Szeretne a FrontApp-ról áttérni egy másik ügyfélszolgálati szoftverre? Költöztesse adatait új, egységesített postaládájába, amely nagyszerű kulcseszközöket és -funkciókat, élő csevegést, közösségi médiát, tudásbázist és sok minden mást biztosít. Válassza a LiveAgent-et.
Csatlakoztassa e-mail fiókját, és térjen át a LiveAgent-re még ma, hogy megtudja, hogyan javíthatja munkafolyamatait, és hogyan biztosíthat ügyfélszolgálatot más megoldásokkal.
Költöztesse képviselői profiljait és komplett kapcsolatlistáját új és egyetlen fiókjába
Költöztesse át Gmail-ből, élő csevegésből, call centerből vagy máshonnan számazó jegyeit új, egész csapata számára elérhető postaládájába
Költöztesse át összes címkéjét a Front-ból
Költöztesse át visszajelzéseit és ügyfél-elégedettségi információit
A Front-ból történő áttérés a LiveAgent-tel ingyenes. Ennek terhét mi vállaljuk, és örömmel segítünk adatai új, megosztott postaládájába történő költöztetésben. Az e-mail előzmények, a messenger- és más beszélgetések mellé egy vadonatúj eszközkészletet is kap, amely a segít, hogy kiváló ügyfélszolgálatot nyújtson.
Szeretné, ha mi gondoskodnánk a költöztetésről? Csapatunk áttelepíti az adatait, és segít beilleszteni őket új ügyfélszolgálati szoftverébe és felhasználói felületébe. Ha először ki szeretné próbálni, csak nyomja meg az alábbi gombot, és tapasztalja meg a teljes LiveAgent-élményt.
Mindent megteszünk, hogy bármikor segítsük Önt, amikor szüksége van rá, és eszközöket adunk, hogy Ön is segíthesse ügyfeleit
Használja ki az összes eszközt, funkciót és integrációt egyetlen irányítópulton, amely fizetett csomagunk része
Változtassa weboldala látogatóit fizető ügyfelekké, és támogassa őket a költségtakarékos szoftverben található eszközökkel
A LiveAgent segítségével képviselői több munkát végezhetnek el, és időt takaríthatnak meg
A Front lenyűgöző eszközkészlettel rendelkezik. De mi is. A LiveAgent minden szükséges eszközzel rendelkezik, hogy nagyszerű élményt nyújtson ügyfeleinek. Hozza létre postládáját, csatlakoztassa Gmail-fiókját, és kezdje el használni a nagyszerű jegykezelő rendszert, amely minden szervezésről gondoskodik Ön helyett. Kiválaszthatja e-mail-szolgáltatóját és más kommunikációs csatornákat is.
Milyen kommunikációs csatornákat? E-mailről, call centerről, tudásbázisról és közösségi médiáról beszélünk. Használja a Facebook Messengert, a Twittert vagy akár közvetlen üzeneteket és minden mást az Instagramról. A Vibert is biztosítjuk. Emellett a LiveAgent rendelkezik a piacon a leggyorsabb élőchat-eszközzel, amelyben az üzenet 2,5 másodperc alatt jelenik meg. Velünk bármilyen üzenettípusra válaszolhat, és bármely csatornán keresztül nagyszerű támogatást nyújthat.
A LiveAgent nemcsak abban segít, hogy Ön a lehető legtöbbet nyújtsa ügyfeleinek, de mindent megteszünk azért is, hogy mi is a lehető legtöbbet nyújtsuk Önnek. A nagyszerű ügyfélszolgálati szoftverhez nagyszerű ügyfélszolgálat is tartozik.
Ezért kínálunk heti 7 napos és napi 24 órás ügyfélszolgálatot ügyfeleink számára. Lépjen velünk kapcsolatba bármikor, ha valamilyen problémája merül fel egy beállítással kapcsolatban, vagy ha egyszerűen információt szeretne kapni.
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
Tudja, mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamaha-ban, az O2-ban és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … A LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..