Hívást vár, de nem elégedett az Aircallal? A LiveAgent kiváló alternatívát kínál virtuális call center létrehozására, valamint egyszerű és hatékony ügyfélszolgálatra.
Váltson Aircallról a LiveAgentre percek alatt. Asszisztált Aircall migrációt kínálunk, mely során importáljuk összes adatát az Aircall-ról a LiveAgentbe. Ingyenes és mindössze percek kérdése.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
AirCall
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
Az AirCall nem kínál jegykezelést.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
|
Az AirCall nem kínál Élő Chat szolgáltatást.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent All-inclusive csomagban kínálja a Call Center szolgáltatást 39 dollár/ügynök/ hó áron.
|
Az AirCall a Call Centert csomagban 48 dollár/ügynök/hó áron kínálja.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
Az AirCall nem kínál önkiszolgáló szolgáltatást.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
|
Az AirCall nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
|
Az AirCall nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
Az AirCall nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
Az AirCall nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál.
|
Az AirCall nem kínál tudásbázist.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
Az AirCall nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
Az AirCall automatizálást és szabályokat kínál csomagban, igény szerinti árazással.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
Az AirCall csomagban kínál API funkciókat, igény szerinti árképzéssel.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál az All-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hó áron.
|
Az AirCall csomagban kínálja az IVR funkciókat, igény szerinti árazással.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
Az AirCall nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
Az AirCall korlátlan előzményeket kínál csomagban, 83 USD/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
|
Az AirCall nem kínál korlátlan weboldalakat.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
|
Az AirCall nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
|
Az AirCall nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál All-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hó áron.
|
Az AirCall korlátlan hívásrögzítést kínál csomagban, havi 83 dollárért.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
Az AirCall korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, 48 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveAgent sokkal többet kínál egy virtuális call centernél. A leggyorsabb chat alkalmazás, email integráció, közösségi média integráció, valamint egy organizált jegykiadó rendszer adja Önnek pontosan azt a szolgáltatást, amivel a legjobban támogathatja vásárlóit és ügyfeleit. Mindezt igazán kedvező áron. A LiveAgent három előfizetést kínál, olyan funkciókkal, amelyek hasznára válnak minden típusú és méretű vállalkozásnak.
Amennyiben megbízható és hatékony alternatívát keres az Aircallra, próbálja ki a LiveAgentet. Többet érdemel, mint egy kedvező árú call center.
A LiveAgent lehetővé teszi, hogy létrehozza saját, virtuális call centerét. A beállítása egyszerű és percek alatt kivitelezhető. Miután kész, fogadjon és indítson hívásokat böngészőn, telefonon vagy bármilyen más készüléken.
Nincs szükség semmilyen egyéb szolgáltatóra, a LiveAgent mindenről gondoskodik, hogy Ön az igazán fontos dolgokra koncentrálhasson.
A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget és fokozatosan javítja a konverziós arányokat az idő múlásával.
Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több vásárlói kérdést az univerzális bejövő postafiókunknak köszönhetően.
Több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval a szolgáltatás szinte gyerekjáték.
Szeretne többet kihozni ügyfélszolgálati rendszeréből elérhető áron? A LiveAgent mindent biztosít Önnek, amire csak szüksége lehet. Call center, email, live chat, közösségi média szolgáltatás, tudásbázis, számos funkció és integráció, igazán kedvező áron. Válasszon külön alkalmazásaink közül tetszése szerint, csomagjának személyre szabhatóságáért.
Mindennek köszönhetően Ön fókuszálhat arra, ami igazán fontos — hogy gondoskodjon ügyfeleiről. A többit a LiveAgent biztosítja, anélkül, hogy meghaladná költségvetését.
Nem véletlen, hogy egyre több vállalkozás vált a LiveAgentre. A LiveAgent elhozza Önnek az ügyfélszolgálat legjavát egyetlen, megbízható csomagban, hogy időt és pénzt spórolhasson. Koncentráljon a fontos dolgokra.
A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Maradjon közel vásárlóihoz és támogassa őket gyorsabban a LiveAgent segítségével.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
A LiveAgent egy Aircall alternatíva minden olyan ügyfél számára, aki bővíteni kívánja ügyfélszolgálati képességeit. A LiveAgent egy all-in-one megoldás, amely ügyfélportálokat, telefonos központot, tudásbázist, fórumot, jegykezelést, élő csevegést és közösségi media integrációkat kínál a csillagos ügyfélszolgálathoz.
A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely számos előnnyel jár, mint például a megnövekedett ügyfél-elégedettség, a bevétel és a jobb felhasználói élmény.
A LiveAgent egy összetett help desk megoldás, több mint 180 funkcióval. A funkciókat a lehető legtöbb folyamat automatizálására hozták létre, hogy zökkenőmentes ügynöki munkafolyamat és kielégítő ügyfélélmény legyen elérhető. Néhány említésre méltó funkció az automatizált jegyelosztás, a tudásbázis, az IVR, a SoMe integráció, az élő csevegés, az online látogatók és a belső csevegés.
Szeretne váltani LiveCall-ról?
A LiveAgent teljeskörű help desk megoldásokat kínál, amelyeket könnyen integrálhat más alkalmazásokkal. Lenyűgöző ügyfélszolgálatot nyújtunk 24/7, és támogatjuk a nyelvhez tartozó alkalmazásokat. Áttérhet LiveAgentre és élvezheti a megtakarításokat és a beruházások megtérülését. Válasszon a háromféle csomagunk közül, amelyek mindegyike tartalmazza a több mint 175 funkciót és a 40 integrációt, valamint a 43 nyelvi fordítás lehetőségét.
Az ügyfélszolgálat fontosságáról, lágy készségekről, elméletekről és gyakorlati tanácsokról szóló cikkek és tanulmányok listája. Az ügyfélszolgálat és az ügyfél támogatás árnyalatokkal történő megkülönböztetése és az empátia szerepe is szerepel a témák között. Az ügyfélszolgálat fejlődése és digitális fejlesztések is téma a cikkek között.
Migrálja adatait CallHub-ról a LiveAgent-re
A LiveAgent nyelv támogatással rendelkezik és a legjobb segédpult szoftver a Kis- és Középvállalatok számára 2020-ban. Csatlakozzon olyan társaságokhoz, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az Oxfordi Egyetem az ügyfelek világklasszis támogatásának nyújtásában. A LiveAgent alkalmas kis és nagy vállalatok számára is. Próbálja ki ma és migrálja adatait a CallHub-ról.
Fontolgatja a Kustomerből történő migrációt?
A LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, amely felgyorsítja az ügyfélkapcsolatokat, elősegíti a jobb és pontosabb támogatást, és növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az ügyfelek elégedettek a professzionális megközelítéssel és hatékonysággal. A LiveAgent live chat megoldása messze a legjobb, és az eszköz könnyen használható. Ez a LiveAgentről szóló véleményekből derül ki.
A LiveAgent olyan ügyfélszolgálati szoftver, amelyet bankkártya-információk és kötelezettségek nélkül is kipróbálhatunk. Sok eszközt és integrációt kínál az ügyfélszolgálat javításához, és az ingyenes próba lehetővé teszi az egyéni aldomain-nevek választását is. A LiveAgent közösségi csatornákat, telefonos központokat és tudásbázist kezel, és ingyenes migrálást kínál a Genesys-ből.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk