Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre és mi ingyenesen migráljuk az adatait a Front-ról.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migráció a Frontból?

Szeretne a FrontApp-ról áttérni egy másik ügyfélszolgálati szoftverre? Költöztesse adatait új, egységesített postaládájába, amely nagyszerű kulcseszközöket és -funkciókat, élő csevegést, közösségi médiát, tudásbázist és sok minden mást biztosít. Válassza a LiveAgentet.

Csatlakoztassa e-mail fiókját, és térjen át a LiveAgentre még ma, hogy megtudja, hogyan javíthatja munkafolyamatait, és hogyan biztosíthat ügyfélszolgálatot más megoldásokkal.

Milyen adatokat tud átköltöztetni a Frontból?

Emberek

Költöztesse képviselői profiljait és komplett kapcsolatlistáját új és egyetlen fiókjába

Jegyek

Költöztesse át Gmailből, élő csevegésből, call centerből vagy máshonnan számazó jegyeit új, egész csapata számára elérhető postaládájába

Címkék

Költöztesse át összes címkéjét a Frontból

Front vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Front
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Front csomagban jegykezelést kínál $19/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A Front csomagban élő csevegést kínál $19/agent/hó áron.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz.
A Front nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Front csomagban önkiszolgáló portált kínál $19/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Front a Facebook integrációját csomagban kínálja, 19 dollár/ügynök/hó áron.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy az All-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Front csomagban Twitter-integrációt kínál $19/ügynök/hó áron.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Front nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Front nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A Front nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Front nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Front automatizálást és szabályokat kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hónap áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Front csomagban kínál API-funkciókat 19 dollár/ügynök/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Front nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Front nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Front nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A Front nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A Front nem kínál korlátlan csevegő gombot.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Front korlátlan jegyeket / leveleket kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Front nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Front korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, 19 dollár/ügynök/hó áron.
Maximum queue time

Ingyenes migráció a Frontból

A Frontból történő áttérés a LiveAgenttel ingyenes. Ennek terhét mi vállaljuk, és örömmel segítünk adatai új, megosztott postaládájába történő költöztetésben. Az e-mail előzmények, a messenger- és más beszélgetések mellé egy vadonatúj eszközkészletet is kap, amely a segít, hogy kiváló ügyfélszolgálatot nyújtson.

Szeretné, ha mi gondoskodnánk a költöztetésről? Csapatunk áttelepíti az adatait, és segít beilleszteni őket új ügyfélszolgálati szoftverébe és felhasználói felületébe. Ha először ki szeretné próbálni, csak nyomja meg az alábbi gombot, és tapasztalja meg a teljes LiveAgent-élményt.

A LiveAgentre történő teljes migráció előnyei

Satisfaction prediction scores

Nagyszerű vásárlói élmény

Mindent megteszünk, hogy bármikor segítsük Önt, amikor szüksége van rá, és eszközöket adunk, hogy Ön is segíthesse ügyfeleit

Live chat software

Teljes funkcionalitású ügyfélszolgálati szoftver

Használja ki az összes eszközt, funkciót és integrációt egyetlen irányítópulton, amely fizetett csomagunk része

Reports

Spóroljon többet és keressen többet

Változtassa weboldala látogatóit fizető ügyfelekké, és támogassa őket a költségtakarékos szoftverben található eszközökkel

On time resolution

Javítsa a munkafolya-matokat

A LiveAgent segítségével képviselői több munkát végezhetnek el, és időt takaríthatnak meg

Végezze munkáját a megfelelő eszközökkel

A Front lenyűgöző eszközkészlettel rendelkezik. De mi is. A LiveAgent minden szükséges eszközzel rendelkezik, hogy nagyszerű élményt nyújtson ügyfeleinek. Hozza létre postládáját, csatlakoztassa Gmail-fiókját, és kezdje el használni a nagyszerű jegykezelő rendszert, amely minden szervezésről gondoskodik Ön helyett. Kiválaszthatja e-mail-szolgáltatóját és más kommunikációs csatornákat is.

Milyen kommunikációs csatornákat? E-mailről, call centerről, tudásbázisról és közösségi médiáról beszélünk. Használja a Facebook Messengert, a Twittert vagy akár közvetlen üzeneteket és minden mást az Instagramról. A Vibert is biztosítjuk. Emellett a LiveAgent rendelkezik a piacon a leggyorsabb élőchat-eszközzel, amelyben az üzenet 2,5 másodperc alatt jelenik meg. Velünk bármilyen üzenettípusra válaszolhat, és bármely csatornán keresztül nagyszerű támogatást nyújthat.

liveagent tools

LiveAgent eszközkészlet

get inspired

Kiváló ügyfélszolgálat

A LiveAgent nemcsak abban segít, hogy Ön a lehető legtöbbet nyújtsa ügyfeleinek, de mindent megteszünk azért is, hogy mi is a lehető legtöbbet nyújtsuk Önnek. A nagyszerű ügyfélszolgálati szoftverhez nagyszerű ügyfélszolgálat is tartozik.

Ezért kínálunk heti 7 napos és napi 24 órás ügyfélszolgálatot ügyfeleink számára. Lépjen velünk kapcsolatba bármikor, ha valamilyen problémája merül fel egy beállítással kapcsolatban, vagy ha egyszerűen információt szeretne kapni.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
Kapcsolódó cikkek ehhezFront migráció
A LiveAgent a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2019-ben és 2020-ban. Migrálni szeretne a Bitrix24-ről a LiveAgent-re? Megoldjuk!

Bitrix24-ről LiveAgent-re vált?

Kiemelkedően széleskörű ügyfélszolgálati megoldással rendelkező LiveAgent. Kellemes juttatásokkal várják az áttérőket, hiánytalan támogatással.

A LiveAgent egy segédpult megoldás, amely többféle platformot kapcsol egyetlen interfészre. Migráljon a CallPage-ről a LiveAgent-re és kezdje el az üzleti előnyök szerzését.

Átváltana CallPage-ről LiveAgent-re?

A LiveAgent aldomainjén termékfrissítések és promóciós ajánlatok érhetőek el. A cég segítséget nyújt az adatok CallPage-ről történő áttelepítéséhez. Ingyenes próbaidő áll rendelkezésre, a regisztrációhoz csak a céges email szükséges. A LiveAgent-nek választható egy aldomain neve a cég vagy a csapat neve alapján.

Migrálás Kustomerről? A LiveAgent segíthet az e-mailektől kezdve a közösségi médiáig és a tudásbázisig. Még ma költözz ön át hozzánk ingyenesen!

Fontolgatja a Kustomerből történő migrációt?

A LiveAgent számos kommunikációs csatornát és funkciót kínál, beleértve a gamifikációt is, amelyek segíthetnek a vállalkozásoknak értékesítési kampányaikban és ügyfélszolgálati tevékenységükben.

Pure Chatről LiveAgentre vált? A támogató ügynökeink és technikai csapatunk szívesen segít emigrálni összes adatát gyorsan és biztonságosan. Díjmentesen. Lépjen velünk kapcsolatba ma és vitassuk meg az adat migrációt.

Pure Chatről LiveAgentre költözik?

Hasznos eszközök és integrációk, képes több mint 175 funkcióra. Nyelv alapú widgeteket is támogat a LiveAgent, kiemelkedő ügyfélszolgálattal.

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Csatlakozzon a legsikeresebb vállalatokhoz a jobb ügyfélszolgálat eléréséért a LiveAgent-el.

Migrálja adatait CallHub-ról a LiveAgent-re

A vállalkozásoknak empátiával és a képzelet erejével kell a dolgokat ügyfeleik szemszögéből megközelíteniük, ezzel javítva az ügyfélélményt és növelve a vásárlói hűséget.

Szeretne az Outlookról migrálni egy másik ügyfélszolgálati megoldásra? Vessen egy pillantást ide és tudjon meg többet az adat migrációról a LiveAgentre.

Migrálna az Outlookról?

A call center beépítése a szoftverbe hatékonyságot és elégedettséget javíthatja. A márka szószóló jelentős szerepet játszik a márkaterjesztésben. Az innováció kulcsfontosságú a piaci versenyben. Az ügyfelek a középpontban kell legyenek minden tevékenységünkben.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót