A közösségi média ügyfélszolgálatának kiterjesztése és az előre definiált nyitási órák biztosítása hozzájárulhat a potenciális ügyfelek megszerzéséhez és az ügyfélkapcsolat hatékonyabbá tételéhez. A LiveAgent cég számos sablont biztosít a problémák gyors és hatékony megoldásához, és lehetővé teszi az ügyfélszolgálati jelentések áttekintését és a hívásmegoldás kihasználását is.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
A kivételes ügyfélszolgálat biztosítása hozzájárulási faktor lehet több potenciális kliens szerzésére, akik lojálisak vállalatához és akik ajánlani fogják másoknak.
A közösségi média felemelkedésével, az egyik olyan aktivitás, ami kétség nélkül a legjobban profitáló a vállalatoknak az nem más, mint az ügyfélszolgálati segítség kiterjesztése a közösségi média csatornákra. Ez többszörös előnyhöz juttat, mint például a nyersanyag optimalizálás, gyorsaság, automatizált válaszok és még sok más.
Habár, a közösségi média ügyfélszolgálat kizárólag akkor működik megfelelően, ha tartalmaz logikusan felépített folyamatokat. Nem csak arról szól, hogy általános konzervált válaszokat küldjünk, mint például a “köszönjük üzenetét, hamarosan kapcsolatba lépünk önnel”.
A közösségi média ügyfélszolgálati képviselők munkája előre definiált órákban kell, hogy történjen és a közösségi média felhasználókat informálni kell arról, hogy mikor elérhetőek. Az egyik legrosszabb ügyfélszolgálati bűn az nem más, mint hogy egy ügyfelet kihagyni annak az informálásából, hogy mikorra várható a válasz.
Ha úgy dönt, hogy ügyfelei számára biztosít közösségi médiás segítséget és ezt megfelelően teszi, számos előnyre számíthat. Lent látható egy pár.
Thank you for your message. Our customer service on [Facebook/Instagram/Twitter] is available every day from [X] to [Y].
If your matter is urgent, you can also visit our website [link] and message our customer service team using the live chat window – we’re available 24/7 there!
However, if you can wait until tomorrow morning we’re happy to assist you here 🙂
Best,
The [company] team
Thank you for your message, [name]!
Our [restaurant/office/beauty salon/bar] is open every day from [X] to [Y] between [weekday] and [weekday].
We’d be very happy to see you here!
If you want to book a [table/service/appointment], you can do so via this link [link].
Best,
[company] staff
Thank you for reaching out to us. We’re here to help you.
Our opening hours on weekdays are: [opening hours], and we also work on weekends from [X] to [Y].
Talk to you soon!
The [company] team
We’ve got your message. Our social media opening hours are from [X] to [Y].
That’s why we’ll be able to answer your query tomorrow after [X] at the earliest.
It’s best to contact our customer service team via this contact form [link to a contact form], via email [customer service email], or by calling them at [phone no.]. This is the fastest way to get assistance.
Best,
The [company] social media team
Thank you for reaching out. We’re happy that you follow [company] on social media.
If you need assistance with solving your issue, please contact our customer service team by filling out this form [link to a form], calling them at [phone no.], or via the live chat on our website.
We’re available [from X to Y/24/7] there and will be happy to assist you!
Have a great day!
Best,
The [company] social media team
Ready to use our social media reply templates?
Start using them today alongside our social media customer service software. Our free 30-day trial has full functionality complete with Facebook, Twitter, and Instagram integrations.<br> Try it today. No credit card required.
Az égi média segítségével javítható a vállalat hírneve és vonzható potenciális ügyfelek. Az ügyfélközpontú marketing stratégiát az ügyfelek elvárásai motiválják, melyet a felső vezetőség létrehoz. Az ügyfélszolgálati rendszer bevezetése javíthatja a pozícionálást, csökkentve az értelmetlen kommenteket a közösségi oldalakon. A LiveAgent az ingyenes próbaverziója segítségével nagyszerű eszköz az ügyfelekkel történő kommunikációban és kiváló ügyfélszolgálatot biztosíthat.
A LiveAgent számos ügyfélszolgáltatási szoftvert és VoIP telefonrendszert kínál, amelyeket az ügyfeleknek kínál. Az ügyfélelkötelezettség hatékonyabb kapcsolattartást tesz lehetővé az ügyfelekkel, és a cég blogja, szójegyzéke és webináriuma segíti a további információkat. Népszerű termékei az ügyfélszolgálati szoftver, VoIP telefonrendszerek, önkiszolgáló szoftver, bejövő call center szoftver, panaszkezelési rendszer és ügyfélportál szoftver. A LiveAgent partnerprogramja szintén elérhető.
A cikk értékeléseket és az ügyfél képviselet stratégiáját tárgyalja. Az ügyfél elégedettségi felméréseit testre kell szabni a vállalat igényei szerint, és fontos helyet kell szentelni a felhasználói véleményeknek a weboldalon. A LiveAgent platform segít az ügyfélszolgálatban és számos funkciót kínál, mint például telefonrendszerek, önkiszolgáló szoftverek és panaszkezelési rendszerek. A pickwriters vagy hasonló fordítószolgáltatások használata segíti a többnyelvű vásárlói visszajelzések lokalizálását.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.