CallHub alternatívát keres?

Fedezze fel, hogy miért a LiveAgent a legjobb CallHub alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a segédpult szoftveréből?

Egy hatákonyan működő telefonos központra van szüksége megfizethető áron? A LiveAgent lehetőséget kínál egy virtuális call center felállítására, mely egyszerűen és hatékonyan nyújt támogatást ügyfeleinek.

Próbálja ki a LiveAgent-et még ma ingyenesen és próbálja ki az összes elérhető eszközt és funkciót, melyeket kedvező áron nyújtunk.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Ne korlátozódjon csak hívásokra.
Legyen többcsatornás. A LiveAgenttel.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spóroljon többet a LiveAgent-tel

CallHub vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent CallHub
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent kínál jegykezelést.
A CallHub nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent kínál Élő Chatet.
A CallHub nem kínál Élő Chatet.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál Hívásközpontot $39/ügynök/hó áron.
A CallHub tervben kínál Hívásközpontot $199/fiók/hó áron.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent kínál Önkiszolgálót.
A CallHub nem kínál Önkiszolgálót.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
A CallHub nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
A CallHub nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
A CallHub nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
A CallHub nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent kínál tudásbázist.
A CallHub nem kínál tudásbázist.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent kínál ügyfél fórumot.
A CallHub nem kínál ügyfél fórumot.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent kínál automatizációt és szabályokat.
A CallHub nem kínál automatizációt és szabályokat.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
A CallHub tervben kínál API funkciókat $199/fiók/hó áron.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál IVR funkciókat $39/ügynök/hó áron.
A CallHub tervben kínál IVR funkciókat $199/fiók/hó áron.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A CallHub nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent kínál korlátlan előzményeket.
A CallHub nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
A CallHub nem kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
A CallHub nem kínál korlátlan chat gombokat.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
A CallHub nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
A CallHub nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent kínál korlátlan 24/7 támogatást.
A CallHub nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
Person deciding between two solutions

Tökéletes CallHub alternatíva

Ha nem csak a hívásokra szeretne koncentrálni, hanem valami többet is nyújtana ügyfeleinek, a LiveAgent a tökéletes választás. Csatlakoztasson mindent, ami a munkafolyamat megkönnyítéséhez szükséges – e-mail fiókokat, a leggyorsabb élő chat-et, telefonos központot, közösségi médiát és tudásbázist.

Mindezt elfogadható áron. A LiveAgent három megfizethető csomagot kínál, melyeknek egyike sem fogja túllépni költségvetési keretét. Ön havonta fizet, és annyit kommunikál ügyfeleivel, amennyit csak akar, ugyanazon az áron.

Call center támogatás

Biztosítsa ügyfeleinek a telefonos támogatást. Beállításunk egyszerű és csak néhány percet vesz igénybe. Ha ezzel végzett, készen is áll, hogy támogatást nyújtson böngészőn, telefonon vagy bármely más, már megszokott eszközön keresztül.

Nincs szükség harmadik fél használatára, a LiveAgent mindent elintéz Ön helyett.

Voice and video calls supported

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Call center támogatás

Sok más funkció mellett a LiveAgent a call center integrációt is támogatja. Gyorsan és egyszerűen beállítható!

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 funkcióval könnyebbé és élvezetesebbé tesszük munkáját.

Megfizethető árak

A LiveAgent egy kimagasló szolgáltatást nyújt kedvező áron. Választhat háromféle csomagjaink közül vagy válasszon különböző szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.

Do more customer support for less money

Szerezzen be mindent kedvező áron

Adjon meg ügynökeinek mindent, amire szükségük van a legjobb ügyfélszolgálat eléréséhez, mindezt egységes áron. Miután előfizetett a csomagjára, nincsenek külön díjak, és nem kell aggódnia a költségvetési keret kimerítése miatt.

A LiveAgent három megfizethető csomagot kínál, melyek minden vállalkozásnak megfelelő funkciókkal vannak ellátva. Abban az esetben, ha valami extra dologra vágyik, vásárolhat külön funkciókat is, és annyit használhatja őket, amennyit csak akarja, egységes áron.

Készen áll a változásra?

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgent-el.

Ready to switch to LiveAgent

Tekintse meg, miért váltottak a vállalatok a LiveAgent-re

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezCallHub alternatíva
Tudja meg, mely VoIP szoftveres alkalmazások a legjobbak 2022-ben Mac felhasználók számára. Fizetős és ingyenes szoftvereket is kínálunk.

A legjobb VoIP szoftveres alkalmazások Mac-hez 2022-ben

A Bria Solo Free és a ZoiPer Free VoIP szoftverek tiszta, intuitív felhasználói felülettel rendelkeznek. Mindkét program ingyenes alapfunkciókat kínál, és vásárlói vélemények alapján is népszerűek. Ügyfélszolgálatuk is kielégítő. Az ár-érték arány mindkét esetben jó.

A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a testreszabható gombok létrehozását és a híváskonfigurációk beállítását. A rendszer gyors és különböző árazási csomagokat kínál.

A Jegyrendszer egy megosztott postaláda az ügyfelektől beérkező összes feladathoz. Minden üzenet automatikusan átalakul ugyanabba a jegybe.

Jegyrendszer

The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.

A hívó eszköz ütemezése egy olyan funkció, amely lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy beállítsák hívó eszközeik elérhetőségét egyéni dátumokkal és időpontokkal

Hívó eszköz ütemezése

A szoftverbe beágyazott call center lehetősége hatékonyabbá és elégedettebbé teheti a vevőket. Az ügynökök képesek lehetnek beállítani a hívások elérhetőségét időpontra és dátumra. A funkció automatkusan be- és kikapcsolja az elérhetőséget. A hívásütemezés javítja az ügynökkezelést és az időkezelést.

Csatoljon fájlokat a tudásbázis cikkeihez. Próbálja ki a LiveAgent funkcióját - Mellékletek a cikkekben. Olvasson erről tovább a cikkben.

Mellékletek a cikkekben

A tudásbázis-cikkekhez könnyen csatolhatók fájlok. Lehetővé teszi az online közösségteremtést, hogy az ügyfelek segíthessenek egymásnak. A LiveAgent számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk, a Jegykezelő rendszer és az Élő Chat. Ingyenes csevegőszobát kínál weboldalak számára is.

Az IT támogatás, más nevén műszaki támogatás, műszaki segítség nyújtása az ügyfeleknek. Lefoglalt órák, irányított szolgáltatások, idő és anyagok.

IT támogatás

A kimenő értékesítési folyamat magában foglalja a lead azonosítást, generálást, minősítést, pitch adást és az ügyletek lezárását. A legfontosabb kimenő értékesítési mutatók a csatornamutatók és az elköteleződési mutatók. A kimenő értékesítési csapat létrehozása egy hatékony munkafolyamat kidolgozásán alapul, amely személyre szabott ajánlatokat kínál, ezzel növelve az ügyfélhűséget és a bevételt. LiveAgent egy olyan szoftver, amely támogatja a vállalkozásokat ebben a területen, és több más ügyfélszolgálati szolgáltatást is kínál, mint például a VoIP telefonrendszer, az e-mail kezelő szoftver és az ügyfélportál szoftver.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót