A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati szoftver, amely több képességgel rendelkezik, hogy többet tehessen, mint gondolná. Gondoskodjon számlázásáról, számláiról és egyebekről a LiveAgent fizetési processzorával.
A számlázáskezelő szoftver az összes számlázás, a szolgáltatások és termékek számlázása, valamint a nyomon követés kezelésére szolgál. A vállalkozások tulajdonosainak nyomon kell követniük fizetéseiket és számláikat, ezért a számlázó szoftver elengedhetetlen a sikeres üzleti tevékenységhez. Segít a bejövő és a kimenő pénzügyek kezelésében. Ennek a megoldásnak részét képezik olyan automatizálások, amelyek segítséget nyújtanak a hétköznapi, ismétlődő feladatok automatizálásában, amelyek általában nagyon időigényesek, ha azokat egy személy végzi. Ez segít időt és pénzt megtakarítani és lehetővé teszi, hogy olyan feladatokra összpontosítson, melyek a figyelmét igénylik.
Számlázási integrációk

Ha további lépéseket szeretne tenni, akkor kihasználhatja integrációink előnyeit. A ChargeDesk bagy Braintree zökkenőmentesen csatlakozik a LiveAgent-fiókjához és lehetővé teszi speciális számlázási műveletek végrehajtását, például egyéni számlákat, visszatérítéseket, fizetések engedélyezését és még sok minden mást. Egyetlen megoldásból mindent elérhet és kezelhet. Ez azt jelenti, hogy nem szakítja meg a munkafolyamatot a szoftverek közötti váltással és minden átláthatóan, szervezetten lesz egy műszerfalon.
Need a live chat widget?
LiveAgent offers the fastest and leanest chat widget on the market, making it the perfect eCommerce chat solution.
LiveAgent call center szoftver áttekintése
A LiveAgent egy sokoldalú ügyfélszolgálati platform, amely lehetővé teszi a hívások irányítását és az egyedi gombtervezést. Funkciói, mint a légzési idő és a várakozási idő beállítása, segítik a telefonközpont hatékony működését. A teszt során sikeresen hívták fel a figyelmemet az értesítések és csengőhangok.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent egy hatékony vállalati szoftver, amely segít az ügyfélszolgálatban és az értékesítési folyamatban. Kínál VoIP telefonrendszert, e-mail kezelést és kommunikációs csatornákat.