ComMeeTT

Mi az a ComMeett?

A ComMeeTT egy VoIP telefonszolgáltató platform, amelyet a francia telekommunikációs világ 20 tapasztalt mérnöke tervezett. Fehér címkeként kínálják azoknak a szolgáltatóknak, akik ügyfeleiknek kiváló minőségű telefonszolgáltatást és magas szintű támogatási reakciókészséget kívánnak kínálni.

A ComMeeTT-t úgy tervezték, hogy megfeleljen az üzleti telefonálás új felhasználási területeinek: mobilitás, távmunka, automatikus vételi szolgáltatások, csoportosítások, hívásátirányítás stb. Ezen túlmenően a PSTN / ISDN hálózatok megszűnése alkalmazkodásra kényszeríti a vállalatokat, és lehetőséget ad a modernizációra.

A felhőben elérhető ComMeeTT lehetővé teszi a szolgáltatók számára, hogy innovatív, intuitív és hatékony telefonajánlatot építsenek be, amely könnyen telepíthető és adaptálható saját szolgáltatásaikba. Támogatja azokat az üzemeltetőket, akik szeretnék diverzifikálni szolgáltatási kínálatukat, növelni az ügyfelek elégedettségét vagy új piacokat nyerni.

A teljes platformot teljes egészében szakértő mérnökeink tervezték, a legjobb telekommunikációs komponenseket egy egyedi nyílt forráskódú fejlesztésben ötvözve, a biztonságot, a megbízhatóságot, a gazdag funkcionalitást és a rugalmas adminisztrációs felületeket a kezelő és ügyfelei számára.

A ComMeeTT csapata a hét minden napján, 24 órában segíti operátor ügyfeleit.

Hogyan használhatja?

A LiveAgent és a ComMeeTT mostantól partnerek, ami minden eddiginél egyszerűbbé tette a ComMeeTT integrációt. A LiveAgent nem számít fel további díjat a ComMeeTT VoIP-szám és a call center összekapcsolásáért.

Ha szeretné összekapcsolni a ComMeeTT-t a LiveAgent call centerrel, egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába, és kövesse az utasításokat.

1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába

2. Keresse meg a Számok opciót

A LiveAgent közvetlen hívásnavigációja 3

3. ComMeeTT keresése

ComMeeTT

4. Kattintson a Hozzáadás gombra

5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat

ComMeeTT

A ComMeeTT integrálásának költsége:

Ha rendelkezik LiveAgent előfizetéssel, az integráció ingyenes. A ComMeett azonban díjat számít fel szolgáltatásaiért, mivel a vállalat külön működik.

A ComMeeTT előnyei

  • Költséghatékony
  • Továbbfejlesztett ügyfélélmény
  • hozzáférés Franciaországban
  • magas megbízhatóság

Szeretne többet megtudni a call center szoftver működéséről? Nézze meg az alábbi videót.

YouTube video player

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ComMeeTT integration!

Frequently asked questions

Mi az a ComMeeTT?

A ComMeeTT egy VoIP telefonszolgáltató platform, amelyet a francia telekommunikációs világ 20 tapasztalt mérnöke tervezett. Fehér címkeként kínálják azoknak a szolgáltatóknak, akik ügyfeleiknek kiváló minőségű telefonszolgáltatást és magas szintű támogatási reakciókészséget kívánnak kínálni.

Mennyibe kerül a ComMeeTT és a LiveAgent integrálása?

A LiveAgent együttműködik a ComMeeTT-vel. Így az integráció ingyenes. Ne feledje azonban, hogy a ComMeeTT díjat számít fel a szolgáltatásaiért.

Hogyan valósíthat meg ComMeeTT VoIP számot a LiveAgenten belül?

Egyszerűen lépjen a Konfigurációk > Hívás > Számok > ComMeeTT-re. Adja hozzá a VoIP-számot, és azonnal használhatja.

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót