CS-Cart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
CS-Cart Adatvedélem
Ha LiveAgent élő chat gombot szeretne elhelyezni a CS-Cart oldalán, kövesse az alábbi integrációs útmutatót, vagy nézze meg a mellékelt videót.
- Az első lépés egy új chat gomb létrehozása és testreszabása a LiveAgent paneljén (Nincs még LiveAgent fiókja? Regisztráljon itt). Másolja a HTML kódját (Ctrl+C) a vágólapra.
- Menjen a CS-Cart adminisztrációs paneljére és válassza a Gyorsmenü > Tervezés > Blokkok > Görgessen a GRID 16-hoz > „Ügyfélszolgálat” Blokk > Kattintson a Blokkbeállítások elemre > válassza ki a Tartalom fület > Illessze be (Ctrl+V) a HTML-kódot a ” line kód alá > Mentés
- Megjegyzés: Az „Ügyfélszolgálat” blokkot nem szükséges használni. Létrehozhat saját blokkokat és felhasználhatja azokat is.
- Menjen az áruháza weboldalára, frissítse és készen áll a chat gombja.
Mi az a CS-Cart?
A CS-Cart a legjobb bevásárlókosár-megoldás bármilyen méretű e-kereskedelmi webhely felépítéséhez: kis webáruháztól a virtuális bevásárlóközpontig. Dizájnos előnézet, számos fizetési és szállítási lehetőség támogatása, teljes készletellenőrzés, korlátlan termékek, promóciós eszközök és egyéb használatra kész e-kereskedelmi szoftverek.
Hogyan tudja használni?
A LiveAgent CS-Cart integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombot helyezzen el a CS-Cart oldalán.
A VoipTel Olaszországban számos online támogatási lehetőséggel és reklámhirdetéssel áll az ügyfelek rendelkezésére. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver sok funkcióval rendelkezik, beleértve a VoIP telefonrendszereket, és támogatást nyújt az adatmigrációhoz. A ComMeeTT egy VoIP szolgáltató platform, amely egyszerűen integrálható a LiveAgent call centerrel, és a hét minden napján támogatást biztosít partnereinek. Az integráció LiveAgent előfizetőinek ingyenes, de a ComMeeTT külön díjat számít fel. A call center szoftver használatával kapcsolatban keressük fel a foglaljon demót linket.
A LiveAgent szoftvercég lehetőségeket és partnereit kínálja vállalkozások számára az élményszintű ügyfélszolgálat és innovatív megoldások terén. Az oldalon lehetőség van a szoftvert kipróbálni vagy ajánlatot kérni, amely számos hasznos funkciókat tartalmaz, beleértve az online látogatók kezelését. Az alkalmazás 14 napig ingyenesen használható. Az ügyfélszolgálati támogatás és az ügyfél élmény kulcsfontosságú az elégedettséghez. Az integrációjuk lehetővé teszi a LiveAgent CS-Cart alkalmazás használatát, amely elősegíti a hatékonyabb ügyfélszolgálatot és eladásnövelést.
A LiveAgent segíti a társaságokat és a banki iparágat az ügyfélszolgálatban, és lehetővé teszi az összes ügyfél-interakció egy helyen való rendezését. Az egyszerűen használható cikkszerkesztő a mellékletek csatolásával növelhető a cikkek hasznossága. Az ügyfélportál és fórum lehetőséget biztosít az ügyfelek közti közös kommunikációra. A LiveAgent segíti a vásárlói elégedettség és az értékesítés növelését. A LiveAgent ingyenes próbaidőszakkal és rengeteg integrációval rendelkezik.
LiveAgent egy hatékony ügyfélszolgálati szoftver, mely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket és panaszkezelési rendszereket kínál. Biztonságos és gyors működést biztosít, valamint proaktív chat lehetőségeket nyújt. Az optimalizált ügyfélszolgálat titkai a LiveAgentben rejlenek. A szoftver könnyen testreszabható funkciókkal rendelkezik, és támogatott hívóeszközökkel segíti az ügyfélkapcsolatokat. Az alkalmazásra a LiveAgent Demóval lehet előzetes tapasztalatot szerezni.