Fortune 3 integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kövesse az alábbiakban ismertetett utasításokat az élő chat gomb elhelyezéséhez a Fortune 3 weboldalán.
Az első lépés egy új chat gomb létrehozása és testreszabása a LiveAgent paneljén. Másolja a HTML kódját (Ctrl+C) a vágólapra.
- Menjen a Fortune 3 üzletkezelőjére és válassza a Weboldal Dizájn > Weboldal megjelenése és stílusa > Sablon szerkesztése > Forrás nézet > illessze be a chat gombját (Ctrl + V) közvetlenül a
- Menjen az áruháza weboldalára, frissítse és készen áll a chat gombja.
Miért a Fortune 3?
Kezdje el létrehozni online áruházát a manapság legnépszerűbb platformmal. A Fortune3 e-kereskedelmi webhely-készítője és bevásárlókosár-szoftvere a legjobb megoldásokat kínálja termékeinek online értékesítéséhez saját és exkluzív oldaláról.
Hogyan tudja használni?
A LiveAgent Forune3 integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombot helyezzen el a Fortune3 oldalán.
Jólét megteremtése az ügyfélsiker szoftverrel
Teljes mértékben többnyelvű ügyfélelégedettség szoftver, mely lehetővé teszi a munkatársaknak az anyanyelvük használatát ügyfelekkel való kommunikációban. A LiveAgent számos funkciót és integrációt kínál, valamint ingyenes próbaverziót.
Ez a cikk bemutatja az 5 legjobb CRM-rendszert az üzleti élet számára, beleértve a Salesforce-t, az Insightly-t, a Zoho CRM-et, a Scoro-t és a Microsoft Dynamic 365-et. A LiveAgent vállalatról szóló szövegben számos szoftvert és szolgáltatást említenek, mint például a VoIP telefonrendszerek, az ügyfélszolgálati és panaszkezelési rendszerek. Az oldal további szolgáltatásai közé tartozik a technikai támogatás és a részletes változási napló. Fontos megfontolni az összes opciót ennek érdekében. Ajánlott feliratkozni a hírlevélre és felvenni a kapcsolatot a Sales-el.
LiveAgent is a customer support software that offers various features such as a complaint management system and incoming call center software. It supports VoIP phone systems and self-service software. LiveAgent provides detailed migration data and system status reports and its support portal helps customers solve any problems they may have. The LiveAgent newsletter provides up-to-date information on possible updates and discounts. The software is easy to use and efficient, and helps increase customer satisfaction, sales, and effective communication with customers. Custom fields, email notifications, customer portals and phone ticketing are some of the capabilities of LiveAgent that can enhance customer experience and support. A free trial is available, as well as various subscription options.