Hívást vár, de nem elégedett az Aircallal? A LiveAgent kiváló alternatívát kínál virtuális call center létrehozására, valamint egyszerű és hatékony ügyfélszolgálatra.
Váltson Aircallról a LiveAgentre percek alatt. Asszisztált Aircall migrációt kínálunk, mely során importáljuk összes adatát az Aircall-ról a LiveAgentbe. Ingyenes és mindössze percek kérdése.
Funkciók | Liveagent Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára. | AirCall |
---|---|---|
Jegykezelés Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket. | A LiveAgent jegykezelést kínál. | Az AirCall nem kínál jegykezelést. |
Élő Chat Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet. | A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál. | Az AirCall nem kínál Élő Chat szolgáltatást. |
Call Center Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével. | A LiveAgent All-inclusive csomagban kínálja a Call Center szolgáltatást 39 dollár/ügynök/ hó áron. | Az AirCall a Call Centert csomagban 48 dollár/ügynök/hó áron kínálja. |
Önkiszolgáló Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz. | A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál. | Az AirCall nem kínál önkiszolgáló szolgáltatást. |
Facebook Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent Facebook-integrációt kínál. | Az AirCall nem kínál Facebook integrációt. |
Twitter A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre. | A LiveAgent Twitter-integrációt kínál. | Az AirCall nem kínál Twitter integrációt. |
Instagram Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent Instagram integrációt kínál. | Az AirCall nem kínál Instagram integrációt. |
Viber A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből. | A LiveAgent Viber integrációt kínál. | Az AirCall nem kínál Viber integrációt. |
Tudásbázis Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket. | A LiveAgent tudásbázist kínál. | Az AirCall nem kínál tudásbázist. |
Ügyfélfórum Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található. | A LiveAgent ügyfélfórumot kínál. | Az AirCall nem kínál ügyfélfórumot. |
Automatizálás és szabályok Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére. | A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | Az AirCall automatizálást és szabályokat kínál csomagban, igény szerinti árazással. |
API Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést. | A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | Az AirCall csomagban kínál API funkciókat, igény szerinti árképzéssel. |
Interaktív hang válasz (IVR) Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének. | A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál az All-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hó áron. | Az AirCall csomagban kínálja az IVR funkciókat, igény szerinti árazással. |
Videohívások A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás | A LiveAgent videohívásokat kínál. | Az AirCall nem kínál videohívásokat. |
Korlátlan előzmények A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket. | A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | Az AirCall korlátlan előzményeket kínál csomagban, 83 USD/ügynök/hó áron. |
Korlátlan weboldalak A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja. | A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál. | Az AirCall nem kínál korlátlan weboldalakat. |
Korlátlan Chat gombok Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein. | A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál. | Az AirCall nem kínál korlátlan csevegő gombokat. |
Korlátlan jegyek / levelek Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat. | A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál. | Az AirCall nem kínál korlátlan jegyet / levelet. |
Korlátlan hívásrögzítés Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt. | A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál All-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hó áron. | Az AirCall korlátlan hívásrögzítést kínál csomagban, havi 83 dollárért. |
Korlátlan 24/7 támogatás Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát. | A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | Az AirCall korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, 48 dollár/ügynök/hó áron. |
A LiveAgent sokkal többet kínál egy virtuális call centernél. A leggyorsabb chat alkalmazás, email integráció, közösségi média integráció, valamint egy organizált jegykiadó rendszer adja Önnek pontosan azt a szolgáltatást, amivel a legjobban támogathatja vásárlóit és ügyfeleit. Mindezt igazán kedvező áron. A LiveAgent három előfizetést kínál, olyan funkciókkal, amelyek hasznára válnak minden típusú és méretű vállalkozásnak.
Amennyiben megbízható és hatékony alternatívát keres az Aircallra, próbálja ki a LiveAgentet. Többet érdemel, mint egy kedvező árú call center.
A LiveAgent lehetővé teszi, hogy létrehozza saját, virtuális call centerét. A beállítása egyszerű és percek alatt kivitelezhető. Miután kész, fogadjon és indítson hívásokat böngészőn, telefonon vagy bármilyen más készüléken.
Nincs szükség semmilyen egyéb szolgáltatóra, a LiveAgent mindenről gondoskodik, hogy Ön az igazán fontos dolgokra koncentrálhasson.
A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget és fokozatosan javítja a konverziós arányokat az idő múlásával.
Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több vásárlói kérdést az univerzális bejövő postafiókunknak köszönhetően.
Több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval a szolgáltatás szinte gyerekjáték.
Szeretne többet kihozni ügyfélszolgálati rendszeréből elérhető áron? A LiveAgent mindent biztosít Önnek, amire csak szüksége lehet. Call center, email, live chat, közösségi média szolgáltatás, tudásbázis, számos funkció és integráció, igazán kedvező áron. Válasszon külön alkalmazásaink közül tetszése szerint, csomagjának személyre szabhatóságáért.
Mindennek köszönhetően Ön fókuszálhat arra, ami igazán fontos — hogy gondoskodjon ügyfeleiről. A többit a LiveAgent biztosítja, anélkül, hogy meghaladná költségvetését.
Nem véletlen, hogy egyre több vállalkozás vált a LiveAgentre. A LiveAgent elhozza Önnek az ügyfélszolgálat legjavát egyetlen, megbízható csomagban, hogy időt és pénzt spórolhasson. Koncentráljon a fontos dolgokra.
A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Maradjon közel vásárlóihoz és támogassa őket gyorsabban a LiveAgent segítségével.
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Átváltana CallPage-ről LiveAgent-re?
A LiveAgent aldomainjén termékfrissítések és promóciós ajánlatok érhetőek el. A cég segítséget nyújt az adatok CallPage-ről történő áttelepítéséhez. Ingyenes próbaidő áll rendelkezésre, a regisztrációhoz csak a céges email szükséges. A LiveAgent-nek választható egy aldomain neve a cég vagy a csapat neve alapján.
Freshcaller alternatívát keres?
Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.
Migrálja adatait CallHub-ról a LiveAgent-re
LiveAgent offers a comprehensive customer service solution with over 175 features and 40+ integrations. It supports 43 different languages and provides 24/7 customer support. The platform is suitable for businesses considering migration from Kustomer, Pure Chat, Outlook, Bitrix24, or CallPage. It also offers free trials and affordable pricing plans.
Jobb LivePerson alternatívát keres?
A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz a vállalkozásoknak a Szórakoztatóipar terén. Különféle funkciók és integrációk állnak rendelkezésre, a proaktív chat és IVR technológia pedig javítja az ügyfélmegértést és csökkenti a költségeket. Mellékletek és ingyenes csevegőszoba is rendelkezésre állnak. Az IT támogatásban pedig a LiveAgent többféle szolgáltatást nyújt, mint VoIP telefon, e-mail kezelés és ügyfélportál.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team