Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre & ingyenesen migráljuk adatait az OTRS-ből.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
migration animation
Migration background

Gondolkozik az OTRS-ről való migráción?

Segíthetünk az adatok áttelepítésében az OTRS bármely verziójáról, és segíthetünk az új LiveAgent help desk szoftver telepítésében. Takarítson meg időt és fájlokat az ügyfélszolgálatunk segítségével. Már ma térjen át az új ügyfélszolgálati megoldására, vagy próbálja ki 14 napig ingyenesen.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

OTRS vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent OTRS
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
Az OTRS jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
Az OTRS Élő Chat szolgáltatást kínál.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
Az OTRS nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
Az OTRS önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
Az OTRS Facebook integrációt kínál.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
Az OTRS Twitter integrációt kínál.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
Az OTRS nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
Az OTRS nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
Az OTRS tudásbázist kínál.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
Az OTRS nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
Az OTRS automatizálást és szabályokat kínál.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
Az OTRS API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
Az OTRS nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
Az OTRS nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
Az OTRS nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
Az OTRS nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
Az OTRS nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
Az OTRS nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
Az OTRS nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
Az OTRS korlátlan 24/7 támogatást kínál.
Agents in Help desk software - LiveAgent

Adatok importálása a LiveAgent beépülő modullal

Az OTRS-ről könnyű áttérni a LiveAgent migrációs pluginnel. Ez a beépülő modul benne van a LiveAgent help desk telepítésében, és az összes jegyét és más biztonsági fájlját is importálja a forrásból.

A LiveAgentre való áttéréskor a következőket kapja:

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ingyenes migráció segítségünkkel

Alternatív megoldásként kezelhetjük a migrálást az Ön számára, és továbbíthatjuk az e-mail jegyeket és más szabványos fájlokat. Ez időt takarít meg Önnek, miközben megismeri a LiveAgent programot, vagy csak dőljön hátra és pihenjen, miközben minden adatot áthozunk.

Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Milyen adatokat tud áttelepíteni?

Email icon

Jegyek

Migrálja az összes ügyfélbeszélgetést egyetlen postaládába

Customers icon

Emberek

Importáljon mindent a névjegyzékből, az OTRS-felhasználókból és az ügynökökből

dollar ticket

Címkék

A címkék teljes biztonsági másolata az ügyfélszolgálat megfelelő működésének biztosítása érdekében

Nyújtson releváns szolgáltatásokat a megfelelő eszközkészlettel

Csatlakoztassa az összes közösségi média fiókját a mi contact center szoftverünkkel az ügynökök termelékenységének javítása és az ügyfelek adatainak biztonsága érdekében A LiveAgent help desk szoftver integrálható az Instagram, a Twitter, a Facebook, a Facebook Messenger és a Viber szolgáltatásokkal.

A LiveAgent helpdesk szoftver a piacon a leggyorsabb élő chat modullal büszkélkedhet. Nyerje meg a weboldala látogatóit pillanatok alatt ügyfelekké. Nyerjen proaktív kapcsolatot, kínáljon személyre szabott és hozzáértő segítséget, és élvezze az ügyfelek jobb elégedettségét, miközben több eladást generál.

Egyszerűsítse az összes ügyfélkérdést egy központosított mindencsatornás ügynökasztalra a jegykezelő szoftverünkkel. Rendeljen jegyeket különböző részlegekhez és ügynökökhöz, és rendezze az egyes lekérdezéseket címkék, prioritás vagy beérkezés dátuma szerint. Tekintse meg az egyes ügyfelek problémamegoldási útját az elejétől a végéig, különböző támogatási csatornákon és kontextusban gazdag formátumban a hibrid jegyfolyamunkkal.

Hozza létre és stilizálja saját tudásbázisát a WYSIWYG (amit látsz, amit kapsz) szerkesztőnk segítségével. Készítsen saját, releváns információkkal teli tartalmat, és javítsa az ügyfelek elégedettségét azáltal, hogy ügyfeleinek olyan önsegítő eszközöket biztosít, mint például cikkek, GYIK vagy közösségi fórumok. Beállíthatja saját márkanevének megfelelő dizájnt is.

Merge customer tickets in Help desk software - LiveAgent

Készen áll az új ügyfélszolgálati eszközre való áttérésre?

Indítsa el az ingyenes próbaverziót, és használja az áttelepítési bővítményünket az összes adat továbbításához. Addig is megismerheti eszköztárunkat, miközben az áttelepítési folyamat importálja az adatokat és a jegyeket.

Készen áll a kezdésre? Kattintson a próbaverzió gombra, és még ma kezdje meg az átállást.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan lehet áttérni az OTRS-ről a LiveAgentre?

Az OTRS-ről a LiveAgentre való áttéréshez bátran forduljon ügyfélszolgálatunkhoz segítségért, vagy használjon ingyenes migrációs bővítményt.

Milyen adatokat lehet áttelepíteni az OTRS-ről a LiveAgentre?

Vállalkozása migrálhatja az OTRS-ből a LiveAgentbe az olyan adatokat, mint a jegyek, rendszergazdák, ügynökök, vásárlói információk, címkék, mellékletek és egyebek.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót