Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre és mi ingyenesen migráljuk az adatait a Helprace-ből.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrálna a Helprace-ről?

Fontolgatja az áttérést a Helprace-ről egy másik help desk szoftverre?

Gyorsan, biztonságosan és hatékonyan váltson át a Helprace-ről a LiveAgentre, és férjen hozzá minden kiváló eszközünkhöz és funkciónkhoz. Támogatási csapatunk segíthet a Helprace-ből történő migrálásban, külön költségek nélkül és az adataival érintetlenül.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Helprace vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Helprace
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace csomagban jegykezelést kínál havi 30 dollárért.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
A Helprace nem kínál Élő Chat szolgáltatást.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz.
A Helprace nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace csomagban önkiszolgáló portált kínál 10 USD/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
A Helprace nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A Helprace nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Helprace nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Helprace nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace csomagban tudásbázist kínál $10/ügynök/hó áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál a Jegy csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace csomagban ügyfélfórumot kínál 10 USD/ügynök/hó áron.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace automatizálást és szabályokat kínál csomagban 30 dollár/ügynök/hó áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace csomagban kínál API funkciókat, havi 10 dollárért.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Helprace nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Helprace nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace korlátlan előzményeket kínál csomagban 10 USD/ügynök/hó áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace korlátlan weboldalakat kínál csomagban 10 USD/ügynök/hó áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A Helprace nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace korlátlan számú jegyet / levelet kínál csomagban 10 USD/ügynök/hónap áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Helprace nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, havi 10 dollárért.
Maximum queue time

Ingyenes Helprace migráció

A Helprace egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver megoldás, amely számos vállalkozást szolgál ki világszerte, de megértjük, hogy nem minden megoldás a megfelelő választás minden vállalkozás számára. Kipróbálta már a LiveAgentet amely a következő ügyfélszolgálatként szolgál a kiváló ügyfélélmény biztosítása érdekében?

Váltson másik jegykezelő rendszerre, és térjen át a Helprace-ről még ma. Válassza ki a szükséges adatokat, és vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal, hogy megbeszélje az átállást. Rajtunk áll, így nem kell egy fillért sem fizetnie. És ha először látni szeretné, hogy mit tud a LiveAgent, nyomja meg az alábbi gombot, és szerezzen teljes körű tapasztalatot ügyfélszolgálatunkról.

Milyen adatokat tud áttelepíteni a Helprace-ből?

Emberek

Hozza át az admin, az ügynök profilokat és ügyfélprofilokat

Jegyek

Hozza át a jegyeket a jegyelőzményeivel együtt

Címkék

Címkék és osztályok migrálása

Migráljon hozzánk és tapasztalja meg eszközeinket működés közben

A jegyrendszer, az e-mail fiókok és a tudásbázis csak a kezdet, amikor a LiveAgentre vált. Tegyen többet a megfelelő eszközökkel.

Szupergyors élő chat widgetet, megbízható telefonos központot és közösségi média integrációkat kaphat, mint például a Facebook Messenger, az Instagram vagy a Viber. Mindez együtt jár a jegykezelő rendszerrel, az e-mail integrációkon és a tudásbázison kívül. Mindössze annyit kell tennie, hogy kiválasztja a megfelelő díjcsomagot, és kiválasztja a használni kívánt eszközöket. Ezt követően még tovább léphet, és kihasználhatja a fejlett funkciókat és rengeteg integrációt, amelyek gyorsabbá és hatékonyabbá teszik a munkafolyamatot.

liveagent tools

Vessen egy pillantást néhány eszközünkre

get inspired

Az ügyfélszolgálat a mi specialitásunk

A remek eszközökkel ellátott nagyszerű szoftver megkönnyítheti a munkát az ügyfélszolgálati munkatársak számára, és elégedettebbé teheti ügyfeleit. Az elégedett ügyfél nagyobb nyereséggel és nagyobb hűséggel jár.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Így néz ki a jó vásárlói élmény

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Készen áll a LiveAgentre való áttérésre?

Kezdje meg ingyenes 14 napos próbaverzióját, és váltson még ma a LiveAgentre. Kattintson az alábbi gombra, vagy lépjen kapcsolatba velünk, ha többet szeretne megtudni a Helprace migrációról.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan lehet migrálni a Helprace-ről a LiveAgentre?

A Helprace-ről a LiveAgentre való áttéréshez bátran forduljon ügyfélszolgálatunkhoz segítségért, vagy használjon egy ingyenes migrációs plugint.

Milyen adatokat lehet áthozni a Helprace-ről a LiveAgent-re?

Vállalkozása migrálhatja a Helprace-ből a LiveAgentbe olyan adatokat, mint a jegyek, rendszergazdák, ügynökök, vásárlói információk, címkék, mellékletek és egyebek.

Related Articles to Helprace migráció
A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Váltson át a Crisp-ről a LiveAgentre, és kezdjen el iparági előnyöket szerezni.

Váltana a Crispről a LiveAgentre?

A LiveAgent ingyenes és különböző árú csomagokat kínál ügyfeleinek, több nyelven érhető el és támogatja a nyelvi alkalmazásokat. A help desk szoftver akár nagyvállalatoknak is megfelelő, a Huawei-tól a BMW-ig. A különböző csomagok árai és funkciói eltérnek, de mindenki kipróbálhatja ingyen.

Indítsa el Zendeskről az adatáttelepítését egy egyszerű aktiválási csúszkára kattintva. Minden jegyét és ügynökét biztonságosan átviheti a LiveAgentbe.

Zendeskről migrál?

A LiveAgent egy jegykezelő szoftver, amely 43 nyelven elérhető és támogatja a nyelvhez alkalmazkodó widgeteket. Több lehetőség közül választhat, hogy melyik csomag felel meg leginkább az üzleti igényeinek. A LiveAgent világszínvonalú támogatást nyújt ügyfeleinek, olyan cégekkel együtt dolgozik, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxford University. Próbálja ki ingyen!

A LiveAgent a legtöbbet és legjobbra értékelt help desk szoftver a KKV számára 2020-ban. Csatlakozzon olyan cégekhez, mint a Huawei és a Yamaha a kiváló ügyfélszolgálat nyújtásában.

Költözés a LiveHelpNowról a LiveAgentre?

LiveAgent a legjobb help desk szoftver kis- és középvállalkozásoknak. A Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxfordi Egyetem is használja. Többféle lehetőséggel áll rendelkezésre, próbálja ki ingyen.

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Szeretne migrálni a LivePersonról a LiveAgentre? Egyszerű!

Migráció a LivePersonról?

A LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz és felgyorsította ügyfelekkel folytatott kommunikációt, ami lehetővé tette velük való csevegést és jobb, gyorsabb, és pontosabb támogatást nyújt a képzett ügynököknek. A LiveAgent segíti a jegyek kategorizálását és statisztikailag nyomon követheti, hogy mit igényelnek leginkább a vásárlók. A LiveAgent egy jobb megoldás, mint az alternatívák, kiváló választás az ügyfélszolgálatoknak, amely növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést.

A LiveAgent ingyenes Freshdesk adatáttelepítést kínál. A Freshdesk összes jegyét, operátorát és értékelését automatikusan áthelyezi a LiveAgentbe.

Migrálás Freshdeskről?

A LiveAgent a Huawei, BMW, Yamaha és Oxfordi Egyetem mellett világszínvonalú támogatást nyújt kis- és középvállalkozásoknak a help desk szoftvere segítségével. A programra ingyenes és fizetős lehetőségek is elérhetők, amelyek rugalmasak az ügyfelek igényeihez igazodóan. Migrálás a Freshdesk-ből is lehetséges.

A LiveAgent jelenleg egy migrációs plugint kínál a Freshcaller-hez, amely segít az adatok importálásában. Kezdje meg az ingyenes adatáttelepítését még ma.

Freshcallerről LiveAgentre migrál?

Az összes üzenet egyszerűsítéséhez és válaszolásához alkalmas jegyszoftver többcsatornás kommunikációt és valós idejű csevegést kínál. Az analitikai irányítópult jelentés/elemzést tesz lehetővé, az önkiszolgáló portál pedig a korábbi jegyek elérését. A szolgáltatásszintű megállapodás kezelése és a közösségi média integrációja is megvalósulhat. A jegykezelés és a munkafolyamat kezelése is automatizált. A Capterra-nak 4,7-es átlagos értékelése van az ügyfélszolgálatra és az egyszerű használatra.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót