Hesk alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Hesk alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Váltson még ma a LiveAgentre és nézze meg, mi tesz minket nagyszerű Hesk alternatívává. A LiveAgent egy jegykezelő helpdesk szoftver, amely képes kezelni a többcsatornás kommunikációt, beleértve az e-mail jegyeket, élő csevegést, call centert, közösségi médiát és az ügyfélportált.

Sokféle szolgáltatással és más szoftveres megoldásokkal való integrációval támogatják a zökkenőmentes munkafolyamatok létrehozását. Tudjon meg többet a LiveAgentről, vagy kezdje el már ma az ingyenes 14 napos próbaverziót.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Hesk vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Hesk
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Hesk jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
A Hesk nem kínál élő csevegést.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A Hesk nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Hesk önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
A Hesk nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A Hesk nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Hesk nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Hesk nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudástárat kínál.
A Hesk tudástárat kínál.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Hesk nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A Hesk nem kínál automatizálást és szabályokat.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A Hesk nem kínál API funkciókat.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Hesk nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Hesk nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Hesk korlátlan előzményeket kínál
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A Hesk korlátlan számú webhelyet kínál
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A Hesk nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A Hesk korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Hesk nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A Hesk nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Szerezzen be egy gyors, valós idejű csevegő modult a webhelyére

Oldja meg gyorsabban az ügyfélszolgálati kérdéseket az élő csevegésünknek köszönhetően. Egyszerűen hozzon létre egy egyéni widgetet, vagy válasszon egyet a csevegés gombgalériánkból és helyezze el a webhelyén. Az ügyfelek egyszerűen rákattinthatnak és elkezdhetnek beszélgetni a help desk ügynökeivel Az élő csevegésünk az egyik leggyorsabb a piacon.

Hasznos funkciók támogatják, például valós idejű gépelési nézet, vagy proaktív csevegési meghívások az ügyfelek elkötelezettségének növelése érdekében. Próbálja ki még ma, és nézze meg, hogyan javíthatja az ügyfélszolgálatot.

Ismerje meg valós idejű chat szoftverünket

A jegykezelés egyszerű is lehet

A LiveAgent automatikusan beállítja a jegyeket, és automatikusan hozzárendeli őket az ügynökökhöz az Ön által beállított automatizálási szabályoknak köszönhetően. Ez azért fontos, mert a LiveAgent képes kezelni az ügyfelek által használt összes fontos kommunikációs csatornát, és a bejövő kommunikációt jegyekké alakítani.

Szerezzen be egy jegykezelő rendszert, amely kezeli az összes fontosat – e-maileket, élő csevegést, hívásokat, Viber -hívásokat és közösségi médiátFacebook, Twitter és Instagram. Próbálja ki még ma, és nézze meg, milyen zökkenőmentes az élmény.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Többcsatornás kommunikációs funkciók egy helyen

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Tudásbázis testreszabható márkajelzéssel

Hozzon létre saját hasznos önkiszolgáló portált, amely teljes vagy releváns megjegyzéseket, tájékoztató cikkeket és útmutatókat tartalmaz a különböző problémák kezelésére vagy valami új tanulására. Ügyfélportál szolgáltatásunk lehetővé teszi, hogy kihasználja a testreszabható márka előnyeit, hogy megfeleljen a vállalati stílusnak.

. Használhatja az ügyfelek visszajelzéseinek összegyűjtésére és a vállalkozásának fejlesztésére.

Tudásbázisunkkal kiváló ügyfélszolgálatot biztosíthat

Nagyszerű ügyfélszolgálatunk mindig rendelkezésére áll

A problémákat e-mailben, élő csevegésben, hívásokon vagy ügyfélportálon keresztül oldjuk meg a nap 24 órájában, így ügyfeleink megnyugoadhatnak és a fontos dolgokra összpontosíthatnak – segítve ügyfeleiket. Vegye fel velünk a kapcsolatot bármikor, ha szüksége van valamire, és mi mindent megteszünk, hogy tájékoztassuk, vagy segítsük.

Vessen egy pillantást az eredményeinkre, vagy az alábbi véleményekre, és nézze meg, miért váltottak vásárlóink a különböző megoldásokról a LiveAgentre. Csatlakozzon hozzánk még ma, és legyen Ön is boldog vásárló.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Spóroljon többet a LiveAgenttel

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Készen áll átváltani a help desk szoftverünkre?

Próbáljon ki minket, és kezdje el ingyenes 14 napos próbaverzióját még ma. Nem kell megadnia semmilyen hitelkártya adatot, így nincsenek kötelezettségek sem. Először feltétlenül nézze meg a Bemutató videónkat, hogy megtudja, mit tehet még a LiveAgenttel, vagy olvasson el többet a LiveAgentről a weboldalunkon.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezHesk alternatíva

Answer Delivery Status Indicator

The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.

A LiveAgent segíti a Gaming & eSport ipar játékosait az ügyfélszolgálat szintjének emelésében. Lépjen a következő szintre a LiveAgent help desk szoftverével.

Help desk szoftver az eGaming és az eSport számára

Hozzon létre és testre szabható többmárkás támogatási portálokat. Engedélyezzen keresési widgetet és mobilalkalmazásokat. Támogassa a többnyelvű kommunikációt és egyszerűsítse a támogatási folyamatot. Jegyeket ossza előre meghatározott szabályok alapján és használjon előre megírt üzeneteket.

LiveChatről szeretne LiveAgentre migrálni? Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az O2, világklasszis támogatás nyújtásában.

Át szeretne költözni LiveChatről a LiveAgentre?

A cikk az ügyfélszolgálat készségeiről és a felhasználói visszajelzések fontosságáról szól egy hatékony ügyfélszolgálat nyújtása érdekében. Emellett bemutat néhány ingyenes ügyfélkapcsolat-menedzsment és help desk szoftvert.

A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a testreszabható gombok létrehozását és a híváskonfigurációk beállítását. A rendszer gyors és különböző árazási csomagokat kínál.

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver mely alkalmazkodik a különböző vállalkozási modellek szükségleteihez. Fedezze fel hogyan segíthet cégének az ügyfélszolgálattal. Próbálja ki 14 napig ingyenesen. Nincs szükség bankkártya adatokra. Fedezze fel, hogyan illeszkedik a LiveAgent az Önök számára kialakított résügynökséghez, az oktatás és a non-profit szervezetek támaszkodnak a LiveAgent-re.

Egy komplex megoldás különböző típusú vállalkozások számára

A LiveAgent a rendszer inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál, beleértve a gamifikációt is. A Quality Unit gondoskodik a biztonságról, és az ügyfélszolgálati jelentések készítését és az online látogatók nyomon követését is segíti. Foglaljon le egy demót a LiveAgent előnyeinek felfedezéséhez.

Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban.

Freshcaller alternatívát keres?

A LiveAgent egy könnyen használható és hatékony vállalati szoftver, amely számos ügyfélszolgálati szolgáltatást kínál, beleértve a VoIP telefonrendszert és az e-mail kezelő szoftvert. Az ügyfelekkel való interakciók és az értékesítési folyamat hatékony kezelését biztosítja.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót