Partner
Mi az a TimeCamp?
TimeCamp egy időkövető alkalmazás, amely nyomon követheti a csapatok projektjeit, feladatait, jövedelmezőségét és termelékenységét. A TimeCamp automatikusan megkezdi az idő követését, amikor elindít egy adott feladatot, így nem kell aggódnia az időkövető bekapcsolása miatt. A TimeCamp emellett jelentési, számlázás követési lehetőségeket és egyszerű számlázást is kínál.
Hogyan használhatja a TimeCampot?
Használja ki a TimeCamp előnyeit, ha nyomon akarja követni a csapata teljesítményét, vagy azt, hogy az alkalmazottak mennyi időt töltenek ügyfeleinek segítésével. Kezdheti ingyen használni a TimeCamp szolgáltatást, vagy fizethet egy kis díjat a további funkciókért. A TimeCamp többféle árképzési lehetőséggel rendelkezik, így nem kell aggódnia a túlfizetésekért a nem használt funkciókért.
Használja ki az automatikus időkövetés előnyeit
Ha túl elfoglalt a jegyek, hívások megválaszolásával vagy tudásbázissal kapcsolatos cikkek írásával, akkor az automatikus időkövetéssel nyomon követheti munkáját az internet minden platformján. Hogyan? A TimeCamp automatikus időkövetése kulcsszavak alapján ismeri fel a tevékenységeket.
Hogyan tudsz hasznot húzni a TimeCamp integrációból?
- Kövesse nyomon csapata teljesítményét
- Szerezzen áttekintést arról, hogy mennyi időt tölt különféle feladatokra
- Javítsa ügyfélszolgálati munkafolyamatát, és az összegyűjtött adatok alapján csoportosítsa az erőforrásokat
Hogyan integrálható a TimeCamp?
A TimeCamp és a LiveAgent használatának megkezdéséhez egyszerűen hozza létre a TimeCamp fiókját, és kezdje nyomon követni a munkaidejét. Választhatja a munkaidő követését a webhelyalkalmazásból, egy böngésző bővítményen keresztül (például ez a Google Chrome-hoz), vagy egyszerűen letöltheti az alkalmazást a számítógépére.


- Látogasson el a TimeCamp webhelyére és hozzon létre ingyenes fiókot vagy jelentkezzen be a meglévő fiókjába. A fiók létrehozása csak egy percet vesz igénybe és a kezdéshez nem kell megadnia bankkártya adatait.
Az új fiók automatikusan elindul a Pro verzió ingyenes, 30 napos próbaverziójával, amely a 30. nap után visszatér az ingyenes verzióra, így nem veszíti el a munkaidő előrehaladását.

- Hozzon létre egy új időbejegyzést az ügyfélszolgálati tevékenységeihez vagy egy meghatározott tevékenységhez. Például nyomon követheti a csapat termelékenységét külön a közösségi média platformok esetében, és egy másik időbejegyzést a hívásokhoz vagy e-mailekhez. Öné a választás.

- Ha végzett, egyszerűen kattintson a gombra, és kezdje nyomon követni tevékenységi szintjét az egyes feladatoknál. Amikor befejez egy tevékenységet, kattintson a leállítás gombra a munkaidő követésének leállításához.

Megtekintheti statisztikáit is, például a számítógépen lévő bizonyos alkalmazásokban töltött időt és távolléti időt. A TimeCamp javíthatja az ügyfélszolgálati csapatok teljesítményét az all-in-one alkalmazói felügyeleti képességekkel. Próbálja ki a TimeCamp-ot a LiveAgent szolgáltatással, hogy a legjobb eredményeket érje el ügyfélszolgálati csapataitól.
Kíváncsi arra, hogy mit tehet még a LiveAgenttel? Tekintse meg termékismertető videónkat, vagy nézze meg funkció oldalunkat hogy megtekinthesse mindazt, amit kínálunk.

Want
Track time, monitor productivity, and gain valuable insights into your team's performance. Streamline your workflow and maximize productivity with LiveAgent's TimeCamp Integration.
Frequently asked questions
Mi az a TimeCamp?
A TimeCamp egy ingyenesen használható időkövető alkalmazás. Használhatja az idő követésére manuálisan, vagy automatikusan. Kövesse nyomon az egyes feladatokat, a számítógéptől távol töltött időt és töltse le a munkanap statisztikáit.
Ingyenes a TimeCamp használata a LiveAgenttel?
Igen, a TimeCamp-ot a LiveAgent szolgáltatással együtt használhatja, minden további díj nélkül.
Integrálhatom a TimeCampot a LiveAgenttel?
A TimeCamp és a LiveAgent használata bármilyen módon használható, plugin vagy külső szoftver használata nélkül. Egyszerűen kezdje nyomon követni az ügyfélszolgálati tevékenységeket, amikor dolgozik.
Az ügyfélszolgálati LiveAgent lehetőségeit bemutató demó elérhető. Az ügyfélszolgálati szoftvernek számos funkciója van, és könnyen integrálható más rendszerekkel. A LiveAgent magas értékelésű, és támogatást is nyújt. Lehetőség van ingyenes próbaverzió indítására. A vállalat blogot és webináriumokat is biztosít a felhasználók számára. Sales elérhetőségek is megtalálhatók a weboldalon.
Határididő szerinti problémamegoldás
A LiveAgent hatékony help desk szoftver és rendszer a gamifikációval motiválja az ügyfélszolgálati csapatot, és számos további szolgáltatással rendelkezik, mint a voip telefonrendszerek és az önkiszolgáló szoftverek. Javasolják a márkahírnév javítását és az elégedettségi mutatók mérését, valamint az értékelések és ajánlások gyűjtését az elégedett ügyfelek és a megtartás érdekében. A cikk további tanácsokat tartalmaz.
Általános Szerződési Feltételek
Az ügyfélszolgálati megoldásokról szóló szöveg bemutatja az önálló portálok és az ügyfélfórumok előnyeit. A fizetős tartalom másik formája a bejövő marketing mellett. Az elérhető támogatási portálok növelhetik az eladásokat. A LiveAgent véleményeket, funkciókat és integrációkat kínál, és 14 napos ingyenes próbaverziót nyújt. A belső linkelésre és az ehhez kapcsolódó SEO bővítményekre összpontosító szöveg bemutatja a WordPress bővítményeket. A bővítmények egyszerűen telepíthetők és ingyenesen elérhetők. The END.
Helpdesk szoftver az utazási ipar számára
Az utazási irodáknak érdemes rendelkezniük ügyfélszolgálati szoftverrel, amely segít az ügyfelek kezelésében és az automatizált folyamatokban. A LiveAgent egy effektív megoldás, amely több platformot egyesít és kényelmes kommunikációt biztosít. Az alkalmazás számos előnnyel jár, amelyek közé tartozik az elégedettség, a megtartás, a hűség és az alacsonyabb költségek.