Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Call center memes

Call center mémek

Andrej Csizmadia

Andrej Csizmadia

Utoljára módosítva November 5, 2021 -nél 8:53 pm

A call centeres munka egyszerre lehet szórakoztató és kifizetődő, ha örömet okoz a megfelelő ügyféllel beszélgetni.

A telefonáló ügyfelek azonban gyakran frusztráltak és idegesek, mert valamilyen problémát tapasztalnak, ami időnként megerőltető és megnehezítheti ezt a munkát.

A mémek nagyszerű módja annak, hogy elengedjük magunkat és nevessünk azokon a mindennapi helyzeteken, amelyekkel támogató ügynökként gyakran szembesülünk.

A mém olyan kép, videó vagy kifejezés, amelyet az interneten terjesztenek, és gyakran kreatív vagy humoros módon módosítanak.

Cambridge szótár

A mémek lényege, hogy egyszerre legyenek viccesek és rokoníthatóak. A call center mémek azonban gyakran elég durvák és tiszteletlenek lehetnek. Bár egyes helyzetek humorosak lehetnek, mindig van mód a fejlődésre és a jobb támogatásra.

Például az alábbi call center mém olyan helyzetet jelenít meg, amely elég gyakran előfordul.

Call center mém
a Pinterest/Call center mémen keresztül

Egy ideges ügyfél telefonál, és rájön, hogy át kell helyeznie egy másik osztályra. Próbálja meg másképp megközelíteni ezt a helyzetet. Mielőtt átadná az ügyfelet, mutasson empátiát. Ne felejtsen el bocsánatot kérni az átvitelért. Ha szükséges, röviden indokolja meg, miért kell ezt megtennie. De ne csak ridegen továbbítsa át az ügyfelet. A legjobb módja ennek a helyzetnek az, ha meleg transzfert végzünk, ha lehetséges.

Ha meg szeretne tanulni néhány empátiás kijelentést, amelyek segítenek kezelni az ilyen helyzeteket, nézze meg az Ügyfél empátiát.

De várjon, vannak jó call center mémek is!

Vicces call center mémek
A Pinterest/Funny call center mémeken keresztül
Call center funny
A Pinterest/Memes call centeren keresztül
Call center mém
a Pinterest/Call center mémen keresztül
Call center mémek funny
Call center mémeken keresztül

Más módokat keres a stresszmentesítéshez?

Az Ön kényelme érdekében a call center mémeken kívül más módszereket is felsorolunk, amelyekkel leküzdheti magát egy kemény munkanap után. Tehát üljön le nyugodtan, és merítsen ihletet egy kényeztető foglalkozáshoz egy kemény munkanap után.

1. Mozogjon

Igen, tudom, ez az utolsó dolog, amit meg akar tenni. De mindannyian tudjuk, milyen jól érezzük magunkat, miután végzünk egy kis edzést és megmozgatjuk a testünket. Tudományosan bizonyított, hogy a testmozgás pozitívan befolyásolja az agy szerotonin szintjét. A szerotonin óriási szerepet játszik a hangulat és a stressz szabályozásában. Tehát sétáljon, jógázzon, fusson, vagy csináljon valamit, amit élvez, és aktiválja azokat a jó agyi vegyszereket.

2. Olvasson könyvet vagy magazint

Az olvasás nagyszerű módja annak, hogy elkerüljük a valóságot. Ha akarja, akár teljes élménnyé is teheti. Gyújtson meg egy gyertyát, vegyen elő egy takarót, és készítse el kedvenc italját. De ügyeljen arra, hogy könnyű irodalmat válasszon, ne nehéz témákat. Tehát vegyen ki egy kis szünetet a technológiától, és ragadjon meg egy könyvet vagy bulvárlapot!

3. Hallgasson zenét

Köztudott, hogy a zene nagymértékben befolyásolhatja hangulatunkat. Ez a dopamin felszabadulásának köszönhető, amely akkor következik be, amikor kedvenc zenénket hallgatjuk. A dopamin egy agyi vegyi anyag, amely az örömhöz kapcsolódik. Tehát készítse el kedvenc lejátszási listáját, és munka után táncoljon egy kicsit, hogy feloldja a stresszt.

Összefoglalva, függetlenül attól, hogy mennyire szereti a munkáját, a stresszes napok elkerülhetetlenek. Néha nem alszik eleget, vagy semmi sem úgy alakul, ahogy várta. Értse meg, hogy ez rendben van, és nyugodjon meg. Reméljük, tanult valamit, nevetett, és a call center mémeken kívül más pihenési módokat is talált.

Andrej Csizmadia

Andrej Csizmadia

Growth Marketer

Andy is Growth Marketer at LiveAgent. Previously, he studied International Relations and Business Diplomacy and was active as a volunteer in the world's largest student run organization, AIESEC. Running, music and reading books are his favourite free-time activities.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.