiveAgent Akadémia hasznos cikkeiben, hogy megtudja, milyen csodálatos ügyfélszolgálatot biztosíthat minden csatornán. Tekintse meg bemutató videónkat, vagy nézze meg a funkciók oldalt, hogy megtudja, mit tud még kezelni a LiveAgent.

LiveAgent Product Tour

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

GYIK

Mi az a Zimbra?

A Zimbra egy e-mail üzleti megoldás. A Zimbra egy komplett együttműködési csomag, amely nemcsak e-maileket, hanem csoportnaptárakat is tartalmaz.

 

Hogyan használhatja a Zimbra-t?

A Zimbra minden e-mailhez kapcsolódó célra használható. Nem számít, hogy az értékesítésen, az ügyfélszolgálaton vagy más területeken dolgozik, a Zimbra gyorsan képes kezelni az e-mail kommunikációt és ütemezni.

Milyen előnyei vannak a Zimbra integrációnak?

  • Megbízható és hatékony e -mail megoldás a LiveAgent help deskben
  • Biztonsági másolatot készít a fontos e-mailekről
  • A LiveAgent jegykezelő rendszere hab a tortán
  • Rengeteg jegykezelő funkció

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót