Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb OneDesk alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Alternatives background

OneDesk alternatívát keres?

Támogassa ügyfeleit egy olyan megoldással, amelynek célja egy sikeres ügyfélszolgálat létrehozása. Maradjon kapcsolatban ügyfeleivel egy többcsatornás ügyfélszolgálattal, amely támogatja az e-mailt, élő csevegést, call center-t, ügyfélportált és a közösségi médiát

A LiveAgent egy dedikált és könnyen használható megoldás, amely készen áll a beérkező ügyféljegyek kezelésére. Olvasson tovább, ha többet szeretne megtudni a LiveAgent eszközeiről, funkcióiról és előnyeiről, vagy folytassa és kezdje el már ma az ingyenes 14 napos próbaverzióját.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

OneDesk vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent OneDesk
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent 15 dollár/ügynök/hó áron kínál jegykezelést a Jegy csomagban.
A OneDesk csomagban jegykezelést kínál 11 USD/ügynök/hónap áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron.
A OneDesk élő csevegést kínál csomagban 11 USD/ügynök/hó áron.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A OneDesk nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A OneDesk önkiszolgáló portált kínál csomagban 11 USD/ügynök/hónap áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A OneDesk nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A OneDesk nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A OneDesk nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A OneDesk nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A OneDesk tudásbázist kínál csomagban 11 USD/ügynök/hónap áron.
Ügyfélfórum
Online fórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A OneDesk ügyfélfórumot kínál csomagban körülbelül 11 USD/ügynök/hónap áron.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A OneDesk automatizálást és szabályokat kínál csomagban 11 USD/ügynök/hó áron.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A OneDesk API funkciókat kínál csomagban körülbelül 11$/ügynök/hónap áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál.
A OneDesk nem kínál IVR szolgáltatásokat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A OneDesk nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A OneDesk korlátlan előzményeket kínál csomagban 11 USD/ügynök/hónap áron
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál.
A OneDesk nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan számú chat gombot kínál.
A OneDesk nem kínál korlátlan csevegőgombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A OneDesk korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál csomagban 11 USD/ügynök/hónap áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A OneDesk nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A OneDesk nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

A leggyorsabb élő chat az ügyfélszolgálatához

Az élő csevegés csodálatos eszköz az ügyfélszolgálat biztosításához. Növelje az ügyfelek elkötelezettségét az élő csevegés proaktív csevegési meghívásaival, testre szabhatja a csevegés gombjait, vagy előkészítheti válaszait, mielőtt az ügyfelek elküldenék kérdéseiket. 

Válaszoljon gyorsabban és hatékonyan oldja meg a problémákat a LiveAgent élő csevegésével. Különböző funkciók támogatják, és villámgyors a csevegés 2,5 másodperces sebességgel.

Próbálja ki a teljes funkcionalitású élő csevegést

A végső többcsatornás élmény

A támogatás több csatornán keresztül is könnyű, ha rendelkezik eszközzel a biztonsági mentésre. A LiveAgent jegyrendszerrel rendelkezik, amely az összes kommunikációt egy helyre gyűjti. Ezt követően a prioritástól és a rendelkezésre állástól függően kiszűrjük, rendszerezzük és kiszolgáljuk az ügyfélszolgálati munkatársaknak.

Szervezzen e-mail jegyeket, csevegéseket, hívásokat, tudásbázis cikkeket és közösségi médiát Viber, Facebook, Twitter és Instagram egy helyre, és mindent profi módon kezelhet.

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Nyújtson támogatást az összes fontos ügyfélcsatornán

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

A közösségi média támogatása a kulcs

A Facebook, Twitter, Instagram sokkal többre használható, mint macskaképek és vicces mémek megosztására. A közösségi média teljesen képes üzleti csatornává, marketing eszközzé nőtte ki magát, és igen, kitalálta – hatékony ügyfélszolgálati csatornává

Segítsen és támogassa ügyfeleit a közösségi médiában egységes, többcsatornás megoldásunkkal. Kövesse nyomon közösségi média csatornáit. Hozzáadhatja a Viber-t is, hogy hozzáadhasson egy másik módot ahhoz, hogy az ügyfelek elérjék Önt.

Legyen közösségi a LiveAgent segítségével, és érjen el több ügyfelet

A LiveAgent ügyfélszolgálata rendelkezésére áll

Bármikor kapcsolatba léphet velünk e -mailben, élő csevegésen, telefonon vagy az ügyfélportálon található cikkek között, a nap 24 órájában, a hét minden napján. A LiveAgent Akadémia ingyenes és tele van hasznos dolgokkal, amelyekkel megismerheti az ügyfélszolgálatot és a help desk szoftvert. 

Csatlakozzon boldog ügyfeleinkhez, és nézze meg, miért döntöttek úgy, hogy elkezdik a LiveAgent használatát egyetlen help desk megoldásként.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Csatlakozzon még ma a LiveAgenthez

Tekintse meg a Bemutató videónkat, hogy megnézze mindazt, amit a LiveAgent kínál. Böngészhet a megfizethető árképzési terveink között, hogy megtudja, melyik felel meg az Ön vállalkozásának.

Kezdje el ingyenes 14 napos próbaverzióját még ma és nyújtson ügyfélszolgálatot a LiveAgent segítségével. Nincs szükség bankkártya adatokra, és nincsenek kötelezettségek.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezOneDesk alternatíva
Kíváncsi rá, hogy mitől olyan jó választás a LiveAgent a szoftverfejlesztő cégek számára? Itt van három ok, hogy miért minket választanak.

Jobb helpdesk szoftvert keres?

Az ajánlott szoftver lehetőséget biztosít élő csevegésben való kapcsolattartásra a leendő ügyfelekkel, továbbá emailben és telefonon is elérhető. Az univerzális postaláda minden információt tartalmaz, amely segíti az ügyfél igények és kérések nyomon követését. A LiveAgent szoftver több mint 21 000 vállalkozás számára bizonyult hatékonynak. A szoftver ingyenesen kipróbálható, nincs szükség bankkártyára.

A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a testreszabható gombok és híváskonfigurációk használatát vállalkozások számára. Az árazás különböző csomagokat kínál. Próbálja ki az összes kommunikációs csatornát.

Tudja meg, hogyan nyújthatja a legjobb vevőszolgálatot jövőbeli online vásárlói számára. A LiveAgent megmutatja hogyan.

E-kereskedelmi ügyfélszolgálati szoftver

A cég ajánlja az azonnali üzenetküldő szolgáltatást, ami proaktív kommunikációt tesz lehetővé az ügyfelekkel. A LiveAgent támogatja a nyelvi alkalmazásokat és 43 fordítási lehetőséget kínál, és alkalmas a kis- és középvállalkozásokhoz, ügynökségekhez és nagyvállalatokhoz is. Az ügyfél támogatás szoftverek, LiveAgent és Vocalcom közötti összehasonlítás bemutatja a jegykezelést, az élő chat-et, korlátlan jegyeket és weboldalakat, automatizációt és szabályokat, API-funkciókat és az interaktív hangválaszt. A LiveAgent különböző extra funkciókat is tartalmaz, mint a videóhívások vagy az ügyfél fórum, valamint korlátlan előzményeket és korlátlan 24/7 támogatást nyújt.

A LiveAgent egy nagyszerű Kustomer alternatíva megfizethető árakkal, remek jegyrendszerrel és számos kommunikációs csatorna támogatásával.

Kustomer alternatíva - LiveAgent

Az ázisa egy hatékony termelékenységi szolgáltatás, amely lehetővé teszi a haladó ügyfeleknek a problémák maguk általi megoldását. A Tudásbázis segítségével könnyen készíthetnek hasznos cikkeket és testreszabhatják márkaépítési lehetőségeiket. Az ügyfélszolgálat elengedhetetlen szolgáltatás.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Stresszmentes közösségi média támogató szoftver

Az ügyfélszolgálati csapatok szakterületek szerint részlegekre vannak osztva. Címkék segítségével kategorizálhatjuk az ügyfélek érdeklődését. Használjon címkéket az interakciók szervezéséhez és időben reagáljon az ügyfélszolgálati problémákra.

A LiveAgent egy összcsatornás ügyfélszolgálati szoftver, amely több csatornáról gyűjti az ügyfelek interakcióit, beleértve a legnépszerűbb közösségi média platformokat is.

Stresszmentes közösségi médiát támogató szoftver

A közösségi média ügyfélszolgálat összegyűjti és egy rendszerbe küldi a vállalatról szóló üzeneteket és megemlítéseket, lehetővé téve a közönséggel való kommunikációt. Az univerzális postaládába gyűjtött üzenetek egységes jegyekké alakulnak át a hibrid jegyfolyamban.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót