Átváltana Chaportról LiveAgentre?
A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Jöjjön át a Chaportról a LiveAgentre, és kezdjen el üzleti előnyöket szerezni.
LiveAgent Webinar 1: Bemutatkozás & Általános áttekintés
Az első LiveAgent bemutatkozó webinárium általános áttekintést nyújt az ügyfélszolgálati megoldásról és célja a hatékonyabb ügyfélszolgálati műveletek segítése a vállalkozások számára. A webináriumok betekintést nyújtanak a LiveAgent funkcióira és gyakorlati tippeket adnak a munkafolyamatok javításához.
Ügyfélszolgálat Angol: Csalódott ügyfelek megnyugtatása
A kiváló ügyfélszolgálat kulcsa a pozitív kommunikáció és az empátia. Fontos a helyes kifejezések használata és az ügyfél problémáinak megoldása. Az ügyfélszolgálat minősége nagyban befolyásolja a vállalat megítélését és üzleti sikereit.
LiveAgent | Call center szoftver az ügyfélszolgálatban
A cégükhöz személyre szabott segítséget nyújtó call center beépítése a szoftverbe a hatékonyság növelését és a vevői elégedettség javítását segítheti. Az IVR technológia könnyebb elérhetőséget és költségcsökkentést biztosít az ügyfeleknek és a vállalkozásoknak.
Képek másolása & Beillesztése a LiveAgentbe
LiveAgent, az ügyfélszolgálati platform, segít vállalatoknak javítani ügyfélszolgálatukat gyorsabb szolgáltatással és zökkenőmentes kommunikációval. A támogató szolgáltatások elnyerték több mint 30 000 vállalkozás bizalmát és elégedettségét. A Google AI Chatbot Bard használata Európában is bemutatásra kerül. Az oktatóvideóban a képek másolásának és beillesztésének módját mutatják be, amely segíti az ügynököket a hatékonyabb kommunikációban az ügyfelekkel.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.