Ingyenes próba
  • Sablonok
  • Nyitási órák/Szolgálati idők kérdés válasz sablonok

Nyitási órák/Szolgálati idők kérdés válasz sablonok

A kivételes ügyfélszolgálat biztosítása hozzájárulási faktor lehet több potenciális kliens szerzésére, akik lojálisak vállalatához és akik ajánlani fogják másoknak.

A közösségi média felemelkedésével, az egyik olyan aktivitás, ami kétség nélkül a legjobban profitáló a vállalatoknak az nem más, mint az ügyfélszolgálati segítség kiterjesztése a közösségi média csatornákra. Ez többszörös előnyhöz juttat, mint például a nyersanyag optimalizálás, gyorsaság, automatizált válaszok és még sok más.

Habár, a közösségi média ügyfélszolgálat kizárólag akkor működik megfelelően, ha tartalmaz logikusan felépített folyamatokat. Nem csak arról szól, hogy általános konzervált válaszokat küldjünk, mint például a “köszönjük üzenetét, hamarosan kapcsolatba lépünk önnel”.

Nyitási órák/Szolgálati idők kérdés válasz sablonok
Válaszoljon az üzenetekre Facebook-on a LiveAgent irányítópulton keresztül
Nyitási órák/Szolgálati idők kérdés válasz sablonok

A közösségi média ügyfélszolgálati képviselők munkája előre definiált órákban kell, hogy történjen és a közösségi média felhasználókat informálni kell arról, hogy mikor elérhetőek. Az egyik legrosszabb ügyfélszolgálati bűn az nem más, mint hogy egy ügyfelet kihagyni annak az informálásából, hogy mikorra várható a válasz.

A közösségi média ügyfélszolgálat tervezésének előnyei

Ha úgy dönt, hogy ügyfelei számára biztosít közösségi médiás segítséget és ezt megfelelően teszi, számos előnyre számíthat. Lent látható egy pár.

  • Költségek: A közösségi hálózatokon való ügyfélszolgálat biztosítása kevesebb, mint a hagyományos csatornákon keresztül, például a kapcsolat központok vagy emailek, mert egy képviselő többféle kérelmet tud kezelni egyszerre.
  • Gyorsaság: a közösségi média platformokon, mint a Facebook-on és Twitter-en nincsenek kihagyási idők, ami más ügyfélszolgálati csatornákkal megtörténik a válasz késleltetésével és tartási időkkel.
  • A közösségi média egy közvetlen és hozzáférhető formája a kommunikációnak, mert lehetővé teszi a társaságoknak, hogy körítés nélkül beszélhessenek az ügyfelekkel és olyan csatornán keresztül, amit az ügyfelek választanak maguknak.
  • Hírnév: A Twitter és Facebook ügyfélszolgálatának való használata növelheti a társaság hírnevét az által, hogy a konfliktusok publikus módon lesznek megoldva.
  • Extra tudás: a közösségi médiákon keresztüli ügyfélszolgálat lehetővé teszi, hogy véleményeket és visszajelzéseket kapjon ügyfeleitől valós időben.

Közösségi média nyitási órák/szolgálati idők kérdések válasz sablon ötletek

Közösségi média nyitási órák kérdések válasz sablon – a közösségi média ügyfélszolgálat számára

Közösségi média nyitási órák kérdések válasz sablon – hivatali nyitási órák

Közösségi média nyitási órák kérdések válasz sablon – általános üzenet 1

Közösségi média nyitási órák kérdések válasz sablon – általános üzenet 2

Közösségi média nyitási órák kérdések válasz sablon 5 – ha nem biztosít ügyfélszolgálatot közösségi médián

Közösségi média nyitási órák – Gyakran ismételt kérdések

Bele kellene-e raknom a nyitási órákat a vállalatom közösségi média profiljának leírásába?

Igen – ha szolgálati ideje limitált, informálnia kellene az ügyfeleket azokról az órákról, amikor segíteni tud számukra. Az a legjobb, ha ezt az információt a profil leírásba rakja. Ezeket az időket egy üzenet ablak is tartalmazhatja a Facebook-on. Ha van bármilyen elérhető ügyfélszolgálati csatorna a közösségi média nyitási órákon kívül, azokról is informálhatja klienseit és tudathatja velük, hogyan tudják elérni azt az elérhető kapcsolati metódust.

Mik a tipikus közösségi média ügyfélszolgálati órák?

Ezekre nincs univerzális szabály. Ezt a döntést alkalmazottai elérhetőségei (a hosszabb szolgálati órák nagyobb bért jelentenek az ügyfélszolgálati ügynökök számára) és vásárlói aktivitása által kell létrehoznia. Például, ha észreveszi, hogy a követői az “általános” irodai órák alatt a legaktívabbak 9-től 5-ig, logikus, ha abban az időközben biztosítja a közösségi média segítséget.

Habár, ha a vásárlói este preferálják a közösségi médián való kapcsolatot vállalatával és nem küldenek sok kérelmet reggel, több értelme és kényelmesebb lenne felhasználóinak, ha este biztosítana közösségi médiás segítséget.

Biztosítanom kellene-e 24/7 közösségi média szolgáltatást?

Nem szükséges a legtöbb vállalat számára. Habár, ha márkája globálisan működik és a vásárlói különböző időzónákban vannak, bölcs dolog lenne, ha legalább egy pár ügyfélszolgálati képviselőt tartana különböző műszakokban dolgozva. Nem olyan rég egy nemzetközi légitársaság azzal lepte meg felhasználóit, hogy kizárólag reggel 8-tól este 4 óráig biztosít közösségi médiás ügyfélszolgálatot az EDT időzónában, ami nem igazán elfogadható ilyen típusú globális vállalat számára.

Ready to use our social media reply templates?

Start using them today alongside our social media customer service software. Our free 14-day trial has full functionality complete with Facebook, Twitter, and Instagram integrations.
Try it today. No credit card required.

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..