Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre és mi ingyenesen migráljuk az adatait a Front-ról.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migráció a Frontból?

Szeretne a FrontApp-ról áttérni egy másik ügyfélszolgálati szoftverre? Költöztesse adatait új, egységesített postaládájába, amely nagyszerű kulcseszközöket és -funkciókat, élő csevegést, közösségi médiát, tudásbázist és sok minden mást biztosít. Válassza a LiveAgentet.

Csatlakoztassa e-mail fiókját, és térjen át a LiveAgentre még ma, hogy megtudja, hogyan javíthatja munkafolyamatait, és hogyan biztosíthat ügyfélszolgálatot más megoldásokkal.

Milyen adatokat tud átköltöztetni a Frontból?

Emberek

Költöztesse képviselői profiljait és komplett kapcsolatlistáját új és egyetlen fiókjába

Jegyek

Költöztesse át Gmailből, élő csevegésből, call centerből vagy máshonnan számazó jegyeit új, egész csapata számára elérhető postaládájába

Címkék

Költöztesse át összes címkéjét a Frontból

Front vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Front
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Front csomagban jegykezelést kínál $19/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A Front csomagban élő csevegést kínál $19/agent/hó áron.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz.
A Front nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Front csomagban önkiszolgáló portált kínál $19/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Front a Facebook integrációját csomagban kínálja, 19 dollár/ügynök/hó áron.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy az All-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Front csomagban Twitter-integrációt kínál $19/ügynök/hó áron.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Front nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Front nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A Front nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Front nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Front automatizálást és szabályokat kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hónap áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Front csomagban kínál API-funkciókat 19 dollár/ügynök/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Front nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Front nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Front nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A Front nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A Front nem kínál korlátlan csevegő gombot.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Front korlátlan jegyeket / leveleket kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Front nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Front korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, 19 dollár/ügynök/hó áron.
Maximum queue time

Ingyenes migráció a Frontból

A Frontból történő áttérés a LiveAgenttel ingyenes. Ennek terhét mi vállaljuk, és örömmel segítünk adatai új, megosztott postaládájába történő költöztetésben. Az e-mail előzmények, a messenger- és más beszélgetések mellé egy vadonatúj eszközkészletet is kap, amely a segít, hogy kiváló ügyfélszolgálatot nyújtson.

Szeretné, ha mi gondoskodnánk a költöztetésről? Csapatunk áttelepíti az adatait, és segít beilleszteni őket új ügyfélszolgálati szoftverébe és felhasználói felületébe. Ha először ki szeretné próbálni, csak nyomja meg az alábbi gombot, és tapasztalja meg a teljes LiveAgent-élményt.

A LiveAgentre történő teljes migráció előnyei

Satisfaction prediction scores

Nagyszerű vásárlói élmény

Mindent megteszünk, hogy bármikor segítsük Önt, amikor szüksége van rá, és eszközöket adunk, hogy Ön is segíthesse ügyfeleit

Live chat software

Teljes funkcionalitású ügyfélszolgálati szoftver

Használja ki az összes eszközt, funkciót és integrációt egyetlen irányítópulton, amely fizetett csomagunk része

Reports

Spóroljon többet és keressen többet

Változtassa weboldala látogatóit fizető ügyfelekké, és támogassa őket a költségtakarékos szoftverben található eszközökkel

On time resolution

Javítsa a munkafolya-matokat

A LiveAgent segítségével képviselői több munkát végezhetnek el, és időt takaríthatnak meg

Végezze munkáját a megfelelő eszközökkel

A Front lenyűgöző eszközkészlettel rendelkezik. De mi is. A LiveAgent minden szükséges eszközzel rendelkezik, hogy nagyszerű élményt nyújtson ügyfeleinek. Hozza létre postládáját, csatlakoztassa Gmail-fiókját, és kezdje el használni a nagyszerű jegykezelő rendszert, amely minden szervezésről gondoskodik Ön helyett. Kiválaszthatja e-mail-szolgáltatóját és más kommunikációs csatornákat is.

Milyen kommunikációs csatornákat? E-mailről, call centerről, tudásbázisról és közösségi médiáról beszélünk. Használja a Facebook Messengert, a Twittert vagy akár közvetlen üzeneteket és minden mást az Instagramról. A Vibert is biztosítjuk. Emellett a LiveAgent rendelkezik a piacon a leggyorsabb élőchat-eszközzel, amelyben az üzenet 2,5 másodperc alatt jelenik meg. Velünk bármilyen üzenettípusra válaszolhat, és bármely csatornán keresztül nagyszerű támogatást nyújthat.

liveagent tools

LiveAgent eszközkészlet

get inspired

Kiváló ügyfélszolgálat

A LiveAgent nemcsak abban segít, hogy Ön a lehető legtöbbet nyújtsa ügyfeleinek, de mindent megteszünk azért is, hogy mi is a lehető legtöbbet nyújtsuk Önnek. A nagyszerű ügyfélszolgálati szoftverhez nagyszerű ügyfélszolgálat is tartozik.

Ezért kínálunk heti 7 napos és napi 24 órás ügyfélszolgálatot ügyfeleink számára. Lépjen velünk kapcsolatba bármikor, ha valamilyen problémája merül fel egy beállítással kapcsolatban, vagy ha egyszerűen információt szeretne kapni.

Migráció más platformról?

Ingyenesen áthozhatja adatait az alább felsorolt szoftveres megoldások bármelyikéből. Váltson még ma. Nem fogja megbánni!

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Kapcsolódó cikkek ehhezFront migráció
Chaport Migracio

Átváltana Chaportról LiveAgentre?

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Jöjjön át a Chaportról a LiveAgentre, és kezdjen el üzleti előnyöket szerezni.

Az első LiveAgent bemutatkozó webinárium általános áttekintést nyújt az ügyfélszolgálati megoldásról és célja a hatékonyabb ügyfélszolgálati műveletek segítése a vállalkozások számára. A webináriumok betekintést nyújtanak a LiveAgent funkcióira és gyakorlati tippeket adnak a munkafolyamatok javításához.

LiveAgent Webinar 1: Bemutatkozás & Általános áttekintés

Az első LiveAgent bemutatkozó webinárium általános áttekintést nyújt az ügyfélszolgálati megoldásról és célja a hatékonyabb ügyfélszolgálati műveletek segítése a vállalkozások számára. A webináriumok betekintést nyújtanak a LiveAgent funkcióira és gyakorlati tippeket adnak a munkafolyamatok javításához.

A kiváló ügyfélszolgálat kulcsa a pozitív kommunikáció és az empátia. Fontos a helyes kifejezések használata és az ügyfél problémáinak megoldása. Az ügyfélszolgálat minősége nagyban befolyásolja a vállalat megítélését és üzleti sikereit.

Ügyfélszolgálat Angol: Csalódott ügyfelek megnyugtatása

A kiváló ügyfélszolgálat kulcsa a pozitív kommunikáció és az empátia. Fontos a helyes kifejezések használata és az ügyfél problémáinak megoldása. Az ügyfélszolgálat minősége nagyban befolyásolja a vállalat megítélését és üzleti sikereit.

Videos - Liveagent Elo Chat Demo

LiveAgent Élő Chat Demo

Videos - Liveagent Elo Chat Demo

A cégükhöz személyre szabott segítséget nyújtó call center beépítése a szoftverbe a hatékonyság növelését és a vevői elégedettség javítását segítheti. Az IVR technológia könnyebb elérhetőséget és költségcsökkentést biztosít az ügyfeleknek és a vállalkozásoknak.

LiveAgent | Call center szoftver az ügyfélszolgálatban

A cégükhöz személyre szabott segítséget nyújtó call center beépítése a szoftverbe a hatékonyság növelését és a vevői elégedettség javítását segítheti. Az IVR technológia könnyebb elérhetőséget és költségcsökkentést biztosít az ügyfeleknek és a vállalkozásoknak.

LiveAgent, az ügyfélszolgálati platform, segít vállalatoknak javítani ügyfélszolgálatukat gyorsabb szolgáltatással és zökkenőmentes kommunikációval. A támogató szolgáltatások elnyerték több mint 30 000 vállalkozás bizalmát és elégedettségét. A Google AI Chatbot Bard használata Európában is bemutatásra kerül. Az oktatóvideóban a képek másolásának és beillesztésének módját mutatják be, amely segíti az ügynököket a hatékonyabb kommunikációban az ügyfelekkel.

Képek másolása & Beillesztése a LiveAgentbe

LiveAgent, az ügyfélszolgálati platform, segít vállalatoknak javítani ügyfélszolgálatukat gyorsabb szolgáltatással és zökkenőmentes kommunikációval. A támogató szolgáltatások elnyerték több mint 30 000 vállalkozás bizalmát és elégedettségét. A Google AI Chatbot Bard használata Európában is bemutatásra kerül. Az oktatóvideóban a képek másolásának és beillesztésének módját mutatják be, amely segíti az ügynököket a hatékonyabb kommunikációban az ügyfelekkel.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x