Partner
Mi a Bold BI?
A Bold BI segít összegyűjteni azokat az adatokat, amelyek valós idejű információkat tartalmazó egyedi kezelőfelületekké alakíthatók.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent adatainak felhasználásával létrehozhat egy kezelőfelületet, amely valós idejű információkat tartalmaz a beérkező kérésekről.
A Bold BI integrálása a LiveAgenttel
Kövesse az alábbi útmutatót a Bold BI használatához a LiveAgent-tel. Mielőtt elkezdené, be kell jelentkeznie Bold BI fiókjába, és kéznél kell tartania a LiveAgent API kulcsot. Ha segítségre van szüksége az API kulcs megtalálásához a LiveAgent alkalmazásban, olvassa el a Live Agent API dokumentációját.
- A Bold BI-ben kattintson az Adatforrás gombra a konfigurációs panelen új adatkapcsolat hozzáadásához.

- Kattintson az ÚJ LÉTREHOZÁSA gombra, hogy új kapcsolatot indítson a kapcsolattípus panelről.

- A kapcsolattípus panelen válassza a LiveAgent csatlakoztatása gombot.

- Megnyílik az ÚJ ADATFORRÁS konfigurációs ablak.

- Írjon be egy API-t az URL szövegmezőbe, amelynek érvényes REST API-nak kell lennie.
- Referáljon a Live Agent API dokumentációjára.

- Válasszon egy módszert a REST API számára.

- Ha szükséges, adja hozzá a fejléc adatait a HOZZÁADÁS gombra kattintva.

- Válassza a REST API beállításainak frissítését.

- Válassza a JS0N vagy a CSV adatformátumot a REST API számára.

- Válasszon egy autentikus típust a REST API számára

- Kattintson az ÚJ ADATFORRÁS konfigurációs panelen az Előnézet és csatlakozás gombra.

- Új ablak nyílik meg – Válassza ki a Sémát vagy Sémákat. Válasszon egy sémát, és kattintson a csatlakozás gombra.

- Lépjen az adattervező nézet ablakba a kiválasztott táblázatsémával. Ragadja meg és húzza a táblázatot a helyére.

- Kattintson a Mentés gombra az adatforrás érvényes névvel történő mentéséhez.

Frequently asked questions
Mi az a Bold BI?
A BoldBI egy olyan platform, amely segít adatokat gyűjteni az irányítópulton, amelyet megoszthat. Ennek eredményeként hasznos betekintést nyújthat vállalatának teljesítményébe.
Miért kellene integrálni a Bold BI-t a LiveAgentbe?
A LiveAgent rengeteg adatot biztosít Önnek naponta. A Bold BI használatával kihasználhatja ezeket az adatokat azáltal, hogy áttelepíti az információkat, hogy azokat egy egyszerű, olvasható irányítópulton jelenítse meg.
A LiveAgent a vállalatok számára hatékony eszköz az ügyfélszolgálat növeléséhez. Különböző csatornáin keresztül lehetővé teszi az ügyfelekkel való gyors és hatékony kommunikációt, emellett pedig könnyen kezelhető és kedvező áron érhető el. Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal reagál. A LiveAgent frissítéseiről és kedvezményeiről szóló hírek olvashatóak a weboldalon, valamint feliratkozással létrehozható egy fiók. Több cég ajánlja a LiveAgentet, amely javítja a vásárlói elégedettséget és megtakarítja az ügyfélszolgálati időt és pénzt.
Helpdesk szoftver a fitness ipar számára
A LiveAgent összegyűjti a vásárlói interakciókat, miáltal egyszerűbb az ügyfélszolgáltatás feladatokat kezelni. A cég magas ügyfélélményt kínál, ami lehetővé teszi a más fontos üzleti feladatokra való koncentrációt. A LiveAgent demója ingyenesen kipróbálható. A cég többféle szolgáltatást is kínál, mint például: VoIP telefonok, önkiszolgáló szoftverek, inbound call center szoftverek, panaszkezelés és ügyfélportál szoftverek, valamint e-mail kezelő szoftverek. A cég partnerei között megtalálhatók VoIP szolgáltatók is. A LiveAgent-ról további információk olvashatók a blogján.
Üdvözöljük partnerprogramunkban
A LiveAgent egy help desk szoftver, amely segíti a vállalkozásokat az ügyfélszolgálat javításában több csatornán keresztül, mint az e-mail, hívások vagy éppen az élő chat. A program mobilalkalmazást is biztosít, és számos integrációs lehetőséget kínál. Emellett többnyelvű támogatást és elemzési funkciókat is nyújt. A partnerprogramban való részvétellel pedig jutalékot lehet szerezni.