Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez, hogy gyorsabban segíthessen nekik a LiveAgent segítségével.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb önkiszolgáló támogatási alternatívát ingyen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Versenytárs
|
---|---|---|
Összesített értékelés
A Capterra ellenőrzött felhasználóinak átfogó szoftver értékelése.
|
4.7
A LiveAgent az összesített értékelésen 5-ből 4.7-et kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.5
Az összesített értékelésen 5-ből 4.0-t kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
Egyszerű használat
Könnyű felhasználhatósági minősítés ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
|
4.6
4,6-ra értékelt az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra.
|
4.5
4,5-re értékelt az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra
|
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
4,7-re értékelt az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.6
4,6-ra értékelt az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
Ár-érték arány
Ár-érték arány a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
Ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,7 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.4
Ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,4 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
Ár
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
|
$15/hó/ügynök
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
|
$19/hó/ügynök
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
|
Riasztások / eszkalációk
A jegyek és az SLA-k figyelmeztetései és eszkalációi prioritás és előre meghatározott feltételek alapján.
|
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
|
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
|
Automatizált továbbítás
Automatikus jegyirányítás meghatározott osztályokhoz és ügynökökhöz előre meghatározott feltételek alapján.
|
Automatizált jegyirányítást kínál.
|
Automatizált jegyirányítást kínál.
|
Call center menedzsment
Központosított irányítópult hívások kezdeményezésére, fogadására és kezelésére.
|
Call center menedzsmentet kínál.
|
Call center menedzsmentet kínál.
|
Sorkezelés
A hívássorok kezelésére használt rendszer.
|
Kínálja a sorkezelést.
|
Kínálja a sorkezelést.
|
E-mail kezelés
A jegykezelő szoftver több e-mail címmel történő összekapcsolásának lehetősége az e-mailek közvetlenül a szoftverből történő fogadása, megválaszolása és írása érdekében.
|
E-mail kezelést kínál.
|
E-mail kezelést kínál.
|
Teljesítmény adatok
Kövesse nyomon webhelye látogatóinak viselkedését. Megtekintheti, hogy meddig böngészik az Ön webhelyét, vagy hogy melyik webhelyen járnak.
|
Teljesítménymutatókat kínál.
|
Teljesítménymutatókat kínál.
|
Tudásbázis-kezelés
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára átfogó tudástárak létrehozását és kezelését.
|
Tudásbázis-kezelést kínál.
|
Tudásbázis-kezelést kínál.
|
Többcsatornás kommunikáció
Több kommunikációs csatornával csatlakozik (például e-mail, élő csevegés, telefonos központ vagy közösségi média) az összes üzenet ésszerűsítése érdekében, és lehetővé téve a felhasználók számára, hogy a jegykezelő szoftverből válaszoljanak rájuk.
|
Többcsatornás kommunikációt kínál.
|
Többcsatornás kommunikációt kínál.
|
Valós idejű csevegés
Egy natív élő chat widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhelye látogatóival.
|
Valós idejű csevegést kínál.
|
Valós idejű csevegést kínál.
|
Jelentés / elemzés
Egy elemzési irányítópult, amely lehetővé teszi a felhasználók számára teljesítményjelentések készítését.
|
Jelentéseket / elemzéseket kínál.
|
Nem kínál jelentést / elemzést.
|
Önkiszolgáló portál
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
Önkiszolgáló portált kínál.
|
Önkiszolgáló portált kínál.
|
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelése
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi az SLA-naplók, az SLA-megfelelés és egyebek kezelését és nyomon követését.
|
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
|
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
|
A közösségi média integrációja
Integráció olyan népszerű közösségi hálózatokkal, mint a Facebook.
|
Közösségi média integrációkat kínál.
|
Közösségi média integrációkat kínál.
|
Jegykezelés
A jegyek kezelése jegyátadással, jegyek összevonásával, felosztásával, spamként megjelöléssel, elhalasztással és egyebekkel.
|
Jegykezelést kínál.
|
Jegykezelést kínál.
|
Munkafolyamat kezelése
Automatizálási szabályok, amelyek megvalósíthatók az ügyféltámogatási folyamatok felgyorsítása érdekében.
|
Munkafolyamat-menedzsmentet kínál.
|
Munkafolyamat-menedzsmentet kínál.
|
A Freshcaller egy nagyszerű call center szoftver. Viszont az ügyfélszolgálat már nem csak a hívásról szól. Adjon lehetőséget ügyfeleinek a kommunikáció terén. Használja az e-mail, a leggyorsabb élő chat, a közösségi média és a tudásbázis előnyeit, hogy a legkényelmes módokat kínálja ügyfelei számára a kapcsolatfelvételhez.
Az élő chat alkalmazás a webhelyén nagyszerű módja annak, hogy növelje az oldala látogatóinak interakcióit. Egyenesen a webhelyéről vehetik fel Önnel a kapcsolatot. Így növeli annak esélyét, hogy fizető ügyfelekké váljanak.
A LiveAgent a leggyorsabb élő chat modult kínálja a piacon, a csevegés megjelenítésének sebessége 2,5 másodperc. Ennél gyorsabbat nem kaphat.
Sok más szolgáltatás mellett a LiveAgent támogatja a telefonköpont integrációt is. Gyorsan és egyszerűen beállítható!
Több, mint 175 funkcióval tesszük könnyebbé és élvezetesebbé munkáját.
A LiveAgent elfogadható áron érhető el. Válasszon egyet a három fizetett tervünk közül, vagy válasszon külön szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.
Ha a LiveAgent szolgáltatásra vált, akkor nem kell lemondania a telefonközpontról. Valójában a LiveAgent lehetővé teszi, hogy gyorsan és egyszerűen beállítson mindent külső segítség nélkül. Csatlakozhat böngészőn, telefonon vagy bármely más tetszőleges eszközön keresztül.
Nincs szükség harmadik fél szolgáltatására sem, a LiveAgent gondoskodik mindenről az Ön számára. Gond nélkül összpontosíthat a lényeges dolgokra.
Váltson egy olyan szoftverre, amely mindenre képes és több lehetőséget biztosít az ügyfélszolgálati csapata számára. A LiveAgent három díjcsomagot kínál, amelyek tele vannak funkciókkal. Csak annyit kell tennie, hogy kiválasztja az igényeinek leginkább megfelelőt.
Verhetetlen áron kap egy teljes csomagnyi funkciót, amelyek segítenek a vállalatának. És ha ez nem elég, akkor bármikor külön funkciókat vásárolhat anélkül, hogy túlfizetne egy drágább megoldásért.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?
Az ügyfelek nagy része online élő chat támogatást igényel. Az ingyenes csevegő szoftver előnyei közé tartozik a vásárlói elégedettség, a gyorsabb válaszidő, az ügynökei hatékonyságának növelése és a megtérülés javítása. Az élő chat lehetősége növeli a fogyasztók vásárlási hajlandóságát, így érdemes kipróbálni az ingyenes alkalmazást a saját cégében. A LiveAgent személyre szabható és nyelvileg is alkalmazkodó chat widgetet biztosít, így könnyű létrehozni az örök érvényű ingyenes fiókot.
Ingyenes magyar tudásbázis szoftvert keres?
A LiveAgent tudásbázis-megoldása lehetővé teszi fájlok csatolását cikkekhez, ami csökkenti a felesleges ügyfélkérdéseket és javítja az ügyfélkommunikációt. A LiveAgent már több mint 21 000 vállalkozásnak segített az ügyfélszolgálatban, és könnyedén felállítható tudásbázist biztosít az ügyfelek számára.
Számos pozitív értékeléssel rendelkezik a LiveAgent ügyfél-támogatási rendszer, mely több további opciót kínál, mint a versenytársak. Az ár-érték arány és a mobil funkció előnyösnek bizonyult az ügyfelek számára. A szolgáltatás stabilan működik, van kontakt nyomtatvány, élő chat és adatbázisok is, melyek könnyen integrálódnak egymással. A LiveAgent minden más segédpultnál jobbnak bizonyult.
Jobb LivePerson alternatívát keres?
A cikk kérdéses, hogy melyik élő chat widget a leggyorsabb és hatékonyabb a piacon. Az olvasókat egy videóra hivatkozva arra ösztönzi, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. Azt állítja, hogy az ő chat widgetjük lehet a jobb választás.
A LiveAgent számos integrációt kínál a közösségi média szolgáltatásokkal, beleértve a Facebookot, a Twittert, az Instagramot és a Vibert. Emellett a szoftver automatikus munkafolyamatokat és szabályokat kínál, valamint API funkciókat és IVR-t. A LiveAgent korlátlan előzményeket, webhelyeket, chat gombokat, jegyeket és e-maileket, valamint hívásrögzítést és 24/7 támogatást kínál. A Lucep jegykezelést kínál, de nem kínál integrációt a közösségi média szolgáltatásokkal és más szolgáltatásokat, amelyeket a LiveAgent kínál.
A LiveAgent többnyelvű szoftver, amely elérhető több nyelven is. A LiveAgent 43 különböző nyelvű fordítással támogatja a nyelvhez alkalmazkodó widgeteket. Az árazási terveik rengeteg fejlett eszközzel, funkcióval és integrációval vannak ellátva, hogy a lehető legjobb támogatást nyújthassák a vállalkozásoknak.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk