Támogassa ügyfeleit egy olyan megoldással, amelynek célja egy sikeres ügyfélszolgálat létrehozása. Maradjon kapcsolatban ügyfeleivel egy többcsatornás ügyfélszolgálattal, amely támogatja az e-mailt, élő csevegést, call center-t, ügyfélportált és a közösségi médiát.
A LiveAgent egy dedikált és könnyen használható megoldás, amely készen áll a beérkező ügyféljegyek kezelésére. Olvasson tovább, ha többet szeretne megtudni a LiveAgent eszközeiről, funkcióiról és előnyeiről, vagy folytassa és kezdje el már ma az ingyenes 14 napos próbaverzióját.
Funkciók | Liveagent Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára. | OneDesk |
---|---|---|
Jegykezelés Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket. | A LiveAgent 15 dollár/ügynök/hó áron kínál jegykezelést a Jegy csomagban. | A OneDesk csomagban jegykezelést kínál 11 USD/ügynök/hónap áron. |
Élő Chat Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet. | A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron. | A OneDesk élő csevegést kínál csomagban 11 USD/ügynök/hó áron. |
Call Center Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével. | A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál. | A OneDesk nem kínál Call Center szolgáltatást. |
Önkiszolgáló Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz. | A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron. | A OneDesk önkiszolgáló portált kínál csomagban 11 USD/ügynök/hónap áron. |
Facebook Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent Facebook integrációt kínál. | A OneDesk nem kínál Facebook integrációt. |
Twitter A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre. | A LiveAgent Twitter integrációt kínál. | A OneDesk nem kínál Twitter integrációt. |
Instagram Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent Instagram integrációt kínál. | A OneDesk nem kínál Instagram integrációt. |
Viber A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből. | A LiveAgent Viber integrációt kínál. | A OneDesk nem kínál Viber integrációt. |
Tudásbázis Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket. | A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron. | A OneDesk tudásbázist kínál csomagban 11 USD/ügynök/hónap áron. |
Ügyfélfórum Online fórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található. | A LiveAgent vásárlói fórumot kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron. | A OneDesk ügyfélfórumot kínál csomagban körülbelül 11 USD/ügynök/hónap áron. |
Automatizálás és szabályok Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére. | A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron. | A OneDesk automatizálást és szabályokat kínál csomagban 11 USD/ügynök/hó áron. |
API Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését. | A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron. | A OneDesk API funkciókat kínál csomagban körülbelül 11$/ügynök/hónap áron. |
Interaktív hang válasz (IVR) Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének. | A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál. | A OneDesk nem kínál IVR szolgáltatásokat. |
Videohívások A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás. | A LiveAgent videohívásokat kínál. | A OneDesk nem kínál videohívásokat. |
Korlátlan előzmények A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket. | A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A OneDesk korlátlan előzményeket kínál csomagban 11 USD/ügynök/hónap áron |
Korlátlan weboldalak A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja. | A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál. | A OneDesk nem kínál korlátlan webhelyeket. |
Korlátlan Chat gombok Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein. | A LiveAgent korlátlan számú chat gombot kínál. | A OneDesk nem kínál korlátlan csevegőgombokat. |
Korlátlan jegyek / levelek Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat. | A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron. | A OneDesk korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál csomagban 11 USD/ügynök/hónap áron. |
Korlátlan hívásrögzítés Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt. | A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál. | A OneDesk nem kínál korlátlan hívásrögzítést. |
Korlátlan 24/7 támogatás Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát. | A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál. | A OneDesk nem kínál korlátlan 24/7 támogatást. |
Az élő csevegés csodálatos eszköz az ügyfélszolgálat biztosításához. Növelje az ügyfelek elkötelezettségét az élő csevegés proaktív csevegési meghívásaival, testre szabhatja a csevegés gombjait, vagy előkészítheti válaszait, mielőtt az ügyfelek elküldenék kérdéseiket.
Válaszoljon gyorsabban és hatékonyan oldja meg a problémákat a LiveAgent élő csevegésével. Különböző funkciók támogatják, és villámgyors a csevegés 2,5 másodperces sebességgel.
A támogatás több csatornán keresztül is könnyű, ha rendelkezik eszközzel a biztonsági mentésre. A LiveAgent jegyrendszerrel rendelkezik, amely az összes kommunikációt egy helyre gyűjti. Ezt követően a prioritástól és a rendelkezésre állástól függően kiszűrjük, rendszerezzük és kiszolgáljuk az ügyfélszolgálati munkatársaknak.
Szervezzen e-mail jegyeket, csevegéseket, hívásokat, tudásbázis cikkeket és közösségi médiát– Viber, Facebook, Twitter és Instagram egy helyre, és mindent profi módon kezelhet.
A Facebook, Twitter, Instagram sokkal többre használható, mint macskaképek és vicces mémek megosztására. A közösségi média teljesen képes üzleti csatornává, marketing eszközzé nőtte ki magát, és igen, kitalálta – hatékony ügyfélszolgálati csatornává.
Segítsen és támogassa ügyfeleit a közösségi médiában egységes, többcsatornás megoldásunkkal. Kövesse nyomon közösségi média csatornáit. Hozzáadhatja a Viber-t is, hogy hozzáadhasson egy másik módot ahhoz, hogy az ügyfelek elérjék Önt.
Bármikor kapcsolatba léphet velünk e -mailben, élő csevegésen, telefonon vagy az ügyfélportálon található cikkek között, a nap 24 órájában, a hét minden napján. A LiveAgent Akadémia ingyenes és tele van hasznos dolgokkal, amelyekkel megismerheti az ügyfélszolgálatot és a help desk szoftvert.
Csatlakozzon boldog ügyfeleinkhez, és nézze meg, miért döntöttek úgy, hogy elkezdik a LiveAgent használatát egyetlen help desk megoldásként.
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Tekintse meg a Bemutató videónkat, hogy megnézze mindazt, amit a LiveAgent kínál. Böngészhet a megfizethető árképzési terveink között, hogy megtudja, melyik felel meg az Ön vállalkozásának.
Kezdje el ingyenes 14 napos próbaverzióját még ma és nyújtson ügyfélszolgálatot a LiveAgent segítségével. Nincs szükség bankkártya adatokra, és nincsenek kötelezettségek.
LiveAgent a vállalkozások időt takarító eszköze, segítve a gyors és szakszerű válaszokat ügyfelek és vállalkozások között. Kínálja az ügyfélszolgálati, VoIP és e-mail kezelő szoftvereket, valamint személyre szabható jegykezelést. Az ügyfélszolgálat, az innováció és az empátia kulcsfontosságú a vállalkozások sikerében.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team