Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Freshcaller alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Help desk software comparison
Alternatives background

Freshcaller alternatívát keres?

Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez, hogy gyorsabban segíthessen nekik a LiveAgent segítségével.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
Funkciók Liveagent Versenytárs
Összesített értékelés
A Capterra ellenőrzött felhasználóinak átfogó szoftver értékelése.
4.7
A LiveAgent az összesített értékelésen 5-ből 4.7-et kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.5
Az összesített értékelésen 5-ből 4.0-t kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Egyszerű használat
Könnyű felhasználhatósági minősítés ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
4.6
4,6-ra értékelt az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra.
4.5
4,5-re értékelt az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
4,7-re értékelt az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.6
4,6-ra értékelt az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Ár-érték arány
Ár-érték arány a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
Ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,7 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.4
Ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,4 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Ár
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
$15/hó/ügynök A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
$19/hó/ügynök A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
Riasztások / eszkalációk
A jegyek és az SLA-k figyelmeztetései és eszkalációi prioritás és előre meghatározott feltételek alapján.
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
Automatizált továbbítás
Automatikus jegyirányítás meghatározott osztályokhoz és ügynökökhöz előre meghatározott feltételek alapján.
Automatizált jegyirányítást kínál.
Automatizált jegyirányítást kínál.
Call center menedzsment
Központosított irányítópult hívások kezdeményezésére, fogadására és kezelésére.
Call center menedzsmentet kínál.
Call center menedzsmentet kínál.
Sorkezelés
A hívássorok kezelésére használt rendszer.
Kínálja a sorkezelést.
Kínálja a sorkezelést.
E-mail kezelés
A jegykezelő szoftver több e-mail címmel történő összekapcsolásának lehetősége az e-mailek közvetlenül a szoftverből történő fogadása, megválaszolása és írása érdekében.
E-mail kezelést kínál.
E-mail kezelést kínál.
Teljesítmény adatok
Kövesse nyomon webhelye látogatóinak viselkedését. Megtekintheti, hogy meddig böngészik az Ön webhelyét, vagy hogy melyik webhelyen járnak.
Teljesítménymutatókat kínál.
Teljesítménymutatókat kínál.
Tudásbázis-kezelés
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára átfogó tudástárak létrehozását és kezelését.
Tudásbázis-kezelést kínál.
Tudásbázis-kezelést kínál.
Többcsatornás kommunikáció
Több kommunikációs csatornával csatlakozik (például e-mail, élő csevegés, telefonos központ vagy közösségi média) az összes üzenet ésszerűsítése érdekében, és lehetővé téve a felhasználók számára, hogy a jegykezelő szoftverből válaszoljanak rájuk.
Többcsatornás kommunikációt kínál.
Többcsatornás kommunikációt kínál.
Valós idejű csevegés
Egy natív élő chat widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhelye látogatóival.
Valós idejű csevegést kínál.
Valós idejű csevegést kínál.
Jelentés / elemzés
Egy elemzési irányítópult, amely lehetővé teszi a felhasználók számára teljesítményjelentések készítését.
Jelentéseket / elemzéseket kínál.
Nem kínál jelentést / elemzést.
Önkiszolgáló portál
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
Önkiszolgáló portált kínál.
Önkiszolgáló portált kínál.
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelése
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi az SLA-naplók, az SLA-megfelelés és egyebek kezelését és nyomon követését.
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
A közösségi média integrációja
Integráció olyan népszerű közösségi hálózatokkal, mint a Facebook.
Közösségi média integrációkat kínál.
Közösségi média integrációkat kínál.
Jegykezelés
A jegyek kezelése jegyátadással, jegyek összevonásával, felosztásával, spamként megjelöléssel, elhalasztással és egyebekkel.
Jegykezelést kínál.
Jegykezelést kínál.
Munkafolyamat kezelése
Automatizálási szabályok, amelyek megvalósíthatók az ügyféltámogatási folyamatok felgyorsítása érdekében.
Munkafolyamat-menedzsmentet kínál.
Munkafolyamat-menedzsmentet kínál.
Person deciding between two solutions

Meggyőző Freshcaller alternatíva

A Freshcaller egy nagyszerű call center szoftver. Viszont az ügyfélszolgálat már nem csak a hívásról szól. Adjon lehetőséget ügyfeleinek a kommunikáció terén. Használja az e-mail, a leggyorsabb élő chat, a közösségi média és a tudásbázis előnyeit, hogy a legkényelmes módokat kínálja ügyfelei számára a kapcsolatfelvételhez.

A leggyorsabb élő chat

Az élő chat alkalmazás a webhelyén nagyszerű módja annak, hogy növelje az oldala látogatóinak interakcióit. Egyenesen a webhelyéről vehetik fel Önnel a kapcsolatot. Így növeli annak esélyét, hogy fizető ügyfelekké váljanak.

A LiveAgent a leggyorsabb élő chat modult kínálja a piacon, a csevegés megjelenítésének sebessége 2,5 másodperc. Ennél gyorsabbat nem kaphat.

The fastest live chat on the market

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Phone icon

Telefonos központ támogatás

Sok más szolgáltatás mellett a LiveAgent támogatja a telefonköpont integrációt is. Gyorsan és egyszerűen beállítható!

Statistic icon

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 funkcióval tesszük könnyebbé és élvezetesebbé munkáját.

Money Bag

Megfizethető árazás

A LiveAgent elfogadható áron érhető el. Válasszon egyet a három fizetett tervünk közül, vagy válasszon külön szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.

Professional built-in call center software

Telefonközpont támogatás? Pipa!

Ha a LiveAgent szolgáltatásra vált, akkor nem kell lemondania a telefonközpontról. Valójában a LiveAgent lehetővé teszi, hogy gyorsan és egyszerűen beállítson mindent külső segítség nélkül. Csatlakozhat böngészőn, telefonon vagy bármely más tetszőleges eszközön keresztül.

Nincs szükség harmadik fél szolgáltatására sem, a LiveAgent gondoskodik mindenről az Ön számára. Gond nélkül összpontosíthat a lényeges dolgokra.

Jobb ügyfélszolgálati szoftvert keres?

Váltson egy olyan szoftverre, amely mindenre képes és több lehetőséget biztosít az ügyfélszolgálati csapata számára. A LiveAgent három díjcsomagot kínál, amelyek tele vannak funkciókkal. Csak annyit kell tennie, hogy kiválasztja az igényeinek leginkább megfelelőt.

Verhetetlen áron kap egy teljes csomagnyi funkciót, amelyek segítenek a vállalatának. És ha ez nem elég, akkor bármikor külön funkciókat vásárolhat anélkül, hogy túlfizetne egy drágább megoldásért.

Ready to switch to LiveAgent

Tekintse meg, hogy miért váltottak a cégek LiveAgentre

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót