Olyan szoftvert keres, amely nem csak élő chat-et kínál? A LiveAgent a legjobb ügyfélszolgálati megoldás vállalkozásához. Kínáljon ügyfeleinek lehetőségeket, mikor az ügyfélszolgálatról van szó.
A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgent-el.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Több, mint 175 funkcióval könnyebbé és élvezetesebbé tesszük munkáját.
A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.
Takarítson meg pénzt! A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya.
|
Olark
|
---|---|---|
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
|
A LiveAgent kínál jegykezelést.
|
Az Olark nem kínál jegykezelést.
|
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál Élő Chatet $29/ügynök/hó áron.
|
Az Olark tervben kínál Élő Chatet $19/ügynök/hó áron.
|
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
|
A LiveAgent kínál Hívásközpontot.
|
Az Olark nem kínál Hívásközpontot.
|
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
|
A LiveAgent kínál Önkiszolgálót.
|
Az Olark nem kínál Önkiszolgálót.
|
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
|
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
|
Az Olark nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
|
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
|
Az Olark nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
|
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
|
Az Olark nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
|
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
|
Az Olark nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
|
A LiveAgent kínál tudásbázist.
|
Az Olark nem kínál tudásbázist.
|
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
|
A LiveAgent kínál ügyfél fórumot.
|
Az Olark nem kínál ügyfél fórumot.
|
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
|
Az Olark tervben kínál automatizációt és szabályokat $19/ügynök/hó áron.
|
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
|
Az Olark tervben kínál API funkciókat $19/ügynök/hó áron.
|
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
|
A LiveAgent kínál IVR funkciókat.
|
Az Olark nem kínál IVR funkciókat.
|
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
|
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
|
Az Olark nem kínál videóhívásokat.
|
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan előzményeket $15/ügynök/hó áron.
|
Az Olark tervben kínál korlátlan előzményeket $19/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan weboldalakat $15/ügynök/hó áron.
|
Az Olark tervben kínál korlátlan weboldalakat $19/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
|
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
|
Az Olark nem kínál korlátlan chat gombokat.
|
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
|
A LiveAgent kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
|
Az Olark nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
|
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
|
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Az Olark nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
|
A LiveAgent kínál korlátlan 24/7 támogatást.
|
Az Olark nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
|
Az élő chat használata nagyszerű eszköz az ügyfélszolgálat nyújtásában. Hosszú távon azonban megtérül, ha ügyfeleinek több opciót is ad arra, hogy bármely csatornán keresztül kapcsolatba léphessenek Önnel.
Az élő chat elengedhetetlen eszköze az ügyfélszolgálatnak. Gyorsnak, megbízhatónak és testreszabhatónak kell lennie, hogy megfeleljen a vállalkozás márkanevének. És villámgyorsnak is lennie kell!
A LiveAgent rendelkezik a piacon a leggyorsabb élő chat alkalmazással, a csevegés sebessége 2,5 másodperc alatt megjelenik. A lassúság már nem fog problémát jelenteni a LiveAgent-el.
A több lehetőség nyújtása ügyfelei és ügynökei számára nem kell, hogy túllépje a költségvetési keretét. A LiveAgent három csomagot kínál elérhető áron, melyek a legjobb eszközöket, funkciókat és integrációkat tartalmazzák annak érdekében, hogy megkönnyítsék a munkafolyamatot.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Ne elégedjen meg egy olyan szoftverrel, amely nem biztosít mindent. Váltson jobbra. Váltson a LiveAgent-re és dolgozzon a a legjobb ügyfélszolgálati eszközökkel, funkciókkal és integrációkkal.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Kíváncsi, hogyan mérjük fel a többi híres megoldást? Nézze meg az összehasonlító oldalainkat és fedezzen fel mindent, amit kínálunk.
A LiveAgent egy felhő-alapú segédpult megoldás bármilyen iparban lévő üzletnek. Lehetővé teszi, hogy egyetlen irányítópultból támogathassa klienseit anélkül, hogy interfészek között váltogatna. Olark alternatívaként lehet gondolni, mivel élő chat szoftverrel is rendelkezik. Viszont a LiveAgent hívásközpontot, tudásbázist, fórumot, ügyfélportált, jegykezelő rendszert, közösségi média integrációt és még sok mást is tartalmaz. Ezáltal kiváló ügyfél támogatást biztosíthat majdnem azonnal.
A LiveAgent segédpult szoftver költséget spórol, növeli az ügyfél elégedettséget és az ügyfél visszatartást. Továbbá a szoftver segíti csapatát, hogy a fontosabb problémákra koncentráljon azzal, hogy csökkenti a rutin kérdésekre való válaszadás idejét.
Ha érdekli az Olark-ról a LiveAgent-re való átvezetést, nyugodtan lépjen kapcsolatba a LiveAgent ügyfél támogatással további segítségért vagy használjon egy ingyenes plugint, hogy kulcsfontosságú adatokat migrálhasson.
TeamSupport alternatívát keres?
A LiveAgent egy funkcionalitásban gazdag, jól átgondolt támogatórendszer, amely stabilan működik mobil platformon is. Több ügyfél is a ZenDesk-ről állt át erre az eszközre az ár-érték arány, az egyszerű használhatóság, a nagyszerű támogatás és a haladó automatizációs funkciók miatt. A LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyon sok opciót kínál az ügyfeleknek, többek között élő chatet és adatbázisokkal való integrációt.
A LiveAgent számos integrációt kínál a közösségi média szolgáltatásokkal, beleértve a Facebookot, a Twittert, az Instagramot és a Vibert. Emellett a szoftver automatikus munkafolyamatokat és szabályokat kínál, valamint API funkciókat és IVR-t. A LiveAgent korlátlan előzményeket, webhelyeket, chat gombokat, jegyeket és e-maileket, valamint hívásrögzítést és 24/7 támogatást kínál. A Lucep jegykezelést kínál, de nem kínál integrációt a közösségi média szolgáltatásokkal és más szolgáltatásokat, amelyeket a LiveAgent kínál.
A LiveAgent egy hatékony eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, amely segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Sokan elégedettek a LiveAgenttel, akik szerint könnyű használni és remek funkciókat kínál. Sokan szeretik a LiveAgentet, mert segít átláthatóvá és rendezetté tenni az ügyfélszolgálatot. A LiveAgent megbízható és kedvező árú, korlátlan számú ügynökkel, email, közösségi média és telefon integrációval.
Az interjúalanyok közül többen is elégedetten nyilatkoztak a LiveAgent támogató rendszer használatával. Az egyes modulok jól működnek együtt, és nagyszerű ár-érték aránnyal rendelkezik. Ezenkívül a szolgáltatás stabilan működik a mobil platformon is, így nagyon hasznos választás a kisvállalat tulajdonosok számára. Továbbá a támogatás rendkívül gyors és hatékony. A Zendesk-et is megpróbálták, de végül a LiveAgent-et találták a legjobb választásnak a támogatói eszközre.
A cikkben felhasználói vélemények találhatóak a LiveAgent-vel kapcsolatban. A felhasználók dicsérik az ügyfélszolgálatot, az automatizációt és a sok integrációs lehetőséget. A LiveAgent több funkcionalitást kínál, mint a ZenDesk, és stabilan működik a mobil platformon is. A cikk végén reklámozza a LiveAgent-et, hogy sok nagy névnek ők is felhasználói. Ingyenes teszteléshez nincs szükség bankkártyára.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk