A Groove egy rendkívül sikeres szoftver, amit legfőképp a cég növekedését dokumentáló blogbejegyzéseknek köszönhet. A Groove egy könnyen kezelhető és versenyképesen árazott termék. Azonban, ha alternatívát keres a Groove-ra, vegye számításba a LiveAgent-et.
A LiveAgentnél megértjük, hogy a kiváló szoftver kiváló ügyfélszolgálattal jár. Ezért hoztunk létre egy teljes egészében funkcionális ügyfélszolgálati szoftvert, ami hozzájárul ügyfélszolgálatának hatékonyságához, növeli a vásárlói elégedettséget, illetve pénzt spórol Önnek.
Világszerte több, mint 15000 vállalkozást és 150 millió felhasználót támogat a LiveAgent. Csatlakozzon hozzájuk világszintű ügyfélszolgálat kínálásához. Velünk könnyű dolga lesz.
A legjobb minőséget kapni a pénzéért alapvető, mikor ügyfélszolgálati rendszert választ. A Groove három különböző alapcsomagot kínál. A LiveAgent 4 versenyképes árú alapcsomaggal áll elő, illetve hozzáadható alkalmazásokat és közösségi média integrációkat kínál. Amennyiben átfogó Groove alternatívát keres, vegye fontolóra a LiveAgentet. Hibrid jegyátirányítás, egyesített több-csatornás bejövő fiók, riport-, és analitikai funkciók, automatizáció, gamification és még sokkal több! A LiveAgenttel többet kap kevesebbért. Próbálja ki a LiveAgentet már ma 14 napon keresztül, bankkártya megadás nélkül.
Amennyiben Groove alternatívát keres és a sebesség fontos mérőszám Önnek, a LiveAgent lehet az, amit keres. A LiveAgent tudhatja magáénak a leggyorsabb chat alkalmazást a piacon — csupán 2.5 másodperc alatt megjelenik.
Egy gyors chat alkalmazás a megoldás, hogy weboldal látogatóból vásárló legyen. Egy eMarketer riport szerint, 35%-a a weboldal látogatóknak vásárolt online miután élő chatet használtak.
Tudjon meg többet, miben különbözik a LiveAgent más megoldásoktól
A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget, és az átalakítási értékeket.
Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több vásárlói kérdést az univerzális bejövő fiókunknak köszönhetően.
Spóroljon! A LiveAgent költséghatékonyabb más ügyfélszolgálati rendszerekhez képest.
Több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval a szolgáltatás szinte gyerekjáték.
Szoftverünk több nyelven elérhető. A LiveAgent 43 különböző nyelven érhető el (némelyek csak részlegesen) és támogatja a nyelvi alkalmazásokat. Ne engedje, hogy a nyelvi korlátok Ön és vásárlói közé álljanak. Mi gondoskodunk mindenről.
A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Ezért kiváló alternatíva a Groove-ra. A LiveAgent pénzt és időt spórol Önnek, így koncentrálhat fontosabb dolgokra — hogy pozitív kapcsolatot teremtsen vásárlóival.
Tudja meg, hogyan teljesítünk a Groove-val szemben a Capterra vásárlói értékelése alapján
Aktuális 2020.01.28.-tól
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..