Partner
Ha LiveAgent élő chat gombot szeretne elhelyezni a CS-Cart oldalán, kövesse az alábbi integrációs útmutatót, vagy nézze meg a mellékelt videót.
- Az első lépés egy új chat gomb létrehozása és testreszabása a LiveAgent paneljén (Nincs még LiveAgent fiókja? Regisztráljon itt). Másolja a HTML kódját (Ctrl+C) a vágólapra.

- Menjen a CS-Cart adminisztrációs paneljére és válassza a Gyorsmenü > Tervezés > Blokkok > Görgessen a GRID 16-hoz > „Ügyfélszolgálat” Blokk > Kattintson a Blokkbeállítások elemre > válassza ki a Tartalom fület > Illessze be (Ctrl+V) a HTML-kódot a ” line kód alá > Mentés
- Megjegyzés: Az „Ügyfélszolgálat” blokkot nem szükséges használni. Létrehozhat saját blokkokat és felhasználhatja azokat is.

- Menjen az áruháza weboldalára, frissítse és készen áll a chat gombja.

Mi az a CS-Cart?
A CS-Cart a legjobb bevásárlókosár-megoldás bármilyen méretű e-kereskedelmi webhely felépítéséhez: kis webáruháztól a virtuális bevásárlóközpontig. Dizájnos előnézet, számos fizetési és szállítási lehetőség támogatása, teljes készletellenőrzés, korlátlan termékek, promóciós eszközök és egyéb használatra kész e-kereskedelmi szoftverek.
Hogyan tudja használni?
A LiveAgent CS-Cart integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombot helyezzen el a CS-Cart oldalán.
Az ügyfélszolgálati LiveAgent lehetőségeit bemutató demó elérhető. Az ügyfélszolgálati szoftvernek számos funkciója van, és könnyen integrálható más rendszerekkel. A LiveAgent magas értékelésű, és támogatást is nyújt. Lehetőség van ingyenes próbaverzió indítására. A vállalat blogot és webináriumokat is biztosít a felhasználók számára. Sales elérhetőségek is megtalálhatók a weboldalon.
Pure Chatről LiveAgentre költözik?
Az ügyfél elégedettségének javítása és a támogatási folyamatok egyszerűsítése a cél. Proaktív chat sablonokkal elérheti az ügyfeleket. Jó ügyfélszolgálat alapvető a sikeres vállalkozáshoz. A LiveAgent call center szoftver segíti az ügyfélszolgálat hatékonyságát és a vevői elégedettség javítását. A LiveAgent lehetővé teszi az ügyféladatok átvitelét a Drift-ből.
Beépített Csevegés Nyomonkövetés
A LiveAgent webináriumai és chat eszköze hatékony módon segítik a vállalkozások ügyfélszolgálati folyamatainak maximalizálását és az ügyfelek elégedettségének javítását. Próbálja ki a különböző kommunikációs csatornákat! (160 characters)