Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre & ingyenesen migráljuk adatait az OTRS-ből.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Gondolkozik az OTRS-ről való migráción?

Segíthetünk az adatok áttelepítésében az OTRS bármely verziójáról, és segíthetünk az új LiveAgent help desk szoftver telepítésében. Takarítson meg időt és fájlokat az ügyfélszolgálatunk segítségével. Már ma térjen át az új ügyfélszolgálati megoldására, vagy próbálja ki 14 napig ingyenesen.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

OTRS vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
OTRS
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
Az OTRS jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
Az OTRS Élő Chat szolgáltatást kínál.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
Az OTRS nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
Az OTRS önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
Az OTRS Facebook integrációt kínál.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
Az OTRS Twitter integrációt kínál.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
Az OTRS nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
Az OTRS nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
Az OTRS tudásbázist kínál.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
Az OTRS nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
Az OTRS automatizálást és szabályokat kínál.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
Az OTRS API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
Az OTRS nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
Az OTRS nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
Az OTRS nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
Az OTRS nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
Az OTRS nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
Az OTRS nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
Az OTRS nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
Az OTRS korlátlan 24/7 támogatást kínál.
Agents in Help desk software - LiveAgent

Adatok importálása a LiveAgent beépülő modullal

Az OTRS-ről könnyű áttérni a LiveAgent migrációs pluginnel. Ez a beépülő modul benne van a LiveAgent help desk telepítésében, és az összes jegyét és más biztonsági fájlját is importálja a forrásból.

A LiveAgentre való áttéréskor a következőket kapja:

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ingyenes migráció segítségünkkel

Alternatív megoldásként kezelhetjük a migrálást az Ön számára, és továbbíthatjuk az e-mail jegyeket és más szabványos fájlokat. Ez időt takarít meg Önnek, miközben megismeri a LiveAgent programot, vagy csak dőljön hátra és pihenjen, miközben minden adatot áthozunk.

Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Milyen adatokat tud áttelepíteni?

Jegyek

Migrálja az összes ügyfélbeszélgetést egyetlen postaládába

Emberek

Importáljon mindent a névjegyzékből, az OTRS-felhasználókból és az ügynökökből

Címkék

A címkék teljes biztonsági másolata az ügyfélszolgálat megfelelő működésének biztosítása érdekében

Nyújtson releváns szolgáltatásokat a megfelelő eszközkészlettel

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Csatlakoztassa az összes közösségi média fiókját a mi contact center szoftverünkkel az ügynökök termelékenységének javítása és az ügyfelek adatainak biztonsága érdekében A LiveAgent help desk szoftver integrálható az Instagram, a Twitter, a Facebook, a Facebook Messenger és a Viber szolgáltatásokkal.

Live chat connections

A LiveAgent helpdesk szoftver a piacon a leggyorsabb élő chat modullal büszkélkedhet. Nyerje meg a weboldala látogatóit pillanatok alatt ügyfelekké. Nyerjen proaktív kapcsolatot, kínáljon személyre szabott és hozzáértő segítséget, és élvezze az ügyfelek jobb elégedettségét, miközben több eladást generál.

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Egyszerűsítse az összes ügyfélkérdést egy központosított mindencsatornás ügynökasztalra a jegykezelő szoftverünkkel. Rendeljen jegyeket különböző részlegekhez és ügynökökhöz, és rendezze az egyes lekérdezéseket címkék, prioritás vagy beérkezés dátuma szerint. Tekintse meg az egyes ügyfelek problémamegoldási útját az elejétől a végéig, különböző támogatási csatornákon és kontextusban gazdag formátumban a hibrid jegyfolyamunkkal.

Customer portal software - LiveAgent

Hozza létre és stilizálja saját tudásbázisát a WYSIWYG (amit látsz, amit kapsz) szerkesztőnk segítségével. Készítsen saját, releváns információkkal teli tartalmat, és javítsa az ügyfelek elégedettségét azáltal, hogy ügyfeleinek olyan önsegítő eszközöket biztosít, mint például cikkek, GYIK vagy közösségi fórumok. Beállíthatja saját márkanevének megfelelő dizájnt is.

Merge customer tickets in Help desk software - LiveAgent

Készen áll az új ügyfélszolgálati eszközre való áttérésre?

Indítsa el az ingyenes próbaverziót, és használja az áttelepítési bővítményünket az összes adat továbbításához. Addig is megismerheti eszköztárunkat, miközben az áttelepítési folyamat importálja az adatokat és a jegyeket.

Készen áll a kezdésre? Kattintson a próbaverzió gombra, és még ma kezdje meg az átállást.

Migrál másik platformról?

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Kapcsolódó cikkek ehhezOTRS migráció
A nagyszerű ügyfélszolgálat a jobb Help Desk szoftverrel kezdődik. Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, és 5 perc alatt kezdje el használni.

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely gyors és egyszerű implementációval rendelkezik. Az elérhető legjobb ügyfélszolgálatot nyújtja a hét minden napján, a nap 24 órájában. A Post Affiliate Pro pedig egy vezető tagfelvevő nyomon követési szoftver, amely több mint 30 ezer vállalat által használt.

A marketing strategy must be adaptable to changes in the market. It should focus on customer needs and be aligned with the company's overall goals. Additionally, it should utilize various channels and tools to reach the target audience and create a compelling message that resonates with them. By continuously monitoring and analyzing the effectiveness of the strategy, adjustments can be made to ensure its success. It's important to remember that a successful marketing strategy requires ongoing effort and innovation.

Kapcsolatfelvételi űrlapok létrehozása a LiveAgentben

A marketing strategy must be adaptable to changes in the market. It should focus on customer needs and be aligned with the company's overall goals. Additionally, it should utilize various channels and tools to reach the target audience and create a compelling message that resonates with them. By continuously monitoring and analyzing the effectiveness of the strategy, adjustments can be made to ensure its success. It's important to remember that a successful marketing strategy requires ongoing effort and innovation.

A magyar LiveAgent megosztott vállalati postafiókot kínál, amely lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy elosszák a nem elérhető ügynökök terhelését. Tudjon meg többet a LiveAgent további előnyeiről.

Jólét megteremtése az ügyfélsiker szoftverrel

Teljes mértékben többnyelvű ügyfélelégedettség szoftver, mely lehetővé teszi a munkatársaknak az anyanyelvük használatát ügyfelekkel való kommunikációban. A LiveAgent számos funkciót és integrációt kínál, valamint ingyenes próbaverziót.

"Az új termékünk innovatív funkcióival és modern designjával megcélozza a fiatal felnőtteket, a kényelmes és trendi életstílust kedvelőket."

Névjegyek beállítása és létrehozása a LiveAgentben

"Az új termékünk innovatív funkcióival és modern designjával megcélozza a fiatal felnőtteket, a kényelmes és trendi életstílust kedvelőket."

A LiveAgent támogatás dokumentációs szoftverével könnyedén létrehozhat átfogó tudásbázist a támogatási dokumentációt hogy létrejöhessen az önkiszolgálás.

Hozzon létre tudásbázist magyar támogatási dokumentáció segítségével

A jól megírt támogatási dokumentáció segíti az ügyfeleket és támogatási csapatot. Az átfogó tudásbázis növeli a vásárlói elégedettséget. A LiveAgent az egyik legtöbbet értékelt ügyfélszolgálati szoftver Magyarországon, amely számos funkcióval és integrációval rendelkezik.

Indítsa el Zendeskről az adatáttelepítését egy egyszerű aktiválási csúszkára kattintva. Minden jegyét és ügynökét biztonságosan átviheti a LiveAgentbe.

Zendeskről migrál?

LiveAgent egy hatékony ügyfélszolgálati és értékesítési platform, amely számos kommunikációs csatornát és funkciót kínál. A vállalatok számára segítséget nyújthat az ügyfélszolgálat és értékesítési folyamatok optimalizálásában, valamint proaktív chat és online látogatók funkcióval. Az áttérőket kellemes juttatások és hiánytalan támogatás várja.Átváltásra kerülhet CallPage-ről és Kustomerből is.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x