LeadDesk alternatívát keres?

Egy különleges megoldást keres az ügyfélszolgálata számára? A LiveAgent egy nagyszerű szoftver, amelyet ügyfélszolgálati szempontból csupa hasznos eszközzel és funkcióval szereltünk fel.

2020-ban a LiveAgent nyerte meg a kis- és középvállalatok számára létrehozott legjobb ügyfélszolgálati szoftvernek járó díjat. Kerüljön közelebb az ügyfeleihez és támogassa őket a LiveAgent használatával.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logó ügyfél lyreco
logó ügyfél usc

4 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Élő chat buborékok

A Leggyorsabb Élő Chat alkalmazás

Az Élő Chat alkalmazásunk 2,5 másodpercen belül megjelenik, ami a leggyorsabbnak számít a piacon.

Hívásközpont

Call center támogatás

Sok más tulajdonsága mellett a LiveAgent a call center integrálását is támogatja. A beállítása pedig gyors és egyszerű.

Integrációk árképzés

Funkciókban gazdag

A több, mint 175 funkciónak köszönhetően a munkafolyamatai egyszerűek és még élvezhetőbbek lesznek.

feliratkozási bónusz

Megfizethető árazás

kinyit közösségi értesítések ro8o

Hatékony LeadDesk alternatíva

Ne csak telefonos segítséget nyújtson az ügyfeleinek! A LiveAgent segítségével emailben, élő chaten, ügyfélszolgálati központon, tudásbázison és az olyan közösségi médiafelületeken keresztül is kommunikálhat az ügyfeleivel, mint az Instagram és a Twitter.

Biztosítson választási lehetőségeket és kényelmet az ügyfelei számára.

A leggyorsabb élő chat alkalmazás

Az élő chat létfontosságú részét képezi az ügyfélszolgálatnak. Alakítsa át a weboldala látogatóit fizető ügyfelekké az élő chat segítségével. A LiveAgent, a 2,5 másodperces élő chat megjelenítésével, a piacon található legyorsabb alkalmazással rendelkezik.

kinyit gyors betöltés 0lbh
Iratkozzon fel a LiveAgent demójára

Call center támogatás

A LiveAgent használata nem jelenti azt, hogy le kell mondania a telefonos ügyfélszolgálatról. A call center beállítása csupán percekbe telik. A hívásokat pedig a böngészőjéből, a telefonjáról és bármilyen más eszközről is kezdeményezheti.

A LiveAgent mindent elintéz Ön helyett, így nincs szükség harmadik fél bevonására.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára

“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

kinyit Megtakarítások dwkw

Kapjon többet kevesebbért

Nem kell sokat fizetnie azért, hogy egy kiemelkedő szolgáltatást kapjon. A LiveAgent 3 különböző típusú előfizetést kínál, amely a legjobb ügyfélszolgálati eszközöket és funkciókat tartalmazza.

Sőt, még extra funkciókat is hozzá adhat az előfizetéséhez, többletköltségek nélkül. Kattintson a linkre és tudjon meg többet az ajánlatról!

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyen Bankkártya adatok megadása nélkül

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..