Clockify integration
Partner website
Partner Privacy Policy
A LiveAgent és Clockify fiók integrálásához kövesse az alábbi útmutatót.
Integrációs útmutató a LiveAgentben tárolt fiókokhoz
- Hozzon létre egy Clockify fiókot
- Töltse le a Google Chrome bővítményt
- Miután letöltötte a Chrome bővítményt, győződjön meg arról, hogy be van jelentkezve Clockify fiókjába
- Jelentkezzen be LiveAgent fiókjába, vagy frissítse, ha már megnyitotta
- Nyisson meg egy jegyet, és az alábbi módon láthatja a Clockify időzítőt a jegyinformációk mezőben
- A Clockify időzítő a tudásbázisban is megjelenik cikkek szerkesztésekor
Clockify integrációs útmutató az önállóan üzemeltetett fiókokhoz
- Hozzon létre egy Clockify fiókot
- Töltse le a Google Chrome bővítményt
- Miután letöltötte a Chrome bővítményt, győződjön meg arról, hogy be van jelentkezve Clockify fiókjába
- Kattintson a Clockify bővítményre a böngészőben
- Kattintson ide: Integrációk
- Válassza a LiveAgent lehetőséget az alul található lehetőségek közül. Felhívjuk figyelmét, hogy nem abc sorrendben jelennek meg, ezért a LiveAgent-et manuálisan kell megtalálnia a listában.
- Adja hozzá a domain nevét, és kattintson a Hozzáadás gombra
- Frissítse a LiveAgent oldalt és már kész is!
Mi a Clockify?
A Clockify egy ingyenes webes időkövető és munkaidő nyilvántartó alkalmazás minden méretű csapat és korlátlan számú felhasználó számára. Ingyenesen elérhető.
Hogyan használhatja?
A Clockify segítségével nyomon követheti, mennyi időt tölt a jegyek megoldásával és a tudásbázis cikkeinek szerkesztésével. Javítsa a termelékenységet, a jövedelmezőséget, és kövesse a csapat tevékenységi naplóit.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.