Ingyenes próba

LiveCall alternatívát keres?

A telefonos támogatás csak a kezdet. Rendelkezésre áll e-mail, élő chat, közösségi média és tudásbázis, hogy több lehetőséget biztosíthasson ügyfeleinek.

A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez, hogy gyorsabban segíthessen nekik a LiveAgent segítségével.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Négy ok, amiért a vállalatok átállnak a LiveAgentre

Live chat bubbles

A leggyorsabb élő chat

Az Élő Chat widgetünk a leggyorsabb a piacon, a csevegés megjelenítési sebessége mindössze 2,5 másodperc.

Call center

Telefonos központ támogatása

Sok más szolgáltatás mellett a LiveAgent támogatja a telefonközpont integrációt is. Gyorsan és egyszerűen beállítható!

Integrations pricing

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 funkcióval tesszük könnyebbé és élvezetesebbé munkáját.

signup bonus

Megfizethető árazás

A LiveAgent elfogadható áron érhető el. Válasszon egyet a három díjcsomagunk közül, vagy válasszon külön szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.

smart phone calling

Meggyőző LiveCall alternatíva

Bővítse ügyfélszolgálatát e-mail, élő chat, közösségi média és tudásbázis funkciókkal.

Így számos lehetőséget ad az ügyfeleinek, hogy kapcsolatba léphessenek Önnel, és fizető ügyfelekké váljanak. Mindezt olyan áron kapja meg, amely nem teszi tönkre a költségvetését.

A leggyorsabb élő chat

Az élő chat biztosítja az ügyfelek számára a leggyorsabb kapcsolatot Önnel. Növelheti a konverziók számát, és könnyedén fizető ügyfelekké alakíthatja az oldala látogatóit.

A LiveAgent rendelkezik a piacon a leggyorsabb élő chat eszközzel, a csevegés sebessége mindössze 2,5 másodperc. Lépést tud tartani?

undraw fast loading 0lbh
Book demo with LiveAgent

Telefonközpont támogatás

A telefonközpont könnyen beállítható és könnyen használható. A LiveAgent kezelőfelülete könnyedén végigvezeti Önt az egész folyamaton. Kapcsolatba léphet ügyfeleivel böngészőn, telefonon vagy bármely más eszközön keresztül.

A LiveAgent mindenről gondoskodik az Ön számára, így nincs szüksége egy harmadik fél szolgáltatására. Koncentrálhat a fontos dolgokra, és minden gond nélkül nyújthat támogatást ügyfeleinek.

Amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

undraw Savings dwkw

Szerezzen többet és spóroljon többet

Ha több lehetőséget biztosít ügyfeleinek és munkatársainak, az nem jelenti azt, hogy többet is kell fizetnie. A LiveAgent három nagyszerű díjcsomaggal rendelkezik, amelyek a legjobb eszközökkel és szolgáltatásokkal vannak ellátva az ügyfélszolgálat biztosításához.

Abban az esetben, ha úgy szeretné, bármikor vásárolhat különálló funkciókat, anélkül, hogy túlfizetne értük. Kattintson és tudjon meg többet.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót