Szeretne a FrontApp-ról áttérni egy másik ügyfélszolgálati szoftverre? Költöztesse adatait új, egységesített postaládájába, amely nagyszerű kulcseszközöket és -funkciókat, élő csevegést, közösségi médiát, tudásbázist és sok minden mást biztosít. Válassza a LiveAgentet.
Csatlakoztassa e-mail fiókját, és térjen át a LiveAgentre még ma, hogy megtudja, hogyan javíthatja munkafolyamatait, és hogyan biztosíthat ügyfélszolgálatot más megoldásokkal.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Költöztesse képviselői profiljait és komplett kapcsolatlistáját új és egyetlen fiókjába
Költöztesse át Gmailből, élő csevegésből, call centerből vagy máshonnan számazó jegyeit új, egész csapata számára elérhető postaládájába
Költöztesse át összes címkéjét a Frontból
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Front
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Front csomagban jegykezelést kínál $19/ügynök/hó áron.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
|
A Front csomagban élő csevegést kínál $19/agent/hó áron.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz.
|
A Front nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Front csomagban önkiszolgáló portált kínál $19/ügynök/hó áron.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
|
A Front a Facebook integrációját csomagban kínálja, 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy az All-inclusive csomagban további díjak nélkül.
|
A Front csomagban Twitter-integrációt kínál $19/ügynök/hó áron.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A Front nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A Front nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál.
|
A Front nem kínál tudásbázist.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A Front nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Front automatizálást és szabályokat kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hónap áron.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Front csomagban kínál API-funkciókat 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A Front nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A Front nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
A Front nem kínál korlátlan előzményeket.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
|
A Front nem kínál korlátlan webhelyeket.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
|
A Front nem kínál korlátlan csevegő gombot.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Front korlátlan jegyeket / leveleket kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Front nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Front korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Frontból történő áttérés a LiveAgenttel ingyenes. Ennek terhét mi vállaljuk, és örömmel segítünk adatai új, megosztott postaládájába történő költöztetésben. Az e-mail előzmények, a messenger- és más beszélgetések mellé egy vadonatúj eszközkészletet is kap, amely a segít, hogy kiváló ügyfélszolgálatot nyújtson.
Szeretné, ha mi gondoskodnánk a költöztetésről? Csapatunk áttelepíti az adatait, és segít beilleszteni őket új ügyfélszolgálati szoftverébe és felhasználói felületébe. Ha először ki szeretné próbálni, csak nyomja meg az alábbi gombot, és tapasztalja meg a teljes LiveAgent-élményt.
Mindent megteszünk, hogy bármikor segítsük Önt, amikor szüksége van rá, és eszközöket adunk, hogy Ön is segíthesse ügyfeleit
Használja ki az összes eszközt, funkciót és integrációt egyetlen irányítópulton, amely fizetett csomagunk része
Változtassa weboldala látogatóit fizető ügyfelekké, és támogassa őket a költségtakarékos szoftverben található eszközökkel
A LiveAgent segítségével képviselői több munkát végezhetnek el, és időt takaríthatnak meg
A Front lenyűgöző eszközkészlettel rendelkezik. De mi is. A LiveAgent minden szükséges eszközzel rendelkezik, hogy nagyszerű élményt nyújtson ügyfeleinek. Hozza létre postládáját, csatlakoztassa Gmail-fiókját, és kezdje el használni a nagyszerű jegykezelő rendszert, amely minden szervezésről gondoskodik Ön helyett. Kiválaszthatja e-mail-szolgáltatóját és más kommunikációs csatornákat is.
Milyen kommunikációs csatornákat? E-mailről, call centerről, tudásbázisról és közösségi médiáról beszélünk. Használja a Facebook Messengert, a Twittert vagy akár közvetlen üzeneteket és minden mást az Instagramról. A Vibert is biztosítjuk. Emellett a LiveAgent rendelkezik a piacon a leggyorsabb élőchat-eszközzel, amelyben az üzenet 2,5 másodperc alatt jelenik meg. Velünk bármilyen üzenettípusra válaszolhat, és bármely csatornán keresztül nagyszerű támogatást nyújthat.
A LiveAgent nemcsak abban segít, hogy Ön a lehető legtöbbet nyújtsa ügyfeleinek, de mindent megteszünk azért is, hogy mi is a lehető legtöbbet nyújtsuk Önnek. A nagyszerű ügyfélszolgálati szoftverhez nagyszerű ügyfélszolgálat is tartozik.
Ezért kínálunk heti 7 napos és napi 24 órás ügyfélszolgálatot ügyfeleink számára. Lépjen velünk kapcsolatba bármikor, ha valamilyen problémája merül fel egy beállítással kapcsolatban, vagy ha egyszerűen információt szeretne kapni.
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Ingyenesen áthozhatja adatait az alább felsorolt szoftveres megoldások bármelyikéből. Váltson még ma. Nem fogja megbánni!
A Frontról a LiveAgentre való áttéréshez bátran forduljon ügyfélszolgálatunkhoz segítségért, vagy használjon egy ingyenes migrációs plugint.
Vállalkozása olyan adatokat, mint a jegyek, rendszergazdák, ügynökök, vásárlói információk, címkék, mellékletek és egyebeket migrálhat a Frontról a LiveAgentre.
A Quality Unit LLC LiveAgent szolgáltatást nyújt az ügyfélszolgálatok számára. A vállalat blogot tartalmaz, valamint szójegyzéket, akadémiát és webináriumokat. Az oldal bemutatja az ügyfélszolgálati szoftver, a VoIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló szoftver, a bejövő call center szoftver, a panaszkezelési rendszer és az ügyfélportál szoftver előnyeit. A felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek elérhetők, és lehetőség van LiveAgent fiók létrehozására is.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent szoftver több nagyobb céggel, mint a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem dolgozik együtt. Az ügyfélszolgálati szoftver teljes mértékben testreszabható. Az alkalmazás segít az ügyfélélmény javításában és a bevétel növelésében. A LiveAgent az ügyfélszolgálatban segít, és a kormányzati szervezetek között is népszerű. Ingyenes próbaverzió áll rendelkezésre.
LiveAgent has an efficient toolset for managing content, including a WYSIWYG editor for editing articles, email templates, and more. The platform allows for the placement of live chat buttons on any supported CMS system, and offers integration with project management tools like WordPress, Squarespace, and Drupal. LiveAgent offers a 14-day free trial, with no credit card required, making it easy to integrate into your workflow. The platform also offers a helpful support portal, and is backed by numerous awards and certifications.
Költözés a LiveHelpNowról a LiveAgentre?
LiveAgent a legjobb help desk szoftver kis- és középvállalkozásoknak. A Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxfordi Egyetem is használja. Többféle lehetőséggel áll rendelkezésre, próbálja ki ingyen.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk