osTicket alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb osTicket alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A LiveAgent egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldás vállalkozása számára. Fontolja meg a váltást az osTicket-ről másik ügyfélszolgálati szoftverre.

A LiveAgent fel van szerelve eszközökkel, lehetőségekkel és integrációkkal, hogy javítsa a munkafolyamatot, hogy ügyfelei boldogok legyenek és növelhesse a ROI-t. Próbálja ki most, az első 14 nap ingyenes, semmilyen kötelezettséggel nem jár és nincs szükség bankkártyára sem.

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Mi teszi a LiveAgentet egy jó alternatívává

Alább tekintheti meg a 3 legfőbb előnyét a LiveAgent használatának.

Növeli az elégedettséget

Megbízható ügyfélszolgálati szoftver, ami jobb munkafolyamatot eredményez, boldogabb ügyfeleket és megnövelt konverziós arányt.

Időt és pénzt spórolhat

A LiveAgent gazdag csomagot kínál megfizethető áron és ez az, ami igazán jó ügyfélszolgálati szoftverré teszi.

Jobb konverziós arányok

Nyújtsa a legjobb ügyfélszolgálati támogatást és változtassa weboldala látogatóit fizető ügyfelekké.

osTicket vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent osTicket
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent 15 dollár/ügynök/hó áron kínál jegykezelést a Jegy csomagban.
Az osTicket 9 dollár/ügynök/hó áron kínál jegykezelést csomagban.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál.
Az osTicket nem kínál élő csevegést.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
Az osTicket nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
Az osTicket önkiszolgáló portált kínál 9 USD/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
Az osTicket nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
Az osTicket nem kínál Twitter -integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
Az osTicket nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
Az osTicket nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
Az osTicket tudásbázist kínál csomagban 9 USD/ügynök/hónap áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
Az osTicket ügyfélfórumot kínál csomagban 9 USD/ügynök/hónap áron.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban15 USD/ügynök/hó áron.
Az osTicket automatizálást és szabályokat kínál csomagban 9 USD/ügynök/hó áron.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
Az osTicket API funkciókat kínál csomagban 9 USD/ügynök/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
Az osTicket nem kínál IVR szolgáltatásokat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
Az osTicket nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
Az osTicket nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál.
Az osTicket nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
Az osTicket nem kínál korlátlan csevegőgombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
Az osTicket korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál 9 USD/hó áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
Az osTicket nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
Az osTicket nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
increase availability

osTicket alternatíva, amely nem hagy cserben

Nos, mi biztosak vagyunk abban, hogy a srácok az osTicketnél megteszik a tőlük telhetőt, hogy kielégítsék ügyfeleik igényeit. De nem minden megoldás felel meg minden vállalkozásnak vagy vállalatnak. A LiveAgent egy alternatív megoldás, ha szeretne valami mást. 

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati szoftver, amely nagyszerű és megbízható eszközöket kínál, mint például e-mail, élő csevegés, közösségi média integrációk, telefonos központ és tudásbázis a lehető legjobb támogatás biztosításához. Mindent az irányítópult megbízható jegyrendszerrel kezelnek. Tegye hatékonyabbá az ügyfélszolgálatot, és növelje az ügyfelek elégedettségét a megfelelő ügyfélszolgálati szoftverrel.

Ügyfélszolgálati szoftver a megfelelő eszköztárral

A jegyrendszer, tudásbázis, email és call center csak a jéghegy csúcsa ha egy jó ügyfélszolgálatról van szó. A LiveAgent sokkal többet hozzá tud adni ügyfélszolgálati megoldásként.

Mi prezentáljuk a leggyorsabb élő chat widgetet a piacon, ahol a chat ablak 2.5 másodperc alatt jelenik meg. Legyen jelen közösségi média támogatással a Facebook messenger, Instagram, Twitter vagy Viber platformjairól. Nem számít, hogy ügyfélszolgálati csapat, egy támogatási ügynök vagy valaki, aki jobb ügyfélkapcsolatot szeretne, a LiveAgent rendelkezik azokkal az eszközökkel, amelyekkel a legjobb ügyféltámogatást adhatja.

Focus on customer experience

Kattintson egy támogatási eszközre vagy lehetőségre és tudjon meg többet

Call routing definition

Hasonlítsa össze az osTicketet a LiveAgenttel

Az egyes ügyféltámogatási eszközök pontszáma kiváló ötletet adhat az ügyfélélményről. Tudjon meg többet és hasonlítsa össze az osTicket és a LiveAgent szolgáltatásait.

Az ügyfélszolgálati szoftvereket összehasonlítják különböző területeken, például a megbízhatóság, az ár-érték arány és néha más területeken is, például a jegyrendszer, az élő chat és a tudásbázis. Tudja meg, hogy jobban csináljuk-e, mint az osTicket, és mi vagyunk-e a megfelelő ügyfélszolgálati szoftver az Ön vállalkozásához.

osTicket vs LiveAgent összehasonlítás

Hasonlítsa össze az osTicketet és a LiveAgentet és nézze meg, melyik jobb

osticket_vs_liveagent

Elérhető 2020.09.11-től

Kapja meg a legjobb vásárlói élményt

Egy jó ügyfélszolgálati szoftvernek nem csak a legjobb jegykezeléssel vagy élő csevegéssel kell rendelkeznie, hanem példát kell mutatnia és nagyszerű ügyfélélményt kell nyújtania.

Ezért állunk rendelkezésre 24/7 ügyfélszolgálattal az ügyfeleink számára. A vevői interakció, a gyors válaszidő és a vevői kérdések megoldása a legfontosabb prioritásunk. Több csatornán keresztül is felveheti velünk a kapcsolatot. Chat támogatás, telefonhívások, Gmail vagy még sok más módon, Önön múlik. Szeretné tudni, milyen érzés nagyszerű felhasználói élményt szerezni? Ha igen, kattintson az alábbi gombra.

get inspired

A vásárlók visszajelzései sokat elmondanak arról, hogyan bánunk velük

Legyen szó nagy szervezetekről vagy kisvállalkozásokról … Mindannyiuknak van valami kedves mondanivalója a támogatási rendszerünkről.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan teljesít a LiveAgent az osTicket-hez képest?

A LiveAgent a következő extra szolgáltatásokat kínálja az osTicket-tel szemben: élő csevegés, hívásközpont, közösségi média integrációk, korlátlan csevegőgombok és 24/7 támogatás.

Milyen extra előnyei vannak a LiveAgent használatának az osTicket-tel szemben?

A LiveAgent osTicket-tel szembeni használatának további előnyei közé tartozik a megnövekedett ügyfél-elégedettség, az ügyfelek megtartása, az alacsonyabb ügyfélszolgálati költségek, az alacsonyabb elhagyási arány és a jobb ügynöki munkafolyamat.

Related Articles to osTicket alternatíva
A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest és több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik. Tudjon meg többet.

LiveHelpNow alternatívát keres?

A LiveAgent szoftver egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldást kínál, például élő chatszobákat, e-maileket, közösségi médiát, call center lehetőségeket és tudásbázisokat. Az ingyenes próbaidőszak 14 napig tart, és nincs szükség bankkártyára. A LiveAgent személyre szabott aldomainnevet is kínál a vállalkozásoknak, és 175+ funkció és 40+ integráció közül lehet választani. A regisztráció egyszerű és gyors, és 24/7 ügyfélszolgálat is elérhető. Az éppen használt help desk szoftverekkel is szembe megy új és jobb ügyfélszolgálati megoldásokkal.

Szeretne áttérni a Helpshiftről egy másik ügyfélszolgálati szoftverre? Nézze meg a LiveAgent programot és derítse ki, hogy megfelelő-e az Ön számára.

Helpshift alternatívát keres?

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert különböző vállalkozások ajánlják, köztük az eFortuna és a TrustPay. Az ügyfélszolgálati csapat gyors és segítőkész megoldásokat kínál. A LiveAgent segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az eszköz könnyen használható és javítja a hatékonyságot. A LiveAgent megkönnyíti az ügyfelekkel való kommunikációt és statisztikailag nyomon követheti, hogy mire van leginkább szükségük.

Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

A cikk kérdéses, hogy melyik élő chat widget a leggyorsabb és hatékonyabb a piacon. Az olvasókat egy videóra hivatkozva arra ösztönzi, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. Azt állítja, hogy az ő chat widgetjük lehet a jobb választás.

A LiveAgent több, mint 175 hasznos funkciót kínál és a piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazást. Call center-t és olyan csatornák lefedését is, mint például az Instagram.

LiveChat alternatívát keres?

A LiveAgent egy könnyen használható és megbízható ügyfélszolgálati megoldást kínál, élő csevegéssel, emaillel, telefonnal, közösségi média integrációval és tudásbázissal, amely növeli a konverziós arányokat és az ügyfelek elégedettségét. Ez az ideális alternatíva a LiveChat-hez. A LiveAgent több nyelven is használható és testreszabható.

Tudja meg, hogy mi teszi a LiveAgentet egy remek SpiceWorks alternatívává. Indítsa el az ingyenes próbaverziót, és tudjon meg többet a jegyrendszerről.

SpiceWorks alternatívát keres?

A LiveAgent egy megbízható, kedvező árú és egyszerűen használható választás minden online vállalkozásnak. Több ügyfél pozitív tapasztalatait osztották meg, akik szerint a LiveAgent felgyorsította az ügyfelekkel folytatott kommunikációt, növelte a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt, és a jegyek jellegét kategorizálja, ami segít figyelemmel követni a szolgáltatással kapcsolatos igényeket. A LiveAgent az egyik legjobb alternatívája a Kayako-nak, és az ügyfélszolgálatot átláthatóvá és rendezetté teszi.

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Tudjon meg többet az OTRS alternatíváról, és azonnal fejlődjön vele.

Alternatívát keres az OTRS-hez?

A LiveAgent egy költséghatékony megoldás, amely különböző csatornákon keresztül segít a magas számú támogatási kérelmek megoldásában. Ügyfelek és felhasználók véleménye alapján a LiveAgent segítséget nyújt az Outlookból érkező e-mailek megválaszolásában és a hatékonyabb ügyfélszolgálatban, amely emeli az elégedettségi szintet, és növeli az értékesítést.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót