Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre és mi ingyenesen migráljuk az adatait az Olarkból.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrálás Olarkról?

Fontolja az adatok áttelepítését Olarkból? Próbálja ki a LiveAgent migrációs képességeit, és helyezze át adatait egy új ügyfélszolgálati szoftverbe. Vigye ügyfélszolgálatát egy másik szintre szoftverünk segítségével és javítsa az ügyfélkapcsolatokat.

Fontoljon meg egy ingyenes próbát és nézze meg a LiveAgent képességeit még ma.

Milyen adatokat lehet áttelepíteni Olarkból?

Emberek

Névjegyek, ügynökök és rendszergazdai profilok importálása

Jegyek

Az összes ügyfél-kommunikációja

Címkék

Tartsa meg a fontos címkéket

Olark vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Olark
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
Olark nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
Olark az Élő csevegést csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron kínálja.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz.
Olark nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
Olark nem kínál önkiszolgáló szolgáltatást.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
Olark nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
Olark nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
Olark nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
Olark nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
Olark nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
Olark nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
Olark automatizálást és szabályokat kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
Az Olark csomagban kínál API-funkciókat, havi 19 dollár/ügynökért.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
Az Olark nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
Az Olark nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
Olark korlátlan előzményeket kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
Olark korlátlan weboldalakat kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
Olark nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
Olark nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
orlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
Olark nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
Olark nem kínál korlátlan, 24/7 támogatást.
Maximum queue time

Ingyenes Olark migráció

Az adatáttelepítésnek nem kell bonyolult folyamatnak lennie a LiveAgent segítségével. Támogatási csapatunk örömmel megbeszéli Önnel az esetleges áttelepítést, és teljesen ingyenesen segít az adatáttelepítésben.

Amit kap, az egy nagyszerű ügyfélszolgálati megoldás, a megfelelő eszközökkel, funkciókkal és integrációkkal az ügyfélszolgálati csapata számára. Javítsa ügyfélkapcsolatait megbízható jegykezelő rendszerünk, szupergyors élő chat, tudásbázis, telefonos központ vagy a közösségi médián keresztüli támogatás révén. A LiveAgent gondoskodhat a Facebook Messenger, Twitter, Instagram és még a Viber fiókokról is. Szerezzen ügyfeleket, foglalkozzon az e-mailes marketinggel vagy a marketing automatizálásával, és biztosítsa a legjobb felhasználói élményt a LiveAgenttel.

Az Olarkból a LiveAgentbe történő migráció előnyei

Satisfaction prediction scores

Elégedett vásárlók

Nyújtson nagyszerű támogatást ügyfeleinek a hét minden napján a LiveAgenttel

Service desk

Optimális ügyfélszolgálati szoftver

A LiveAgent rendelkezik minden eszközzel, funkcióval és integrációval, amelyre szüksége van a legjobb teljesítmény eléréséhez

Net promoter score NPS

Megtakarított pénz, megkeresett pénz

Proaktív eszközeink lehetővé teszik, hogy elfogadható áron növelje bevételeit

Resolution time

Időt takarít meg

Eszközeink lehetővé teszik, hogy ugyanannyi idő alatt többet tegyen

Legyen közösségi eszközkészletünkkel

Egy nagyszerű ügyfélkommunikációs szoftvernek remek eszközöket kell nyújtania az ügynök munkafolyamatának javításához, és gyors segítséget kell nyújtania ügyfeleinek. A szokásos eszközökön kívül extrákat is nyújtunk, mint például e-mail, jegyértékesítés, telefonos központ és tudásbázis.

Mit szólna a nagyszerű e-mail támogatáshoz, azonnali üzenetküldéshez, az élő chat szoftverhez vagy a nagyszerű irányítási rendszerhez? Élő chat widgetünk a leggyorsabb a piacon, a csevegés sebessége 2,5 másodperc alatt jelenik meg. Továbbá támogatjuk a közösségi média csatornáit, mint a Facebook Messenger, a Twitter, a Viber, vagy az Instagram. Segítsen ügyfeleinek bármilyen csatornán, amelyet választanak, és továbbra is az irányítópulton rendezi a dolgokat.

increase availability

Ismerje meg eszközeinket

get inspired

24/7 támogatással

A kommunikáció életben tartása a mi specialitásunk. Ügyfeleinknek 24/7 támogatást kínálunk . Lépjen kapcsolatba velünk, amikor segítségre van szüksége, vagy egyszerűen csak kérdezni szeretne tőlünk valamit.

Ugyanúgy dolgozunk, mint Ön, a LiveAgenttel. Ez azt jelenti, hogy kiválaszthat egy kívánt csatornát. Küldjön nekünk egy e-mailt, írjon ránk chaten, lépjen be a közösségi médiába, vagy hívjon minket, szükség esetén bármikor. Mindez benne van a díjcsomagunkban, úgyhogy nyugodtan használja ki. Mindent megteszünk, hogy segítsünk.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Ügyfeleink mondták

Migrál másik szoftverről?

Ingyenesen áthozhatja adatait az alább felsorolt szoftveres megoldások bármelyikéből. Váltson még ma. Nem fogja megbánni!

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Kapcsolódó cikkek ehhezOlark migráció
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Élő chat

Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Támogatás

Az értékesítési vezetők 80%-a mesterséges intelligenciát használ az ügyfélményben. A chatbotok és e-mail marketing fontos szerepet játszanak a digitális marketingben. Az ügyfélszolgálati csapat fontos a vállalkozás sikerében.

Amit lát, azt kapja (WYSIWYG) szerkesztővel testreszabhatja cikkei dizájnját és megjelenítheti a tartalmat a kívánt módon.

WYSIWYG szerkesztő cikkekhez

A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x