Alternatívát keres a LeadDesk helyett?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LeadDesk alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Egy különleges megoldást keres az ügyfélszolgálata számára? A LiveAgent egy nagyszerű szoftver, amelyet ügyfélszolgálati szempontból csupa hasznos eszközzel és funkcióval szereltünk fel.

2020-ban a LiveAgent nyerte meg a kis- és középvállalatok számára létrehozott legjobb ügyfélszolgálati szoftvernek járó díjat. Kerüljön közelebb az ügyfeleihez és támogassa őket a LiveAgent használatával.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Call center támogatás

Sok más tulajdonsága mellett a LiveAgent a call center integrálását is támogatja. A beállítása pedig gyors és egyszerű.

Funkciókban gazdag

A több, mint 175 funkciónak köszönhetően a munkafolyamatai egyszerűek és még élvezhetőbbek lesznek.

Megfizethető árazás

LeadDesk vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
LeadDesk
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LeadDesk jegykezelést kínál csomagban 108 dollár/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A LeadDesk az Élő csevegést csomagban 108 dollár / ügynök / hó áron kínálja.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent a Call Center-t az All-inclusive csomagban kínálja 39 dollár/ügynök/hó áron.
A LeadDesk a Call Center szolgáltatást csomagban 108 dollár / ügynök / hó áron kínálja.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A LeadDesk nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A LeadDesk nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A LeadDesk nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A LeadDesk nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A LeadDesk nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A LeadDesk nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online ügyfélfórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A LeadDesk nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A LeadDesk nem kínál automatizálást és szabályokat.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár / ügynök / hó áron.
A LeadDesk API-funkciókat csomagban kínál, 157 USD / hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál az All-inclusive csomagban, 39 dollár / ügynök / hó áron.
A LeadDesk IVR szolgáltatásokat kínál csomagban 108 dollár / ügynök / hó áron.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A LeadDesk nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A LeadDesk nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A LeadDesk nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A LeadDesk nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A LeadDesk nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál All-inclusive csomagban, 39 dollár / ügynök / hó áron.
A LeadDesk korlátlan hívásrögzítést kínál csomagban 108 dollár / ügynök / hó áron.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár / ügynök / hó áron.
A LeadDesk korlátlan, 24/7 támogatást kínál csomagban 108 dollár / ügynök / hó áron.
social notifications - illustration

Hatékony LeadDesk alternatíva

Ne csak telefonos segítséget nyújtson az ügyfeleinek! A LiveAgent segítségével emailben, élő chaten, ügyfélszolgálati központon, tudásbázison és az olyan közösségi médiafelületeken keresztül is kommunikálhat az ügyfeleivel, mint az Instagram és a Twitter.

Biztosítson választási lehetőségeket és kényelmet az ügyfelei számára.

A leggyorsabb élő chat alkalmazás

Az élő chat létfontosságú részét képezi az ügyfélszolgálatnak. Alakítsa át a weboldala látogatóit fizető ügyfelekké az élő chat segítségével. A LiveAgent, a 2,5 másodperces élő chat megjelenítésével, a piacon található legyorsabb alkalmazással rendelkezik.

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Call center támogatás

A LiveAgent használata nem jelenti azt, hogy le kell mondania a telefonos ügyfélszolgálatról. A call center beállítása csupán percekbe telik. A hívásokat pedig a böngészőjéből, a telefonjáról és bármilyen más eszközről is kezdeményezheti.

A LiveAgent mindent elintéz Ön helyett, így nincs szükség harmadik fél bevonására.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára

Savings illustration

Kapjon többet kevesebbért

Nem kell sokat fizetnie azért, hogy egy kiemelkedő szolgáltatást kapjon. A LiveAgent 3 különböző típusú előfizetést kínál, amely a legjobb ügyfélszolgálati eszközöket és funkciókat tartalmazza.

Sőt, még extra funkciókat is hozzá adhat az előfizetéséhez, többletköltségek nélkül. Kattintson a linkre és tudjon meg többet az ajánlatról!

Hasonlítson össze minket különböző help desk szoftverekkel

Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezLeadDesk Alternatíva
    Tegyen szert magabiztosan a következő vendég blogolási ötletedre 10 megnyerő e-mail sablonunkkal, amelyek feltűnően kiemelkednek a zsúfolt postaládában.

    Vendég blogolás e-mail sablonok

    A LiveAgent számos ügyfélszolgáltatási szoftvert és VoIP telefonrendszert kínál, amelyeket az ügyfeleknek kínál. Az ügyfélelkötelezettség hatékonyabb kapcsolattartást tesz lehetővé az ügyfelekkel, és a cég blogja, szójegyzéke és webináriuma segíti a további információkat. A vendég blogolás rendkívül hatékony tartalommarketing taktikát jelenthet mind a B2B, mind a B2C vállalkozások számára.

    Az ügyfélszolgálati támogatás nagyon fontos része az ügyfélszolgálati tevkénységnek. A ügyfélszolgálati támogatás fő feladata az ügyfél problémáinak megoldása. Tudjon meg többet.

    Ügyfélszolgálati támogatás

    The LiveAgent software offers unique features and integrations for customer service, including customizable buttons and time-saving functions. Key to successful customer service is support that addresses customer problems and finds solutions. The benefits of LiveAgent include live chat, ticket redirection, and satisfaction surveys with free templates available. The software also provides options for creating service reports, data migration, and complaint management. Interested individuals or businesses can request a detailed demo and pricing information.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x