Mérföldkövek

Történetünk

LiveAgent mérföldkövek

2004 Az alapítóknak, Andrej Harsani és Viktor Zeman gondjai voltak azzal, hogy valós időben támogassák a Post Affiliate Pro ügyfeleiket. Ez felvetett egy ötletet, és elkezdték fejleszteni a LiveAgent élő chat szoftvert.

2006 A LiveAgent élő chat szoftver megjelent a piacon.

2009 A LiveAgent meghaladta az 5000 fizetett ügyfelet.

2011 A LiveAgent átdolgozza és kibővíti annak funkcionalitását. Megszületik a LiveAgent többcsatornás help desk szoftver.

2014 Az önállóan üzemeltetett díjcsomagok a felhőbe költöztek.

2017 A LiveAgent megnyitja a kijevi irodát.

2019 A LiveAgent megnyitja a New York-i irodát.

2020 A LiveAgent a G2 és a Capterra választása alapján a legjobb élő chat, tudásbázis, help desk, jegykezelő és call center szoftverként lett elismerve.

2021 A LiveAgent több, mint 30.000 boldog ügyféllel rendelkezik.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.