Bigcommerce integration
A Bigcommerce integráció aktiválásához jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába.
- Kattintson a konfigurációra
- Kattintson a rendszerre
- Kattintson a bővítményekre

- Keresse meg a Bigcommerce-t

- Kattintson a csúszkára a bővítmény aktiválásához.
Hogyan adjon hozzá élő chat gombot a Bigcommerce oldalához
- Az első lépés egy új chat gomb létrehozása és testreszabása a LiveAgent paneljén (Nincs még LiveAgent fiókja? Regisztráljon itt). Másolja a HTML kódját (Ctrl+C) a vágólapra.

- A Bigcommerce adminisztrációs paneljén keresse meg a Storefront > Footer Scripts elemet és illessze be (Ctrl + V) a HTML-kódot bárhová a láblécszerkesztő üres területére. Ha már létezik egy szkript a láblécben, illessze be a HTML-kódot a meglévő szkript alá egy üres sorral elválasztóként.

- Menjen az áruháza weboldalára, frissítse és készen áll a chat gombja.

Mi az a Bigcommerce?
Az első számú e-kereskedelmi szoftver megoldás, amely mindent megad, amire szüksége van az online értékesítéshez. Látogasson el a BigCommerce weboldalára, próbálja ki ingyenesen és nézze meg, hogyan segített emberek ezreinek az eladásokban.
Hogyan tudja használni?
Kezdjen el fantasztikus ügyfélszolgálatot nyújtani azzal, hogy egy élő chat gombot helyez el a Bigcommerce oldalán.
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!
Fedezze fel, hogyan javíthatja online áruházát a LiveAgent Shopify integrációjával! Egyszerűen beállítható élő chat gomb, amely növeli az ügyfelek elégedettségét és elkötelezettségét, miközben zökkenőmentes ügyfélszolgálatot biztosít. Takarítson meg időt és pénzt, és váljon hatékonyabbá a Shopify és LiveAgent segítségével!