TrackingTime integration
Mi az a TrackingTime?
A TrackingTime egy időkövető alkalmazás, amely segítségével hatékonyan mérheti a különféle feladatokra fordított időt. Az alkalmazás a tetszőleges méretű projektek együttműködésére összpontosít, méri az alkalmazottak teljesítményét és termelékenységét, valamint nyomon követi az egyes feladatokra fordított munkaidőt. A TrackingTime számos bővítményt és integrációt kínál különféle szoftvermegoldásokhoz. Olyan funkciókat is kínál, mint az azonnali munkaidő-nyilvántartások és a pontos időjelentések a vállalati feladatokhoz és folyamatokhoz.
Hogyan használhatja a TrackingTime-ot?
A TrackingTime segítségével hatékonyan mérheti és kezelheti ügyfélszolgálati feladatait a LiveAgentben. Ez különösen akkor jöhet jól, ha a LiveAgenten kívül más alkalmazásokat is használ, mert egyszerre több feladathoz és projekthez mérheti az időt. Ezenkívül a Zapieren keresztüli egyszerű integrációt is használhatja a TrackinTime és a LiveAgent integrálására, és bizonyos feladatokat automatikusan végrehajthat egy kiválasztott trigger és művelet alapján.
Milyen előnyei vannak a TrackingTime integrációnak?
- Különböző feladatok és folyamatok pontos időkövetése
- Projektidő-követés kezelése
- Munkaidő-nyilvántartások, jelentések, munkabeosztások
- Fejlettebb időkövetési funkciók
Hogyan integrálható a TrackingTime a LiveAgenttel a Zapier segítségével?
Tekintse meg ezt az útmutatót, hogy megtudja, hogyan használhatja a Zapier harmadik féltől származó integrációs szolgáltatást a TrackingTime és a LiveAgent integrálására. A folyamat meglehetősen egyszerű, és a Zapier kezelőfelülete különféle eszköztippeket és rövid útmutatókat kínál a gyors elvégzéshez.
- Ha még nincs kész TrackingTime- és LiveAgent-fiókja, feltétlenül hozza létre őket. Könnyen elkezdheti a TrackingTime ingyenes próbaverzióját, valamint a LiveAgent ingyenes próbaverzióját. Miután beállította fiókjait, a folytatáshoz regisztráljon vagy jelentkezzen be Zapier-fiókjába.
- Miután belépett Zapier fiókjába, hozzon létre egy új Zap-et. Először is ki kell választania, hogy melyik alkalmazás hozzon létre egy eseményindítót, amely elindítja a műveletet egy másik alkalmazásban. Igényei alapján kiválaszthatja, hogy az indítóalkalmazás LiveAgent vagy TrackingTime legyen. Bármelyik alkalmazást választja is ki az aktiváláshoz, több aktiválási lehetőség közül választhat. Később bármikor létrehozhat további Zapokat különböző triggerekkel és műveletekkel. A Zapier emellett megköveteli, hogy jelentkezzen be az alkalmazás fiókjába, és adja meg az engedélyeket.
- Amikor kiválasztja az alkalmazást és az eseményindítót, ideje kiválasztani, hogy milyen műveletet hajtson végre az aktiváláskor. A folyamat ugyanaz, mint az előző lépésben, kiválasztja az alkalmazást és a műveletet a listákból.
Ha elégedett a triggerrel és a művelettel, hozza létre a Zap-et, és kész. Próbálkozzon a Zap próbaüzemével, hogy megtudja, megfelelően működik-e, vagy végezze el manuálisan az alkalmazáson belül. Nyugodtan térjen vissza a Zapierhez, ha további Zapokat kell létrehoznia.
Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel
Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.
Közösségi média támogató szoftver
Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.
A Quality Unit weboldala, amelyen fogadnak LiveAgent fiók-igényléseket. Az oldal a felhasználási feltételekkel, az adatvédelmi irányelvekkel és a GDPR adatvédelmi szabályaival foglalkozik. Az oldal sütiket használ, és lehetőséget nyújt élő chaten való kapcsolattartásra. Az oldal fogad demó-felkéréseket és hívásokat, a LiveAgent előnyeiről tájékoztatva a felhasználókat.
A LiveAgent egy hatékony és könnyen használható ügyfélszolgálati szoftver, amely növeli a vásárlói elégedettséget és támogatja a cégeket hatékonyabb kommunikációban az ügyfelekkel. Az oldal számos információt tartalmaz a cég árairól, funkcióiról, integrációiról és támogatásáról, valamint többek között VoIP telefonrendszerek és önkiszolgáló szoftverek kínálatával rendelkezik. A LiveAgent nyílt forráskódú jegykezelési rendszere személyre szabott állapotok beállítását teszi lehetővé minden egyes jegyhez. A cikk emellett hangsúlyozza az ügyfélélmény és az erőforrások hatékonyabb kihasználása fontosságát.