Ingyenes próba

osTicket alternatívát keres?

A LiveAgent egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldás vállalkozása számára. Fontolja meg a váltást az osTicket-ről másik ügyfélszolgálati szoftverre.

A LiveAgent fel van szerelve eszközökkel, lehetőségekkel és integrációkkal, hogy javítsa a munkafolyamatot, hogy ügyfelei boldogok legyenek és növelhesse a ROI-t. Próbálja ki most, az első 14 nap ingyenes, semmilyen kötelezettséggel nem jár és nincs szükség bankkártyára sem.

Mi teszi a LiveAgentet egy jó alternatívává

Alább tekintheti meg a 4 legfőbb előnyét a LiveAgent használatának.

Satisfaction prediction scores

Növeli az elégedettséget

Megbízható ügyfélszolgálati szoftver, ami jobb munkafolyamatot eredményez, boldogabb ügyfeleket és megnövelt konverziós arányt.

Service desk

Továbbfejlesztett munkafolyamat

A LiveAgent eszközei, lehetőségei és integrációi segítenek ügynökeinek jobb munkát végezni.

On time resolution

Időt és pénzt spórolhat

A LiveAgent gazdag csomagot kínál megfizethető áron és ez az, ami igazán jó ügyfélszolgálati szoftverré teszi.

Reports

Jobb konverziós arányok

Nyújtsa a legjobb ügyfélszolgálati támogatást és változtassa weboldala látogatóit fizető ügyfelekké.

increase availability

osTicket alternatíva, amely nem hagy cserben

Nos, mi biztosak vagyunk abban, hogy a srácok az osTicketnél megteszik a tőlük telhetőt, hogy kielégítsék ügyfeleik igényeit. De nem minden megoldás felel meg minden vállalkozásnak vagy vállalatnak. A LiveAgent egy alternatív megoldás, ha szeretne valami mást. 

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati szoftver, amely nagyszerű és megbízható eszközöket kínál, mint például e-mail, élő csevegés, közösségi média integrációk, telefonos központ és tudásbázis a lehető legjobb támogatás biztosításához. Mindent az irányítópult megbízható jegyrendszerrel kezelnek. Tegye hatékonyabbá az ügyfélszolgálatot, és növelje az ügyfelek elégedettségét a megfelelő ügyfélszolgálati szoftverrel.

Ügyfélszolgálati szoftver a megfelelő eszköztárral

A jegyrendszer, tudásbázis, email és call center csak a jéghegy csúcsa ha egy jó ügyfélszolgálatról van szó. A LiveAgent sokkal többet hozzá tud adni ügyfélszolgálati megoldásként.

Mi prezentáljuk a leggyorsabb élő chat widgetet a piacon, ahol a chat ablak 2.5 másodperc alatt jelenik meg. Legyen jelen közösségi média támogatással a Facebook messenger, Instagram, Twitter vagy Viber platformjairól. Nem számít, hogy ügyfélszolgálati csapat, egy támogatási ügynök vagy valaki, aki jobb ügyfélkapcsolatot szeretne, a LiveAgent rendelkezik azokkal az eszközökkel, amelyekkel a legjobb ügyféltámogatást adhatja.

Focus on customer experience

Kattintson egy támogatási eszközre vagy lehetőségre és tudjon meg többet

Call routing definition

Hasonlítsa össze az osTicketet a LiveAgenttel

Az egyes ügyféltámogatási eszközök pontszáma kiváló ötletet adhat az ügyfélélményről. Tudjon meg többet és hasonlítsa össze az osTicket és a LiveAgent szolgáltatásait.

Az ügyfélszolgálati szoftvereket összehasonlítják különböző területeken, például a megbízhatóság, az ár-érték arány és néha más területeken is, például a jegyrendszer, az élő chat és a tudásbázis. Tudja meg, hogy jobban csináljuk-e, mint az osTicket, és mi vagyunk-e a megfelelő ügyfélszolgálati szoftver az Ön vállalkozásához.

osTicket vs LiveAgent összehasonlítás

Hasonlítsa össze az osTicketet és a LiveAgentet és nézze meg, melyik jobb

osticket_vs_liveagent

Elérhető 2020.09.11-től

Kapja meg a legjobb vásárlói élményt

Egy jó ügyfélszolgálati szoftvernek nem csak a legjobb jegykezeléssel vagy élő csevegéssel kell rendelkeznie, hanem példát kell mutatnia és nagyszerű ügyfélélményt kell nyújtania.

Ezért állunk rendelkezésre 24/7 ügyfélszolgálattal az ügyfeleink számára. A vevői interakció, a gyors válaszidő és a vevői kérdések megoldása a legfontosabb prioritásunk. Több csatornán keresztül is felveheti velünk a kapcsolatot. Chat támogatás, telefonhívások, Gmail vagy még sok más módon, Önön múlik. Szeretné tudni, milyen érzés nagyszerű felhasználói élményt szerezni? Ha igen, kattintson az alábbi gombra.

get inspired

A vásárlók visszajelzései sokat elmondanak arról, hogyan bánunk velük

Legyen szó nagy szervezetekről vagy kisvállalkozásokról … Mindannyiuknak van valami kedves mondanivalója a támogatási rendszerünkről.

Roman Bosch

Roman Bosch

Partly

Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

christine preusler

Christine Preusler

HostingAdvice

A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

Karl Dieterich

Karl Dieterich

Covomo

A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

Hendrik Henze

Hendrik Henze

HEWO Internetmarketing

Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

Razvan Sava

Razvan Sava

Webmaster Deals

Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

Taras Baca

Taras Baca

XperienceHR

Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

user testimonials

Andrej Ftomin

TAZAR Group

Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

Matt Janaway

Matt Janaway

The Workplace Depot

A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

Viviane Carter

Viviane Carter

CSI Products

Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

Christian Lange

Christian Lange

Lucky-Bike

A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

Jens Malmqvist

Jens Malmqvist

Projure

Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

user testimonials

Catana Alexandru

Websignal

Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

JanWienk

Jan Wienk

All British Casino

A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

Allan Bjerkan

Allan Bjerkan

Norske Automaten

A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

Sissy Böttcher

Sissy Böttcher

Study Portals

Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

Peter Koning

Peter Koning

TypoAssassin

Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

user testimonials

Aranzazu F

Factorchic

Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

Rick Nuske

Rick Nuske

MyFutureBusiness

A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

Vojtech Kelecsenyi

Vojtech Kelecsenyi

123-Nakup

A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

Rafael Kobalyan

Rafael Kobalyan

Betconstruct

Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

Martin Drugaj

Martin Drugaj

Atomer

2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

Ivan Golubović

Ivan Golubović

AVMarket

Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

user testimonials

Rustem Gimaev

Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

Randy Bryan

Randy Bryan

tekRESCUE

A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

Timothy G. Keys

Timothy G. Keys

Marietta Corporation

Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

user testimonials

Mihaela Teodorescu

eFortuna

Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

Hilda Andrejkovičová

Hilda Andrejkovičová

TrustPay

Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

user testimonials

Alexandra Danišová

Nay

Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

user testimonials

Samuel Smahel

m:zone

A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

David Chandler

David Chandler

Volterman

Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..