Fontolja az adatok áttelepítését Olarkból? Próbálja ki a LiveAgent migrációs képességeit, és helyezze át adatait egy új ügyfélszolgálati szoftverbe. Vigye ügyfélszolgálatát egy másik szintre szoftverünk segítségével és javítsa az ügyfélkapcsolatokat.
Fontoljon meg egy ingyenes próbát és nézze meg a LiveAgent képességeit még ma.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Névjegyek, ügynökök és rendszergazdai profilok importálása
Az összes ügyfél-kommunikációja
Tartsa meg a fontos címkéket
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Olark
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
Olark nem kínál jegykezelést.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
|
Olark az Élő csevegést csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron kínálja.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz.
|
Olark nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
Olark nem kínál önkiszolgáló szolgáltatást.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
|
Olark nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
|
Olark nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
Olark nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
Olark nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál.
|
Olark nem kínál tudásbázist.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
Olark nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
Olark automatizálást és szabályokat kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
Az Olark csomagban kínál API-funkciókat, havi 19 dollár/ügynökért.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
Az Olark nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
Az Olark nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
Olark korlátlan előzményeket kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
Olark korlátlan weboldalakat kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
|
Olark nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
|
Olark nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
|
orlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
Olark nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
Olark nem kínál korlátlan, 24/7 támogatást.
|
Az adatáttelepítésnek nem kell bonyolult folyamatnak lennie a LiveAgent segítségével. Támogatási csapatunk örömmel megbeszéli Önnel az esetleges áttelepítést, és teljesen ingyenesen segít az adatáttelepítésben.
Amit kap, az egy nagyszerű ügyfélszolgálati megoldás, a megfelelő eszközökkel, funkciókkal és integrációkkal az ügyfélszolgálati csapata számára. Javítsa ügyfélkapcsolatait megbízható jegykezelő rendszerünk, szupergyors élő chat, tudásbázis, telefonos központ vagy a közösségi médián keresztüli támogatás révén. A LiveAgent gondoskodhat a Facebook Messenger, Twitter, Instagram és még a Viber fiókokról is. Szerezzen ügyfeleket, foglalkozzon az e-mailes marketinggel vagy a marketing automatizálásával, és biztosítsa a legjobb felhasználói élményt a LiveAgenttel.
Nyújtson nagyszerű támogatást ügyfeleinek a hét minden napján a LiveAgenttel
A LiveAgent rendelkezik minden eszközzel, funkcióval és integrációval, amelyre szüksége van a legjobb teljesítmény eléréséhez
Proaktív eszközeink lehetővé teszik, hogy elfogadható áron növelje bevételeit
Eszközeink lehetővé teszik, hogy ugyanannyi idő alatt többet tegyen
Egy nagyszerű ügyfélkommunikációs szoftvernek remek eszközöket kell nyújtania az ügynök munkafolyamatának javításához, és gyors segítséget kell nyújtania ügyfeleinek. A szokásos eszközökön kívül extrákat is nyújtunk, mint például e-mail, jegyértékesítés, telefonos központ és tudásbázis.
Mit szólna a nagyszerű e-mail támogatáshoz, azonnali üzenetküldéshez, az élő chat szoftverhez vagy a nagyszerű irányítási rendszerhez? Élő chat widgetünk a leggyorsabb a piacon, a csevegés sebessége 2,5 másodperc alatt jelenik meg. Továbbá támogatjuk a közösségi média csatornáit, mint a Facebook Messenger, a Twitter, a Viber, vagy az Instagram. Segítsen ügyfeleinek bármilyen csatornán, amelyet választanak, és továbbra is az irányítópulton rendezi a dolgokat.
A kommunikáció életben tartása a mi specialitásunk. Ügyfeleinknek 24/7 támogatást kínálunk . Lépjen kapcsolatba velünk, amikor segítségre van szüksége, vagy egyszerűen csak kérdezni szeretne tőlünk valamit.
Ugyanúgy dolgozunk, mint Ön, a LiveAgenttel. Ez azt jelenti, hogy kiválaszthat egy kívánt csatornát. Küldjön nekünk egy e-mailt, írjon ránk chaten, lépjen be a közösségi médiába, vagy hívjon minket, szükség esetén bármikor. Mindez benne van a díjcsomagunkban, úgyhogy nyugodtan használja ki. Mindent megteszünk, hogy segítsünk.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Ingyenesen áthozhatja adatait az alább felsorolt szoftveres megoldások bármelyikéből. Váltson még ma. Nem fogja megbánni!
Az Olarkról a LiveAgentre való áttéréshez bátran forduljon ügyfélszolgálatunkhoz segítségért, vagy használjon egy ingyenes migrációs bővítményt.
Vállalkozása olyan adatokat, mint jegyek, adminisztrátorok, ügynökök, vásárlói információk, címkék, mellékletek és egyebeket migrálhatja az Olarkból a LiveAgentbe.
Ingyenes magyar tudásbázis szoftvert keres?
A LiveAgent tudásbázis-megoldása lehetővé teszi fájlok csatolását cikkekhez, ami csökkenti a felesleges ügyfélkérdéseket és javítja az ügyfélkommunikációt. A LiveAgent már több mint 21 000 vállalkozásnak segített az ügyfélszolgálatban, és könnyedén felállítható tudásbázist biztosít az ügyfelek számára.
Migráció a Qonvoról a LiveAgentre?
A LiveAgent ügyfélszolgálati megoldás több mint 175 lehetőséget és több mint 40 integrációt kínál. Az ügyfelek 43 különböző nyelv közül választhatnak. Csatlakozni lehet a számítástechnikai vállalatokhoz és az Oxford Egyetemhez, hogy világszínvonalú támogatást nyújtsanak az ügyfeleknek. A kis-, közép- és nagyvállalkozások számára rendelkezésre állnak teljes körű csomagok, és az adatok migrálása a Qonvo-ból is lehetséges.
A közösségi médiát támogató szoftverek alternatíváit keresi?
A közösségi média ügyfélszolgálati alternatívái előnyt jelentenek az átláthatóság és szervezés terén. Egy egységes irányítópultba lehet összegyűjteni minden üzenetet, megjegyzést és említést, hogy zavartalan szolgáltatás várjon. A közösségi integrációink közé tartoznak a Facebook Messenger, Instagram, Twitter és Viber. Tudjon meg többet!
A LiveAgent CRM szoftver hatékony ügyfélkapcsolatok kiépítésére és adatbázis kezelésére szolgál. A Front-ról ingyenes adatmigráció lehetséges, a LiveAgent megfelel az EU GDPR követelményeinek és 24/7 ügyfélszolgálattal rendelkezik. A cégprofilok segítenek a kapcsolatok rendszerezésében, az egyéni mezők könnyen hozzáadhatóak. Az ingyenes próba lehetőséget ad az egyéni név választására, a szolgáltatások között található élő csevegés, közösségi média és tudásbázis. A LiveAgent biztonsági adatvédelmi politikája az FX ipar számára készült helpdesk és élő chat szoftvert is tartalmazza.
NovoCallról LiveAgentre váltás?
A LiveAgent lehetőséget kínál az adatok biztonságos és könnyed áthozására a NovoCallból. Az ingyenes próba lehetőséget kínál 7 vagy 30 napra, a legtöbben a cég vagy a csapat nevét választják a LiveAgent aldomainjének. A regisztrációval elfogadják a Feltételeket és az Adatvédelmet.
A LiveAgent olyan ügyfélszolgálati szoftver, amelyet bankkártya-információk és kötelezettségek nélkül is kipróbálhatunk. Sok eszközt és integrációt kínál az ügyfélszolgálat javításához, és az ingyenes próba lehetővé teszi az egyéni aldomain-nevek választását is. A LiveAgent közösségi csatornákat, telefonos központokat és tudásbázist kezel, és ingyenes migrálást kínál a Genesys-ből.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk