Partner
Mi az a ComMeett?
A ComMeeTT egy VoIP telefonszolgáltató platform, amelyet a francia telekommunikációs világ 20 tapasztalt mérnöke tervezett. Fehér címkeként kínálják azoknak a szolgáltatóknak, akik ügyfeleiknek kiváló minőségű telefonszolgáltatást és magas szintű támogatási reakciókészséget kívánnak kínálni.
A ComMeeTT-t úgy tervezték, hogy megfeleljen az üzleti telefonálás új felhasználási területeinek: mobilitás, távmunka, automatikus vételi szolgáltatások, csoportosítások, hívásátirányítás stb. Ezen túlmenően a PSTN / ISDN hálózatok megszűnése alkalmazkodásra kényszeríti a vállalatokat, és lehetőséget ad a modernizációra.
A felhőben elérhető ComMeeTT lehetővé teszi a szolgáltatók számára, hogy innovatív, intuitív és hatékony telefonajánlatot építsenek be, amely könnyen telepíthető és adaptálható saját szolgáltatásaikba. Támogatja azokat az üzemeltetőket, akik szeretnék diverzifikálni szolgáltatási kínálatukat, növelni az ügyfelek elégedettségét vagy új piacokat nyerni.
A teljes platformot teljes egészében szakértő mérnökeink tervezték, a legjobb telekommunikációs komponenseket egy egyedi nyílt forráskódú fejlesztésben ötvözve, a biztonságot, a megbízhatóságot, a gazdag funkcionalitást és a rugalmas adminisztrációs felületeket a kezelő és ügyfelei számára.
A ComMeeTT csapata a hét minden napján, 24 órában segíti operátor ügyfeleit.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent és a ComMeeTT mostantól partnerek, ami minden eddiginél egyszerűbbé tette a ComMeeTT integrációt. A LiveAgent nem számít fel további díjat a ComMeeTT VoIP-szám és a call center összekapcsolásáért.
Ha szeretné összekapcsolni a ComMeeTT-t a LiveAgent call centerrel, egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába, és kövesse az utasításokat.
1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót
3. ComMeeTT keresése
4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat
A ComMeeTT integrálásának költsége:
Ha rendelkezik LiveAgent előfizetéssel, az integráció ingyenes. A ComMeett azonban díjat számít fel szolgáltatásaiért, mivel a vállalat külön működik.
A ComMeeTT előnyei
- Költséghatékony
- Továbbfejlesztett ügyfélélmény
- hozzáférés Franciaországban
- magas megbízhatóság
Szeretne többet megtudni a call center szoftver működéséről? Nézze meg az alábbi videót.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ComMeeTT integration!
Frequently Asked Questions
Mi az a ComMeeTT?
A ComMeeTT egy VoIP telefonszolgáltató platform, amelyet a francia telekommunikációs világ 20 tapasztalt mérnöke tervezett. Fehér címkeként kínálják azoknak a szolgáltatóknak, akik ügyfeleiknek kiváló minőségű telefonszolgáltatást és magas szintű támogatási reakciókészséget kívánnak kínálni.
Mennyibe kerül a ComMeeTT és a LiveAgent integrálása?
A LiveAgent együttműködik a ComMeeTT-vel. Így az integráció ingyenes. Ne feledje azonban, hogy a ComMeeTT díjat számít fel a szolgáltatásaiért.
Hogyan valósíthat meg ComMeeTT VoIP számot a LiveAgenten belül?
Egyszerűen lépjen a Konfigurációk > Hívás > Számok > ComMeeTT-re. Adja hozzá a VoIP-számot, és azonnal használhatja.
A legjobb VoIP szoftveres alkalmazások Mac-hez 2022-ben
Válassza a LiveAgent szoftvert az ügyfélélményekkel kapcsolatos kommunikációhoz. Biztonságos, funkciógazdag help desk szoftver a vállalkozások számára.
The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.
A jó call center szkriptnek részletes utasításokat kell tartalmaznia, amelyeket az ügynökei követhetnek, és egyértelmű iránymutatásokat kell nyújtania az ügyfelek interakcióiról, problémáiról, kérdéseiről és egyéb kéréseiről. A megfelelő forgatókönyvvel javítható a visszajelzések minősége és növelhető az elégedettség. Több call center eszköz is segíti a belső és a külső kommunikáció egyszerűsítésében, míg az átvizsgálási ellenőrzőlista a teljes kép megértését segíti, és lehetővé teszi a hiányosságok kijavítását. A LiveAgent szoftverek számos call center technológiát kínálnak, többek között a felhőalapú telefonközpontot és az omnichannel megközelítést is.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely innovatív megoldásokat kínál a panaszkezelési rendszerek, az e-mail kezelő szoftverek és az ügyfélportál szoftverek terén. Az ügyfélszolgáltatás fontos része a vállalkozásoknak és az ügyfélek hűségét befolyásolja, ezért fontos figyelembe venni az ügyféligényeket. A LiveAgent rendszere jelentéseket biztosít, a gamifikációval motiválja az ügyfélszolgálati csapatot és lehetőség van az ügyfelek véleményét felhasználó termékek előállítására az Értékelés és Javaslat Táblával. A cég támogatja a VoIP telefonrendszereket és az önkiszolgáló szoftvereket is, és részletes adatmigrációs és rendszerállapot jelentéseket biztosít.