Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Búcsúzzon el a lassú, alap szoftverektől

Váltson a LiveAgentre és mi ingyenesen migráljuk az adatait a SpiceWorks-ből.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
migration animation
Migration background

Migrálás a SpiceWorks-ből?

Váltson át a SpiceWorks-ről a LiveAgentre, és vigye át a help desk jegyeit egy új ügyfélszolgálati megoldásba. A LiveAgent mindent kínál, amire szüksége van a legjobb ügyfélszolgálat biztosításához, és több emberhez eljuthat a fontos kommunikációs csatornákon keresztül.

Támogatási csapatunk segíthet az összes adatának ingyenes áttelepítésében a LiveAgentbe. Olvassa tovább, és derítse ki, milyen előnyökkel jár a LiveAgentre való váltás, vagy kezdje meg még ma az ingyenes 14 napos próbaverziónkat!

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

SpiceWorks vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent SpiceWorks
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A SpiceWorks jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
A SpiceWorks nem kínál Élő Chat szolgáltatást.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A SpiceWorks nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A SpiceWorks önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A SpiceWorks nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A SpiceWorks nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A SpiceWorks nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A SpiceWorks nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A SpiceWorks tudásbázist kínál.
Ügyfélfórum
Online ügyfélfórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A SpiceWorks nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A SpiceWorks automatizálást és szabályokat kínál.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A SpiceWorks API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A SpiceWorks nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A SpiceWorks nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A SpiceWorks korlátlan előzményeket kínál.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A SpiceWorks korlátlan weboldalakat kínál.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A SpiceWorks nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A SpiceWorks korlátlan számú jegyet / levelet kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A SpiceWorks nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A SpiceWorks nem kínál korlátlan, 24/7 támogatást.
Contact fields feature in Customer service software - LiveAgent

Ingyenes migráció tőlünk

A másik ügyfélszolgálati szoftverre való áttérésnek nem kell bonyolult folyamatnak lennie, amikor a megfelelő emberektől kap támogatást. Ügyfélszolgálati csapatunk biztosítja a zökkenőmentes migrációs élményt. Gondoskodunk arról, hogy mindent áthelyezzünk, beleértve az ügynökprofilokat, a névjegyzékeket, az ügyfélszolgálati jegyeket, címkéket és a visszajelzéseket.

Milyen adatokat tudunk migrálni?

Meggyőződünk róla, hogy összegyűjtsük és áthozzuk az összes szükséges help desk információt

ticket thread

Jegyek

Az összes ügyfél-kommunikáció

SpiceWorks migráció

Emberek

Teljes névjegyzék és ügynökadatok

Tags

Címkék

A címkék és a jegyzetek nem maradnak le

customer feedback satisfaction rewards

Visszajelzések

Vásárlói visszajelzések és értékelések

Hozzon létre egy élvezetes élményt mindenki számára

Jegyrendszerünk minden fontos ügyfélkommunikációs csatornát kezel. E-mail, élő chat, hívásközpont, ügyfélportál, Viber, vagy közösségi médiaFacebook, Instagram, és Twitter. Kiválaszthatja, hogy mit szeretne használni az ügyfelekkel való kommunikációhoz és hogy kezelje a dolgokat a maga módján.

Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Oldja meg a helpdesk jegyeket több csatornáról

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Segítségnyújtó szoftver, amely támogatja Önt

A LiveAgent minden eszközét több, mint 125 olyan szolgáltatás támogatja, amelyekkel sima munkafolyamatokat hozhat létre és megkönnyítheti a terhelést. Szűrés, címkézés, intelligens válogatás – mindez megvan. A több, mint 140 integrációnak köszönhetően összekapcsolhatja a használt alkalmazásokat is. Tekintse meg a szolgáltatások és az integrációk teljes listáját.

Úttörő szoftver

Tudta?

A 2006-ban alapított LiveAgent volt az első olyan megoldás a piacon, amely élő chat és help desk szolgáltatásokat kínált. 2021-től a LiveAgent a piac legjobbra értékelt és legtöbbet áttekintett ügyfélszolgálati megoldása, amely világszerte több, mint 150 millió felhasználót és 40 000 vállalkozást szolgál ki.

SpiceWorks migráció
30%

Több bevételt generál

Hozzon létre emlékezetes ügyfélélményeket, amelyek növelik a bevételt.

97%

Javítsa az elégedettséget

Örvendeztesse meg ügyfeleit villámgyors válaszokkal.

16×

Növelje az ügyfél értékét

Növelje az eladásokat azáltal, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.

Váltson még ma az új helpdeskre

Kezdje meg még ma ingyenes a 14 napos LiveAgent próbaverzióját, és ismerkedjen meg ügyfélszolgálati megoldásunkkal. Ha készen áll, közölje velünk, és mi biztosan áttelepítjük az összes szükséges adatot, és továbbra is a legjobb támogatást nyújthatja ügyfeleinek.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

GYIK

Migrálhatok a SpiceWorks-ről?

A LiveAgent ügyfélszolgálati csapata segíthet az adatok áttelepítésében az új ügyfélszolgálati megoldásába. Mindent áthozhatunk, amire szüksége van, beleértve az összes ügyféljegyet, kapcsolattartót, ügynökprofilt, címkéket és visszajelzéseket.

Hogyan migrálhatom a jegyeket a SpiceWorks-ből?

A jegyek migrálhatók manuálisan vagy a LiveAgent ügyfélszolgálatának segítségével. Vegye fel velünk a kapcsolatot, és megbeszéljük az adatok migrációját a LiveAgentbe még ma!

Milyen előnyökkel jár az adatok migrálása a LiveAgentbe?

A fő előny a többcsatornás jegyrendszer, amely lefedi az e-maileket, az élő csevegést, a telefonos központot, az ügyfélportált, a Vibert, a Facebookot, a Twittert és az Instagramot. Ügyfelei bárhol elérhetik Önt, és Ön a legjobb vásárlói élményt tudja nyújtani számukra.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót