Hesk alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Hesk alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Váltson még ma a LiveAgentre és nézze meg, mi tesz minket nagyszerű Hesk alternatívává. A LiveAgent egy jegykezelő helpdesk szoftver, amely képes kezelni a többcsatornás kommunikációt, beleértve az e-mail jegyeket, élő csevegést, call centert, közösségi médiát és az ügyfélportált.

Sokféle szolgáltatással és más szoftveres megoldásokkal való integrációval támogatják a zökkenőmentes munkafolyamatok létrehozását. Tudjon meg többet a LiveAgentről, vagy kezdje el már ma az ingyenes 14 napos próbaverziót.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Hesk vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Hesk
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Hesk jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
A Hesk nem kínál élő csevegést.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A Hesk nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Hesk önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
A Hesk nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A Hesk nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Hesk nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Hesk nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudástárat kínál.
A Hesk tudástárat kínál.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Hesk nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A Hesk nem kínál automatizálást és szabályokat.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A Hesk nem kínál API funkciókat.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Hesk nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Hesk nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Hesk korlátlan előzményeket kínál
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A Hesk korlátlan számú webhelyet kínál
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A Hesk nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A Hesk korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Hesk nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A Hesk nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Szerezzen be egy gyors, valós idejű csevegő modult a webhelyére

Oldja meg gyorsabban az ügyfélszolgálati kérdéseket az élő csevegésünknek köszönhetően. Egyszerűen hozzon létre egy egyéni widgetet, vagy válasszon egyet a csevegés gombgalériánkból és helyezze el a webhelyén. Az ügyfelek egyszerűen rákattinthatnak és elkezdhetnek beszélgetni a help desk ügynökeivel Az élő csevegésünk az egyik leggyorsabb a piacon.

Hasznos funkciók támogatják, például valós idejű gépelési nézet, vagy proaktív csevegési meghívások az ügyfelek elkötelezettségének növelése érdekében. Próbálja ki még ma, és nézze meg, hogyan javíthatja az ügyfélszolgálatot.

Ismerje meg valós idejű chat szoftverünket

A jegykezelés egyszerű is lehet

A LiveAgent automatikusan beállítja a jegyeket, és automatikusan hozzárendeli őket az ügynökökhöz az Ön által beállított automatizálási szabályoknak köszönhetően. Ez azért fontos, mert a LiveAgent képes kezelni az ügyfelek által használt összes fontos kommunikációs csatornát, és a bejövő kommunikációt jegyekké alakítani.

Szerezzen be egy jegykezelő rendszert, amely kezeli az összes fontosat – e-maileket, élő csevegést, hívásokat, Viber -hívásokat és közösségi médiátFacebook, Twitter és Instagram. Próbálja ki még ma, és nézze meg, milyen zökkenőmentes az élmény.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Többcsatornás kommunikációs funkciók egy helyen

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Tudásbázis testreszabható márkajelzéssel

Hozzon létre saját hasznos önkiszolgáló portált, amely teljes vagy releváns megjegyzéseket, tájékoztató cikkeket és útmutatókat tartalmaz a különböző problémák kezelésére vagy valami új tanulására. Ügyfélportál szolgáltatásunk lehetővé teszi, hogy kihasználja a testreszabható márka előnyeit, hogy megfeleljen a vállalati stílusnak.

. Használhatja az ügyfelek visszajelzéseinek összegyűjtésére és a vállalkozásának fejlesztésére.

Tudásbázisunkkal kiváló ügyfélszolgálatot biztosíthat

Nagyszerű ügyfélszolgálatunk mindig rendelkezésére áll

A problémákat e-mailben, élő csevegésben, hívásokon vagy ügyfélportálon keresztül oldjuk meg a nap 24 órájában, így ügyfeleink megnyugoadhatnak és a fontos dolgokra összpontosíthatnak – segítve ügyfeleiket. Vegye fel velünk a kapcsolatot bármikor, ha szüksége van valamire, és mi mindent megteszünk, hogy tájékoztassuk, vagy segítsük.

Vessen egy pillantást az eredményeinkre, vagy az alábbi véleményekre, és nézze meg, miért váltottak vásárlóink a különböző megoldásokról a LiveAgentre. Csatlakozzon hozzánk még ma, és legyen Ön is boldog vásárló.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Készen áll átváltani a help desk szoftverünkre?

Próbáljon ki minket, és kezdje el ingyenes 14 napos próbaverzióját még ma. Nem kell megadnia semmilyen hitelkártya adatot, így nincsenek kötelezettségek sem. Először feltétlenül nézze meg a Bemutató videónkat, hogy megtudja, mit tehet még a LiveAgenttel, vagy olvasson el többet a LiveAgentről a weboldalunkon.

Hasonlítson össze minket más ügyfélszolgálati megoldásokkal

    Kapcsolódó cikkek ehhezHesk alternatíva
    Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban.

    Freshcaller alternatívát keres?

    Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.

    A LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. Megbízható jegykezelő rendszer, számos kommunikációs csatorna és még sok minden más.

    Jira alternatívát keres?

    Három jó árú csomag közül választhat, melyek minden szükséges funkciót tartalmaznak. A LiveAgent-et előnyök miatt választották többen a ZenDesk-el szemben, mint az ár és ügyfélszolgálat.

    A Liveagent a végső ügyfélszolgálati megoldás vállalatának. Hasznos eszközökkel, több csatorna lefedettséggel és több, mint 175 funkcióval, a liveagent a megfelelő választás vállalatának. A Liveagent chat widgetei a leggyorsabbak a piacon, 2.5 másodperces chat megjelenítési idővel.

    Verloop alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony és könnyen használható ügyfélszolgálati szoftver, amely számos funkciót kínál, mint például az élő chat, a ticket kezelés és a VoIP telefonrendszer. Ez a szoftver segít az ügyfelekkel való hatékony interakciókban és az értékesítési folyamat kezelésében.

    Groove alternatívát keres? Több, mint 179 alkalmazással és 40 integrációval a LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás.

    Groove alternatívát keres?

    LiveAgent, a highly rated customer service software, offers multilingual support to help overcome language barriers for businesses. It is a cost-effective alternative to Groove, saving you time and money, allowing you to focus on building positive customer relationships.

    Ha hatékony Collab alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. Tudja meg, hogyan teljesít a Collab és a LiveAgent, és melyik a legmegfelelőbb a vállalkozása számára.

    Collab alternatívára van szüksége?

    Fejlett elemzési és jelentési funkciókat kínál a LiveAgent, hogy hatékonyabbá és eredményesebbé tegye a kapcsolattartó központ működését. A termelékenység nyomon követhető és javítható KPI-k és SLA-k segítségével.

    A LiveAgent egy olyan help desk megoldást kínáló rendszer, amellyel fejlesztheti ügyfélszolgálatát. E-mail, élő chat, közösségi média (Facebook, Instagram és még sok más).

    Front alternatívát keres?

    A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x