Ingyenes próba

Olark alternatívát keres?

Olyan szoftvert keres, amely nem csak élő chat-et kínál? A LiveAgent a legjobb ügyfélszolgálati megoldás vállalkozásához. Kínáljon ügyfeleinek lehetőségeket, mikor az ügyfélszolgálatról van szó.

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgent-el.

 
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

4 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Live chat buborékok

A Leggyorsabb Élő Chat Alkalmazás

Az élő chat alkalmazásunk a leggyorsabb a piacon, a csevegés 2,5 másodpercen belül megjelenik.

Integrációk árazása

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 funkcióval könnyebbé és élvezetesebbé tesszük munkáját.

növekedett vásárlói elégedettség

Javuló Elégedettségi Ráta

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

feliratkozási bónusz

Megfizethető árak

Takarítson meg pénzt! A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest.

kinyit riport mx0a

Kiváló Olark alternatíva

Az élő chat használata nagyszerű eszköz az ügyfélszolgálat nyújtásában. Hosszú távon azonban megtérül, ha ügyfeleinek több opciót is ad arra, hogy bármely csatornán keresztül kapcsolatba léphessenek Önnel.

A leggyorsabb élő chat alkalmazás

Az élő chat elengedhetetlen eszköze az ügyfélszolgálatnak. Gyorsnak, megbízhatónak és testreszabhatónak kell lennie, hogy megfeleljen a vállalkozás márkanevének. És villámgyorsnak is lennie kell!

A LiveAgent rendelkezik a piacon a leggyorsabb élő chat alkalmazással, a csevegés sebessége 2,5 másodperc alatt megjelenik. A lassúság már nem fog problémát jelenteni a LiveAgent-el.

 
kinyit gyors betöltés 0lbh
kinyit Megtakarítások dwkw

Bővítse ügyfélszolgálati megoldását

A több lehetőség nyújtása ügyfelei és ügynökei számára nem kell, hogy túllépje a költségvetési keretét. A LiveAgent három csomagot kínál elérhető áron, melyek a legjobb eszközöket, funkciókat és integrációkat tartalmazzák annak érdekében, hogy megkönnyítsék a munkafolyamatot.

 

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

kinyit nyertesek ao2o

Készen áll a LiveAgent-re váltásra?

Ne elégedjen meg egy olyan szoftverrel, amely nem biztosít mindent. Váltson jobbra. Váltson a LiveAgent-re és dolgozzon a a legjobb ügyfélszolgálati eszközökkel, funkciókkal és integrációkkal.

 

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség hitelkártyára

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..