Partner
A LiveAgent és Clockify fiók integrálásához kövesse az alábbi útmutatót.
Integrációs útmutató a LiveAgentben tárolt fiókokhoz
- Hozzon létre egy Clockify fiókot
- Töltse le a Google Chrome bővítményt
- Miután letöltötte a Chrome bővítményt, győződjön meg arról, hogy be van jelentkezve Clockify fiókjába
- Jelentkezzen be LiveAgent fiókjába, vagy frissítse, ha már megnyitotta
- Nyisson meg egy jegyet, és az alábbi módon láthatja a Clockify időzítőt a jegyinformációk mezőben

- A Clockify időzítő a tudásbázisban is megjelenik cikkek szerkesztésekor

Clockify integrációs útmutató az önállóan üzemeltetett fiókokhoz
- Hozzon létre egy Clockify fiókot
- Töltse le a Google Chrome bővítményt
- Miután letöltötte a Chrome bővítményt, győződjön meg arról, hogy be van jelentkezve Clockify fiókjába
- Kattintson a Clockify bővítményre a böngészőben


- Kattintson ide: Integrációk

- Válassza a LiveAgent lehetőséget az alul található lehetőségek közül. Felhívjuk figyelmét, hogy nem abc sorrendben jelennek meg, ezért a LiveAgent-et manuálisan kell megtalálnia a listában.


- Adja hozzá a domain nevét, és kattintson a Hozzáadás gombra

- Frissítse a LiveAgent oldalt és már kész is!
Mi a Clockify?
A Clockify egy ingyenes webes időkövető és munkaidő nyilvántartó alkalmazás minden méretű csapat és korlátlan számú felhasználó számára. Ingyenesen elérhető.
Hogyan használhatja?
A Clockify segítségével nyomon követheti, mennyi időt tölt a jegyek megoldásával és a tudásbázis cikkeinek szerkesztésével. Javítsa a termelékenységet, a jövedelmezőséget, és kövesse a csapat tevékenységi naplóit.
Freshcaller alternatívát keres?
A LiveAgent egy könnyen használható és hatékony vállalati szoftver, amely számos ügyfélszolgálati szolgáltatást kínál, beleértve a VoIP telefonrendszert és az e-mail kezelő szoftvert. Az ügyfelekkel való interakciók és az értékesítési folyamat hatékony kezelését biztosítja.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent call center szoftvert ajánlják az ügyfélszolgálatban dolgozóknak, mivel testreszabható gombokat és gyors működést kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintést adnak az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről. A LiveAgent biztonságos szoftver a Quality Unit biztosításával.
A szoftverbe beágyazott call center lehetősége hatékonyabbá és elégedettebbé teheti a vevőket. Az ügynökök képesek lehetnek beállítani a hívások elérhetőségét időpontra és dátumra. A funkció automatkusan be- és kikapcsolja az elérhetőséget. A hívásütemezés javítja az ügynökkezelést és az időkezelést.