Egy különleges megoldást keres az ügyfélszolgálata számára? A LiveAgent egy nagyszerű szoftver, amelyet ügyfélszolgálati szempontból csupa hasznos eszközzel és funkcióval szereltünk fel.
2020-ban a LiveAgent nyerte meg a kis- és középvállalatok számára létrehozott legjobb ügyfélszolgálati szoftvernek járó díjat. Kerüljön közelebb az ügyfeleihez és támogassa őket a LiveAgent használatával.
Az Élő Chat alkalmazásunk 2,5 másodpercen belül megjelenik, ami a leggyorsabbnak számít a piacon.
Sok más tulajdonsága mellett a LiveAgent a call center integrálását is támogatja. A beállítása pedig gyors és egyszerű.
A több, mint 175 funkciónak köszönhetően a munkafolyamatai egyszerűek és még élvezhetőbbek lesznek.
Ne csak telefonos segítséget nyújtson az ügyfeleinek! A LiveAgent segítségével emailben, élő chaten, ügyfélszolgálati központon, tudásbázison és az olyan közösségi médiafelületeken keresztül is kommunikálhat az ügyfeleivel, mint az Instagram és a Twitter.
Biztosítson választási lehetőségeket és kényelmet az ügyfelei számára.
Az élő chat létfontosságú részét képezi az ügyfélszolgálatnak. Alakítsa át a weboldala látogatóit fizető ügyfelekké az élő chat segítségével. A LiveAgent, a 2,5 másodperces élő chat megjelenítésével, a piacon található legyorsabb alkalmazással rendelkezik.
A LiveAgent használata nem jelenti azt, hogy le kell mondania a telefonos ügyfélszolgálatról. A call center beállítása csupán percekbe telik. A hívásokat pedig a böngészőjéből, a telefonjáról és bármilyen más eszközről is kezdeményezheti.
A LiveAgent mindent elintéz Ön helyett, így nincs szükség harmadik fél bevonására.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Nem kell sokat fizetnie azért, hogy egy kiemelkedő szolgáltatást kapjon. A LiveAgent 3 különböző típusú előfizetést kínál, amely a legjobb ügyfélszolgálati eszközöket és funkciókat tartalmazza.
Sőt, még extra funkciókat is hozzá adhat az előfizetéséhez, többletköltségek nélkül. Kattintson a linkre és tudjon meg többet az ajánlatról!
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..