Ingyenes próba

osTicket alternatívát keres?

A LiveAgent egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldás vállalkozása számára. Fontolja meg a váltást az osTicket-ről másik ügyfélszolgálati szoftverre.

A LiveAgent fel van szerelve eszközökkel, lehetőségekkel és integrációkkal, hogy javítsa a munkafolyamatot, hogy ügyfelei boldogok legyenek és növelhesse a ROI-t. Próbálja ki most, az első 14 nap ingyenes, semmilyen kötelezettséggel nem jár és nincs szükség bankkártyára sem.

Mi teszi a LiveAgentet egy jó alternatívává

Alább tekintheti meg a 4 legfőbb előnyét a LiveAgent használatának.

Satisfaction prediction scores

Növeli az elégedettséget

Megbízható ügyfélszolgálati szoftver, ami jobb munkafolyamatot eredményez, boldogabb ügyfeleket és megnövelt konverziós arányt.

Service desk

Továbbfejlesztett munkafolyamat

A LiveAgent eszközei, lehetőségei és integrációi segítenek ügynökeinek jobb munkát végezni.

On time resolution

Időt és pénzt spórolhat

A LiveAgent gazdag csomagot kínál megfizethető áron és ez az, ami igazán jó ügyfélszolgálati szoftverré teszi.

Reports

Jobb konverziós arányok

Nyújtsa a legjobb ügyfélszolgálati támogatást és változtassa weboldala látogatóit fizető ügyfelekké.

increase availability

osTicket alternatíva, amely nem hagy cserben

Nos, mi biztosak vagyunk abban, hogy a srácok az osTicketnél megteszik a tőlük telhetőt, hogy kielégítsék ügyfeleik igényeit. De nem minden megoldás felel meg minden vállalkozásnak vagy vállalatnak. A LiveAgent egy alternatív megoldás, ha szeretne valami mást. 

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati szoftver, amely nagyszerű és megbízható eszközöket kínál, mint például e-mail, élő csevegés, közösségi média integrációk, telefonos központ és tudásbázis a lehető legjobb támogatás biztosításához. Mindent az irányítópult megbízható jegyrendszerrel kezelnek. Tegye hatékonyabbá az ügyfélszolgálatot, és növelje az ügyfelek elégedettségét a megfelelő ügyfélszolgálati szoftverrel.

Ügyfélszolgálati szoftver a megfelelő eszköztárral

A jegyrendszer, tudásbázis, email és call center csak a jéghegy csúcsa ha egy jó ügyfélszolgálatról van szó. A LiveAgent sokkal többet hozzá tud adni ügyfélszolgálati megoldásként.

Mi prezentáljuk a leggyorsabb élő chat widgetet a piacon, ahol a chat ablak 2.5 másodperc alatt jelenik meg. Legyen jelen közösségi média támogatással a Facebook messenger, Instagram, Twitter vagy Viber platformjairól. Nem számít, hogy ügyfélszolgálati csapat, egy támogatási ügynök vagy valaki, aki jobb ügyfélkapcsolatot szeretne, a LiveAgent rendelkezik azokkal az eszközökkel, amelyekkel a legjobb ügyféltámogatást adhatja.

Focus on customer experience

Kattintson egy támogatási eszközre vagy lehetőségre és tudjon meg többet

Call routing definition

Hasonlítsa össze az osTicketet a LiveAgenttel

Az egyes ügyféltámogatási eszközök pontszáma kiváló ötletet adhat az ügyfélélményről. Tudjon meg többet és hasonlítsa össze az osTicket és a LiveAgent szolgáltatásait.

Az ügyfélszolgálati szoftvereket összehasonlítják különböző területeken, például a megbízhatóság, az ár-érték arány és néha más területeken is, például a jegyrendszer, az élő chat és a tudásbázis. Tudja meg, hogy jobban csináljuk-e, mint az osTicket, és mi vagyunk-e a megfelelő ügyfélszolgálati szoftver az Ön vállalkozásához.

osTicket vs LiveAgent összehasonlítás

Hasonlítsa össze az osTicketet és a LiveAgentet és nézze meg, melyik jobb

osticket_vs_liveagent

Elérhető 2020.09.11-től

Kapja meg a legjobb vásárlói élményt

Egy jó ügyfélszolgálati szoftvernek nem csak a legjobb jegykezeléssel vagy élő csevegéssel kell rendelkeznie, hanem példát kell mutatnia és nagyszerű ügyfélélményt kell nyújtania.

Ezért állunk rendelkezésre 24/7 ügyfélszolgálattal az ügyfeleink számára. A vevői interakció, a gyors válaszidő és a vevői kérdések megoldása a legfontosabb prioritásunk. Több csatornán keresztül is felveheti velünk a kapcsolatot. Chat támogatás, telefonhívások, Gmail vagy még sok más módon, Önön múlik. Szeretné tudni, milyen érzés nagyszerű felhasználói élményt szerezni? Ha igen, kattintson az alábbi gombra.

get inspired

A vásárlók visszajelzései sokat elmondanak arról, hogyan bánunk velük

Legyen szó nagy szervezetekről vagy kisvállalkozásokról … Mindannyiuknak van valami kedves mondanivalója a támogatási rendszerünkről.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót