Lucep alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Lucep alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Olyan szoftvert keres, amely nemcsak telefonos központot kínál, hanem több lehetőséget is az ügyfelekkel való kommunikációhoz?

Próbálja ki a LiveAgentet. A LiveAgent a legjobb ügyfélszolgálati megoldás vállalkozásához. Lépjen szintet ügyfélszolgálatával az e-mail, az élő chat, a közösségi média, a call center és a tudásbázis segítségével, egy szoftveren belül.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Call center támogatása

Sok más funkció mellett a LiveAgent támogatja a call center integrációt is. Gyorsan és egyszerűen beállítható!

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 funkcióval könnyebbé és élvezetesebbé tesszük munkáját.

Teljesítmény növelése

Csökkentse alkalmazottai munkaidejét, miközben több ügyfélkérdést meg tud oldani az univerzális postaládánknak köszönhetően.

Lucep vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Lucep
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
Lucep nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál.
A Lucep nem kínál élő csevegést.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A Lucep nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Lucep nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
A Lucep nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A Lucep nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Lucep nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Lucep nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A Lucep nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál.
A Lucep nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A Lucep nem kínál automatizálást és szabályokat.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A Lucep API funkciókat kínál csomagban 30 USD/ügynök/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Lucep nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Lucep nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Lucep nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Lucep korlátlan webhelyeket kínál csomagban havi 30 dollárért.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A Lucep nem kínál korlátlan csevegőgombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Lucep korlátlan számban kínál jegyeket/leveleket 30 dollárért havonta.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Lucep nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A Lucep nem kínál korlátlan, 24/7 támogatást.
smart phone calling

Kiváló Lucep alternatíva

Fontos, hogy az ügyfelek több csatornán keresztül kapcsolatba tudjanak lépni Önnel. Fedjen le minden fontos kommunikációs csatornát egy szoftverrel. A LiveAgentnél e-mail, élő chat, közösségi média, telefonos központ és tudásbázis közül választhat.

Továbbá, a LiveAgent több, mint 175 funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik a munkafolyamat megkönnyítése érdekében.

Call center támogatása

Ne mondjon le a hívásokról! A LiveAgent lehetővé teszi, hogy gyorsan és egyszerűen beállítsa saját telefonos központját. A beállítás csak néhány percet vesz igénybe és csatlakozhat böngészőn, telefonon vagy bármely más választott eszközön keresztül.

Nincs szükség harmadik fél használatára, a LiveAgent mindent elintéz Ön helyett.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Kapjon többet, fizessen kevesebbet

Nagyszerű eszközeink és funkcióink kedvező áron elérhetőek. A LiveAgent három megfizethető csomagot kínál, melyek minden vállalkozásnak megfelelő funkciókkal vannak ellátva és nem fogja velük költségvetési keretét túllépni.

Önnek csak annyit kell tennie, hogy kiválasztja az Önnek leginkább megfelelőt. Tekintse meg csomagjainkat és tudjon meg többet.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

man and woman winners-illustration

Jobb helpdesk szoftvert keres?

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgenttel.

Hasonlítson össze minket más alternatívákkal

Kíváncsi rá, hogy hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezLucep alternatíva
    Tudja meg, mely VoIP szoftveres alkalmazások a legjobbak 2024-ben Mac felhasználók számára. Fizetős és ingyenes szoftvereket is kínálunk.

    A legjobb VoIP szoftveres alkalmazások Mac-hez 2023-ben

    LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely számos funkciót kínál, mint például VoIP telefonrendszerek, e-mail kezelő szoftver és bejövő call center szoftver. Az ingyenes és fizetős verziók ár-érték aránya is megfelelő, és a felhasználói vélemények pozitívak. Az ügyfélszolgálati támogatás is hatékony, és könnyen integrálható más rendszerekkel.

    Tudja meg egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver előnyeit és tervezzen meg egy ingyenes online LiveAgent Ügyfélszolgálati Szoftver demót ma.

    Foglaljon demót!

    Az ügyfélszolgálati LiveAgent lehetőségeit bemutató demó elérhető. Az ügyfélszolgálati szoftvernek számos funkciója van, és könnyen integrálható más rendszerekkel. A LiveAgent magas értékelésű, és támogatást is nyújt. Lehetőség van ingyenes próbaverzió indítására. A vállalat blogot és webináriumokat is biztosít a felhasználók számára. Sales elérhetőségek is megtalálhatók a weboldalon.

    A CloudItalia egy távközlési vállalat, amely VoIP-hívásszolgáltatásokat is nyújt. Tudjon meg többet a CloudItalia LiveAgent-be történő integrálásáról.

    CloudItalia

    A LiveAgent hatékony ügyfélszolgálati megoldást kínál, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik. A CloudItalia VoIP-számát könnyen összekapcsolhatja a LiveAgent-tel, nincs integrációs költség. A LiveAgent egy hatékony vállalati szoftver, amely segít az ügyfélszolgálatban és az értékesítési folyamatban.

    A VoIP hívásrögzítés egy általános üzleti gyakorlat a képzés és az ügyfélszolgálat minőségének támogatására, Olvasson tovább, hogy felfedezze, hogyan fejleszthetik az üzletét a VoIP hívások rögzítése.

    VoIP hívásrögzítés

    A VoIP hívásrögzítés hasznos a marketing csapatnak, mert pontos betekintést ad az ügyfelek elvárásairól. A hívásrögzítések a képzési és coaching programokban segítenek a menedzsmentnek az ügyfélszolgálati teljesítmény értékelésében. Az aktív VoIP rögzítésnek rugalmasnak kell lennie, hogy megfeleljen az ügyfél igényeinek. Az ügyfélszolgálat fenntartása érdekében fontos az automatikus rögzítés kikapcsolása, valamint az ügyfelek tájékoztatása és engedélyezése a hívások rögzítése előtt.

    Tudjon meg többet a VoIP tárcsázóról. Szakértői magyarázatok segítségével mélyen megértheti.

    VoIP tárcsázó

    Az LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely számos funkcióval rendelkezik, beleértve a VoIP telefonrendszereket, az e-mail kezelő szoftvert és a panaszkezelési rendszert. Emellett lehetőség van SIP-hívások kezdeményezésére és előnézeti tárcsázó használatára a hívások előkészítésére. A VoIP hívások rögzítése értékes betekintéseket nyújthat az ügyfélszolgálati és értékesítési képzéshez. Az LiveAgent lehetőséget biztosít arra, hogy az ügyfélszolgálati ügynökök felkészülhessenek a hívásokra, javítva ezzel az ügyfélelköteleződést.

    Videos - 8 Legjobb Elo Chat Szoftver Osszehasonlitasa Kisvallalkozasoknak 2023 Ban

    A 8 legjobb élő csevegési szoftver összehasonlítása kisvállalkozásoknak 2023-ban

    Videos - 8 Legjobb Elo Chat Szoftver Osszehasonlitasa Kisvallalkozasoknak 2023 Ban

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x