Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Sablonok
  • Nyitási órák/Szolgálati idők kérdés válasz sablonok

Nyitási órák/Szolgálati idők kérdés válasz sablonok

A kivételes ügyfélszolgálat biztosítása hozzájárulási faktor lehet több potenciális kliens szerzésére, akik lojálisak vállalatához és akik ajánlani fogják másoknak.

A közösségi média felemelkedésével, az egyik olyan aktivitás, ami kétség nélkül a legjobban profitáló a vállalatoknak az nem más, mint az ügyfélszolgálati segítség kiterjesztése a közösségi média csatornákra. Ez többszörös előnyhöz juttat, mint például a nyersanyag optimalizálás, gyorsaság, automatizált válaszok és még sok más.

Habár, a közösségi média ügyfélszolgálat kizárólag akkor működik megfelelően, ha tartalmaz logikusan felépített folyamatokat. Nem csak arról szól, hogy általános konzervált válaszokat küldjünk, mint például a “köszönjük üzenetét, hamarosan kapcsolatba lépünk önnel”.

Nyitási órák/Szolgálati idők kérdés válasz sablonok
Válaszoljon az üzenetekre Facebook-on a LiveAgent irányítópulton keresztül
Nyitási órák/Szolgálati idők kérdés válasz sablonok

A közösségi média ügyfélszolgálati képviselők munkája előre definiált órákban kell, hogy történjen és a közösségi média felhasználókat informálni kell arról, hogy mikor elérhetőek. Az egyik legrosszabb ügyfélszolgálati bűn az nem más, mint hogy egy ügyfelet kihagyni annak az informálásából, hogy mikorra várható a válasz.

A közösségi média ügyfélszolgálat tervezésének előnyei

Ha úgy dönt, hogy ügyfelei számára biztosít közösségi médiás segítséget és ezt megfelelően teszi, számos előnyre számíthat. Lent látható egy pár.

  • Költségek: A közösségi hálózatokon való ügyfélszolgálat biztosítása kevesebb, mint a hagyományos csatornákon keresztül, például a kapcsolat központok vagy emailek, mert egy képviselő többféle kérelmet tud kezelni egyszerre.
  • Gyorsaság: a közösségi média platformokon, mint a Facebook-on és Twitter-en nincsenek kihagyási idők, ami más ügyfélszolgálati csatornákkal megtörténik a válasz késleltetésével és tartási időkkel.
  • A közösségi média egy közvetlen és hozzáférhető formája a kommunikációnak, mert lehetővé teszi a társaságoknak, hogy körítés nélkül beszélhessenek az ügyfelekkel és olyan csatornán keresztül, amit az ügyfelek választanak maguknak.
  • Hírnév: A Twitter és Facebook ügyfélszolgálatának való használata növelheti a társaság hírnevét az által, hogy a konfliktusok publikus módon lesznek megoldva.
  • Extra tudás: a közösségi médiákon keresztüli ügyfélszolgálat lehetővé teszi, hogy véleményeket és visszajelzéseket kapjon ügyfeleitől valós időben.

Közösségi média nyitási órák/szolgálati idők kérdések válasz sablon ötletek

Közösségi média nyitási órák kérdések válasz sablon – a közösségi média ügyfélszolgálat számára

Közösségi média nyitási órák kérdések válasz sablon – hivatali nyitási órák

Közösségi média nyitási órák kérdések válasz sablon – általános üzenet 1

Közösségi média nyitási órák kérdések válasz sablon – általános üzenet 2

Közösségi média nyitási órák kérdések válasz sablon 5 – ha nem biztosít ügyfélszolgálatot közösségi médián

Közösségi média nyitási órák – Gyakran ismételt kérdések

Bele kellene-e raknom a nyitási órákat a vállalatom közösségi média profiljának leírásába?

Igen – ha szolgálati ideje limitált, informálnia kellene az ügyfeleket azokról az órákról, amikor segíteni tud számukra. Az a legjobb, ha ezt az információt a profil leírásba rakja. Ezeket az időket egy üzenet ablak is tartalmazhatja a Facebook-on. Ha van bármilyen elérhető ügyfélszolgálati csatorna a közösségi média nyitási órákon kívül, azokról is informálhatja klienseit és tudathatja velük, hogyan tudják elérni azt az elérhető kapcsolati metódust.

Mik a tipikus közösségi média ügyfélszolgálati órák?

Ezekre nincs univerzális szabály. Ezt a döntést alkalmazottai elérhetőségei (a hosszabb szolgálati órák nagyobb bért jelentenek az ügyfélszolgálati ügynökök számára) és vásárlói aktivitása által kell létrehoznia. Például, ha észreveszi, hogy a követői az “általános” irodai órák alatt a legaktívabbak 9-től 5-ig, logikus, ha abban az időközben biztosítja a közösségi média segítséget.

Habár, ha a vásárlói este preferálják a közösségi médián való kapcsolatot vállalatával és nem küldenek sok kérelmet reggel, több értelme és kényelmesebb lenne felhasználóinak, ha este biztosítana közösségi médiás segítséget.

Biztosítanom kellene-e 24/7 közösségi média szolgáltatást?

Nem szükséges a legtöbb vállalat számára. Habár, ha márkája globálisan működik és a vásárlói különböző időzónákban vannak, bölcs dolog lenne, ha legalább egy pár ügyfélszolgálati képviselőt tartana különböző műszakokban dolgozva. Nem olyan rég egy nemzetközi légitársaság azzal lepte meg felhasználóit, hogy kizárólag reggel 8-tól este 4 óráig biztosít közösségi médiás ügyfélszolgálatot az EDT időzónában, ami nem igazán elfogadható ilyen típusú globális vállalat számára.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Bele kellene-e raknom a nyitási órákat a vállalatom közösségi média profilomba? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Igen – ha szolgálati ideje limitált, informálnia kellene az ügyfeleket azokról az órákról, amikor segíteni tud számukra. Az a legjobb, ha ezt az információt a profil leírásba rakja. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik a tipikus közösségi média ügyfélszolgálati órák?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ezekre nincs univerzális szabály. Ezt a döntést alkalmazottai elérhetőségei és vásárlói aktivitása által kell létrehoznia.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Biztosítanom kellene-e 24/7 közösségi média szolgáltatást?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Nem szükséges a legtöbb vállalat számára. Habár, ha márkája globálisan működik és a vásárlói különböző időzónákban vannak, bölcs dolog lenne, ha legalább egy pár ügyfélszolgálati képviselőt tartana különböző műszakokban dolgozva.” } }] }

Ready to use our social media reply templates?

Start using them today alongside our social media customer service software. Our free 14-day trial has full functionality complete with Facebook, Twitter, and Instagram integrations.<br /> Try it today. No credit card required.

Free Trial
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.