Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre és mi ingyenesen migráljuk az adatait a Helprace-ből.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrálna a Helprace-ről?

Fontolgatja az áttérést a Helprace-ről egy másik help desk szoftverre?

Gyorsan, biztonságosan és hatékonyan váltson át a Helprace-ről a LiveAgentre, és férjen hozzá minden kiváló eszközünkhöz és funkciónkhoz. Támogatási csapatunk segíthet a Helprace-ből történő migrálásban, külön költségek nélkül és az adataival érintetlenül.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Helprace vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Helprace
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace csomagban jegykezelést kínál havi 30 dollárért.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
A Helprace nem kínál Élő Chat szolgáltatást.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz.
A Helprace nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace csomagban önkiszolgáló portált kínál 10 USD/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
A Helprace nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A Helprace nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Helprace nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Helprace nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace csomagban tudásbázist kínál $10/ügynök/hó áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál a Jegy csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace csomagban ügyfélfórumot kínál 10 USD/ügynök/hó áron.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace automatizálást és szabályokat kínál csomagban 30 dollár/ügynök/hó áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace csomagban kínál API funkciókat, havi 10 dollárért.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Helprace nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Helprace nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace korlátlan előzményeket kínál csomagban 10 USD/ügynök/hó áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace korlátlan weboldalakat kínál csomagban 10 USD/ügynök/hó áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A Helprace nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace korlátlan számú jegyet / levelet kínál csomagban 10 USD/ügynök/hónap áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Helprace nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, havi 10 dollárért.
Maximum queue time

Ingyenes Helprace migráció

A Helprace egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver megoldás, amely számos vállalkozást szolgál ki világszerte, de megértjük, hogy nem minden megoldás a megfelelő választás minden vállalkozás számára. Kipróbálta már a LiveAgentet amely a következő ügyfélszolgálatként szolgál a kiváló ügyfélélmény biztosítása érdekében?

Váltson másik jegykezelő rendszerre, és térjen át a Helprace-ről még ma. Válassza ki a szükséges adatokat, és vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal, hogy megbeszélje az átállást. Rajtunk áll, így nem kell egy fillért sem fizetnie. És ha először látni szeretné, hogy mit tud a LiveAgent, nyomja meg az alábbi gombot, és szerezzen teljes körű tapasztalatot ügyfélszolgálatunkról.

Milyen adatokat tud áttelepíteni a Helprace-ből?

Emberek

Hozza át az admin, az ügynök profilokat és ügyfélprofilokat

Jegyek

Hozza át a jegyeket a jegyelőzményeivel együtt

Címkék

Címkék és osztályok migrálása

Migráljon hozzánk és tapasztalja meg eszközeinket működés közben

A jegyrendszer, az e-mail fiókok és a tudásbázis csak a kezdet, amikor a LiveAgentre vált. Tegyen többet a megfelelő eszközökkel.

Szupergyors élő chat widgetet, megbízható telefonos központot és közösségi média integrációkat kaphat, mint például a Facebook Messenger, az Instagram vagy a Viber. Mindez együtt jár a jegykezelő rendszerrel, az e-mail integrációkon és a tudásbázison kívül. Mindössze annyit kell tennie, hogy kiválasztja a megfelelő díjcsomagot, és kiválasztja a használni kívánt eszközöket. Ezt követően még tovább léphet, és kihasználhatja a fejlett funkciókat és rengeteg integrációt, amelyek gyorsabbá és hatékonyabbá teszik a munkafolyamatot.

liveagent tools

Vessen egy pillantást néhány eszközünkre

get inspired

Az ügyfélszolgálat a mi specialitásunk

A remek eszközökkel ellátott nagyszerű szoftver megkönnyítheti a munkát az ügyfélszolgálati munkatársak számára, és elégedettebbé teheti ügyfeleit. Az elégedett ügyfél nagyobb nyereséggel és nagyobb hűséggel jár.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Így néz ki a jó vásárlói élmény

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Készen áll a LiveAgentre való áttérésre?

Kezdje meg ingyenes 14 napos próbaverzióját, és váltson még ma a LiveAgentre. Kattintson az alábbi gombra, vagy lépjen kapcsolatba velünk, ha többet szeretne megtudni a Helprace migrációról.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
Kapcsolódó cikkek ehhezHelprace migráció
A LiveAgent a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2019-ben és 2020-ban. Migrálni szeretne a Bitrix24-ről a LiveAgent-re? Megoldjuk!

Bitrix24-ről LiveAgent-re vált?

Kiemelkedően széleskörű ügyfélszolgálati megoldással rendelkező LiveAgent. Kellemes juttatásokkal várják az áttérőket, hiánytalan támogatással.

A LiveAgent egy segédpult megoldás, amely többféle platformot kapcsol egyetlen interfészre. Migráljon a CallPage-ről a LiveAgent-re és kezdje el az üzleti előnyök szerzését.

Átváltana CallPage-ről LiveAgent-re?

A LiveAgent aldomainjén termékfrissítések és promóciós ajánlatok érhetőek el. A cég segítséget nyújt az adatok CallPage-ről történő áttelepítéséhez. Ingyenes próbaidő áll rendelkezésre, a regisztrációhoz csak a céges email szükséges. A LiveAgent-nek választható egy aldomain neve a cég vagy a csapat neve alapján.

Migrálás Kustomerről? A LiveAgent segíthet az e-mailektől kezdve a közösségi médiáig és a tudásbázisig. Még ma költözz ön át hozzánk ingyenesen!

Fontolgatja a Kustomerből történő migrációt?

A LiveAgent számos kommunikációs csatornát és funkciót kínál, beleértve a gamifikációt is, amelyek segíthetnek a vállalkozásoknak értékesítési kampányaikban és ügyfélszolgálati tevékenységükben.

Pure Chatről LiveAgentre vált? A támogató ügynökeink és technikai csapatunk szívesen segít emigrálni összes adatát gyorsan és biztonságosan. Díjmentesen. Lépjen velünk kapcsolatba ma és vitassuk meg az adat migrációt.

Pure Chatről LiveAgentre költözik?

Hasznos eszközök és integrációk, képes több mint 175 funkcióra. Nyelv alapú widgeteket is támogat a LiveAgent, kiemelkedő ügyfélszolgálattal.

Szeretne az Outlookról migrálni egy másik ügyfélszolgálati megoldásra? Vessen egy pillantást ide és tudjon meg többet az adat migrációról a LiveAgentre.

Migrálna az Outlookról?

A call center beépítése a szoftverbe hatékonyságot és elégedettséget javíthatja. A márka szószóló jelentős szerepet játszik a márkaterjesztésben. Az innováció kulcsfontosságú a piaci versenyben. Az ügyfelek a középpontban kell legyenek minden tevékenységünkben.

A LiveAgent egy ingyenes Hubspot service hub migrációt kínál, amit teljes mértékben a technikai támogatói személyzetünk végez. Tudjon meg többet az adata migrációjáról.

Elhagyja a HubSpot Service Hub-ot?

A LiveAgent segít vállalatoknak az ügyfélszolgálat és értékesítési folyamatok optimalizálásában, proaktív chat és online látogatók funkcióval.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót