Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Genesys alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Help desk software comparison
Alternatives background

A megfelelő Genesys alternatívát keresi?

A LiveAgent egy webalapú ügyfélszolgálati megoldás, amely készen áll arra, hogy jobb élményeket nyújtson ügyfeleinek. Vigye ügyfélszolgálatát a következő szintre több mint 175 funkcióval és testreszabható ügyfélszolgálati eszközökkel, például a leggyorsabb élő csevegő widget, megbízható jegyrendszer, telefonközpont képességek és tudásbázis.

A LiveAgent közösségi médiaintegrációkat is biztosít a Facebookon, Twitteren és Instagramon, hogy jobb vásárlói élményt nyújtson a közösségi médiában.

Javítsa ügyfélkezelését, és segítse ügyfeleit mától kezdve a LiveAgenttel. Olvasson tovább, hogy többet tudjon meg chat szoftverünkről, vagy kezdje meg az ingyenes 14 napos próbaverziót. Nincsenek feltételek és nem szükséges bankkártya-információ megadása. 

Genesys vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Genesys
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban15 USD/ügynök/hónap áron.
A Genesys csomagban kínál jegykezelést 110 USD/ügynök/hónap áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron.
A Genesys élő csevegést kínál csomagban 110 USD/ügynök/hó áron.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent All-inclusive csomagban kínálja a Call Center szolgáltatást 39 dollár/ügynök/ hó áron.
A Genesys a Call Centert csomagban 75 dollár/ügynök/hó áron kínálja.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál a jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Genesys önkiszolgáló portált kínál csomagban 75 dollár/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent felajánlja a Facebook-integrációt a Jegy-csomagban, 39 USD/hó/fiók áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Genesys felajánl egy Facebook integrációt csomagban, 140 dollár/ügynök/hónap áron.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, 39 USD/hó/fiók áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Genesys Twitter integrációt kínál csomagban, 140 dollár/ügynök/hónap áron.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Genesys nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Genesys nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Genesys tudásbázist kínál csomagban, 75 dollár/ügynök/hónap áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Genesys nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Genesys automatizálást és szabályokat kínál csomagban 75 USD/ügynök/hó áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Genesys API funkciókat kínál csomagban 75 USD/ügynök/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál az All-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hó áron.
A Genesys IVR szolgáltatásokat kínál csomagban 75 dollár/ügynök/hónap áron.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent all inclusive csomagban videohívásokat kínál 39 USD/ügynök/hó áron.
A Genesys videohívásokat kínál csomagban 75 USD/ügynök/hó áron.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Genesys korlátlan előzményeket kínál csomagban 75 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A Genesys nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/ügynök/hónap áron.
A Genesys korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban 110 USD/ügynök/hónap áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy-csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Genesys korlátlan számú jegyet/levelet kínál csomagban, 110 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Genesys nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A Genesys nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
livechat jane full

A leggyorsabb chat szoftver

Gyorsabban szeretné elküldeni az üzeneteit, és több webhelylátogatónak segíteni? Gyorsabban kapcsolatba léphet az ügyfelekkel a piacon lévő leggyorsabb élő chat widgetnek köszönhetően, amely mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenik.

Csevegő widgetünk fejlett funkciókkal rendelkezik, amelyek minden vállalkozás számára megfelelő csevegési megoldást jelentenek. Használja ki a proaktív csevegési meghívások vagy valós idejű gépelési nézetek előnyeit, és gyorsabban segítse ügyfeleit.

A munkafolyamat megkönnyítése érdekében használja a látogatói megfigyelést az olyan információk nyomon követéséhez, mint az ügyfélelőzmények, a webhelyreferens vagy a földrajzi hely.

Fedezze fel a leggyorsabb élő chatet

Egységes ügynök munkaterület a megfelelő eszközkészlettel

Megfelelő eszközök nélkül a napi munka az ügyfelekkel nehéz feladat lehet. Az élő csevegés az elérhető egyik legnagyobb és leghasznosabb eszköz, de mi van azokkal az ügyfelekkel, akik a kommunikáció egyéb formáit részesítik előnyben?

Egységes ügynök munkaterületünk megbízható jegyrendszerrel rendelkezik, amely egyszerűsíti az összes kommunikációt egy egységes postaládába.

Csatlakoztassa e-mail fiókjait, Facebookot, Twittert, Instagramot, Vibert, hozzon létre egy telefonos központot videocsevegési lehetőségekkel, és hozzon létre egy hasznos tartalommal teli tudásbázist, hogy a legtöbbet hozza ki a LiveAgent által kínált többcsatornás elköteleződési lehetőségekből.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Minden szükséges eszköz egy fedél alatt

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
crm integrations

A nagyszerű funkcióknak nem kell drágáknak lenniük

Javítsa az ügyfelek szegmentálását címkékkel, jegyzetekkel és kapcsolattartó csoportokkal miközben javítja az ügynökök termelékenységét és az elkötelezettséget a díjak, jelvények és játékfunkciók révén.

Küldjön tömeges e-maileket, készítsen e-mail sablonokat, vagy integráljon sok más alkalmazást, amelyet naponta használ az ügyfélkörének kielégítésére. Vegye figyelembe a vállalat méretét, és válassza ki a megfelelő tervet megfizethető áron. Nem kell csődbe mennie ahhoz, hogy a látogatók boldog ügyfelekké váljanak.

A help desk szoftver megfizethető lehet, és a LiveAgent is ezt bizonyítja. Tekintse meg az árképzési oldalunkat. Válassza ki, ha azt szeretné, hogy a LiveAgent tudásbázis-szoftver legyen, amely csevegési funkcióval, hívásközponttal, vagy egyszerű jegyrendszerrel szolgál az e-mailes ügyfélszolgálat számára.

Csatlakozzon a LiveAgentre váltó többi vállalathoz

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Készen áll, hogy kipróbálja?

Ismerkedjen meg a LiveAgenttel és nézze meg, hogy megfelelő-e az Ön vállalkozásához. Tesztelje az élő csevegést, jegykezelést, tudásbázisunkat és egyéb képességeinket teljesen ingyen. Kattintson az alábbi gombra az ingyenes 14 napos próbaidőszak megkezdéséhez.

Nincs szükség bankkártya-információkra és nincsenek kötöttségek.
Megígérjük!

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi a Genesys alternatíva?

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver nagyszerű jegyrendszerrel, amely lehetővé teszi, hogy több népszerű csatornán keresztül kommunikáljon az ügyfelekkel. Költséghatékony és megbízható megoldás sokféle vállalkozás számára.

Miért érdemes a Genesys-ről a LiveAgentre váltania?

A LiveAgent több lehetőséget kínál Önnek, amikor kommunikál az ügyfelekkel. Az élő csevegés mellett képes kezelni az e-maileket, a call centereket, az ügyfélportálokat, a Viber-t és még a közösségi médiát is - Facebook, Twitter és Instagram. Mindent nagyszerű funkciók támasztanak alá, amelyek megkönnyítik a munkafolyamatokat, és lehetővé teszik, hogy több ügyfélnek segítsen.

Rendelkezik élő csevegéssel a LiveAgent?

A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb elérhető csevegőeszközzel, a csevegés sebessége 2,5 másodperc. A csevegő widget könnyen elhelyezhető bármely webhelyen, és az ügyfelek bármikor felvehetik Önnel a kapcsolatot. Az élő csevegést olyan funkciók támasztják alá, mint a valós idejű gépelési nézet, proaktív csevegési meghívások, belső csevegések és még sok más.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót