Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre és mi ingyenesen migráljuk az adatait a Helprace-ből.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrálna a Helprace-ről?

Fontolgatja az áttérést a Helprace-ről egy másik help desk szoftverre?

Gyorsan, biztonságosan és hatékonyan váltson át a Helprace-ről a LiveAgentre, és férjen hozzá minden kiváló eszközünkhöz és funkciónkhoz. Támogatási csapatunk segíthet a Helprace-ből történő migrálásban, külön költségek nélkül és az adataival érintetlenül.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Helprace vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Helprace
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace csomagban jegykezelést kínál havi 30 dollárért.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
A Helprace nem kínál Élő Chat szolgáltatást.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz.
A Helprace nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace csomagban önkiszolgáló portált kínál 10 USD/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
A Helprace nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A Helprace nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Helprace nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Helprace nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace csomagban tudásbázist kínál $10/ügynök/hó áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál a Jegy csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace csomagban ügyfélfórumot kínál 10 USD/ügynök/hó áron.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace automatizálást és szabályokat kínál csomagban 30 dollár/ügynök/hó áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace csomagban kínál API funkciókat, havi 10 dollárért.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Helprace nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Helprace nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace korlátlan előzményeket kínál csomagban 10 USD/ügynök/hó áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace korlátlan weboldalakat kínál csomagban 10 USD/ügynök/hó áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A Helprace nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace korlátlan számú jegyet / levelet kínál csomagban 10 USD/ügynök/hónap áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Helprace nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Helprace korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, havi 10 dollárért.
Maximum queue time

Ingyenes Helprace migráció

A Helprace egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver megoldás, amely számos vállalkozást szolgál ki világszerte, de megértjük, hogy nem minden megoldás a megfelelő választás minden vállalkozás számára. Kipróbálta már a LiveAgentet amely a következő ügyfélszolgálatként szolgál a kiváló ügyfélélmény biztosítása érdekében?

Váltson másik jegykezelő rendszerre, és térjen át a Helprace-ről még ma. Válassza ki a szükséges adatokat, és vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal, hogy megbeszélje az átállást. Rajtunk áll, így nem kell egy fillért sem fizetnie. És ha először látni szeretné, hogy mit tud a LiveAgent, nyomja meg az alábbi gombot, és szerezzen teljes körű tapasztalatot ügyfélszolgálatunkról.

Ki szeretném próbálni

Milyen adatokat tud áttelepíteni a Helprace-ből?

Emberek

Hozza át az admin, az ügynök profilokat és ügyfélprofilokat

Jegyek

Hozza át a jegyeket a jegyelőzményeivel együtt

Címkék

Címkék és osztályok migrálása

Migráljon hozzánk és tapasztalja meg eszközeinket működés közben

A jegyrendszer, az e-mail fiókok és a tudásbázis csak a kezdet, amikor a LiveAgentre vált. Tegyen többet a megfelelő eszközökkel.

Szupergyors élő chat widgetet, megbízható telefonos központot és közösségi média integrációkat kaphat, mint például a Facebook Messenger, az Instagram vagy a Viber. Mindez együtt jár a jegykezelő rendszerrel, az e-mail integrációkon és a tudásbázison kívül. Mindössze annyit kell tennie, hogy kiválasztja a megfelelő díjcsomagot, és kiválasztja a használni kívánt eszközöket. Ezt követően még tovább léphet, és kihasználhatja a fejlett funkciókat és rengeteg integrációt, amelyek gyorsabbá és hatékonyabbá teszik a munkafolyamatot.

liveagent tools

Vessen egy pillantást néhány eszközünkre

get inspired

Az ügyfélszolgálat a mi specialitásunk

A remek eszközökkel ellátott nagyszerű szoftver megkönnyítheti a munkát az ügyfélszolgálati munkatársak számára, és elégedettebbé teheti ügyfeleit. Az elégedett ügyfél nagyobb nyereséggel és nagyobb hűséggel jár.

Mutasson nekem nagyszerű ügyfélélményt

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Így néz ki a jó vásárlói élmény

Készen áll a LiveAgentre való áttérésre?

Kezdje meg ingyenes 14 napos próbaverzióját, és váltson még ma a LiveAgentre. Kattintson az alábbi gombra, vagy lépjen kapcsolatba velünk, ha többet szeretne megtudni a Helprace migrációról.

Ingyenes próbaverzió
LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Migrál másik help desk szoftverről?

Ingyenesen áthozhatja adatait az alább felsorolt szoftveres megoldások bármelyikéből. Váltson még ma. Nem fogja megbánni!

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Kapcsolódó cikkek ehhezHelprace migráció
Chaport Migracio

Átváltana Chaportról LiveAgentre?

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Jöjjön át a Chaportról a LiveAgentre, és kezdjen el üzleti előnyöket szerezni.

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Váltson át a Crisp-ről a LiveAgentre, és kezdjen el iparági előnyöket szerezni.

Váltana a Crispről a LiveAgentre?

A LiveAgent szoftver segít hatékony kommunikációban és ügyfélélmény javításában. A call center beépítése hatékonyabbá teheti az ügyfélszolgálatot. A szoftver számos kommunikációs csatornát kínál, és többnyelvű szolgáltatást biztosít. A migráció könnyen elvégezhető, és a LiveAgent a legjobbra értékelt help desk szoftverek közé tartozik.

Mérje le kétszer, vágjon egyszer! A LiveAgent segít a kommunikációkat sorrendbe tenni prioritásuk alapján. Tudjon meg többet arról, hogy hogyan számíthat a divatipar a helpdesk-re.

Helpdesk szoftver a Divatipar számára

LiveAgent egy hatékony vállalati szoftver, amely segít az ügyfélszolgálatban és az értékesítési folyamatban. Kínál VoIP telefonrendszert, e-mail kezelést és kommunikációs csatornákat. Az ügyfélszolgálati támogatás egyedi funkciókat és integrációkat kínál, beleértve az egyedi gombokat és időmegtakarító funkciókat. A szoftver lehetőséget nyújt a szolgáltatási jelentések, adatmigráció és panaszkezelés létrehozására. Érdeklődők részletes demót és árinformációt kérhetnek.

Leváltaná a Gorgiast? Váltson ingyen a LiveAgentre! Átköltöztetjük az összes tagot, címkét, jegyet és egyebeket ingyen.

Váltás a Giorgasról a LiveAgentre

A LiveAgent kiváló ügyfélszolgálatot nyújt, növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Rengeteg támogatott nyelv és teljes funkciós ügyfélszolgálati szoftver áll rendelkezésre. Kiváló eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

A Dashly-ról másik szoftverre kíván áttérni? Vessen egy pillantást a LiveAgentre, hasonlítsa össze és helyezze át hozzánk adatait még ma.

Szeretne váltani a Dashly-ról a LiveAgent-re?

Regisztráljon a LiveAgentre, és próbálja ki az összes kommunikációs csatornát, amíg elkészül. Csevegés, hívások, videóhívások, kapcsolatfelvételi űrlapok, fórum, visszajelzések, Twitter, Gmail, Facebook, Viber, Whatsapp, Slack. A LiveAgent számos funkciót kínál, amelyek segíthetnek vállalkozásának.

A LiveAgent a legtöbbet és legjobbra értékelt help desk szoftver a KKV számára 2020-ban. Csatlakozzon olyan cégekhez, mint a Huawei és a Yamaha a kiváló ügyfélszolgálat nyújtásában.

Költözés a LiveHelpNowról a LiveAgentre?

LiveAgent kínál teljeskörű ügyfélszolgálati megoldást, 175 lehetőséget és 40 integrációt. Nyelv kiválasztása 43 fordítási opció közül. A LiveAgent támogatja a nyelvekhez igazodó widgeteket, és migrációra is készen áll a LiveHelpNowból. Az ügyfélszolgálat 24/7 támogatást nyújt, és a szoftver ingyenesen használható vagy választható 3 díjcsomag közül.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x