Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Elege van a segédpult szoftveréből?

Fedezze fel, hogy miért a LiveAgent a legjobb SolarWinds alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Help desk software comparison
Alternatives background

SolarWinds alternatívát keres?

Könnyebb és hatékonyabb megoldást keres ügyfélszolgálatához? A LiveAgent megbízható jegyrendszert, több csatornás integrációt, több, mint 175 funkciót és több, mint 40 integrációt kínál Önnek.

A LiveAgent segítségével a következő szintre emelheti ügyfélszolgálatát.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Spóroljon többet a LiveAgenttel

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Union icon

Kimagasló Elégedettségi Ráta

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

Money Bag

Jobban megfizethető

Spóroljon pénzt! A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest.

Statistic icon

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 funkcióval könnyebbé és élvezetesebbé teheti munkáját.

SolarWinds vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent SolarWinds
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent kínál jegykezelést.
A SolarWinds nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent kínál Élő Chatet.
A SolarWinds nem kínál Élő Chatet.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent kínál Hívásközpontot.
A SolarWinds nem kínál Hívásközpontot.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Önkiszolgáló portált $15/ügynök/hó áron.
A SolarWinds tervben kínál Önkiszolgáló portált $23/ügynök/hó áron.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
A SolarWinds nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
A SolarWinds nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
A SolarWinds nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
A SolarWinds nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál tudásbázist $15/ügynök/hó áron.
A SolarWinds tervben kínál tudásbázist $23/ügynök/hó áron.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent Jegy tervben kínál ügyfél fórumot $15/ügynök/hó áron.
A SolarWinds tervben kínál ügyfél fórumot $23/ügynök/hó áron.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
A SolarWinds tervben kínál automatizációt és szabályokat $48/ügynök/hó áron.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
A SolarWinds tervben kínál API funkciókat $84/ügynök/hó áron.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent kínál IVR funkciókat.
A SolarWinds nem kínál IVR funkciókat.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A SolarWinds nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan előzményeket $15/ügynök/hó áron.
A SolarWinds tervben kínál korlátlan előzményeket $23/ügynök/hó áron.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
A SolarWinds nem kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
A SolarWinds nem kínál korlátlan chat gombokat.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $15/ügynök/hó áron.
A SolarWinds tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $23/ügynök/hó áron.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál korlátlan hívásrögzítést $39/ügynök/hó áron.
A SolarWinds tervben kínál korlátlan hívásrögzítést $23/ügynök/hó áron.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent kínál korlátlan 24/7 támogatást.
A SolarWinds tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $23/ügynök/hó áron.
undraw report mx0a

Hatékony SolarWinds alternatíva

Ha végső megoldást keres a help desk szoftveréhez, akkor nem kell tovább keresnie. A LiveAgent-ben mindent megtalál, amire szükség van a lehető legjobb ügyfélszolgálat biztosításához.

A megbízható jegykezelő rendszer minden fontos csatornára kiterjed – e-mail, élő chat, közösségi média (akár Instagram), telefonos központ és tudásbázis. A LiveAgent segítségével valóban bármire készen áll.

A leggyorsabb élő chat

Az élő csevegés az ügyfélszolgálat elengedhetetlen eszköze. Ez lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy szinte azonnal kapcsolatba lépjenek Önnel a webhelyén egyik widget-jén keresztül. Remek kiegészítője az ügyfélszolgálatnak.

A LiveAgent rendelkezik a piacon a leggyorsabb élő chat eszközzel, a csevegés sebessége 2,5 másodperc alatt megjelenik. Villámgyorsan válaszoljon ügyfeleinek!

undraw fast loading 0lbh
undraw Savings dwkw

Kapjon többet, fizessen kevesebbet

A hasznosabb eszközök beszerzése nem kell, hogy sokba kerüljön. A LiveAgent három nagyszerű díjcsomagot kínál, amelyek hasznos eszközökkel, funkciókkal és integrációkkal vannak ellátva. Csak annyit kell tennie, hogy kiválasztja azt, amelyik a legjobban illik Önhöz.

A LiveAgent árai lehetővé teszik külön funkciók megvásárlását is, ha valami extra dolgot szeretne hozzáadni. További információért tekintse meg díjcsomagjainkat.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

undraw winners ao2o

Készen áll váltani?

A LiveAgent a legtöbbet értékelt #1 besorolású ügyfélszolgálat a KKV-ok számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent segítségével.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi a Solarwinds alternatíva?

A LiveAgent egy Solarwinds alternatíva, amely lehetővé teszi üzletének, hogy kiváló ügyfél támogatást biztosíthasson többféle csatornán keresztül hatékonyan. Továbbá, automatizál, jelentéseket biztosít és több, mint 43 nyelven támogatott.

Hogyan juthat üzlete előnyhöz a LiveAgent által?

A LiveAgent egy funkciókban gazdag ügyfél támogató szoftver, amely azonnal növelheti az ügyfél elégedettséget, visszatartást és a bevételt.

Át tudja-e szállítani adatait a Solarwinds-ről a LiveAgent-re?

Természetesen. Az ügyfélszolgálatunk szivesen segít a minden szükséges adat átvitelében egy biztonságos plugin által ingyenesen.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót