Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Aircall alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Help desk software comparison
Alternatives background

Aircall alternatívát keres?

Hívást vár, de nem elégedett az Aircallal? A LiveAgent kiváló alternatívát kínál virtuális call center létrehozására, valamint egyszerű és hatékony ügyfélszolgálatra.

Váltson Aircallról a LiveAgentre percek alatt. Asszisztált Aircall migrációt kínálunk, mely során importáljuk összes adatát az Aircall-ról a LiveAgentbe. Ingyenes és mindössze percek kérdése.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

A LiveAgent nem csupán egy call center

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

AirCall vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent AirCall
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
Az AirCall nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
Az AirCall nem kínál Élő Chat szolgáltatást.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent All-inclusive csomagban kínálja a Call Center szolgáltatást 39 dollár/ügynök/ hó áron.
Az AirCall a Call Centert csomagban 48 dollár/ügynök/hó áron kínálja.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
Az AirCall nem kínál önkiszolgáló szolgáltatást.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
Az AirCall nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
Az AirCall nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
Az AirCall nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
Az AirCall nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
Az AirCall nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
Az AirCall nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
Az AirCall automatizálást és szabályokat kínál csomagban, igény szerinti árazással.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
Az AirCall csomagban kínál API funkciókat, igény szerinti árképzéssel.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál az All-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hó áron.
Az AirCall csomagban kínálja az IVR funkciókat, igény szerinti árazással.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás
A LiveAgent videohívásokat kínál.
Az AirCall nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
Az AirCall korlátlan előzményeket kínál csomagban, 83 USD/ügynök/hó áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
Az AirCall nem kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
Az AirCall nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
Az AirCall nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál All-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hó áron.
Az AirCall korlátlan hívásrögzítést kínál csomagban, havi 83 dollárért.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
Az AirCall korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, 48 dollár/ügynök/hó áron.
Person deciding between two alternatives

Erős Aircall alternatíva

A LiveAgent sokkal többet kínál egy virtuális call centernél. A leggyorsabb chat alkalmazás, email integráció, közösségi média integráció, valamint egy organizált jegykiadó rendszer adja Önnek pontosan azt a szolgáltatást, amivel a legjobban támogathatja vásárlóit és ügyfeleit. Mindezt igazán kedvező áron. A LiveAgent három előfizetést kínál, olyan funkciókkal, amelyek hasznára válnak minden típusú és méretű vállalkozásnak.

Amennyiben megbízható és hatékony alternatívát keres az Aircallra, próbálja ki a LiveAgentet. Többet érdemel, mint egy kedvező árú call center.

Professzionális call center

A LiveAgent lehetővé teszi, hogy létrehozza saját, virtuális call centerét. A beállítása egyszerű és percek alatt kivitelezhető. Miután kész, fogadjon és indítson hívásokat böngészőn, telefonon vagy bármilyen más készüléken.

Nincs szükség semmilyen egyéb szolgáltatóra, a LiveAgent mindenről gondoskodik, hogy Ön az igazán fontos dolgokra koncentrálhasson.

Professional built-in call center software

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Union icon

Növekvő elégedettség

A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget és fokozatosan javítja a konverziós arányokat az idő múlásával.

Increase icon

Rendkívüli hatékonyság

Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több vásárlói kérdést az univerzális bejövő postafiókunknak köszönhetően.

Statistic icon

Tele hasznos funkciókkal

Több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval a szolgáltatás szinte gyerekjáték.

Get more for less

Többet kevesebbért

Szeretne többet kihozni ügyfélszolgálati rendszeréből elérhető áron? A LiveAgent mindent biztosít Önnek, amire csak szüksége lehet. Call center, email, live chat, közösségi média szolgáltatás, tudásbázis, számos funkció és integráció, igazán kedvező áron. Válasszon külön alkalmazásaink közül tetszése szerint, csomagjának személyre szabhatóságáért.

Mindennek köszönhetően Ön fókuszálhat arra, ami igazán fontos — hogy gondoskodjon ügyfeleiről. A többit a LiveAgent biztosítja, anélkül, hogy meghaladná költségvetését.

Készen áll a változásra?

Nem véletlen, hogy egyre több vállalkozás vált a LiveAgentre. A LiveAgent elhozza Önnek az ügyfélszolgálat legjavát egyetlen, megbízható csomagban, hogy időt és pénzt spórolhasson. Koncentráljon a fontos dolgokra.

A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Maradjon közel vásárlóihoz és támogassa őket gyorsabban a LiveAgent segítségével.

Ready to switch to LiveAgent

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi az Aircall alternatíva?

A LiveAgent egy Aircall alternatíva minden olyan ügyfél számára, aki bővíteni kívánja ügyfélszolgálati képességeit. A LiveAgent egy all-in-one megoldás, amely ügyfélportálokat, telefonos központot, tudásbázist, fórumot, jegykezelést, élő csevegést és közösségi media integrációkat kínál a csillagos ügyfélszolgálathoz.

Miért váltson át a LiveAgentre?

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely számos előnnyel jár, mint például a megnövekedett ügyfél-elégedettség, a bevétel és a jobb felhasználói élmény.

Milyen funkciókkal rendelkezik a LiveAgent?

A LiveAgent egy összetett help desk megoldás, több mint 180 funkcióval. A funkciókat a lehető legtöbb folyamat automatizálására hozták létre, hogy zökkenőmentes ügynöki munkafolyamat és kielégítő ügyfélélmény legyen elérhető. Néhány említésre méltó funkció az automatizált jegyelosztás, a tudásbázis, az IVR, a SoMe integráció, az élő csevegés, az online látogatók és a belső csevegés.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót