Customerly-ről LiveAgent-re költözik?
A LiveAgent az ügyfélszolgálati megoldások széles skáláját kínálja, beleértve a 0-24 támogatást és több mint 175 hasznos eszközt. Kiemelkedő ügyfélszolgálatot nyújtanak, és 43 különböző nyelven elérhetőek. Növelheti a megtakarítást és a ROI-t, ha ingyenesen vagy fizetős tervben szerez LiveAgent-et. Az áttérésre váltók jutalmakat kapnak.
Szeretne váltani LiveCall-ról?
A LiveAgent szolgáltatásokat kínál, több mint 175 funkcióval és 40 integrációval. A szolgáltatásokat 3 különböző csomagban veheti igénybe, amelyek közül bármelyiket választhatja a saját nyelvén. A szolgáltatások 24/7 elérhetők, és teljes körű helpdesk megoldásokat kínálnak. Az áttérés LiveCallról a LiveAgentre számos előnnyel jár. A LiveAgent támogatja a nyelvhez alkalmazkodó tartozó alkalmazásokat is. Növelheti a megtakarításait és a beruházások megtérülését a LiveAgent használatával.
Az Aircallról a LiveAgentre váltana?
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatok és kis- és középvállalkozások számára is elérhető. Az adatok migrálása más rendszerekből is lehetséges, és különböző ár csomagokat kínálnak, amelyek email címeket, kontakt-formákat, chat gombokat és WhatsApp támogatást tartalmaznak. Az ingyenes 7 napos jegytörténet után a felhasználók korlátlan jegyelőzményeket és API-kulcsokat kaphatnak. Emellett a LiveAgent az élő chat, a korlátlan jegyek és weboldalak, az automatizáció és szabályok, az API-funkciók és az interaktív hangválasz mellett videóhívást és ügyfél fórumot is kínál. A szoftver számos iparágban hasznos lehet, beleértve az ingatlan iparágat és az e-kereskedelmet. A LiveAgent világszinten számos nagyvállalattal dolgozik, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxfordi Egyetem.
Váltás a Giorgasról a LiveAgentre
A LiveAgent olyan ügyfélszolgálati eszköz, amelyet számos vállalkozás ajánl. Az ügyfelek elégedettségét növeli, kategoriázza a jegyek jellegét és lehetőséget ad a hatékonyabb támogatásra. Az ára kedvező és könnyen használható. Az Ügyfélszolgálati csapat segítőkész megoldásokkal és gyors válasszal áll az ügyfelek rendelkezésére. A LiveAgent felturbózta a vállalkozások ügyfelekkel folytatott kommunikációját, és segített növelni az átalakítási rátákat.
A LiveAgent sok elégedett felhasználóval rendelkezik, akik kiemelik a válaszidő javulását és az általa biztosított hatékonyságot az ügyfélszolgálatban. Többen említik, hogy valóban segít a vásárlói elégedettség növelésében és az értékesítés növelésében. Az ár-érték arány és az integráció a különböző csatornákkal is fontos szempont.
Költözés a LiveHelpNowról a LiveAgentre?
A LiveAgent támogatja a nyelvekhez igazodó widgeteket és a legjobb help desk szoftvernek számít kis- és középvállalkozások számára. A vállalatok számára különböző csomagok állnak rendelkezésre, amelyek különböző szolgáltatásokat tartalmaznak, és INGYENES próbaidőszakkal is elérhetőek.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk