Ki a végfelhasználó?
A végfelhasználók generálják az ügyfélkérdéseket valamilyen csatornán, például a Súgón, Facebookon, e-mailen stb. keresztül.
Az ügyfeleket végfelhasználónak is hívjuk, mivel kifejlesztése és forgalomba hozatala után ők használják a terméket. Az ügyfelek tekintetében a végfelhasználó lehet egy személy vagy egy szervezet.
Az online ügyfélszolgálati folyamatok optimalizálásához érdemes használni e-mail sablonokat és kapcsolatfelvételi űrlapokat. A LiveAgent szoftver lehetőséget nyújt az összes ügyfélfelkérés kezelésére egyetlen felületről, és segítséget nyújt az élő chat etikettjének alkalmazásában is. Fontos az utánkövetési kommunikáció, ami visszajelzést ad a márka megbízhatóságáról. Hasznos lehet vállalati bejelentési e-mail sablonokat használni, amelyek megkönnyíthetik a vezetőségi feladatokat.
A kimenő értékesítés folyamata magában foglalja az ügyletek lezárását és a személyre szabott ajánlatokat kínálva növeli az ügyfélhűséget és a bevételt. Az ügyfélszolgálat növekvő fontossága miatt az ügyfélszolgálati támogatások kiemelkedő lehetőségeket kínálnak az ügyfél élmény fejlesztésére. Az élő chat támogatás javítja az eladásokat és a konverziós arányt, és pozitívabb megítélést ad a márkáknak. Az ügynököknek különböző készségekre van szükségük, és fontos a visszajelzések elérhetősége és megfogalmazása. Az ügyfélszolgálati jelentések a LiveAgent rendszerében elérhetők és áttekintik az SLA megfelelőséget. A szünet fontos, mert segít elkerülni a nem teljesített SLA-kat és a belső kommunikáció hiányát.
A LiveAgent célja dicsérni, motiválni, szórakoztatni, növelni a hatékonyságot és elősegíteni a csapatmunkát. Az élő chat jelentős mértékben növeli az eladásokat és a konverziós arányt, valamint a pozitív visszajelzések javítják a termék vagy szolgáltatás minőségét és hatékony marketing eszközöknek számítanak. Az ügyfél elégedettségi felméréseket testre szabni kell a vállalat igényei szerint, mivel a vásárlók elégedettsége fontos az üzletmenet szempontjából.