A megfelelő Genesys alternatívát keresi?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Genesys alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A LiveAgent egy webalapú ügyfélszolgálati megoldás, amely készen áll arra, hogy jobb élményeket nyújtson ügyfeleinek. Vigye ügyfélszolgálatát a következő szintre több mint 175 funkcióval és testreszabható ügyfélszolgálati eszközökkel, például a leggyorsabb élő csevegő widget, megbízható jegyrendszer, telefonközpont képességek és tudásbázis.

A LiveAgent közösségi médiaintegrációkat is biztosít a Facebookon, Twitteren és Instagramon, hogy jobb vásárlói élményt nyújtson a közösségi médiában.

Javítsa ügyfélkezelését, és segítse ügyfeleit mától kezdve a LiveAgenttel. Olvasson tovább, hogy többet tudjon meg chat szoftverünkről, vagy kezdje meg az ingyenes 14 napos próbaverziót. Nincsenek feltételek és nem szükséges bankkártya-információ megadása. 

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Genesys vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Genesys
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban15 USD/ügynök/hónap áron.
A Genesys csomagban kínál jegykezelést 110 USD/ügynök/hónap áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron.
A Genesys élő csevegést kínál csomagban 110 USD/ügynök/hó áron.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent All-inclusive csomagban kínálja a Call Center szolgáltatást 49 dollár/ügynök/ hó áron.
A Genesys a Call Centert csomagban 75 dollár/ügynök/hó áron kínálja.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál a jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Genesys önkiszolgáló portált kínál csomagban 75 dollár/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent felajánlja a Facebook-integrációt a Jegy-csomagban, 49 USD/hó/fiók áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Genesys felajánl egy Facebook integrációt csomagban, 140 dollár/ügynök/hónap áron.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, 49 USD/hó/fiók áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Genesys Twitter integrációt kínál csomagban, 140 dollár/ügynök/hónap áron.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Genesys nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Genesys nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Genesys tudásbázist kínál csomagban, 75 dollár/ügynök/hónap áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Genesys nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Genesys automatizálást és szabályokat kínál csomagban 75 USD/ügynök/hó áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Genesys API funkciókat kínál csomagban 75 USD/ügynök/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál az All-inclusive csomagban, 49 dollár/ügynök/hó áron.
A Genesys IVR szolgáltatásokat kínál csomagban 75 dollár/ügynök/hónap áron.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent all inclusive csomagban videohívásokat kínál 49 USD/ügynök/hó áron.
A Genesys videohívásokat kínál csomagban 75 USD/ügynök/hó áron.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Genesys korlátlan előzményeket kínál csomagban 75 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A Genesys nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/ügynök/hónap áron.
A Genesys korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban 110 USD/ügynök/hónap áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy-csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Genesys korlátlan számú jegyet/levelet kínál csomagban, 110 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Genesys nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A Genesys nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
LiveAgent proactive chat invitation

A leggyorsabb chat szoftver

Gyorsabban szeretné elküldeni az üzeneteit, és több webhelylátogatónak segíteni? Gyorsabban kapcsolatba léphet az ügyfelekkel a piacon lévő leggyorsabb élő chat widgetnek köszönhetően, amely mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenik.

Csevegő widgetünk fejlett funkciókkal rendelkezik, amelyek minden vállalkozás számára megfelelő csevegési megoldást jelentenek. Használja ki a proaktív csevegési meghívások vagy valós idejű gépelési nézetek előnyeit, és gyorsabban segítse ügyfeleit.

A munkafolyamat megkönnyítése érdekében használja a látogatói megfigyelést az olyan információk nyomon követéséhez, mint az ügyfélelőzmények, a webhelyreferens vagy a földrajzi hely.

Fedezze fel a leggyorsabb élő chatet

Egységes ügynök munkaterület a megfelelő eszközkészlettel

Megfelelő eszközök nélkül a napi munka az ügyfelekkel nehéz feladat lehet. Az élő csevegés az elérhető egyik legnagyobb és leghasznosabb eszköz, de mi van azokkal az ügyfelekkel, akik a kommunikáció egyéb formáit részesítik előnyben?

Egységes ügynök munkaterületünk megbízható jegyrendszerrel rendelkezik, amely egyszerűsíti az összes kommunikációt egy egységes postaládába.

Csatlakoztassa e-mail fiókjait, Facebookot, Twittert, Instagramot, Vibert, hozzon létre egy telefonos központot videocsevegési lehetőségekkel, és hozzon létre egy hasznos tartalommal teli tudásbázist, hogy a legtöbbet hozza ki a LiveAgent által kínált többcsatornás elköteleződési lehetőségekből.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Minden szükséges eszköz egy fedél alatt

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent CRM integrations

A nagyszerű funkcióknak nem kell drágáknak lenniük

Javítsa az ügyfelek szegmentálását címkékkel, jegyzetekkel és kapcsolattartó csoportokkal miközben javítja az ügynökök termelékenységét és az elkötelezettséget a díjak, jelvények és játékfunkciók révén.

Küldjön tömeges e-maileket, készítsen e-mail sablonokat, vagy integráljon sok más alkalmazást, amelyet naponta használ az ügyfélkörének kielégítésére. Vegye figyelembe a vállalat méretét, és válassza ki a megfelelő tervet megfizethető áron. Nem kell csődbe mennie ahhoz, hogy a látogatók boldog ügyfelekké váljanak.

A help desk szoftver megfizethető lehet, és a LiveAgent is ezt bizonyítja. Tekintse meg az árképzési oldalunkat. Válassza ki, ha azt szeretné, hogy a LiveAgent tudásbázis-szoftver legyen, amely csevegési funkcióval, hívásközponttal, vagy egyszerű jegyrendszerrel szolgál az e-mailes ügyfélszolgálat számára.

Csatlakozzon a LiveAgentre váltó többi vállalathoz

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo

Készen áll, hogy kipróbálja?

Ismerkedjen meg a LiveAgenttel és nézze meg, hogy megfelelő-e az Ön vállalkozásához. Tesztelje az élő csevegést, jegykezelést, tudásbázisunkat és egyéb képességeinket teljesen ingyen. Kattintson az alábbi gombra az ingyenes 14 napos próbaidőszak megkezdéséhez.

Nincs szükség bankkártya-információkra és nincsenek kötöttségek.
Megígérjük!

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Hasonlítson össze minket másokkal

Kapcsolódó cikkek ehhezGenesys alternatíva
Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban.

Freshcaller alternatívát keres?

Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.

A LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. Megbízható jegykezelő rendszer, számos kommunikációs csatorna és még sok minden más.

Jira alternatívát keres?

Három jó árú csomag közül választhat, melyek minden szükséges funkciót tartalmaznak. A LiveAgent-et előnyök miatt választották többen a ZenDesk-el szemben, mint az ár és ügyfélszolgálat.

Groove alternatívát keres? Több, mint 179 alkalmazással és 40 integrációval a LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás.

Groove alternatívát keres?

LiveAgent, a highly rated customer service software, offers multilingual support to help overcome language barriers for businesses. It is a cost-effective alternative to Groove, saving you time and money, allowing you to focus on building positive customer relationships.

Ha hatékony Collab alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. Tudja meg, hogyan teljesít a Collab és a LiveAgent, és melyik a legmegfelelőbb a vállalkozása számára.

Collab alternatívára van szüksége?

Fejlett elemzési és jelentési funkciókat kínál a LiveAgent, hogy hatékonyabbá és eredményesebbé tegye a kapcsolattartó központ működését. A termelékenység nyomon követhető és javítható KPI-k és SLA-k segítségével.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x