Hívást vár, de nem elégedett az Aircallal? A LiveAgent kiváló alternatívát kínál virtuális call center létrehozására, valamint egyszerű és hatékony ügyfélszolgálatra.
Váltson Aircallról a LiveAgentre percek alatt. Asszisztált Aircall migrációt kínálunk, mely során importáljuk összes adatát az Intercomból a LiveAgentbe. Ingyenes és mindössze percek kérdése.
A LiveAgent sokkal többet kínál egy virtuális call centernél. A leggyorsabb chat alkalmazás, email integráció, közösségi média integráció, valamint egy organizált jegykiadó rendszer adja Önnek pontosan azt a szolgáltatást, amivel a legjobban támogathatja vásárlóit és ügyfeleit. Mindezt igazán kedvező áron. A LiveAgent három előfizetést kínál, olyan funkciókkal, amelyek hasznára válnak minden típusú és méretű vállalkozásnak.
Amennyiben megbízható és hatékony alternatívát keres az Aircallra, próbálja ki a LiveAgentet. Többet érdemel, mint egy kedvező árú call center.
A LiveAgent lehetővé teszi, hogy létrehozza saját, virtuális call centerét. A beállítása egyszerű és percek alatt kivitelezhető. Miután kész, fogadjon és indítson hívásokat böngészőn, telefonon vagy bármilyen más készüléken.
Nincs szükség semmilyen egyéb szolgáltatóra, a LiveAgent mindenről gondoskodik, hogy Ön az igazán fontos dolgokra koncentrálhasson.
A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget és fokozatosan javítja a konverziós arányokat az idő múlásával.
Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több vásárlói kérdést az univerzális bejövő postafiókunknak köszönhetően.
Költsön kevesebbet! A LiveAgent költséghatékony, valamint gazdag eszközökben, alkalmazásokban és integrációkban.
Több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval a szolgáltatás szinte gyerekjáték.
Szeretne többet kihozni ügyfélszolgálati rendszeréből elérhető áron? A LiveAgent mindent biztosít Önnek, amire csak szüksége lehet. Call center, email, live chat, közösségi média szolgáltatás, tudásbázis, számos funkció és integráció, igazán kedvező áron. Válasszon külön alkalmazásaink közül tetszése szerint, csomagjának személyre szabhatóságáért.
Mindennek köszönhetően Ön fókuszálhat arra, ami igazán fontos — hogy gondoskodjon ügyfeleiről. A többit a LiveAgent biztosítja, anélkül, hogy meghaladná költségvetését.
Nem véletlen, hogy egyre több vállalkozás vált a LiveAgentre. A LiveAgent elhozza Önnek az ügyfélszolgálat legjavát egyetlen, megbízható csomagban, hogy időt és pénzt spórolhasson. Koncentráljon a fontos dolgokra.
A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Maradjon közel vásárlóihoz és támogassa őket gyorsabban a LiveAgent segítségével.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..