Egy jobb LivePerson alternatívát keres?

Fejlessze az ügyfélszolgálatát a megfelelő szoftverrel és kapjon többet egy szimpla chat eszköztől. A LiveAgent erőteljes eszközöket, egy töltet hasznos funkciót kínál, hogy megkönnyítse a dolgát és integrációkat, hogy még tovább növelje munkafolyamatát. Vállalatok ezrei világszerte a LiveAgent-re váltottak és növelték az ügyfélszolgálatukat segítségünkkel.

Olvasson tovább és nézze meg, miért a mi chat eszközünk a legjobb és miért csináljuk jobban, mint a LivePerson. Nézze meg hogyan biztosíthat jobb vásárlói élményt jobb eszközökkel. Kezdje el az ingyenes próbaidőszakot ma vagy olvasson tovább és tudjon meg többet.

Az ügyfél elkötelezettségének meghatározása

A leggyorsabb chat widget

A nagyszerű LivePerson alternatívának jobb élő chattel kell rendelkeznie. Nehezen dolgoztunk azon, hogy az élő chatünk kiváló legyen. Így értük el azt, hogy a leggyorsabb élő chatet biztosítsuk ügyfeleinknek, ami a chatet csupán 2.5 másodperc alatt megjeleníti.

Az élő chat hasznos funkciókkal érkezik, például valós idejű írásnézővel, proaktív chat meghívásokkal és weboldal felügyelővel, hogy a támogatás nyújtás kapcsolattartóbb és hatékonyabb legyen. Végezze az ügyfélszolgálatot vagy az értékesítést a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon. Növelje az értékesítési átváltásait,vezetési fogásait, chat élményét és érjen el jobb kapcsolatot vásárlóival és ügyfeleivel. Hasonlítson minket össze a LivePerson-al a lenti videó segítségével.

Nézze meg a live chatünket

A róla való beszéld nem hoz rá igazságot. Miért nem nézi meg az élő chatünket akcióban? Ebben a videóban megtudhatja, milyen egyszerűen és zökkenőmentesen tudnak vásárlói kapcsolódni önhöz. A videó megmutatja élő chatünket mind a vásárló, mind az ügynök szemszögéből.

Szóval menjen tovább, nézze meg, hogy illeszkedik-e, végezze el a maga összehasonlítását és tudja meg, hogy jobban csináljuk-e, mint a LivePerson.

Próbálja ki most!

Menjen tovább és próbálja ki a LiveAgent-et ingyenesen vagy nézze meg a fizetős terveinket, hogy több információt kaphasson az elérhető eszközökről, funkciókról és az integrációk árazásáról.

A LiveAgent használatának előnyei

Itt van a 4 kulcs előny, ami a LiveAgent-et a legjobb LivePerson alternatívává teszi.

Határidő szerinti problémamegoldás

Spóroljon időt és pénzt

Az idő pénz, szóval miért ne spórolna mindkettőt? A LiveAgent élő chatje a leggyorsabb a piacon, ami gyors válaszidőt biztosít vásárlói számára.

Vásárló hangja

Növelje az ügyfél kapcsolatot

Az élő chat funkciók, mint például a proaktív chat meghívások, nagyban növelheti a vásárlói interakciót és növelheti az értékesítéseket.

Elégedettség előrejelzés pontszámok

Növelje az elégedettséget

A csillagos vásárlói visszajelzés kapása nagyszerű emberekkel és nagyszerű szoftverrel van alátámasztva. Növelje a vásárlói elégedettséget a megfelelő eszközökkel.

Ügyfélszolgálat

Növelje a hatékonyságot

Csináljon meg többet az ügyfélszolgálati megoldással, ami úgy működik, ahogy várná. A LiveAgent funkciói ott vannak önnek, amikor csak szüksége van rá.

növelje az elérhetőséget

Vigye véghez a megfelelő eszközökkel

Tudjuk, hogy a LivePerson nagyszerű munkát végzett eszközeikkel. De itt van a mi ajánlatunk. Az élő chat és a chat támogatás általánosan csak egy az elérhető opciók közül ügyfélszolgálat biztosítására. Elérést szeretne kapni az email-hez, hívás központhoz, tudás bázishoz és még a közösségi média csatornákhoz is, mint például az Instagram, Facebook messenger vagy Viber?

Kész és kész. Mindet megkaphatja a megfelelő tervvel és kapcsolódjon igazán vásárlóihoz vagy lehetséges vásárlóival mindenhol az ön és az ők kedvenc csatornáján keresztül. Minden egy megbízható jegyrendszer által van kezelve, így könnyedén nyomon követheti őket. A LiveAgent ott van önnek amikor csak szeretné, ha az értékesítő csapathoz tartozik vagy a támogató ügynökökhöz.

LiveAgent eszközök

Az email egy kulcsfontosságú eszköz az értékesítéshez és a támogatáshoz

LivePerson alternatíva

Testreszabható élő chat widgetek, gyorsaság, megbízhatóság, a LiveAgent mindet tudja.

LiveAgent chat buttons

A hívás még mindig az egyik legelterjedtebb kapcsolódási metódus.

LivePerson alternatíva

Hagyja, hogy vásárlói maguk találják meg a megoldásukat a Tudás bázissal.

LiveAgent Knowledge Base Example_2

Funkciók és integrációk a nagyszerű munkafolyamathoz

A chatbot egy nagyszerű dolog tud lenni, de semmi nem fogható az emberi kapcsolathoz… chatbot… chatbot… chatbot… nos, beragadhat vagy összezavarodhat, még akkor is, ha a technológia minden nap jobbá válik. Megértjük, hogy egy modern ügyfélszolgálat szoftver nem működhet úgy, mint egy üzenő csatorna. Biztosítania kellene emberi ügynököket, amely több mint egy sima üzenetváltásnál és egyéb beszélgetési megoldásnál.

Automatizáció, automata válaszok, video chat, Slack, chat analízis… sok funkció, tartalom és integráció van, amit a LiveAgent kínálni tud ügynökeinek, hogy megkönnyítse munkájukat. A LiveAgent könnyedén testreszabható egy személyreszabott élményhez, sok integráció segítségével és segít jobb beszélgetési tapasztalatot biztosítani, teljesíteni a vásárlói elvárásokat.

Hívásátirányítási idő
inspirálódjon

Boldogan tartjuk ügyfeleinket

Az ügyfélszolgálati szoftver azért készült, hogy a vásárlói életeket megkönnyítse és mi tudjuk ezt. Egy vállalat, ami eféle szoftvert gyárt, példát kellene mutatnia, beállítani a saját eszközeit és nagyszerű támogatást kellene biztosítania vásárlói számára. Ezért teszünk bele mindent, hogy vásárlóinkat elégedetten tartsuk és lojalitást építsünk.

Ajánlatunk részeként, 0-24 támogatást kínálunk vásárlóinknak. Lépjen velünk kapcsolatba bármikor, amikor szüksége van rá és mi ott leszünk, hogy segítsünk. Itt nincsenek chatbotok, csak átlagos kedves emberek. Szeretne egy boldog vásárlóvá válni a LiveAgent-el? Kattintson lentre!

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegyrendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszia kivételes támogatás nyújtását ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
logó slido fekete

Mit mondanak rólunk ügyfeleink

Vojtech Kelecsenyi

Vojtech Kelecsenyi

123-Nakup

A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

Rafael Kobalyan

Rafael Kobalyan

Betconstruct

Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

Martin Drugaj

Martin Drugaj

Atomer

2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

Ivan Golubović

Ivan Golubović

AVMarket

Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

user testimonials

Rustem Gimaev

Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

Randy Bryan

Randy Bryan

tekRESCUE

A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

Timothy G. Keys

Timothy G. Keys

Marietta Corporation

Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

user testimonials

Mihaela Teodorescu

eFortuna

Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

Hilda Andrejkovičová

Hilda Andrejkovičová

TrustPay

Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

user testimonials

Alexandra Danišová

Nay

Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

user testimonials

Samuel Smahel

m:zone

A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

David Chandler

David Chandler

Volterman

Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

David Chandler

David Chandler

Kaukázusi Kommunikációs Szolgálat

Ez nemcsak meglepően költséghatékony opció volt, hanem funkciókkal teli lehetőség is, amely egyből működött.

user testimonials

Peter Landegent

Support4Net

Egyszerű telepítés, nagyszerű támogatás és a legjobb felhasználói élmény.

user testimonials

Anna Blazhevich

X-Cart

A LiveAgent nagyszerű eszköz az online kommunikáció megkönnyítésére az ügyfelekkel a világ minden tájáról.

Petra

Petra Čtvrtníčková

VIPTel

Az e-mail, a chat és a call center kombinációja elképesztő! Amióta elkezdtük használni a LiveAgentet, soha nem hagytunk ki egyetlen...

Jeremy Otten

Jeremy Otten

Random Solutions

A LiveAgent egyszerűen a legjobb és legolcsóbb Helpdesk és Élő chat szoftver!

Peter Komornik

Peter Komornik

sli.do

Az ügyfélsiker abszolút kiemelt fontosságú számunkra az sli.do-nál. Kielemeztük a legtöbb megoldást, és a LiveAgent messze a legjobb választás.

Michaela Dobosova

Michaela Dobosova

E.ON

A LiveAgent felgyorsította általános teljesítményünket és segít azonnali válaszadásban.

Craig Sherman

Craig Sherman

Vezérigazgató a Sociamonials-nál

A Sociamonials-nál a ZenDesket lecseréltük a LiveAgentre és soha nem néztünk vissza.

Kapjon többet elfogadhatóbb áron

Az egyik legelső célunk az az, hogy a pénztárcájához igazodjunk, így eszerint szabtuk testre árainkat. Fizessen azért, amire szüksége van korrekt áron. Terveink csupán $15-tól kezdődnek. Természetesen tudjuk, hogy jobb kipróbálni egy terméket mielőtt megveszi. Ezért kezdheti el az ingyenes 14 napos próbaidőszakot, bármilyen kikötés nélkül.

Szóval, jobban szeret eddig minket, mint a LivePerson-t? Ha ki szeretné próbálni, görgessen le és adjon nekünk egy esélyt. Ne legyen szégyenlős kapcsolatba lépni velünk, ha bármi kérdése van. Megtalálhatja kapcsolati részleteinket az oldal alján.

ajánljon kompenzációkat

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamahában, az O2-ben és az Oxford Egyetemben? Eltalálta… LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.