A LiveAgent egy webalapú ügyfélszolgálati megoldás, amely készen áll arra, hogy jobb élményeket nyújtson ügyfeleinek. Vigye ügyfélszolgálatát a következő szintre több mint 175 funkcióval és testreszabható ügyfélszolgálati eszközökkel, például a leggyorsabb élő csevegő widget, megbízható jegyrendszer, telefonközpont képességek és tudásbázis.
A LiveAgent közösségi médiaintegrációkat is biztosít a Facebookon, Twitteren és Instagramon, hogy jobb vásárlói élményt nyújtson a közösségi médiában.
Javítsa ügyfélkezelését, és segítse ügyfeleit mától kezdve a LiveAgenttel. Olvasson tovább, hogy többet tudjon meg chat szoftverünkről, vagy kezdje meg az ingyenes 14 napos próbaverziót. Nincsenek feltételek és nem szükséges bankkártya-információ megadása.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Genesys
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Genesys csomagban kínál jegykezelést 110 USD/ügynök/hónap áron.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron.
|
A Genesys élő csevegést kínál csomagban 110 USD/ügynök/hó áron.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent All-inclusive csomagban kínálja a Call Center szolgáltatást 49 dollár/ügynök/ hó áron.
|
A Genesys a Call Centert csomagban 75 dollár/ügynök/hó áron kínálja.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál a jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Genesys önkiszolgáló portált kínál csomagban 75 dollár/ügynök/hó áron.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent felajánlja a Facebook-integrációt a Jegy-csomagban, 49 USD/hó/fiók áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
|
A Genesys felajánl egy Facebook integrációt csomagban, 140 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, 49 USD/hó/fiók áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
|
A Genesys Twitter integrációt kínál csomagban, 140 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A Genesys nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A Genesys nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Genesys tudásbázist kínál csomagban, 75 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A Genesys nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Genesys automatizálást és szabályokat kínál csomagban 75 USD/ügynök/hó áron.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Genesys API funkciókat kínál csomagban 75 USD/ügynök/hó áron.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál az All-inclusive csomagban, 49 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Genesys IVR szolgáltatásokat kínál csomagban 75 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent all inclusive csomagban videohívásokat kínál 49 USD/ügynök/hó áron.
|
A Genesys videohívásokat kínál csomagban 75 USD/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Genesys korlátlan előzményeket kínál csomagban 75 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
|
A Genesys nem kínál korlátlan webhelyeket.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Genesys korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban 110 USD/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy-csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A Genesys korlátlan számú jegyet/levelet kínál csomagban, 110 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Genesys nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
A Genesys nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
|
Gyorsabban szeretné elküldeni az üzeneteit, és több webhelylátogatónak segíteni? Gyorsabban kapcsolatba léphet az ügyfelekkel a piacon lévő leggyorsabb élő chat widgetnek köszönhetően, amely mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenik.
Csevegő widgetünk fejlett funkciókkal rendelkezik, amelyek minden vállalkozás számára megfelelő csevegési megoldást jelentenek. Használja ki a proaktív csevegési meghívások vagy valós idejű gépelési nézetek előnyeit, és gyorsabban segítse ügyfeleit.
A munkafolyamat megkönnyítése érdekében használja a látogatói megfigyelést az olyan információk nyomon követéséhez, mint az ügyfélelőzmények, a webhelyreferens vagy a földrajzi hely.
Megfelelő eszközök nélkül a napi munka az ügyfelekkel nehéz feladat lehet. Az élő csevegés az elérhető egyik legnagyobb és leghasznosabb eszköz, de mi van azokkal az ügyfelekkel, akik a kommunikáció egyéb formáit részesítik előnyben?
Egységes ügynök munkaterületünk megbízható jegyrendszerrel rendelkezik, amely egyszerűsíti az összes kommunikációt egy egységes postaládába.
Csatlakoztassa e-mail fiókjait, Facebookot, Twittert, Instagramot, Vibert, hozzon létre egy telefonos központot videocsevegési lehetőségekkel, és hozzon létre egy hasznos tartalommal teli tudásbázist, hogy a legtöbbet hozza ki a LiveAgent által kínált többcsatornás elköteleződési lehetőségekből.
Javítsa az ügyfelek szegmentálását címkékkel, jegyzetekkel és kapcsolattartó csoportokkal miközben javítja az ügynökök termelékenységét és az elkötelezettséget a díjak, jelvények és játékfunkciók révén.
Küldjön tömeges e-maileket, készítsen e-mail sablonokat, vagy integráljon sok más alkalmazást, amelyet naponta használ az ügyfélkörének kielégítésére. Vegye figyelembe a vállalat méretét, és válassza ki a megfelelő tervet megfizethető áron. Nem kell csődbe mennie ahhoz, hogy a látogatók boldog ügyfelekké váljanak.
A help desk szoftver megfizethető lehet, és a LiveAgent is ezt bizonyítja. Tekintse meg az árképzési oldalunkat. Válassza ki, ha azt szeretné, hogy a LiveAgent tudásbázis-szoftver legyen, amely csevegési funkcióval, hívásközponttal, vagy egyszerű jegyrendszerrel szolgál az e-mailes ügyfélszolgálat számára.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Ismerkedjen meg a LiveAgenttel és nézze meg, hogy megfelelő-e az Ön vállalkozásához. Tesztelje az élő csevegést, jegykezelést, tudásbázisunkat és egyéb képességeinket teljesen ingyen. Kattintson az alábbi gombra az ingyenes 14 napos próbaidőszak megkezdéséhez.
Nincs szükség bankkártya-információkra és nincsenek kötöttségek.
Megígérjük!
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver nagyszerű jegyrendszerrel, amely lehetővé teszi, hogy több népszerű csatornán keresztül kommunikáljon az ügyfelekkel. Költséghatékony és megbízható megoldás sokféle vállalkozás számára.
A LiveAgent több lehetőséget kínál Önnek, amikor kommunikál az ügyfelekkel. Az élő csevegés mellett képes kezelni az e-maileket, a call centereket, az ügyfélportálokat, a Viber-t és még a közösségi médiát is - Facebook, Twitter és Instagram. Mindent nagyszerű funkciók támasztanak alá, amelyek megkönnyítik a munkafolyamatokat, és lehetővé teszik, hogy több ügyfélnek segítsen.
A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb elérhető csevegőeszközzel, a csevegés sebessége 2,5 másodperc. A csevegő widget könnyen elhelyezhető bármely webhelyen, és az ügyfelek bármikor felvehetik Önnel a kapcsolatot. Az élő csevegést olyan funkciók támasztják alá, mint a valós idejű gépelési nézet, proaktív csevegési meghívások, belső csevegések és még sok más.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk