Búcsúzzon el a lassú, alap szoftverektől

Váltson a LiveAgentre és mi ingyenesen migráljuk az adatait a SpiceWorks-ből.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrálás a SpiceWorks-ből?

Váltson át a SpiceWorks-ről a LiveAgentre, és vigye át a help desk jegyeit egy új ügyfélszolgálati megoldásba. A LiveAgent mindent kínál, amire szüksége van a legjobb ügyfélszolgálat biztosításához, és több emberhez eljuthat a fontos kommunikációs csatornákon keresztül.

Támogatási csapatunk segíthet az összes adatának ingyenes áttelepítésében a LiveAgentbe. Olvassa tovább, és derítse ki, milyen előnyökkel jár a LiveAgentre való váltás, vagy kezdje meg még ma az ingyenes 14 napos próbaverziónkat!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Migrálás a SpiceWorks-ből?
USC logo

SpiceWorks vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent SpiceWorks
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A SpiceWorks jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
A SpiceWorks nem kínál Élő Chat szolgáltatást.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A SpiceWorks nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A SpiceWorks önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A SpiceWorks nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A SpiceWorks nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A SpiceWorks nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A SpiceWorks nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A SpiceWorks tudásbázist kínál.
Ügyfélfórum
Online ügyfélfórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A SpiceWorks nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A SpiceWorks automatizálást és szabályokat kínál.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A SpiceWorks API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A SpiceWorks nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A SpiceWorks nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A SpiceWorks korlátlan előzményeket kínál.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A SpiceWorks korlátlan weboldalakat kínál.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A SpiceWorks nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A SpiceWorks korlátlan számú jegyet / levelet kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A SpiceWorks nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A SpiceWorks nem kínál korlátlan, 24/7 támogatást.
Contact fields feature in Customer service software - LiveAgent

Ingyenes migráció tőlünk

A másik ügyfélszolgálati szoftverre való áttérésnek nem kell bonyolult folyamatnak lennie, amikor a megfelelő emberektől kap támogatást. Ügyfélszolgálati csapatunk biztosítja a zökkenőmentes migrációs élményt. Gondoskodunk arról, hogy mindent áthelyezzünk, beleértve az ügynökprofilokat, a névjegyzékeket, az ügyfélszolgálati jegyeket, címkéket és a visszajelzéseket.

Milyen adatokat tudunk migrálni?

Meggyőződünk róla, hogy összegyűjtsük és áthozzuk az összes szükséges help desk információt

ticket thread

Jegyek

Az összes ügyfél-kommunikáció

Jegyek

Emberek

Teljes névjegyzék és ügynökadatok

Tags - icon

Címkék

A címkék és a jegyzetek nem maradnak le

customer feedback satisfaction rewards

Visszajelzések

Vásárlói visszajelzések és értékelések

Hozzon létre egy élvezetes élményt mindenki számára

Jegyrendszerünk minden fontos ügyfélkommunikációs csatornát kezel. E-mail, élő chat, hívásközpont, ügyfélportál, Viber, vagy közösségi médiaFacebook, Instagram, és Twitter. Kiválaszthatja, hogy mit szeretne használni az ügyfelekkel való kommunikációhoz és hogy kezelje a dolgokat a maga módján.

Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Oldja meg a helpdesk jegyeket több csatornáról

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Segítségnyújtó szoftver, amely támogatja Önt

A LiveAgent minden eszközét több, mint 125 olyan szolgáltatás támogatja, amelyekkel sima munkafolyamatokat hozhat létre és megkönnyítheti a terhelést. Szűrés, címkézés, intelligens válogatás – mindez megvan. A több, mint 140 integrációnak köszönhetően összekapcsolhatja a használt alkalmazásokat is. Tekintse meg a szolgáltatások és az integrációk teljes listáját.

Úttörő szoftver

Tudta?

A 2006-ban alapított LiveAgent volt az első olyan megoldás a piacon, amely élő chat és help desk szolgáltatásokat kínált. 2021-től a LiveAgent a piac legjobbra értékelt és legtöbbet áttekintett ügyfélszolgálati megoldása, amely világszerte több, mint 150 millió felhasználót és 40 000 vállalkozást szolgál ki.

Tudta?
30%

Több bevételt generál

Hozzon létre emlékezetes ügyfélélményeket, amelyek növelik a bevételt.

97%

Javítsa az elégedettséget

Örvendeztesse meg ügyfeleit villámgyors válaszokkal.

16×

Növelje az ügyfél értékét

Növelje az eladásokat azáltal, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.

Váltson még ma az új helpdeskre

Kezdje meg még ma ingyenes a 14 napos LiveAgent próbaverzióját, és ismerkedjen meg ügyfélszolgálati megoldásunkkal. Ha készen áll, közölje velünk, és mi biztosan áttelepítjük az összes szükséges adatot, és továbbra is a legjobb támogatást nyújthatja ügyfeleinek.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Jó kezekben lesz!
USC logo

GYIK

Migrálhatok a SpiceWorks-ről?

A LiveAgent ügyfélszolgálati csapata segíthet az adatok áttelepítésében az új ügyfélszolgálati megoldásába. Mindent áthozhatunk, amire szüksége van, beleértve az összes ügyféljegyet, kapcsolattartót, ügynökprofilt, címkéket és visszajelzéseket.

Hogyan migrálhatom a jegyeket a SpiceWorks-ből?

A jegyek migrálhatók manuálisan vagy a LiveAgent ügyfélszolgálatának segítségével. Vegye fel velünk a kapcsolatot, és megbeszéljük az adatok migrációját a LiveAgentbe még ma!

Milyen előnyökkel jár az adatok migrálása a LiveAgentbe?

A fő előny a többcsatornás jegyrendszer, amely lefedi az e-maileket, az élő csevegést, a telefonos központot, az ügyfélportált, a Vibert, a Facebookot, a Twittert és az Instagramot. Ügyfelei bárhol elérhetik Önt, és Ön a legjobb vásárlói élményt tudja nyújtani számukra.

Kapcsolódó forrásokSpiceWorks migráció

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót