Jegykezelő alternatívákat keres?
A LiveAgent egyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, amit számos elégedett ügyfél ajánl. A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálatok számára a jobb, gyorsabb, és pontosabb támogatást nyújtást, növelve a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A LiveAgent képes integrálni az email, közösségi média és telefon kommunikációs csatornákat, és kiváló riport és szolgáltatásokat kínál, melyek segítik, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek.
Költözés a LiveHelpNowról a LiveAgentre?
LiveAgent a legjobb help desk szoftver kis- és középvállalkozásoknak. A Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxfordi Egyetem is használja. Többféle lehetőséggel áll rendelkezésre, próbálja ki ingyen.
A közösségi médiát támogató szoftverek alternatíváit keresi?
A közösségi média ügyfélszolgálati alternatívái előnyt jelentenek az átláthatóság és szervezés terén. Egy egységes irányítópultba lehet összegyűjteni minden üzenetet, megjegyzést és említést, hogy zavartalan szolgáltatás várjon. A közösségi integrációink közé tartoznak a Facebook Messenger, Instagram, Twitter és Viber. Tudjon meg többet!
Az ügyfélszolgálattal kapcsolatos pozitív visszajelzések tömkelege szerepel a LiveAgent használatával kapcsolatban. A vállalat árai kedvezőek, és számos funkcióval és integrációval rendelkezik, amelyek segítenek javítani az ügyfélszolgálat hatékonyságát és elégedettségi rátáját. A platformot könnyű használni, és segít kategorizálni a jegyek jellegét, valamint statisztikailag nyomon követni az ügyfelek igényeit. Azt ajánlják, hogy bárki, aki ügyfélszolgálati folyamataikat szeretné javítani, használja a LiveAgentet.
Áttérne Gistről a LiveAgentre?
A LiveAgent szoftver több mint 175 funkcióval és 40 integrációval rendelkezik, amire szüksége lehet. A szolgáltatás ingyenes és fizetős opciókat kínál, valamint 43 különböző nyelvet támogat. A LiveAgent segítségével kiváló világszínvonalú támogatást nyújthat az ügyfeleinek, és csatlakozhat olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxfordi Egyetem. A fizetős opciók tartalmazzák az email címeit, chat gombjait, a jegyelőzmények korlátlan számát és a WhatsApp-ot. Van ingyenes próbaverzió is. Megéri kipróbálni, hogy nagyobb megtakarítást és nagyobb megtérülést (ROI) érjen el.
A banki iparág ügyfélszolgálati szoftvere
Az íráskivetítő funkció fontos lehetőség a vásárlói chat kommunikációban. A LiveAgent lehetővé teszi, hogy az árusító belenézzen a vásárlók üzeneteibe, és így időt takaríthat meg mindenkinek. A LiveAgent alternatívákat is kínál az ügyfélszolgálat számára, ami lehetővé teszi a hasonlítást és a kiválasztást a legmegfelelőbb áron.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk