A LiveAgent a megfelelő választás vállalkozásának. Ingyenes felhasználói fiók, valamint nélkülözhetetlen funkciókhoz való hozzáférés biztosítja a kiváló ügyféltámogatást és ügyfélmenedzsmentet.
A magyar LiveAgent a legmagasabbra értékelt és legkiemelkedőbb ügyfélszoglálati szoftver 2020-ban a KKV szektor szereplői számára. Maradjon közel vásárlóihoz, és támogassa őket még gyorsabban a LiveAgent segítségével.
Élvezze az örök érvényű ingyenes fiókot!
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Nem kell, hogy bonyolult legyen ügyfélkapcsolati menedzsmentje, amennyiben rendelkezik a megfelelő eszközzel.
Ügyfélkérdései egy helyen tárolódnak, lehetővé téve Önnek, hogy a megoldásra, ne pedig a keresésre koncentráljon. Minden kommunikációja gondosan rendszerezve, egy fedél alatt.
Az ingyenes felhasználói fiókkal is kiváló szolgáltatást nyújthat ügyfeleinek, ami hozzáférést ad Önnek nélkülözhetetlen ügyfélszolgálati funkciókhoz.
Ügyfélmenedzsmentje a LiveAgenttel optimalizálja munkafolyamatait, és hatékonyabbá teszi szolgáltatását.
Tegye kiemelten fontossá ügyfélinterakcióit a megfelelő szoftverrel. A magyar LiveAgent ingyenes ügyfélmenedzsment szoftverével lehetősége nyílik arra, hogy emailjei, élő chatjei, hívásai és kapcsolati űrlapjai egy helyre érkezzenek be. Valamint hogy ügynökei korlátlanul támogassák Önt minden fajta kommunikációban.
A magyar LiveAgent ingyenes csomagja limitált, és nem tartalmaz minden jegykiadási, illetve ügyfélszolgálati alkalmazást, például automatizációkat, szabályokat, SLA-kat, közösségi fiókokat, és komplex riportokat…. Ismerje meg, és hasonlítsa össze, mely alkalmazások találhatók meg, vagy hiányoznak az ingyenes csomagból.
Ingyenes
7 napos jegy archívum
Limitált integrációk
Nincs közösségi fiók
Hiányzó funkciók
15€/hó -tól
Nem limitált
Rengeteg hasznos funkció
Közösségi média fiókok
Teljes üzenet archívum
és sok minden más…
A honlapján lévő élő chatnek köszönhetően azonnal kapcsolatba léphet vásárlóival, mielőtt elhagynák oldalát. Az Élő chat gyors megoldást kínál vásárlóinak, ha tanácsra, vagy információra van szükségük.
A magyar LiveAgent tudhatja magáénak a leggyorsabb chat alkalmazást a piacon, mely csupán 2.5 másodperc alatt megjelenik. Ez része az ingyenes csomagnak, elkötelezettségek nélkül.
A LiveAgent jegykezelő rendszere a tökéletes megoldás bármely vállalalkozás számára. A jegykezelő rendszer minden bejövő ügyfélkommunikációt jegybe konvertál, melyek automatikusan tárolódnak a LiveAgent oldalán.
Mondjon búcsút a rendezetlen kommunikációnak és a végtelen kereséseknek a különböző platformok között. Minden egy kiváló eszközön tárolva, az Ön kényelmének érdekében.
Állítsa fel saját call centerét perceken belül, és támogassa ügyfeleit személyesebben, böngészőn, telefon készüléken vagy mobil app-on. Nem szükséges tehát beruháznia egy fizikai telefon hálózatba, amennyiben nem kívánja.
Mindent, beleértve a telefonhívásokat is, a LiveAgent kezel, így Ön koncentrálhat arra, hogy az ügyfeleit támogassa.
Tudta, hogy a vásárlók valószínűsíthetően előbb keresnek információ után saját maguk, mintsem hogy az ügyfélszolgálatot kérdezzék? Hozza létre saját tudástárát és kínáljon vásárlóinak hasznos cikkeket vállalkozását illetően. Még személyre is szabható márkájával összhangban.
Készítsen cikkeket a leggyakoribb kérdésekről, így ügynökei koncentrálhatnak a valóban kritikus esetekre.
Változtassa meg ügyfélmenedzsmentjét, és nyújtsa a legjobbat vásárlóinak. Mindezt bármilyen költség nélkül. Ha valamilyen extra szolgáltatást szeretne, átválthat előfizetéses csomagokra remek alkalmazásokkal, közösségi média támogatással, és még sok minden mással, kedvező áron.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
A CRM rendszer lehetővé teszi ügynökei számára az ügyfelek szegmentálását, valamint a velük kapcsolatos korábbi információk megtekintését. Az ügyfélkommunikáció gördülékenyebb, és ezáltal bármilyen méretű vállalkozás számára előnyt nyújthat a versenytársakkal szemben.
A CRM az ügyfélkapcsolat-kezelés rövidítése.
Egy nagyszerű ingyenes ügyfélkezelő szoftver egyesíti az e-maileket, a hívásokat, az ügyfélportált és az élő csevegést egy univerzális postaládába. Ezen kívül tartalmaz néhány alapvető jelentést az általános ügyfélszolgálati teljesítményről, a jegyelőzményekről, a belső jegyekről, az egyedi címkékről, valamint a jegyek egyesítésének és felosztásának lehetőségéről.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk