Partner
Mi az a DID Logic?
A több mint 10 éves múltra visszatekintő DID Logic nemzetközi VoIP-termékek és -szolgáltatások magas színvonalú, ügyfélközpontú szolgáltatója. 150 + országban suolgáltat helyi DID-számokat, világszerte 12 PoP-pal és SIP-csomagokkal. A LiveAgent együttműködik a DID Logic-kal, így az integráció zökkenőmentes, és maximálisan kihasználható a LiveAgent call center.
Mennyibe kerül a DID Logic LiveAgent-be történő integrálása?
A LiveAgent nem számít fel díjakat a DID Logic VoIP integrálásáért. Ne feledje azonban, hogy a DID Logic független vállalatként számol fel díjakat a szolgáltatásaiért.
Hogyan lehet a DID Logic-ot a LiveAgent-be integrálni?
Miután beszerzett egy VoIP-számot a DID Logic-tól, adja meg ezt a számot a LiveAgent-ben. A VoIP-számot a Konfiguráció – Hívás – Számok – Létrehozás (+ gomb) részben illesztheti be. Itt keressen rá a DID Logic-ra, ahol beillesztheti a lényeges hitelesítő adatokat.
Milyen előnyei vannak a VoIP használatának?
- hozzáférés több eszközről
- egyszerű integráció
- költségmegtakarítás
- funkciókban gazdag
- több szám használatának lehetősége
- magasabb hatékonyság
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free DID Logic integration!
Hybrid ticket flow is one of the best methods to achieve more sales, prevent customer churn, and gain long-term loyal customers. By eliminating confusion, improving agent efficiency, accelerating response times, and providing a holistic overview of each customer's problem-solving journey, this tool can greatly improve the customer experience and ultimately lead to increased sales.
A híváskezelési idő a call center számára fontos mutatószám, amely a hívás kezdeményezésétől a befejezéséig az ügyfél interakció átlagos időtartamát mutatja. Az AHT számítása a beszélgetési idő, a tartási idő és a befejezési idő összegének osztása a kezelt hívások számával. Az ügynökök hatékonyságának növelése érdekében fontos az eszközökkel való megfelelő ellátás és a tudásforrásokhoz való könnyű hozzáférés. A LiveAgent call center funkciói segítenek abban, hogy a szolgáltatás-élmény zavartalanul működjön.
Az alkalmazások könnyebb integrációját és az ablakok közötti váltások csökkentését ígéri a beépülő moduljaikkal az adott szolgáltató. Több kommunikációs csatornát is elérhetővé tesznek, mint például az élő csevegés, hívásközpont, ügyfélportál, Facebook, Twitter, Instagram és Viber. Új eszközkészletük is megismerhető adataik áttelepítése közben.
Helpdesk szoftver a Divatipar számára
A LiveAgent szoftver segítséget nyújt az ügyfélszolgálat számos területén, beleértve az egészségügyet és a banki szektort is. Az intuitív jegyrendszer és az automatizált feladatok lehetővé teszik a fokozott ügyfélelégedettséget és hatékonyságot. A szoftver 40 alkalmazásnyelvet kínál, személyre szabható és több mint 179 help desk funkciót és 40 integrációt biztosít. Az ingyenes próbaváltozat segít a vállalatoknak kipróbálni a szolgáltatást.