Customerly alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Customerly alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Jobb vásárló támogatói szoftverre szeretne váltani? Fontolja meg a LiveAgentet, a hihetetlen összcsatorna megoldást vállalkozásának. Biztosítson támogatást email-en, élő chaten, közösségi médián tudás bázison és hívásközponton keresztül. Vegye hasznát 175+ funkciónak és 40+ integrációnak, hogy a lehető legjobb vásárlói szolgáltatást biztosítsa.

A LiveAgentet egyszerű beállítani és intuitív használni. Egy kezes felület útmutató fogja végigvezetni a folyamaton és készen fog állni a támogatás biztosítására egy pillanaton belül.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Jegykezelő rendszer, amely egyszerűsíti az összes csatornát egy fedél alatt.
Fedezze fel a LiveAgentet.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Customerly vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Customerly
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent 15 dollár/ügynök/hó áron kínál jegykezelést a Jegy csomagban.
A Customerly csomagban 29 USD/hó áron kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron.
A Customerly havi 29 USD-ért kínálja az élő csevegést csomagban.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A Customerly nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Customerly önkiszolgáló portált kínál csomagban 29 USD/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
A Customerly nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A Customerly nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Customerly nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Customerly nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Customerly tudásbázist kínál csomagban 29 USD/hó áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Customerly ügyfélfórumot kínál havi 29 dollárért.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A Customerly automatizálást és szabályokat kínál csomagban 87 USD/hó áron.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A Customerly nem kínál API funkciókat.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Customerly nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent all inclusive csomagban videohívásokat kínál 49 USD/ügynök/hó áron.
A Customerly videohívásokat kínál csomagban havi 87 dollárért.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Customerly korlátlan előzményeket kínál csomagban 87 USD/hó áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál.
A Customerly nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/ügynök/hónap áron.
A Customerly korlátlan csevegőgombokat kínál csomagban 87 USD/hó áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Customerly korlátlan mennyiségű jegyet/levelet kínál csomagban 87 USD/hó áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Customerly nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
A Customerly korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban 29 USD/hó áron.
Person deciding between two solutions

Erőteljes vásárlói alternatíva

Ha nincs megelégedve a jelenlegi szoftverével, vegye fontolóra, hogy valami másra vált. A LiveAgent egy nagyszerű alternatíva ha a vásárlói támogatás az elsődleges prioritás. Három nagyszerű előfizetést ajánlunk, amiben minden adott a szükséges dolgok megtételéhez.

Továbbá biztosítunk bármiféle támogatást amire szüksége van a LiveAgentre váltáshoz.

A leggyorsabb élő chat

A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon, ami 2.5 másodpercen belül kimutatja a chatet.

Biztosítson villámgyors támogatást, ne várakoztassa meg az oldal látogatóit. Így könnyedén átváltozhatnak fizető ügyfelekké.

The fastest live chat on the market

3 indok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Megnövekedett elégedettség

A LiveAgent megnöveli a vásárlói elégedettséget és növeli az átváltási rátákat.

Megnövekedett produktivitás

Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több vásárlói igényt az univerzális postaládánknak köszönhetően.

Funkciókban gazdag

A több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval, a segítségnyújtás gyerekjáték lesz.

Review shown on phone screen

A jobb támogatás nem kell, hogy többe kerüljön

A kiváló vásárlói támogatás biztosításához nem kell leszívnia költségvetését. A LiveAgent háromelőfizetést ajánl, amik tele vannak olyan funkciókkal, ami releváns vállalata számára. Kiválaszthatja, hogy melyik illik Önhöz a legjobban.

Abban az esetben, ha valami extrára lenne szüksége, mindig vásárolhat külön funkciókat, hogy megkapja amire szüksége van anélkül, hogy a drágábbik tervet kellene megvásárolnia.

Készen áll a változtatásra?

A LiveAgent a legjobban átnézett és a #1 értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Maradjon közel vásárlóihoz és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgenttel.

Ready to switch to LiveAgent

Indokok, ami miatt a vállalatok a LiveAgentre váltottak

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
Kapcsolódó cikkek ehhezVásárlói alternatíva

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót