Fejlessze az ügyfélszolgálatát a megfelelő szoftverrel és kapjon többet egy szimpla chat eszköztől. A LiveAgent erőteljes eszközöket és számos hasznos funkciót kínál, hogy megkönnyítse a dolgát és integrációkat, hogy még tovább növelje munkafolyamatát. Vállalatok ezrei világszerte a LiveAgentre váltottak és növelték az ügyfélszolgálatukat segítségünkkel.
Olvasson tovább és nézze meg, miért a mi chat eszközünk a legjobb és miért csináljuk jobban, mint a LivePerson. Nézze meg hogyan biztosíthat jobb vásárlói élményt jobb eszközökkel. Kezdje el az ingyenes próbaidőszakot még ma, vagy olvasson tovább és tudjon meg többet.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
LivePerson
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A LivePerson jegykezelést kínál.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
|
A LivePerson Élő Chat szolgáltatást kínál.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
|
A LivePerson nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A LivePerson önkiszolgáló portált kínál.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
|
A LivePerson Facebook integrációt kínál.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
|
A LivePerson Twitter integrációt kínál.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A LivePerson Instagram integrációt kínál.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A LivePerson nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál.
|
A LivePerson tudásbázist kínál.
|
Ügyfélfórum
Online ügyfélfórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A LivePerson ügyfélfórumot kínál.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A LivePerson automatizálást és szabályokat kínál.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
A LivePerson API funkciókat kínál.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A LivePerson nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A LivePerson nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
A LivePerson korlátlan előzményeket kínál.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
|
A LivePerson korlátlan weboldalakat kínál.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
|
A LivePerson korlátlan csevegőgombokat kínál.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
|
A LivePerson korlátlan számú jegyet / levelet kínál.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A LivePerson nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
A LivePerson korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
A nagyszerű LivePerson alternatívának jobb élő chattel kell rendelkeznie. Keményen dolgoztunk azon, hogy az élő chatünk kiváló legyen. Így értük el azt, hogy a leggyorsabb élő chatet biztosítjuk ügyfeleinknek, ami a chatet csupán 2.5 másodperc alatt megjeleníti.
Az élő chat hasznos funkciókkal érkezik, például valós idejű írásnézővel, proaktív chat meghívásokkal és weboldal felügyelővel, hogy a támogatás nyújtása kapcsolattartóbb és hatékonyabb legyen. Végezze az ügyfélszolgálatot vagy az értékesítést a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon. Növelje az értékesítési átváltásait,vezetési fogásait, chat élményét és érjen el jobb kapcsolatot vásárlóival és ügyfeleivel. Hasonlítson minket össze a LivePersonnal a lenti videó segítségével.
A róla való beszéd nem hoz rá igazságot. Miért nem nézi meg az élő chatünket akcióban? Ebben a videóban megtudhatja, milyen egyszerűen és zökkenőmentesen tudnak vásárlói kapcsolódni Önhöz. A videó megmutatja élő chatünket mind a vásárló, mind az ügynök szemszögéből.
Szóval olvasson tovább, nézze meg, hogy megfelelő-e, készítse el saját összehasonlítását és tudja meg, hogy jobban csináljuk-e, mint a LivePerson.
Próbálja ki a LiveAgentet ingyenesen vagy tekintse meg a fizetős díjcsomagjainkat, hogy több információt kaphasson az elérhető eszközökről, funkciókról és az integrációk árazásáról.
Itt van a 3 kulcs előny, ami a LiveAgentet a legjobb LivePerson alternatívává teszi.
Az idő pénz, szóval miért ne spórolna mindkettőt? A LiveAgent élő chatje a leggyorsabb a piacon, ami gyors válaszidőt biztosít vásárlói számára.
A csillagos vásárlói visszajelzés kapása nagyszerű emberekkel és nagyszerű szoftverrel van alátámasztva. Növelje a vásárlói elégedettséget a megfelelő eszközökkel.
Csináljon meg többet az ügyfélszolgálati megoldással, ami úgy működik, ahogy várná. A LiveAgent funkciói ott vannak Önnek, amikor csak szüksége van rá.
Tudjuk, hogy a LivePerson nagyszerű munkát végzett eszközeikkel. De itt van a mi ajánlatunk. Az élő chat és a chat támogatás általánosan csak egy az elérhető opciók közül ügyfélszolgálat biztosítására. Elérést szeretne kapni az email-hez, hívás központhoz, tudás bázishoz és még a közösségi média csatornákhoz is, mint például az Instagram, Facebook messenger vagy Viber?
Mindezt megkaphatja a megfelelő díjcsomaggal és kapcsolódjon igazán vásárlóihoz vagy lehetséges vásárlóival mindenhol az ön és az ők kedvenc csatornáján keresztül. Minden egy megbízható jegyrendszer által van kezelve, így könnyedén nyomon követheti őket. A LiveAgent mindig rendelkezésére áll amikor csak szeretné, akár az értékesítő csapathoz tartozik, akár a támogató ügynökökhöz.
Az email egy kulcsfontosságú eszköz az értékesítéshez és a támogatáshoz
Testreszabható élő chat widgetek, gyorsaság, megbízhatóság, a LiveAgent mindet tudja.
A hívás még mindig az egyik legelterjedtebb kapcsolódási metódus.
Hagyja, hogy vásárlói maguk találják meg a megoldásukat a Tudás bázissal.
A chatbot egy nagyszerű dolog tud lenni, de semmi nem fogható az emberi kapcsolathoz… chatbot… chatbot… chatbot… nos, beragadhat vagy összezavarodhat, még akkor is, ha a technológia minden nap jobbá válik. Megértjük, hogy egy modern ügyfélszolgálat szoftver nem működhet úgy, mint egy üzenő csatorna. Biztosítania kellene emberi ügynököket, amely több egy sima üzenetváltásnál és egyéb beszélgetési megoldásnál.
Automatizáció, automata válaszok, video chat, Slack, chat analízis… sok funkció, tartalom és integráció van, amit a LiveAgent kínálni tud ügynökeinek, hogy megkönnyítse munkájukat. A LiveAgent könnyedén testreszabható egy személyreszabott élményhez, sok integráció segítségével és segít jobb beszélgetési tapasztalatot biztosítani, teljesíteni a vásárlói elvárásokat.
Az ügyfélszolgálati szoftver azért készült, hogy a vásárlói életeket megkönnyítse és mi tudjuk ezt. Egy vállalat, ami eféle szoftvert gyárt, példát kellene mutatnia, beállítani a saját eszközeit és nagyszerű támogatást kellene biztosítania vásárlói számára. Ezért teszünk bele mindent, hogy vásárlóinkat elégedetten tartsuk és lojalitást építsünk.
Ajánlatunk részeként, 0-24 támogatást kínálunk vásárlóinknak. Lépjen velünk kapcsolatba bármikor, amikor szüksége van rá és mi ott leszünk, hogy segítsünk. Itt nincsenek chatbotok, csak átlagos kedves emberek. Szeretne egy boldog vásárlóvá válni a LiveAgenttel? Kattintson lentebb!
3,000+ Trustpilot | Alkalmazás megszerzése | G2 crowd reviews
A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegyrendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszia kivételes támogatás nyújtását ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
Az egyik legelső célunk az az, hogy a pénztárcájához igazodjunk, így eszerint szabtuk testre árainkat. Fizessen azért, amire szüksége van, korrekt áron. Csomagjaink csupán 15€-tól kezdődnek. Természetesen tudjuk, hogy jobb kipróbálni egy terméket mielőtt megveszi. Ezért kezdheti el az ingyenes 14 napos próbaidőszakot, bármilyen kikötés nélkül.
Szóval, jobban szeret eddig minket, mint a LivePersont? Ha ki szeretné próbálni, görgessen le és adjon nekünk egy esélyt. Ne legyen szégyenlős kapcsolatba lépni velünk, ha bármi kérdése van. Megtalálhatja kapcsolati részleteinket az oldal alján.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű szoftveres megoldással szemben? Nézze meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Freshcaller alternatívát keres?
Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.
Collab alternatívára van szüksége?
Fejlett elemzési és jelentési funkciókat kínál a LiveAgent, hogy hatékonyabbá és eredményesebbé tegye a kapcsolattartó központ működését. A termelékenység nyomon követhető és javítható KPI-k és SLA-k segítségével.
A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.
A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk