Jobb LivePerson alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LivePerson alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Fejlessze az ügyfélszolgálatát a megfelelő szoftverrel és kapjon többet egy szimpla chat eszköztől. A LiveAgent erőteljes eszközöket és számos hasznos funkciót kínál, hogy megkönnyítse a dolgát és integrációkat, hogy még tovább növelje munkafolyamatát. Vállalatok ezrei világszerte a LiveAgentre váltottak és növelték az ügyfélszolgálatukat segítségünkkel.

Olvasson tovább és nézze meg, miért a mi chat eszközünk a legjobb és miért csináljuk jobban, mint a LivePerson. Nézze meg hogyan biztosíthat jobb vásárlói élményt jobb eszközökkel. Kezdje el az ingyenes próbaidőszakot még ma, vagy olvasson tovább és tudjon meg többet.

LivePerson vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
LivePerson
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A LivePerson jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
A LivePerson Élő Chat szolgáltatást kínál.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A LivePerson nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A LivePerson önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A LivePerson Facebook integrációt kínál.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A LivePerson Twitter integrációt kínál.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A LivePerson Instagram integrációt kínál.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A LivePerson nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A LivePerson tudásbázist kínál.
Ügyfélfórum
Online ügyfélfórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A LivePerson ügyfélfórumot kínál.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A LivePerson automatizálást és szabályokat kínál.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A LivePerson API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A LivePerson nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A LivePerson nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A LivePerson korlátlan előzményeket kínál.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A LivePerson korlátlan weboldalakat kínál.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A LivePerson korlátlan csevegőgombokat kínál.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A LivePerson korlátlan számú jegyet / levelet kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A LivePerson nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A LivePerson korlátlan 24/7 támogatást kínál.
Definition of customer engagement

A leggyorsabb chat widget

A nagyszerű LivePerson alternatívának jobb élő chattel kell rendelkeznie. Keményen dolgoztunk azon, hogy az élő chatünk kiváló legyen. Így értük el azt, hogy a leggyorsabb élő chatet biztosítjuk ügyfeleinknek, ami a chatet csupán 2.5 másodperc alatt megjeleníti.

Az élő chat hasznos funkciókkal érkezik, például valós idejű írásnézővel, proaktív chat meghívásokkal és weboldal felügyelővel, hogy a támogatás nyújtása kapcsolattartóbb és hatékonyabb legyen. Végezze az ügyfélszolgálatot vagy az értékesítést a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon. Növelje az értékesítési átváltásait,vezetési fogásait, chat élményét és érjen el jobb kapcsolatot vásárlóival és ügyfeleivel. Hasonlítson minket össze a LivePersonnal a lenti videó segítségével.

Nézze meg a live chatünket

A róla való beszéd nem hoz rá igazságot. Miért nem nézi meg az élő chatünket akcióban? Ebben a videóban megtudhatja, milyen egyszerűen és zökkenőmentesen tudnak vásárlói kapcsolódni Önhöz. A videó megmutatja élő chatünket mind a vásárló, mind az ügynök szemszögéből.

Szóval olvasson tovább, nézze meg, hogy megfelelő-e, készítse el saját összehasonlítását és tudja meg, hogy jobban csináljuk-e, mint a LivePerson.

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Próbálja ki most!

Próbálja ki a LiveAgentet ingyenesen vagy tekintse meg a fizetős díjcsomagjainkat, hogy több információt kaphasson az elérhető eszközökről, funkciókról és az integrációk árazásáról.

A LiveAgent használatának előnyei

Itt van a 3 kulcs előny, ami a LiveAgentet a legjobb LivePerson alternatívává teszi.

Spóroljon időt és pénzt

Az idő pénz, szóval miért ne spórolna mindkettőt? A LiveAgent élő chatje a leggyorsabb a piacon, ami gyors válaszidőt biztosít vásárlói számára.

Növelje az elégedettséget

A csillagos vásárlói visszajelzés kapása nagyszerű emberekkel és nagyszerű szoftverrel van alátámasztva. Növelje a vásárlói elégedettséget a megfelelő eszközökkel.

Növelje a hatékonyságot

Csináljon meg többet az ügyfélszolgálati megoldással, ami úgy működik, ahogy várná. A LiveAgent funkciói ott vannak Önnek, amikor csak szüksége van rá.

increase availability

Vigye véghez a megfelelő eszközökkel

Tudjuk, hogy a LivePerson nagyszerű munkát végzett eszközeikkel. De itt van a mi ajánlatunk. Az élő chat és a chat támogatás általánosan csak egy az elérhető opciók közül ügyfélszolgálat biztosítására. Elérést szeretne kapni az email-hez, hívás központhoz, tudás bázishoz és még a közösségi média csatornákhoz is, mint például az Instagram, Facebook messenger vagy Viber?

Mindezt megkaphatja a megfelelő díjcsomaggal és kapcsolódjon igazán vásárlóihoz vagy lehetséges vásárlóival mindenhol az ön és az ők kedvenc csatornáján keresztül. Minden egy megbízható jegyrendszer által van kezelve, így könnyedén nyomon követheti őket. A LiveAgent mindig rendelkezésére áll amikor csak szeretné, akár az értékesítő csapathoz tartozik, akár a támogató ügynökökhöz.

LiveAgent eszközök

Funkciók és integrációk a nagyszerű munkafolyamathoz

A chatbot egy nagyszerű dolog tud lenni, de semmi nem fogható az emberi kapcsolathoz… chatbot… chatbot… chatbot… nos, beragadhat vagy összezavarodhat, még akkor is, ha a technológia minden nap jobbá válik. Megértjük, hogy egy modern ügyfélszolgálat szoftver nem működhet úgy, mint egy üzenő csatorna. Biztosítania kellene emberi ügynököket, amely több egy sima üzenetváltásnál és egyéb beszélgetési megoldásnál.

Automatizáció, automata válaszok, video chat, Slack, chat analízis… sok funkció, tartalom és integráció van, amit a LiveAgent kínálni tud ügynökeinek, hogy megkönnyítse munkájukat. A LiveAgent könnyedén testreszabható egy személyreszabott élményhez, sok integráció segítségével és segít jobb beszélgetési tapasztalatot biztosítani, teljesíteni a vásárlói elvárásokat.

Call routing time
get inspired

Boldogan tartjuk ügyfeleinket

Az ügyfélszolgálati szoftver azért készült, hogy a vásárlói életeket megkönnyítse és mi tudjuk ezt. Egy vállalat, ami eféle szoftvert gyárt, példát kellene mutatnia, beállítani a saját eszközeit és nagyszerű támogatást kellene biztosítania vásárlói számára. Ezért teszünk bele mindent, hogy vásárlóinkat elégedetten tartsuk és lojalitást építsünk.

Ajánlatunk részeként, 0-24 támogatást kínálunk vásárlóinknak. Lépjen velünk kapcsolatba bármikor, amikor szüksége van rá és mi ott leszünk, hogy segítsünk. Itt nincsenek chatbotok, csak átlagos kedves emberek. Szeretne egy boldog vásárlóvá válni a LiveAgenttel? Kattintson lentebb!

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegyrendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszia kivételes támogatás nyújtását ügyfeleinknek.

black Slido logo

Mit mondanak rólunk ügyfeleink

Kapjon többet elfogadhatóbb áron

Az egyik legelső célunk az az, hogy a pénztárcájához igazodjunk, így eszerint szabtuk testre árainkat. Fizessen azért, amire szüksége van, korrekt áron. Csomagjaink csupán 15€-tól kezdődnek. Természetesen tudjuk, hogy jobb kipróbálni egy terméket mielőtt megveszi. Ezért kezdheti el az ingyenes 14 napos próbaidőszakot, bármilyen kikötés nélkül.

Szóval, jobban szeret eddig minket, mint a LivePersont? Ha ki szeretné próbálni, görgessen le és adjon nekünk egy esélyt. Ne legyen szégyenlős kapcsolatba lépni velünk, ha bármi kérdése van. Megtalálhatja kapcsolati részleteinket az oldal alján.

offer compensations

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Hasonlítson össze minket egy másik szoftverrel

Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű szoftveres megoldással szemben? Nézze meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezLivePerson alternatíva
    Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban.

    Freshcaller alternatívát keres?

    Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.

    A Liveagent a végső ügyfélszolgálati megoldás vállalatának. Hasznos eszközökkel, több csatorna lefedettséggel és több, mint 175 funkcióval, a liveagent a megfelelő választás vállalatának. A Liveagent chat widgetei a leggyorsabbak a piacon, 2.5 másodperces chat megjelenítési idővel.

    Verloop alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony és könnyen használható ügyfélszolgálati szoftver, amely számos funkciót kínál, mint például az élő chat, a ticket kezelés és a VoIP telefonrendszer. Ez a szoftver segít az ügyfelekkel való hatékony interakciókban és az értékesítési folyamat kezelésében.

    Groove alternatívát keres? Több, mint 179 alkalmazással és 40 integrációval a LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás.

    Groove alternatívát keres?

    LiveAgent, a highly rated customer service software, offers multilingual support to help overcome language barriers for businesses. It is a cost-effective alternative to Groove, saving you time and money, allowing you to focus on building positive customer relationships.

    Ha hatékony Collab alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. Tudja meg, hogyan teljesít a Collab és a LiveAgent, és melyik a legmegfelelőbb a vállalkozása számára.

    Collab alternatívára van szüksége?

    Fejlett elemzési és jelentési funkciókat kínál a LiveAgent, hogy hatékonyabbá és eredményesebbé tegye a kapcsolattartó központ működését. A termelékenység nyomon követhető és javítható KPI-k és SLA-k segítségével.

    A LiveAgent egy olyan help desk megoldást kínáló rendszer, amellyel fejlesztheti ügyfélszolgálatát. E-mail, élő chat, közösségi média (Facebook, Instagram és még sok más).

    Front alternatívát keres?

    A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.

    Szeretné megnövelni az ügyfélszolgálata kapacitását? Kezdje el most az ingyenes próaidőszakot és nézze meg a LiveAgent kulcsfontosságú funkcióit és előnyeit!

    Extend alternatívát keres?

    A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x