CS-Cart

Ha LiveAgent élő chat gombot szeretne elhelyezni a CS-Cart oldalán, kövesse az alábbi integrációs útmutatót, vagy nézze meg a mellékelt videót.

  • Az első lépés egy új chat gomb létrehozása és testreszabása a LiveAgent paneljén (Nincs még LiveAgent fiókja? Regisztráljon itt). Másolja a HTML kódját (Ctrl+C) a vágólapra.

     
CS-Cart
  • Menjen a CS-Cart adminisztrációs paneljére és válassza a Gyorsmenü > Tervezés > Blokkok > Görgessen a GRID 16-hoz > „Ügyfélszolgálat” Blokk > Kattintson a Blokkbeállítások elemre > válassza ki a Tartalom fül-et > Illessze be (Ctrl+V) a HTML-kódot a ” line kód alá > Mentés
  • Megjegyzés: Az „Ügyfélszolgálat” blokkot nem szükséges használni. Létrehozhat saját blokkokat és felhasználhatja azokat is.

CS-Cart
  • Menjen az áruháza weboldalára, frissítse és készen áll a chat gombja.
CS-Cart

Mi az a CS-Cart?

A CS-Cart a legjobb bevásárlókosár-megoldás bármilyen méretű e-kereskedelmi webhely felépítéséhez: kis webáruháztól a virtuális bevásárlóközpontig. Dizájnos előnézet, számos fizetési és szállítási lehetőség támogatása, teljes készletellenőrzés, korlátlan termékek, promóciós eszközök és egyéb használatra kész e-kereskedelmi szoftverek.

Hogyan tudja használni?

A LiveAgent CS-Cart integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombot helyezzen el a CS-Cart oldalán.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.