A kivételes ügyfélszolgálat biztosítása hozzájárulási faktor lehet több potenciális kliens szerzésére, akik lojálisak vállalatához és akik ajánlani fogják másoknak.
A közösségi média felemelkedésével, az egyik olyan aktivitás, ami kétség nélkül a legjobban profitáló a vállalatoknak az nem más, mint az ügyfélszolgálati segítség kiterjesztése a közösségi média csatornákra. Ez többszörös előnyhöz juttat, mint például a nyersanyag optimalizálás, gyorsaság, automatizált válaszok és még sok más.
Habár, a közösségi média ügyfélszolgálat kizárólag akkor működik megfelelően, ha tartalmaz logikusan felépített folyamatokat. Nem csak arról szól, hogy általános konzervált válaszokat küldjünk, mint például a “köszönjük üzenetét, hamarosan kapcsolatba lépünk önnel”.
A közösségi média ügyfélszolgálati képviselők munkája előre definiált órákban kell, hogy történjen és a közösségi média felhasználókat informálni kell arról, hogy mikor elérhetőek. Az egyik legrosszabb ügyfélszolgálati bűn az nem más, mint hogy egy ügyfelet kihagyni annak az informálásából, hogy mikorra várható a válasz.
Ha úgy dönt, hogy ügyfelei számára biztosít közösségi médiás segítséget és ezt megfelelően teszi, számos előnyre számíthat. Lent látható egy pár.
Thank you for your message. Our customer service on [Facebook/Instagram/Twitter] is available every day from [X] to [Y].
If your matter is urgent, you can also visit our website [link] and message our customer service team using the live chat window – we’re available 24/7 there!
However, if you can wait until tomorrow morning we’re happy to assist you here 🙂
Best,
The [company] team
Thank you for your message, [name]!
Our [restaurant/office/beauty salon/bar] is open every day from [X] to [Y] between [weekday] and [weekday].
We’d be very happy to see you here!
If you want to book a [table/service/appointment], you can do so via this link [link].
Best,
[company] staff
Thank you for reaching out to us. We’re here to help you.
Our opening hours on weekdays are: [opening hours], and we also work on weekends from [X] to [Y].
Talk to you soon!
The [company] team
We’ve got your message. Our social media opening hours are from [X] to [Y].
That’s why we’ll be able to answer your query tomorrow after [X] at the earliest.
It’s best to contact our customer service team via this contact form [link to a contact form], via email [customer service email], or by calling them at [phone no.]. This is the fastest way to get assistance.
Best,
The [company] social media team
Thank you for reaching out. We’re happy that you follow [company] on social media.
If you need assistance with solving your issue, please contact our customer service team by filling out this form [link to a form], calling them at [phone no.], or via the live chat on our website.
We’re available [from X to Y/24/7] there and will be happy to assist you!
Have a great day!
Best,
The [company] social media team
Igen – ha szolgálati ideje limitált, informálnia kellene az ügyfeleket azokról az órákról, amikor segíteni tud számukra. Az a legjobb, ha ezt az információt a profil leírásba rakja. Ezeket az időket egy üzenet ablak is tartalmazhatja a Facebook-on. Ha van bármilyen elérhető ügyfélszolgálati csatorna a közösségi média nyitási órákon kívül, azokról is informálhatja klienseit és tudathatja velük, hogyan tudják elérni azt az elérhető kapcsolati metódust.
Ezekre nincs univerzális szabály. Ezt a döntést alkalmazottai elérhetőségei (a hosszabb szolgálati órák nagyobb bért jelentenek az ügyfélszolgálati ügynökök számára) és vásárlói aktivitása által kell létrehoznia. Például, ha észreveszi, hogy a követői az “általános” irodai órák alatt a legaktívabbak 9-től 5-ig, logikus, ha abban az időközben biztosítja a közösségi média segítséget.
Habár, ha a vásárlói este preferálják a közösségi médián való kapcsolatot vállalatával és nem küldenek sok kérelmet reggel, több értelme és kényelmesebb lenne felhasználóinak, ha este biztosítana közösségi médiás segítséget.
Nem szükséges a legtöbb vállalat számára. Habár, ha márkája globálisan működik és a vásárlói különböző időzónákban vannak, bölcs dolog lenne, ha legalább egy pár ügyfélszolgálati képviselőt tartana különböző műszakokban dolgozva. Nem olyan rég egy nemzetközi légitársaság azzal lepte meg felhasználóit, hogy kizárólag reggel 8-tól este 4 óráig biztosít közösségi médiás ügyfélszolgálatot az EDT időzónában, ami nem igazán elfogadható ilyen típusú globális vállalat számára.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Bele kellene-e raknom a nyitási órákat a vállalatom közösségi média profilomba? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Igen – ha szolgálati ideje limitált, informálnia kellene az ügyfeleket azokról az órákról, amikor segíteni tud számukra. Az a legjobb, ha ezt az információt a profil leírásba rakja. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik a tipikus közösségi média ügyfélszolgálati órák?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ezekre nincs univerzális szabály. Ezt a döntést alkalmazottai elérhetőségei és vásárlói aktivitása által kell létrehoznia.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Biztosítanom kellene-e 24/7 közösségi média szolgáltatást?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Nem szükséges a legtöbb vállalat számára. Habár, ha márkája globálisan működik és a vásárlói különböző időzónákban vannak, bölcs dolog lenne, ha legalább egy pár ügyfélszolgálati képviselőt tartana különböző műszakokban dolgozva.” } }] }Start using them today alongside our social media customer service software. Our free 14-day trial has full functionality complete with Facebook, Twitter, and Instagram integrations.<br /> Try it today. No credit card required.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.