Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LivePerson alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Help desk software comparison
Alternatives background

Egy jobb LivePerson alternatívát keres?

Fejlessze az ügyfélszolgálatát a megfelelő szoftverrel és kapjon többet egy szimpla chat eszköztől. A LiveAgent erőteljes eszközöket és számos hasznos funkciót kínál, hogy megkönnyítse a dolgát és integrációkat, hogy még tovább növelje munkafolyamatát. Vállalatok ezrei világszerte a LiveAgentre váltottak és növelték az ügyfélszolgálatukat segítségünkkel.

Olvasson tovább és nézze meg, miért a mi chat eszközünk a legjobb és miért csináljuk jobban, mint a LivePerson. Nézze meg hogyan biztosíthat jobb vásárlói élményt jobb eszközökkel. Kezdje el az ingyenes próbaidőszakot még ma, vagy olvasson tovább és tudjon meg többet.

LivePerson vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent LivePerson
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A LivePerson jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
A LivePerson Élő Chat szolgáltatást kínál.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A LivePerson nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A LivePerson önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A LivePerson Facebook integrációt kínál.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A LivePerson Twitter integrációt kínál.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A LivePerson Instagram integrációt kínál.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A LivePerson nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A LivePerson tudásbázist kínál.
Ügyfélfórum
Online ügyfélfórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A LivePerson ügyfélfórumot kínál.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A LivePerson automatizálást és szabályokat kínál.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A LivePerson API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A LivePerson nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A LivePerson nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A LivePerson korlátlan előzményeket kínál.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A LivePerson korlátlan weboldalakat kínál.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A LivePerson korlátlan csevegőgombokat kínál.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A LivePerson korlátlan számú jegyet / levelet kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A LivePerson nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A LivePerson korlátlan 24/7 támogatást kínál.
Definition of customer engagement

A leggyorsabb chat widget

A nagyszerű LivePerson alternatívának jobb élő chattel kell rendelkeznie. Keményen dolgoztunk azon, hogy az élő chatünk kiváló legyen. Így értük el azt, hogy a leggyorsabb élő chatet biztosítjuk ügyfeleinknek, ami a chatet csupán 2.5 másodperc alatt megjeleníti.

Az élő chat hasznos funkciókkal érkezik, például valós idejű írásnézővel, proaktív chat meghívásokkal és weboldal felügyelővel, hogy a támogatás nyújtása kapcsolattartóbb és hatékonyabb legyen. Végezze az ügyfélszolgálatot vagy az értékesítést a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon. Növelje az értékesítési átváltásait,vezetési fogásait, chat élményét és érjen el jobb kapcsolatot vásárlóival és ügyfeleivel. Hasonlítson minket össze a LivePersonnal a lenti videó segítségével.

Nézze meg a live chatünket

A róla való beszéd nem hoz rá igazságot. Miért nem nézi meg az élő chatünket akcióban? Ebben a videóban megtudhatja, milyen egyszerűen és zökkenőmentesen tudnak vásárlói kapcsolódni Önhöz. A videó megmutatja élő chatünket mind a vásárló, mind az ügynök szemszögéből.

Szóval olvasson tovább, nézze meg, hogy megfelelő-e, készítse el saját összehasonlítását és tudja meg, hogy jobban csináljuk-e, mint a LivePerson.

Próbálja ki most!

Próbálja ki a LiveAgentet ingyenesen vagy tekintse meg a fizetős díjcsomagjainkat, hogy több információt kaphasson az elérhető eszközökről, funkciókról és az integrációk árazásáról.

A LiveAgent használatának előnyei

Itt van a 3 kulcs előny, ami a LiveAgentet a legjobb LivePerson alternatívává teszi.

Clock icon

Spóroljon időt és pénzt

Az idő pénz, szóval miért ne spórolna mindkettőt? A LiveAgent élő chatje a leggyorsabb a piacon, ami gyors válaszidőt biztosít vásárlói számára.

Stars

Növelje az elégedettséget

A csillagos vásárlói visszajelzés kapása nagyszerű emberekkel és nagyszerű szoftverrel van alátámasztva. Növelje a vásárlói elégedettséget a megfelelő eszközökkel.

Increase icon

Növelje a hatékonyságot

Csináljon meg többet az ügyfélszolgálati megoldással, ami úgy működik, ahogy várná. A LiveAgent funkciói ott vannak Önnek, amikor csak szüksége van rá.

increase availability

Vigye véghez a megfelelő eszközökkel

Tudjuk, hogy a LivePerson nagyszerű munkát végzett eszközeikkel. De itt van a mi ajánlatunk. Az élő chat és a chat támogatás általánosan csak egy az elérhető opciók közül ügyfélszolgálat biztosítására. Elérést szeretne kapni az email-hez, hívás központhoz, tudás bázishoz és még a közösségi média csatornákhoz is, mint például az Instagram, Facebook messenger vagy Viber?

Mindezt megkaphatja a megfelelő díjcsomaggal és kapcsolódjon igazán vásárlóihoz vagy lehetséges vásárlóival mindenhol az ön és az ők kedvenc csatornáján keresztül. Minden egy megbízható jegyrendszer által van kezelve, így könnyedén nyomon követheti őket. A LiveAgent mindig rendelkezésére áll amikor csak szeretné, akár az értékesítő csapathoz tartozik, akár a támogató ügynökökhöz.

LiveAgent eszközök

Funkciók és integrációk a nagyszerű munkafolyamathoz

A chatbot egy nagyszerű dolog tud lenni, de semmi nem fogható az emberi kapcsolathoz… chatbot… chatbot… chatbot… nos, beragadhat vagy összezavarodhat, még akkor is, ha a technológia minden nap jobbá válik. Megértjük, hogy egy modern ügyfélszolgálat szoftver nem működhet úgy, mint egy üzenő csatorna. Biztosítania kellene emberi ügynököket, amely több egy sima üzenetváltásnál és egyéb beszélgetési megoldásnál.

Automatizáció, automata válaszok, video chat, Slack, chat analízis… sok funkció, tartalom és integráció van, amit a LiveAgent kínálni tud ügynökeinek, hogy megkönnyítse munkájukat. A LiveAgent könnyedén testreszabható egy személyreszabott élményhez, sok integráció segítségével és segít jobb beszélgetési tapasztalatot biztosítani, teljesíteni a vásárlói elvárásokat.

Call routing time
get inspired

Boldogan tartjuk ügyfeleinket

Az ügyfélszolgálati szoftver azért készült, hogy a vásárlói életeket megkönnyítse és mi tudjuk ezt. Egy vállalat, ami eféle szoftvert gyárt, példát kellene mutatnia, beállítani a saját eszközeit és nagyszerű támogatást kellene biztosítania vásárlói számára. Ezért teszünk bele mindent, hogy vásárlóinkat elégedetten tartsuk és lojalitást építsünk.

Ajánlatunk részeként, 0-24 támogatást kínálunk vásárlóinknak. Lépjen velünk kapcsolatba bármikor, amikor szüksége van rá és mi ott leszünk, hogy segítsünk. Itt nincsenek chatbotok, csak átlagos kedves emberek. Szeretne egy boldog vásárlóvá válni a LiveAgenttel? Kattintson lentebb!

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegyrendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszia kivételes támogatás nyújtását ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Mit mondanak rólunk ügyfeleink

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Kapjon többet elfogadhatóbb áron

Az egyik legelső célunk az az, hogy a pénztárcájához igazodjunk, így eszerint szabtuk testre árainkat. Fizessen azért, amire szüksége van, korrekt áron. Csomagjaink csupán 15€-tól kezdődnek. Természetesen tudjuk, hogy jobb kipróbálni egy terméket mielőtt megveszi. Ezért kezdheti el az ingyenes 14 napos próbaidőszakot, bármilyen kikötés nélkül.

Szóval, jobban szeret eddig minket, mint a LivePersont? Ha ki szeretné próbálni, görgessen le és adjon nekünk egy esélyt. Ne legyen szégyenlős kapcsolatba lépni velünk, ha bármi kérdése van. Megtalálhatja kapcsolati részleteinket az oldal alján.

offer compensations

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan teljesít a LiveAgent a LivePersonhoz képest?

A LiveAgent a következő extra szolgáltatásokat kínálja a LivePerson-nal szemben: hívásközpont, Viber integráció, korlátlan hívásfelvétel, IVR és videohívások.

Milyen extra előnyei vannak a LiveAgent használatának a LivePersonhoz képest?

A LiveAgent használatának a LivePerson helyett további előnyei közé tartozik a megnövekedett vásárlói elégedettség, az ügyfelek megtartása, az alacsonyabb ügyfélszolgálati költségek, a csökkentett elhagyási arány és a jobb ügynöki munkafolyamat.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót