Búcsúzzon el az osTicket-től

Váltson a LiveAgentre és mi ingyenesen migráljuk az adatait.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Migration background

Az osTicketről kíván migrálni?

Azon gondolkozik, hogy az osTicket helyett egy másik megoldásra váltana? A LiveAgent segít Önnek abban, hogy hatékonyan gondoskodjon az ügyfélszolgálati kérdésekrőlVáltson többcsatornás jegyrendszerre és költöztesse adatait át még ma. Nyújtson jobb vevőszolgálatot egy teljes körű ügyfélszolgálati megoldással. 

Hozzáférés egy jegykezelő rendszerhez, amely e-maileket, élő csevegést, telefonos központot, közösségi médiát, és ügyfélportált kezel. Próbálja ki ingyenesen 14 napos próbaverziónkat még ma!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Miért kell áttérnie a LiveAgentre

Íme a LiveAgent használatának 3 fő előnye.

Növeli az elégedettséget

A megbízható ügyfélszolgálati szoftver jobb munkafolyamatot, boldogabb ügyfeleket és megnövelt konverziós arányt jelent.

Időt és pénzt spórolhat

A LiveAgent gazdag csomagot kínál megfizethető áron, és ez teszi nagyszerű ügyfélszolgálati szoftverré

Jobb konverziós arányok

Biztosítsa a legjobb ügyfélszolgálatot, és fordítsa webhelye látogatóit és potenciális ügyfeleit fizető ügyfelekké.

osTicket vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók LiveAgent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
osTicket
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent 15 dollár/ügynök/hó áron kínál jegykezelést a Jegy csomagban.
Az osTicket 9 dollár/ügynök/hó áron kínál jegykezelést csomagban.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál.
Az osTicket nem kínál élő csevegést.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
Az osTicket nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
Az osTicket önkiszolgáló portált kínál 9 USD/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
Az osTicket nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
Az osTicket nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
Az osTicket nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
Az osTicket nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
Az osTicket tudásbázist kínál csomagban 9 USD/ügynök/hónap áron.
Ügyfélfórum
Online ügyfélfórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
Az osTicket ügyfélfórumot kínál csomagban 9 USD/ügynök/hónap áron.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban15 USD/ügynök/hó áron.
Az osTicket automatizálást és szabályokat kínál csomagban 9 USD/ügynök/hó áron.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
Az osTicket API funkciókat kínál csomagban 9 USD/ügynök/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
Az osTicket nem kínál IVR szolgáltatásokat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
Az osTicket nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
Az osTicket nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál.
Az osTicket nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
Az osTicket nem kínál korlátlan csevegőgombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
Az osTicket korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál 9 USD/hó áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
Az osTicket nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
Az osTicket nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Segítünk az áttérésben és a beállításban

Segítünk az összes fontos jegykezelési adat migrálásában, amelyre szüksége van a nagyszerű munka folytatásához. Áttelepítünk mindent, amire szüksége van, így azonnal elkezdheti megoldani az ügyfelekkel kapcsolatos kérdéseket. Közben tarthat egy kis szünetet és pihenhet, vagy megismerkedhet a LiveAgenttel

Ha bármilyen problémába ütközik, vagy valami újat szeretne megtudni, mindenképpen vegye fel velünk a kapcsolatot. Ügyfélszolgálati csapatunk a nap 24 órájában rendelkezésre áll, ha bármilyen kérdése van a LiveAgenttel kapcsolatban.

A LiveAgent migráció előnyei

Nézze meg, mit kap, amikor úgy dönt, hogy áttér a LiveAgentre

ticket thread

Többcsatornás jegyrendszer

E-mailek, élő chat, call center, ügyfélportál, Facebook, Instagram, Twitter és Viber

money icon

Költséghatékony ügyfélszolgálat

Fizessen azért, amire szüksége van, és semmi másért. Adjon hozzá egyedi szolgáltatásokat a csomagjához, amikor szüksége van rájuk

On time resolution

Fokozott hatékonyság a funkciókkal

Minden eszközt támogatnak termelékenységi funkciók, amelyek segítenek automatizálni és megkönnyíteni a munkafolyamatot

Extension puzzle piece

Integrációk több, mint 140 alkalmazással

Integrálja az alkalmazásokat a beépülő moduljainkkal, amelyek segítenek abban, hogy jobban tudjon koncentrálni és kevesebbet kelljen váltani az ablakok között

Hozzáférés többcsatornás jegyrendszerünkhöz

Amikor migrál, akkor bővítheti elérhetőségét és több kommunikációs csatornát fedhet le, mint korábban. Kezelje az e-mail jegyeket, élő csevegést, hívásközpontot, ügyfélportált, Facebookot, Twittert, Instagramot és a Vibert

Ismerkedjen meg új eszközkészletével, miközben áttelepítjük adatait, és tanulja meg, hogyan nyújtson támogatást az összes fontos kommunikációs csatornán.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Nyújtson támogatást az összes fontos csatornán

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Készen áll? Hozza át az adatait

Kezdje meg az ingyenes 14 napos próbaverziót és ismerkedjen meg a LiveAgenttel. Amikor úgy dönt, hogy át kívánja helyezni adatait, hívjon minket, vagy hagyjon üzenetet nekünk élő csevegés vagy e-mail útján. Megbeszéljük az adatok migrációját, és megbizonyosodunk arról, hogy az összes adatot az osTicket-ről a LiveAgentbe juttatjuk.

Először szeretne többet megtudni? Tekintse meg a Túra videónkat, vagy böngésszen a funkciók, integrációk vagy más oldalak között, hogy többet megtudjon a LiveAgentről

Áttérés egy másik ügyfélszolgálatról?

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Kapcsolódó cikkek ehhezosTicket migráció
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Élő chat

Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Támogatás

Az értékesítési vezetők 80%-a mesterséges intelligenciát használ az ügyfélményben. A chatbotok és e-mail marketing fontos szerepet játszanak a digitális marketingben. Az ügyfélszolgálati csapat fontos a vállalkozás sikerében.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x