Egy hatákonyan működő telefonos központra van szüksége megfizethető áron? A LiveAgent lehetőséget kínál egy virtuális call center felállítására, mely egyszerűen és hatékonyan nyújt támogatást ügyfeleinek.
Próbálja ki a LiveAgent-et még ma ingyenesen és próbálja ki az összes elérhető eszközt és funkciót, melyeket kedvező áron nyújtunk.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya.
|
CallHub
|
---|---|---|
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
|
A LiveAgent kínál jegykezelést.
|
A CallHub nem kínál jegykezelést.
|
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent kínál Élő Chatet.
|
A CallHub nem kínál Élő Chatet.
|
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
|
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál Hívásközpontot $39/ügynök/hó áron.
|
A CallHub tervben kínál Hívásközpontot $199/fiók/hó áron.
|
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
|
A LiveAgent kínál Önkiszolgálót.
|
A CallHub nem kínál Önkiszolgálót.
|
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
|
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
|
A CallHub nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
|
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
|
A CallHub nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
|
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
|
A CallHub nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
|
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
|
A CallHub nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
|
A LiveAgent kínál tudásbázist.
|
A CallHub nem kínál tudásbázist.
|
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
|
A LiveAgent kínál ügyfél fórumot.
|
A CallHub nem kínál ügyfél fórumot.
|
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
|
A LiveAgent kínál automatizációt és szabályokat.
|
A CallHub nem kínál automatizációt és szabályokat.
|
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
|
A CallHub tervben kínál API funkciókat $199/fiók/hó áron.
|
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
|
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál IVR funkciókat $39/ügynök/hó áron.
|
A CallHub tervben kínál IVR funkciókat $199/fiók/hó áron.
|
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
|
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
|
A CallHub nem kínál videóhívásokat.
|
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
|
A LiveAgent kínál korlátlan előzményeket.
|
A CallHub nem kínál korlátlan előzményeket.
|
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
|
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
|
A CallHub nem kínál korlátlan weboldalakat.
|
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
|
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
|
A CallHub nem kínál korlátlan chat gombokat.
|
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
|
A LiveAgent kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
|
A CallHub nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
|
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
|
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
A CallHub nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
|
A LiveAgent kínál korlátlan 24/7 támogatást.
|
A CallHub nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
|
Ha nem csak a hívásokra szeretne koncentrálni, hanem valami többet is nyújtana ügyfeleinek, a LiveAgent a tökéletes választás. Csatlakoztasson mindent, ami a munkafolyamat megkönnyítéséhez szükséges – e-mail fiókokat, a leggyorsabb élő chat-et, telefonos központot, közösségi médiát és tudásbázist.
Mindezt elfogadható áron. A LiveAgent három megfizethető csomagot kínál, melyeknek egyike sem fogja túllépni költségvetési keretét. Ön havonta fizet, és annyit kommunikál ügyfeleivel, amennyit csak akar, ugyanazon az áron.
Biztosítsa ügyfeleinek a telefonos támogatást. Beállításunk egyszerű és csak néhány percet vesz igénybe. Ha ezzel végzett, készen is áll, hogy támogatást nyújtson böngészőn, telefonon vagy bármely más, már megszokott eszközön keresztül.
Nincs szükség harmadik fél használatára, a LiveAgent mindent elintéz Ön helyett.
Sok más funkció mellett a LiveAgent a call center integrációt is támogatja. Gyorsan és egyszerűen beállítható!
Több, mint 175 funkcióval könnyebbé és élvezetesebbé tesszük munkáját.
A LiveAgent egy kimagasló szolgáltatást nyújt kedvező áron. Választhat háromféle csomagjaink közül vagy válasszon különböző szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.
Adjon meg ügynökeinek mindent, amire szükségük van a legjobb ügyfélszolgálat eléréséhez, mindezt egységes áron. Miután előfizetett a csomagjára, nincsenek külön díjak, és nem kell aggódnia a költségvetési keret kimerítése miatt.
A LiveAgent három megfizethető csomagot kínál, melyek minden vállalkozásnak megfelelő funkciókkal vannak ellátva. Abban az esetben, ha valami extra dologra vágyik, vásárolhat külön funkciókat is, és annyit használhatja őket, amennyit csak akarja, egységes áron.
A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgent-el.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Kíváncsi, hogyan mérjük fel a többi híres megoldást? Nézze meg az összehasonlító oldalainkat és fedezzen fel mindent, amit kínálunk.
A LiveAgent egy jegykezelő rendszer hívásközpont képességekkel. Ügyfelei támogatására használhatja számos csatornán keresztül. Email, élő chat, ügyfélportál, hívásközpont vagy közösségi média, a LiveAgent minden kérelmet tud kezelni.
A LiveAgent-re kellene váltania, ha többféle csatornán keresztül szeretne ügyfél támogatást biztosítani. A LiveAgent jegykezelő rendszere hívásközpontot is tud kezelni, így nem fogja elveszteni az ügyfél hívási képességét a szoftverünkkel
Igen, a LiveAgent lehetővé teszi, hogy puhatelefonokkal vagy hardware telefonokkal állítsa be hívásközpontját. Nagy listájú VoIP biztosítót támogat, így kiválaszthatja azt, amelyiket preferálja és elkezdheti telefonon keresztül biztosítani az ügyfél támogatást.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk