Soha nem fog kihagyni semmit a LiveAgent e-mailes értesítéseivel. Minden alkalommal értesítést kap, amikor e-mail érkezik. Nem lesz több kihagyott válasz, teheti nyugodtan a dolgát anélkül, hogy túl gyakran ellenőrizne kelljen a beérkező leveleket.
Az e-mail értesítések aktiválhatók, hogy automatikusan e-maileket küldjenek az ügynököknek:
Amikor a jegyet egy ügynökhöz rendelték hozzá
- Amikor az ügyfél válaszol egy kijelölt jegyre
Amikor új jegyet hoznak létre egy osztályon, az ügyintéző is része

Say goodbye to abandoned tickets
Get email notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Tudásbázis erőforrások
A LiveAgent olyan ügyfélszolgálati szoftver, amelyet bankkártya-információk és kötelezettségek nélkül is kipróbálhatunk. Sok eszközt és integrációt kínál az ügyfélszolgálat javításához, és az ingyenes próba lehetővé teszi az egyéni aldomain-nevek választását is. A LiveAgent közösségi csatornákat, telefonos központokat és tudásbázist kezel, és ingyenes migrálást kínál a Genesys-ből.
Legyen elérhető a kapcsolattartói szoftverrel.
A contact center rendszer egy hatékony megoldás ügyfelek és ügynökök közötti kommunikációra. Az összes ügyfélkommunikáció egyetlen felületen zajlik a lehető legjobb ügyfél-élmény létrehozásához. A többcsatornás contact center lehetővé teszi a csatornák integrálását egy központba, tartalmazza az ügyfelek adatait és jegyelőzményeit is. Célja, hogy hatékony és zökkenőmentes támogatást nyújtson az ügyfeleknek.
A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálat hatékonyabb kezelését, különböző szoftverekkel, mint a VoIP telefonrendszerek, az e-mail kezelő szoftverek, a bejövő call center szoftverek és az önkiszolgáló szoftverek. Az oldal számos szolgáltatást kínál, mint az ajánlatkérést, támogatást, adatmigrációt és rendszer állapotot. A blogon, szójegyzékben, akadémiában és egyéb tartalmakban további információkkal és sablonokkal találkozhat. A LiveAgent partnerekkel is együttműködik, az oldalon pedig címkék segítenek a navigálásban.