Partner
Kérjük kövesse az alábbi lépésenkénti útmutatót a Drupal plugin aktiválásához.
- Töltse le és telepítse a LiveAgent modult a Drupalhoz
- Használja fiókját, vagy hozzon létre egy ingyenes próbafiókot
- A LiveAgentre való sikeres bejelentkezés után törölje a Drupal cache-jét. Ezután konfigurálhatja a gombokat a második fülön
- Válassza ki a használni kívánt gombot. Minden engedélyezett gomb a saját blokkjában jön létre, amelyet a blokk konfigurációs oldalán engedélyezhet
- Élvezze a LiveAgent használatát

Mi az a Drupal?
A Drupal egy tartalomkezelő szoftver. Weboldalak és alkalmazások készítéséhez használják, amelyeket naponta használ. Történelmileg a Drupalt több, mint egymillió webhely használja, köztük néhány felhasználónk is. Ezért úgy döntöttünk, hogy készítünk egy Drupal integrációt, így teljes mértékben kihasználhatja vele a LiveAgentet.
Hogyan használhatja?
Élő Chat – Az ügyfelei valós időben kapcsolatba léphetnek Önnel a webhelyén található élő chat gombon keresztül. A weboldalán az élő csevegéssel a webhelye látogatóit sokkal gyorsabban ügyfelekké alakíthatja, mint korábban. A tanulmányok átlagosan 35% -os növekedést mutatnak az eladásokban, ha a weboldalon élő chat gomb található. Az élő chat gombjai automatikusan láthatóak lesznek az oldalain, nincs szükség HTML-re / kódolásra.

Ügyfélszolgálat – Az ügyfelek több csatornán keresztül is elérhetik Önt (korlátlan számú e-mail fiókot, közösségi fiókot, telefonszámot stb. csatlakoztathat, és több részlegre rendezheti őket.)
Offline üzenetek – Abban az esetben, ha az ügyfél támogatása nem online történik, az ügyfelei offline üzenetet is hagyhatnak Önnek, amelyre később e-mailben válaszolhat.

Frequently asked questions
Mi az a Drupal?
A Drupal egy tartalomkezelő rendszer, amelyet minden olyan személy vagy vállalat számára fejlesztettek ki, amely digitális jelenlétet szeretne létrehozni.
Milyen előnyei vannak a Drupal használatának?
- magas védelem - több webhely egyetlen felületről történő kezelésének képessége - különböző eszközökre optimalizált tartalom - modul kiterjesztések
Az ügyfélszolgálati LiveAgent lehetőségeit bemutató demó elérhető. Az ügyfélszolgálati szoftvernek számos funkciója van, és könnyen integrálható más rendszerekkel. A LiveAgent magas értékelésű, és támogatást is nyújt. Lehetőség van ingyenes próbaverzió indítására. A vállalat blogot és webináriumokat is biztosít a felhasználók számára. Sales elérhetőségek is megtalálhatók a weboldalon.
Határididő szerinti problémamegoldás
A LiveAgent hatékony help desk szoftver és rendszer a gamifikációval motiválja az ügyfélszolgálati csapatot, és számos további szolgáltatással rendelkezik, mint a voip telefonrendszerek és az önkiszolgáló szoftverek. Javasolják a márkahírnév javítását és az elégedettségi mutatók mérését, valamint az értékelések és ajánlások gyűjtését az elégedett ügyfelek és a megtartás érdekében. A cikk további tanácsokat tartalmaz.
A Quality Unit LLC weboldalának segítségével a látogatók értesülhetnek a LiveAgent alkalmazás előnyeiről és a vállalkozás elérhetőségeiről. A szolgáltatás növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést, melyet az ügyfelek a legjobb támogatásnak tartanak. A LiveAgent kapcsolati központ szoftver automatikusan áthelyezi az összes bejövő és kimenő hívást az ügyféljegyekbe.