osTicket alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb osTicket alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A LiveAgent egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldás vállalkozása számára. Fontolja meg a váltást az osTicket-ről másik ügyfélszolgálati szoftverre.

A LiveAgent fel van szerelve eszközökkel, lehetőségekkel és integrációkkal, hogy javítsa a munkafolyamatot, hogy ügyfelei boldogok legyenek és növelhesse a ROI-t. Próbálja ki most, az első 14 nap ingyenes, semmilyen kötelezettséggel nem jár és nincs szükség bankkártyára sem.

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Mi teszi a LiveAgentet egy jó alternatívává

Alább tekintheti meg a 3 legfőbb előnyét a LiveAgent használatának.

Növeli az elégedettséget

Megbízható ügyfélszolgálati szoftver, ami jobb munkafolyamatot eredményez, boldogabb ügyfeleket és megnövelt konverziós arányt.

Időt és pénzt spórolhat

A LiveAgent gazdag csomagot kínál megfizethető áron és ez az, ami igazán jó ügyfélszolgálati szoftverré teszi.

Jobb konverziós arányok

Nyújtsa a legjobb ügyfélszolgálati támogatást és változtassa weboldala látogatóit fizető ügyfelekké.

osTicket vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
osTicket
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent 15 dollár/ügynök/hó áron kínál jegykezelést a Jegy csomagban.
Az osTicket 9 dollár/ügynök/hó áron kínál jegykezelést csomagban.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál.
Az osTicket nem kínál élő csevegést.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
Az osTicket nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
Az osTicket önkiszolgáló portált kínál 9 USD/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
Az osTicket nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
Az osTicket nem kínál Twitter -integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
Az osTicket nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
Az osTicket nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
Az osTicket tudásbázist kínál csomagban 9 USD/ügynök/hónap áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
Az osTicket ügyfélfórumot kínál csomagban 9 USD/ügynök/hónap áron.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban15 USD/ügynök/hó áron.
Az osTicket automatizálást és szabályokat kínál csomagban 9 USD/ügynök/hó áron.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
Az osTicket API funkciókat kínál csomagban 9 USD/ügynök/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
Az osTicket nem kínál IVR szolgáltatásokat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
Az osTicket nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
Az osTicket nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál.
Az osTicket nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
Az osTicket nem kínál korlátlan csevegőgombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
Az osTicket korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál 9 USD/hó áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
Az osTicket nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
Az osTicket nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
increase availability

osTicket alternatíva, amely nem hagy cserben

Nos, mi biztosak vagyunk abban, hogy a srácok az osTicketnél megteszik a tőlük telhetőt, hogy kielégítsék ügyfeleik igényeit. De nem minden megoldás felel meg minden vállalkozásnak vagy vállalatnak. A LiveAgent egy alternatív megoldás, ha szeretne valami mást. 

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati szoftver, amely nagyszerű és megbízható eszközöket kínál, mint például e-mail, élő csevegés, közösségi média integrációk, telefonos központ és tudásbázis a lehető legjobb támogatás biztosításához. Mindent az irányítópult megbízható jegyrendszerrel kezelnek. Tegye hatékonyabbá az ügyfélszolgálatot, és növelje az ügyfelek elégedettségét a megfelelő ügyfélszolgálati szoftverrel.

Ügyfélszolgálati szoftver a megfelelő eszköztárral

A jegyrendszer, tudásbázis, email és call center csak a jéghegy csúcsa ha egy jó ügyfélszolgálatról van szó. A LiveAgent sokkal többet hozzá tud adni ügyfélszolgálati megoldásként.

Mi prezentáljuk a leggyorsabb élő chat widgetet a piacon, ahol a chat ablak 2.5 másodperc alatt jelenik meg. Legyen jelen közösségi média támogatással a Facebook messenger, Instagram, Twitter vagy Viber platformjairól. Nem számít, hogy ügyfélszolgálati csapat, egy támogatási ügynök vagy valaki, aki jobb ügyfélkapcsolatot szeretne, a LiveAgent rendelkezik azokkal az eszközökkel, amelyekkel a legjobb ügyféltámogatást adhatja.

Focus on customer experience

Kattintson egy támogatási eszközre vagy lehetőségre és tudjon meg többet

Call routing definition

Hasonlítsa össze az osTicketet a LiveAgenttel

Az egyes ügyféltámogatási eszközök pontszáma kiváló ötletet adhat az ügyfélélményről. Tudjon meg többet és hasonlítsa össze az osTicket és a LiveAgent szolgáltatásait.

Az ügyfélszolgálati szoftvereket összehasonlítják különböző területeken, például a megbízhatóság, az ár-érték arány és néha más területeken is, például a jegyrendszer, az élő chat és a tudásbázis. Tudja meg, hogy jobban csináljuk-e, mint az osTicket, és mi vagyunk-e a megfelelő ügyfélszolgálati szoftver az Ön vállalkozásához.

osTicket vs LiveAgent összehasonlítás

Hasonlítsa össze az osTicketet és a LiveAgentet és nézze meg, melyik jobb

osticket_vs_liveagent

Elérhető 2020.09.11-től

Kapja meg a legjobb vásárlói élményt

Egy jó ügyfélszolgálati szoftvernek nem csak a legjobb jegykezeléssel vagy élő csevegéssel kell rendelkeznie, hanem példát kell mutatnia és nagyszerű ügyfélélményt kell nyújtania.

Ezért állunk rendelkezésre 24/7 ügyfélszolgálattal az ügyfeleink számára. A vevői interakció, a gyors válaszidő és a vevői kérdések megoldása a legfontosabb prioritásunk. Több csatornán keresztül is felveheti velünk a kapcsolatot. Chat támogatás, telefonhívások, Gmail vagy még sok más módon, Önön múlik. Szeretné tudni, milyen érzés nagyszerű felhasználói élményt szerezni? Ha igen, kattintson az alábbi gombra.

get inspired

A vásárlók visszajelzései sokat elmondanak arról, hogyan bánunk velük

Legyen szó nagy szervezetekről vagy kisvállalkozásokról … Mindannyiuknak van valami kedves mondanivalója a támogatási rendszerünkről.

Hasonlítson össze minket más jegykezelő szoftverekkel

Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezosTicket alternatíva
    A LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. Megbízható jegykezelő rendszer, számos kommunikációs csatorna és még sok minden más.

    Jira alternatívát keres?

    Három jó árú csomag közül választhat, melyek minden szükséges funkciót tartalmaznak. A LiveAgent-et előnyök miatt választották többen a ZenDesk-el szemben, mint az ár és ügyfélszolgálat.

    Groove alternatívát keres? Több, mint 179 alkalmazással és 40 integrációval a LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás.

    Groove alternatívát keres?

    LiveAgent, a highly rated customer service software, offers multilingual support to help overcome language barriers for businesses. It is a cost-effective alternative to Groove, saving you time and money, allowing you to focus on building positive customer relationships.

    Ha hatékony Collab alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. Tudja meg, hogyan teljesít a Collab és a LiveAgent, és melyik a legmegfelelőbb a vállalkozása számára.

    Collab alternatívára van szüksége?

    Fejlett elemzési és jelentési funkciókat kínál a LiveAgent, hogy hatékonyabbá és eredményesebbé tegye a kapcsolattartó központ működését. A termelékenység nyomon követhető és javítható KPI-k és SLA-k segítségével.

    Váltás az osTicket-ről a LiveAgentre csapatunk támogatásával, és hozzáférést kaphat egy többcsatornás jegyrendszerhez.

    osTicket migráció - LiveAgent

    LiveAgent a vállalkozások időt takarító eszköze, segítve a gyors és szakszerű válaszokat ügyfelek és vállalkozások között. Kínálja az ügyfélszolgálati, VoIP és e-mail kezelő szoftvereket, valamint személyre szabható jegykezelést. Az ügyfélszolgálat, az innováció és az empátia kulcsfontosságú a vállalkozások sikerében.

    A LiveAgent egy olyan help desk megoldást kínáló rendszer, amellyel fejlesztheti ügyfélszolgálatát. E-mail, élő chat, közösségi média (Facebook, Instagram és még sok más).

    Front alternatívát keres?

    A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.

    Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

    Jobb LivePerson alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz a vállalkozásoknak a Szórakoztatóipar terén. Különféle funkciók és integrációk állnak rendelkezésre, a proaktív chat és IVR technológia pedig javítja az ügyfélmegértést és csökkenti a költségeket. Mellékletek és ingyenes csevegőszoba is rendelkezésre állnak. Az IT támogatásban pedig a LiveAgent többféle szolgáltatást nyújt, mint VoIP telefon, e-mail kezelés és ügyfélportál.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x