Búcsúzzon el az osTicket-től

Váltson a LiveAgentre és mi ingyenesen migráljuk az adatait.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Migration background

Az osTicketről kíván migrálni?

Azon gondolkozik, hogy az osTicket helyett egy másik megoldásra váltana? A LiveAgent segít Önnek abban, hogy hatékonyan gondoskodjon az ügyfélszolgálati kérdésekrőlVáltson többcsatornás jegyrendszerre és költöztesse adatait át még ma. Nyújtson jobb vevőszolgálatot egy teljes körű ügyfélszolgálati megoldással. 

Hozzáférés egy jegykezelő rendszerhez, amely e-maileket, élő csevegést, telefonos központot, közösségi médiát, és ügyfélportált kezel. Próbálja ki ingyenesen 14 napos próbaverziónkat még ma!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Miért kell áttérnie a LiveAgentre

Íme a LiveAgent használatának 3 fő előnye.

Növeli az elégedettséget

A megbízható ügyfélszolgálati szoftver jobb munkafolyamatot, boldogabb ügyfeleket és megnövelt konverziós arányt jelent.

Időt és pénzt spórolhat

A LiveAgent gazdag csomagot kínál megfizethető áron, és ez teszi nagyszerű ügyfélszolgálati szoftverré

Jobb konverziós arányok

Biztosítsa a legjobb ügyfélszolgálatot, és fordítsa webhelye látogatóit és potenciális ügyfeleit fizető ügyfelekké.

osTicket vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók LiveAgent osTicket
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent 15 dollár/ügynök/hó áron kínál jegykezelést a Jegy csomagban.
Az osTicket 9 dollár/ügynök/hó áron kínál jegykezelést csomagban.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál.
Az osTicket nem kínál élő csevegést.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
Az osTicket nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
Az osTicket önkiszolgáló portált kínál 9 USD/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
Az osTicket nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
Az osTicket nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
Az osTicket nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
Az osTicket nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
Az osTicket tudásbázist kínál csomagban 9 USD/ügynök/hónap áron.
Ügyfélfórum
Online ügyfélfórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
Az osTicket ügyfélfórumot kínál csomagban 9 USD/ügynök/hónap áron.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban15 USD/ügynök/hó áron.
Az osTicket automatizálást és szabályokat kínál csomagban 9 USD/ügynök/hó áron.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
Az osTicket API funkciókat kínál csomagban 9 USD/ügynök/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
Az osTicket nem kínál IVR szolgáltatásokat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
Az osTicket nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
Az osTicket nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál.
Az osTicket nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
Az osTicket nem kínál korlátlan csevegőgombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
Az osTicket korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál 9 USD/hó áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
Az osTicket nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
Az osTicket nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Segítünk az áttérésben és a beállításban

Segítünk az összes fontos jegykezelési adat migrálásában, amelyre szüksége van a nagyszerű munka folytatásához. Áttelepítünk mindent, amire szüksége van, így azonnal elkezdheti megoldani az ügyfelekkel kapcsolatos kérdéseket. Közben tarthat egy kis szünetet és pihenhet, vagy megismerkedhet a LiveAgenttel

Ha bármilyen problémába ütközik, vagy valami újat szeretne megtudni, mindenképpen vegye fel velünk a kapcsolatot. Ügyfélszolgálati csapatunk a nap 24 órájában rendelkezésre áll, ha bármilyen kérdése van a LiveAgenttel kapcsolatban.

A LiveAgent migráció előnyei

Nézze meg, mit kap, amikor úgy dönt, hogy áttér a LiveAgentre

ticket thread

Többcsatornás jegyrendszer

E-mailek, élő chat, call center, ügyfélportál, Facebook, Instagram, Twitter és Viber

money icon

Költséghatékony ügyfélszolgálat

Fizessen azért, amire szüksége van, és semmi másért. Adjon hozzá egyedi szolgáltatásokat a csomagjához, amikor szüksége van rájuk

On time resolution

Fokozott hatékonyság a funkciókkal

Minden eszközt támogatnak termelékenységi funkciók, amelyek segítenek automatizálni és megkönnyíteni a munkafolyamatot

Extension puzzle piece

Integrációk több, mint 140 alkalmazással

Integrálja az alkalmazásokat a beépülő moduljainkkal, amelyek segítenek abban, hogy jobban tudjon koncentrálni és kevesebbet kelljen váltani az ablakok között

Hozzáférés többcsatornás jegyrendszerünkhöz

Amikor migrál, akkor bővítheti elérhetőségét és több kommunikációs csatornát fedhet le, mint korábban. Kezelje az e-mail jegyeket, élő csevegést, hívásközpontot, ügyfélportált, Facebookot, Twittert, Instagramot és a Vibert

Ismerkedjen meg új eszközkészletével, miközben áttelepítjük adatait, és tanulja meg, hogyan nyújtson támogatást az összes fontos kommunikációs csatornán.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Nyújtson támogatást az összes fontos csatornán

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Készen áll? Hozza át az adatait

Kezdje meg az ingyenes 14 napos próbaverziót és ismerkedjen meg a LiveAgenttel. Amikor úgy dönt, hogy át kívánja helyezni adatait, hívjon minket, vagy hagyjon üzenetet nekünk élő csevegés vagy e-mail útján. Megbeszéljük az adatok migrációját, és megbizonyosodunk arról, hogy az összes adatot az osTicket-ről a LiveAgentbe juttatjuk.

Először szeretne többet megtudni? Tekintse meg a Túra videónkat, vagy böngésszen a funkciók, integrációk vagy más oldalak között, hogy többet megtudjon a LiveAgentről

GYIK

Áttérhet az osTicket-ről a LiveAgentre?

Igen, támogatási csapatunk segítségével áttérhet az osTicket-ről a LiveAgentre. Segítünk minden új adat áttelepítésében, amelyre szüksége van az új help desk szoftver használatának megkezdéséhez.

Milyen extra előnyei vannak a LiveAgent használatának az osTickettel szemben?

A LiveAgent használatának extra előnyei az osTickettel szemben a megnövekedett hatékonyság, több ügyfélcsatorna, az egyik leggyorsabban elérhető élő chat widget és még sok más.

Milyen adatokat tud áttelepíteni az osTicket-ről a LiveAgentre?

Körülbelül mindent, amire szüksége van, amelyek általában tartalmazzák a kapcsolattartókat, az ügynöki profilokat, az összes ügyféljegyet, visszajelzéseket, címkéket és egyebeket

Related Articles to osTicket migráció
A OneTone egy help desk bővítmény, amely segíthet a jegyek válogatásában, az ügyfelek szándékainak megértésében, vagy a tökéletes válaszok megalkotásában.

OneTone

A Onetone böngészőbővítmény előnyeit és használatát ismertetik a szövegben. Az ügyfélszolgálati ügynökök hatékonyabb kommunikációját segíti elő, jegycímkéző funkcióval és sablon lehetőséggel. A bővítmény további előnye, hogy ingyenes és kompatibilis a LiveAgent help desk szoftverrel.

Az email marketing egyszerűen kezelhető a LiveAgent-el és az eszközkészletével. Használja ki a funkciók előnyeit és hozza létre a legjobb marketingstratégiát.

Email marketing

Az üdvözlő email sablonokat használhatják az ügyfelekkel való kapcsolat kiépítéséhez és a brand lojalitás növeléséhez. Az üdvözlő email hossza nem számít, de érdemes tömöríteni. A LiveAgent rendszer számos funkcióval rendelkezik, és számos támogatást kínál az ügyfeleknek. A rendszer állapotát folyamatosan frissítik, és támogatási portált kínálnak az adatmigrációhoz. A LiveAgent találkozókat és webináriumokat is kínál, és számos népszerű ügyfélszolgálati szoftvert kínál. Az elérhetőségi információk között szerepel egy telefonszám és egy e-mail cím is.

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Váltson át a Crisp-ről a LiveAgentre, és kezdjen el iparági előnyöket szerezni.

Váltana a Crispről a LiveAgentre?

A LiveAgent ingyenes és különböző árú csomagokat kínál ügyfeleinek, több nyelven érhető el és támogatja a nyelvi alkalmazásokat. A help desk szoftver akár nagyvállalatoknak is megfelelő, a Huawei-tól a BMW-ig. A különböző csomagok árai és funkciói eltérnek, de mindenki kipróbálhatja ingyen.

A Liveagent a Qonvo hatékony alternatívája. Nagyszerű jegyrendszert biztosít és lefedést a legfontosabb kommunikáció csatornákra.

Qonvo alternatívát keres?

A LiveAgent és a Qonvo szoftverek összehasonlítása során kiderült, hogy a LiveAgent kínál Viber integrációt, tudásbázist, ügyfél fórumot, automatizációt és szabályokat, API funkciókat, IVR-t, videóhívásokat, korlátlan előzményeket, weboldalakat, chat gombokat, jegyeket/leveleket, hívásrögzítést és 24/7 támogatást. Emellett a LiveAgent képes jegykezelésre, élő chatre, hívásközpontra, önkiszolgáló portálra és Facebook integrációra is. A Qonvo ugyanakkor csak az automatizációt és szabályokat, API funkciókat, korlátlan előzményeket és 24/7 támogatást kínálja, de nem tartalmaz tudásbázist, ügyfél fórumot, IVR-t, videóhívásokat, korlátlan weboldalakat, chat gombokat, jegyeket/leveleket, hívásrögzítést vagy Facebook integrációt.

A Jegy Törzs technikailag ugyanaz, mint a jegy. Néha az ügyfelek a Jegy Törzsét jegyeknek nevezik, és fordítva.

Jegy törzs

A Quality Unit, LLC. weboldala adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvekkel működik, és a LiveAgent irányítópultjának létrehozása folyamatban van. A telepítési státusz 0% és küldtek egy üzenetet a fiók bejelentkezési adataival az email címére. Engedélyezi a sütik telepítését?

Más megoldást keres a Gistre? Vessen egy pillantást a LiveAgentre, és nézze meg az előnyeit. Kezdje az ingyenes próbaverziót még ma, és nyújtson jobb támogatást.

Gist alternatívát keres?

A cikkben felhasználói vélemények találhatóak a LiveAgent-vel kapcsolatban. A felhasználók dicsérik az ügyfélszolgálatot, az automatizációt és a sok integrációs lehetőséget. A LiveAgent több funkcionalitást kínál, mint a ZenDesk, és stabilan működik a mobil platformon is. A cikk végén reklámozza a LiveAgent-et, hogy sok nagy névnek ők is felhasználói. Ingyenes teszteléshez nincs szükség bankkártyára.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót