Groove alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Groove alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Hitelkártya nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A Groove egy rendkívül sikeres szoftver, amit legfőképp a cég növekedését dokumentáló blogbejegyzéseknek köszönhet. A Groove egy könnyen kezelhető és versenyképesen árazott termék. Azonban, ha alternatívát keres a Groove-ra, vegye számításba a LiveAgentet.

A LiveAgentnél megértjük, hogy a kiváló szoftver kiváló ügyfélszolgálattal jár. Ezért hoztunk létre egy teljes egészében funkcionális ügyfélszolgálati szoftvert, ami hozzájárul ügyfélszolgálatának hatékonyságához, növeli a vásárlói elégedettséget, illetve pénzt spórol Önnek.

Világszerte több, mint 15000 vállalkozást és 150 millió felhasználót támogat a LiveAgent. Csatlakozzon hozzájuk világszintű ügyfélszolgálat kínálásához. Velünk könnyű dolga lesz.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Groove vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Groove
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Groove csomagban jegykezelést kínál $15/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A Groove csomagban kínál Élő Chat-et 15 dollár/ügynök/hó áron.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál
A Groove nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Groove önkiszolgálót kínál felár ellenében, 49 dollár/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Groove Facebook-integrációt kínál csomagban 20 dollár/ügynök/hó áron.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók áron, vagy az All-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Groove Twitter-integrációt kínál csomagban 20 dollár/ügynök/hó áron.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Groove nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Groove nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
A Groove tudásbázist kínál havi 49 dolláros felár ellenében.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Groove nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Groove automatizálást és szabályokat kínál csomagban 25 dollár/ügynök/hónap áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Groove csomagban kínál API funkciókat, 25 dollár/ügynök/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Groove nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Groove nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Groove korlátlan előzményeket kínál csomagban 25 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Groove korlátlan webhelyeket kínál csomagban 15 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
A Groove korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban 15 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Groove korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Groove nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Groove korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
Person deciding between two solutions

Erős Groove alternatíva

A legjobb minőséget kapni a pénzéért alapvető, mikor ügyfélszolgálati rendszert választ. A Groove három különböző alapcsomagot kínál. A LiveAgent 4 versenyképes árú alapcsomaggal áll elő, illetve hozzáadható alkalmazásokat és közösségi média integrációkat kínál. Amennyiben átfogó Groove alternatívát keres, vegye fontolóra a LiveAgentet. Hibrid jegyátirányítás, egyesített több-csatornás bejövő fiók, riport-, és analitikai funkciók, automatizáció, gamification és még sokkal több! A LiveAgenttel többet kap kevesebbért. Próbálja ki a LiveAgentet már ma 30 napon keresztül, bankkártya megadás nélkül.

A leggyorsabb chat alkalmazás

Amennyiben Groove alternatívát keres és a sebesség fontos mérőszám Önnek, a LiveAgent lehet az, amit keres. A LiveAgent tudhatja magáénak a leggyorsabb chat alkalmazást a piacon — csupán 2.5 másodperc alatt megjelenik.

Egy gyors chat alkalmazás a megoldás, hogy weboldal látogatóból vásárló legyen. Egy eMarketer riport szerint, 35%-a a weboldal látogatóknak vásárolt online miután élő chatet használtak.

The fastest live chat on the market

Okok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Tudjon meg többet, miben különbözik a LiveAgent más megoldásoktól

Növekvő elégedettség

A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget, és az átalakítási értékeket.

Növekvő produktivitás

Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több vásárlói kérdést az univerzális bejövő fiókunknak köszönhetően.

Tele hasznos funkciókkal

Több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval a szolgáltatás szinte gyerekjáték.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Többnyelvűek vagyunk

Szoftverünk több nyelven elérhető. A LiveAgent 43 különböző nyelven érhető el (némelyek csak részlegesen) és támogatja a nyelvi alkalmazásokat. Ne engedje, hogy a nyelvi korlátok Ön és vásárlói közé álljanak. Mi gondoskodunk mindenről.

Ön a legjobbat érdemli

A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Ezért kiváló alternatíva a Groove-ra. A LiveAgent pénzt és időt spórol Önnek, így koncentrálhat fontosabb dolgokra — hogy pozitív kapcsolatot teremtsen vásárlóival.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent vs. Groove összehasonlítás

Tudja meg, hogyan teljesítünk a Groove-val szemben a Capterra vásárlói értékelése alapján

comparison between LiveAgent and Groove

Aktuális 2020.01.28.-tól

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

Szeretne összehasonlítani minket különböző szoftverekkel?

Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezGroove alternatíva
    A LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. Megbízható jegykezelő rendszer, számos kommunikációs csatorna és még sok minden más.

    Jira alternatívát keres?

    Három jó árú csomag közül választhat, melyek minden szükséges funkciót tartalmaznak. A LiveAgent-et előnyök miatt választották többen a ZenDesk-el szemben, mint az ár és ügyfélszolgálat.

    A Liveagent a végső ügyfélszolgálati megoldás vállalatának. Hasznos eszközökkel, több csatorna lefedettséggel és több, mint 175 funkcióval, a liveagent a megfelelő választás vállalatának. A Liveagent chat widgetei a leggyorsabbak a piacon, 2.5 másodperces chat megjelenítési idővel.

    Verloop alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony és könnyen használható ügyfélszolgálati szoftver, amely számos funkciót kínál, mint például az élő chat, a ticket kezelés és a VoIP telefonrendszer. Ez a szoftver segít az ügyfelekkel való hatékony interakciókban és az értékesítési folyamat kezelésében.

    Ha hatékony Collab alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. Tudja meg, hogyan teljesít a Collab és a LiveAgent, és melyik a legmegfelelőbb a vállalkozása számára.

    Collab alternatívára van szüksége?

    Fejlett elemzési és jelentési funkciókat kínál a LiveAgent, hogy hatékonyabbá és eredményesebbé tegye a kapcsolattartó központ működését. A termelékenység nyomon követhető és javítható KPI-k és SLA-k segítségével.

    A LiveAgent egy olyan help desk megoldást kínáló rendszer, amellyel fejlesztheti ügyfélszolgálatát. E-mail, élő chat, közösségi média (Facebook, Instagram és még sok más).

    Front alternatívát keres?

    A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.

    Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

    Jobb LivePerson alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz a vállalkozásoknak a Szórakoztatóipar terén. Különféle funkciók és integrációk állnak rendelkezésre, a proaktív chat és IVR technológia pedig javítja az ügyfélmegértést és csökkenti a költségeket. Mellékletek és ingyenes csevegőszoba is rendelkezésre állnak. Az IT támogatásban pedig a LiveAgent többféle szolgáltatást nyújt, mint VoIP telefon, e-mail kezelés és ügyfélportál.

    Szeretné megnövelni az ügyfélszolgálata kapacitását? Kezdje el most az ingyenes próaidőszakot és nézze meg a LiveAgent kulcsfontosságú funkcióit és előnyeit!

    Extend alternatívát keres?

    A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x