Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Elege van a segédpult szoftveréből?

Fedezze fel, hogy miért a LiveAgent a legjobb Olark alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Help desk software comparison
Alternatives background

Olark alternatívát keres?

Olyan szoftvert keres, amely nem csak élő chat-et kínál? A LiveAgent a legjobb ügyfélszolgálati megoldás vállalkozásához. Kínáljon ügyfeleinek lehetőségeket, mikor az ügyfélszolgálatról van szó.

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgent-el.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Spóroljon többet a LiveAgenttel

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Statistic icon

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 funkcióval könnyebbé és élvezetesebbé tesszük munkáját.

Union icon

Javuló Elégedettségi Ráta

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

Money Bag

Megfizethető árak

Takarítson meg pénzt! A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest.

Olark vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent Olark
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent kínál jegykezelést.
Az Olark nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál Élő Chatet $29/ügynök/hó áron.
Az Olark tervben kínál Élő Chatet $19/ügynök/hó áron.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent kínál Hívásközpontot.
Az Olark nem kínál Hívásközpontot.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent kínál Önkiszolgálót.
Az Olark nem kínál Önkiszolgálót.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
Az Olark nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
Az Olark nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
Az Olark nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
Az Olark nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent kínál tudásbázist.
Az Olark nem kínál tudásbázist.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent kínál ügyfél fórumot.
Az Olark nem kínál ügyfél fórumot.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
Az Olark tervben kínál automatizációt és szabályokat $19/ügynök/hó áron.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
Az Olark tervben kínál API funkciókat $19/ügynök/hó áron.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent kínál IVR funkciókat.
Az Olark nem kínál IVR funkciókat.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
Az Olark nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan előzményeket $15/ügynök/hó áron.
Az Olark tervben kínál korlátlan előzményeket $19/ügynök/hó áron.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan weboldalakat $15/ügynök/hó áron.
Az Olark tervben kínál korlátlan weboldalakat $19/ügynök/hó áron.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
Az Olark nem kínál korlátlan chat gombokat.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
Az Olark nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
Az Olark nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent kínál korlátlan 24/7 támogatást.
Az Olark nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
undraw report mx0a

Kiváló Olark alternatíva

Az élő chat használata nagyszerű eszköz az ügyfélszolgálat nyújtásában. Hosszú távon azonban megtérül, ha ügyfeleinek több opciót is ad arra, hogy bármely csatornán keresztül kapcsolatba léphessenek Önnel.

A leggyorsabb élő chat alkalmazás

Az élő chat elengedhetetlen eszköze az ügyfélszolgálatnak. Gyorsnak, megbízhatónak és testreszabhatónak kell lennie, hogy megfeleljen a vállalkozás márkanevének. És villámgyorsnak is lennie kell!

A LiveAgent rendelkezik a piacon a leggyorsabb élő chat alkalmazással, a csevegés sebessége 2,5 másodperc alatt megjelenik. A lassúság már nem fog problémát jelenteni a LiveAgent-el.

undraw fast loading 0lbh
undraw Savings dwkw

Bővítse ügyfélszolgálati megoldását

A több lehetőség nyújtása ügyfelei és ügynökei számára nem kell, hogy túllépje a költségvetési keretét. A LiveAgent három csomagot kínál elérhető áron, melyek a legjobb eszközöket, funkciókat és integrációkat tartalmazzák annak érdekében, hogy megkönnyítsék a munkafolyamatot.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

undraw winners ao2o

Készen áll a LiveAgent-re váltásra?

Ne elégedjen meg egy olyan szoftverrel, amely nem biztosít mindent. Váltson jobbra. Váltson a LiveAgent-re és dolgozzon a a legjobb ügyfélszolgálati eszközökkel, funkciókkal és integrációkkal.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi az Olark alternatíva?

A LiveAgent egy felhő-alapú segédpult megoldás bármilyen iparban lévő üzletnek. Lehetővé teszi, hogy egyetlen irányítópultból támogathassa klienseit anélkül, hogy interfészek között váltogatna. Olark alternatívaként lehet gondolni, mivel élő chat szoftverrel is rendelkezik. Viszont a LiveAgent hívásközpontot, tudásbázist, fórumot, ügyfélportált, jegykezelő rendszert, közösségi média integrációt és még sok mást is tartalmaz. Ezáltal kiváló ügyfél támogatást biztosíthat majdnem azonnal.

Hogyan juthat üzlete előnyhöz a LiveAgent által?

A LiveAgent segédpult szoftver költséget spórol, növeli az ügyfél elégedettséget és az ügyfél visszatartást. Továbbá a szoftver segíti csapatát, hogy a fontosabb problémákra koncentráljon azzal, hogy csökkenti a rutin kérdésekre való válaszadás idejét.

Hogyan vezethet át az Olark-ról a LiveAgent-re?

Ha érdekli az Olark-ról a LiveAgent-re való átvezetést, nyugodtan lépjen kapcsolatba a LiveAgent ügyfél támogatással további segítségért vagy használjon egy ingyenes plugint, hogy kulcsfontosságú adatokat migrálhasson.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót