SolarWinds alternatívát keres?

Fedezze fel, hogy miért a LiveAgent a legjobb SolarWinds alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Könnyebb és hatékonyabb megoldást keres ügyfélszolgálatához? A LiveAgent megbízható jegyrendszert, több csatornás integrációt, több, mint 175 funkciót és több, mint 40 integrációt kínál Önnek.

A LiveAgent segítségével a következő szintre emelheti ügyfélszolgálatát.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Kimagasló Elégedettségi Ráta

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

Jobban megfizethető

Spóroljon pénzt! A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest.

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 funkcióval könnyebbé és élvezetesebbé teheti munkáját.

SolarWinds vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent SolarWinds
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent kínál jegykezelést.
A SolarWinds nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent kínál Élő Chatet.
A SolarWinds nem kínál Élő Chatet.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent kínál Hívásközpontot.
A SolarWinds nem kínál Hívásközpontot.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Önkiszolgáló portált $15/ügynök/hó áron.
A SolarWinds tervben kínál Önkiszolgáló portált $23/ügynök/hó áron.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
A SolarWinds nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
A SolarWinds nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
A SolarWinds nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
A SolarWinds nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál tudásbázist $15/ügynök/hó áron.
A SolarWinds tervben kínál tudásbázist $23/ügynök/hó áron.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent Jegy tervben kínál ügyfél fórumot $15/ügynök/hó áron.
A SolarWinds tervben kínál ügyfél fórumot $23/ügynök/hó áron.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
A SolarWinds tervben kínál automatizációt és szabályokat $48/ügynök/hó áron.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
A SolarWinds tervben kínál API funkciókat $84/ügynök/hó áron.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent kínál IVR funkciókat.
A SolarWinds nem kínál IVR funkciókat.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A SolarWinds nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan előzményeket $15/ügynök/hó áron.
A SolarWinds tervben kínál korlátlan előzményeket $23/ügynök/hó áron.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
A SolarWinds nem kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
A SolarWinds nem kínál korlátlan chat gombokat.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $15/ügynök/hó áron.
A SolarWinds tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $23/ügynök/hó áron.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál korlátlan hívásrögzítést $39/ügynök/hó áron.
A SolarWinds tervben kínál korlátlan hívásrögzítést $23/ügynök/hó áron.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent kínál korlátlan 24/7 támogatást.
A SolarWinds tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $23/ügynök/hó áron.
report on tablet-illustration

Hatékony SolarWinds alternatíva

Ha végső megoldást keres a help desk szoftveréhez, akkor nem kell tovább keresnie. A LiveAgent-ben mindent megtalál, amire szükség van a lehető legjobb ügyfélszolgálat biztosításához.

A megbízható jegykezelő rendszer minden fontos csatornára kiterjed – e-mail, élő chat, közösségi média (akár Instagram), telefonos központ és tudásbázis. A LiveAgent segítségével valóban bármire készen áll.

A leggyorsabb élő chat

Az élő csevegés az ügyfélszolgálat elengedhetetlen eszköze. Ez lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy szinte azonnal kapcsolatba lépjenek Önnel a webhelyén egyik widget-jén keresztül. Remek kiegészítője az ügyfélszolgálatnak.

A LiveAgent rendelkezik a piacon a leggyorsabb élő chat eszközzel, a csevegés sebessége 2,5 másodperc alatt megjelenik. Villámgyorsan válaszoljon ügyfeleinek!

Watch the website loading time
Savings illustration

Kapjon többet, fizessen kevesebbet

A hasznosabb eszközök beszerzése nem kell, hogy sokba kerüljön. A LiveAgent három nagyszerű díjcsomagot kínál, amelyek hasznos eszközökkel, funkciókkal és integrációkkal vannak ellátva. Csak annyit kell tennie, hogy kiválasztja azt, amelyik a legjobban illik Önhöz.

A LiveAgent árai lehetővé teszik külön funkciók megvásárlását is, ha valami extra dolgot szeretne hozzáadni. További információért tekintse meg díjcsomagjainkat.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

man and woman winners-illustration

Készen áll váltani?

A LiveAgent a legtöbbet értékelt #1 besorolású ügyfélszolgálat a KKV-ok számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent segítségével.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezSolarWinds alternatíva
A LiveAgent több, mint 175 hasznos lehetőséget kínál, élő chatet, email integrációt, call centert. Az élő chat lehetőséget nyújt ügyfeleinek, hogy azonnal kapcsolatba léphessenek Önnel weboldalán keresztül.

Birdseed alternatívát keres?

A LiveAgent szoftver kiváló alternatívát jelent a Dashly, a Jira és a Pure Chat helyett. Az ügyfélszolgálati megoldás könnyen használható, és magas szintű támogatást nyújt az e-kereskedelmi webhelyeken is. A LiveAgent a legkelendőbb helpdesk szoftver SMB számára 2020-ban, amelyet többen választottak a ZenDesk helyett. Az ügyfélszolgálati megoldás számos kommunikációs felületet kínál, mint az élő csevegés, az email és a call center szolgáltatás, ami nagy előnyt jelenthet a vállalkozások számára. Az ingyenes próba lehetőséget is kínál a cégnek.

A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest és több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik. Tudjon meg többet.

LiveHelpNow alternatívát keres?

A LiveAgent segítségdesk szoftver a legkelendőbb és #1-nak minősített SMB számára 2020-ban. Az alkalmazás célja, hogy segítsen a felhasználóknak közelebb kerülni az ügyfelekhez és gyorsabban kiszolgálni őket. A LiveAgent már számos nagyobb márkanév (például a Huawei, a BMW és az O2) számára is nyújtott segítséget. A felhasználók az alkalmazást akár ingyen is kipróbálhatják. A LiveAgent-t összehasonlító oldalakat is kínál, hogy a felhasználók pontosan láthassák, hogy hogyan teljesít az alkalmazás más népszerű jegyrendszer-szoftverekkel összehasonlítva.

Szeretne áttérni a Helpshiftről egy másik ügyfélszolgálati szoftverre? Nézze meg a LiveAgent programot és derítse ki, hogy megfelelő-e az Ön számára.

Helpshift alternatívát keres?

A LiveAgent olyan központi ügyfélkommunikációs platform, amely segít az ügyfélszolgálatban az ügyfelekkel való hatékonyabb kommunikáció révén. A felhasználók nagyon elégedettek a LiveAgent termékeivel és szolgáltatásaival, amelyeket egyszerű használatuk és a nagyszerű riport alkalmazások jellemeznek. Az ügyfélszolgálati csapatok nagyon jól teljesítenek a LiveAgent segítségével, amely növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az embereknek nagy előnyt jelent a LiveAgent live chat megoldása, amely segíti a hatékonyabb támogatást és a magasabb megtérülési ráta elérését.

Szeretné megnövelni az ügyfélszolgálata kapacitását? Kezdje el most az ingyenes próaidőszakot és nézze meg a LiveAgent kulcsfontosságú funkcióit és előnyeit!

Extend alternatívát keres?

A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.

Tudja meg, hogy mi teszi a LiveAgentet egy remek SpiceWorks alternatívává. Indítsa el az ingyenes próbaverziót, és tudjon meg többet a jegyrendszerről.

SpiceWorks alternatívát keres?

Az eladások növelése érdekében fontos, hogy a márkához hűséges ügyfeleket tartson meg. A LiveAgent lehetőséget nyújt arra, hogy spóroljon, és kiváló ügyfélszolgálatot nyújtson. A cég 24/7 elérhető és készen áll arra, hogy segítséget nyújtsanak a vállalkozásnak.

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Tudjon meg többet az OTRS alternatíváról, és azonnal fejlődjön vele.

Alternatívát keres az OTRS-hez?

A LiveAgent az ügyfélszolgálat és kommunikáció fantasztikus megoldása, amelynek segítségével könnyen kezelhetők az e-mailek és a támogatási kérelmek. A felhasználók elégedettek az átlátható rendszerrel és a kiváló támogatással, amelyet a LiveAgent nyújt. A termék ajánlása megéri, mert jobb megoldás hozzáadott értékkel, mint a Kayako alternatívája.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót