Quriobot integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Győződjön meg arról, hogy rendszergazdai jogokkal rendelkezik mind a LiveAgent, mind a Quriobot fiókokhoz. A teljes integrációs kézikönyv az alábbiakban elérhető.
- Regisztráljon a Quriobot-ra itt.
- Ehhez nem használhatja az alapértelmezett widget-kódot, amelyet a LiveAgent biztosít, mert a chat csak azután indul el, hogy ezt az opciót kiválasztotta a Quriobot-ban, így szüksége lesz a Haladó Gomb Integrációra, az itt található részletekkel. Ezenkívül azt akarjuk, hogy a Quriobot újra elinduljon, amikor az élő chat munkamenete véget ért, ezért ehhez szükségünk van némi ‘lezárási’ varázslatra, további információk itt (ebben az esetben csak a ‘lezárási’ logikára van szükség).
- A LiveAgent widget-kód, amelyet hozzá kell adnia a HTML-oldal szakaszának vége előtt, így néz ki:
Megjegyzés: Kérjük, változtassa meg az URL-jét és az AZONOSÍTÓJÁT a fenti kódban a saját LiveAgent-je által megadottakra és vegye figyelembe a quriobot.show_frame (); kódot, ami ahhoz szükséges, hogy a Quriobot újból megjelenjen.
- Miután hozzáadta ezt a webhelyéhez, készen állunk arra, hogy hozzáadjuk a szükséges lehívásokat a Quriobot-hoz a LiveAgent élő chat elindításához. Ehhez csak két dolgot kell megtennie, hogy elkezdjen működni: 1 a LiveAgent indítása és 1 a Quriobot elrejtése.
function() { chatButton.onClick(); quriobot.hide_frame(); }
Ennyi! Ha például válaszként ezt adja meg egy válaszlehetőséghez, akkor ezzel elindítja a LiveAgent chat-et és a Quriobot alkalmazás el lesz rejtve. A LiveAgent bezárásával a Quriobot újra megjelenik!
Extra: Ha azt szeretné, hogy a Quriobot avatarja is el legyen rejtve, amikor elindítja a LiveAgent megoldást, egyszerűen adja hozzá a következő sort a kódhoz és az avatar rejtve marad, amíg be nem zárja az élő chat-et.
function() { chatButton.onClick(); quriobot.hide_frame(); document.getElementById("botbutton").classList.remove('show'); }
Ha valamilyen problémát tapasztal a Quriobot használatával, kérjük, forduljon a support@quriobot.com címhez és ha problémái vannak a LiveAgent szolgáltatással, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a support@liveagent.com címen.
Mi az a Quriobot?
Nehéz 24 órán keresztül elérhető lenni a chateken, de nem lehetetlen. Mostantól nem kell lemaradnia az új, potenciális ügyfelek megszerzéséről, vagy csalódást okoznia ügyfeleinek. A Quriobot segítségével smartbot-ot hozhat létre, amely intelligens válaszokat ad. Képzelje el, hogy van egy chat gombja de az ügyfelének valamilyen egyszerű dologra van szüksége, amelyet chat nélkül is könnyedén meg lehet oldani. Vagy közvetlenül a lehető legjobb ügynökhöz navigálja. Így teheti meg.
Miért érdemes kipróbálni?
A Quriobot a nap 24 órájában elérhető. Nagyon jól dokumentált, könnyen használható és nagyon intuitív. Segít növelni a konverziót 28% -kal és növeli a potenciális ügyfelek visszatérésének arányát akár 21% -kal. Sok ügyfelünk már kipróbálta.
Hogyan működik?
Létrehozhat egy intuitív chatbotot, amely folyamatosan kommunikál az ügyfelekkel. A Quriobot chatbot felhasználható a potenciális ügyfelek, az ügyfélszolgálat és a visszajelzések generálásához. Könnyedén válthat az Élő chat és a Quriobot között. A Quriobot.com-on az összes funkciót kipróbálhatja. A legjobb része az, hogy ingyen próbálhatja ki őket.
Frequently Asked Questions
Mi az a Quriobot?
A Quriobot lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy testre szabott chatbotot készítsenek. A fő előny, hogy a chatbot a nap 24 órájában működik. Ezért megakadályozhatja a potenciális vásárlók elvesztését.
Mi az a chatbot?
A chatbot egy mesterséges intelligencia, amely természetes beszélgetést utánoz. Így képes hatékonyan kommunikálni, például a potenciális ügyfelekkel, ha az ügyfélszolgálat/szolgáltatás nem áll rendelkezésre.
Az ügyfélszolgálat hatékonysága javítható a proaktív csevegési meghívókkal és a LiveAgent Demó által bemutatott árazási, funkcionális és integrációs lehetőségekkel. Az ingyenes fiók kipróbálásával ügyfelek elégedettsége növelhető, és a PRM rendszer bizalomépítő intézkedéseket kínál az ügyfélhűség növelésére.
Ügyfélszolgálati igénylőlapok sablonjai
A marketing summary of the text in Hungarian would be: "A marketing szövegben bemutatott termék innovatív és vonzó, amely vonzza a vásárlókat az egyedi funkcióival és stílusával."
The article discusses various aspects of marketing, including the benefits of live chat, media monitoring, and customer recommendations. It also explores the use of paid social media advertising and the importance of carefully selecting the appropriate platform. The article emphasizes the necessity of a well-planned financial strategy to maximize the effectiveness of social media marketing campaigns.
Határididő szerinti problémamegoldás
A LiveAgent hatékony help desk szoftver és rendszer a gamifikációval motiválja az ügyfélszolgálati csapatot, és számos további szolgáltatással rendelkezik, mint a voip telefonrendszerek és az önkiszolgáló szoftverek. Javasolják a márkahírnév javítását és az elégedettségi mutatók mérését, valamint az értékelések és ajánlások gyűjtését az elégedett ügyfelek és a megtartás érdekében. A cikk további tanácsokat tartalmaz.