Kezdje El | 14 nap ingyen
Nézze Meg Akcióban
Könnyebb és hatékonyabb megoldást keres ügyfélszolgálatához? A LiveAgent megbízható jegyrendszert, több csatornás integrációt, több, mint 175 funkciót és több, mint 40 integrációt kínál Önnek.
A LiveAgent segítségével a következő szintre emelheti ügyfélszolgálatát.
A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.
Spóroljon pénzt! A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest.
Több, mint 175 funkcióval könnyebbé és élvezetesebbé teheti munkáját.
Funkciók | Liveagent Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya. | SolarWinds |
---|---|---|
Jegykezelés Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket. | A LiveAgent kínál jegykezelést. | A SolarWinds nem kínál jegykezelést. |
Élő Chat Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet. | A LiveAgent kínál Élő Chatet. | A SolarWinds nem kínál Élő Chatet. |
Hívásközpont Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással. | A LiveAgent kínál Hívásközpontot. | A SolarWinds nem kínál Hívásközpontot. |
Önkiszolgálás Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért. | A LiveAgent Jegy tervben kínál Önkiszolgáló portált $15/ügynök/hó áron. | A SolarWinds tervben kínál Önkiszolgáló portált $23/ügynök/hó áron. |
Facebook Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből. | A LiveAgent kínál Facebook integrációt. | A SolarWinds nem kínál Facebook integrációt. |
Twitter Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket. | A LiveAgent kínál Twitter integrációt. | A SolarWinds nem kínál Twitter integrációt. |
Instagram Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből. | A LiveAgent kínál Instagram integrációt. | A SolarWinds nem kínál Instagram integrációt. |
Viber Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket. | A LiveAgent kínál Viber integrációt. | A SolarWinds nem kínál Viber integrációt. |
Tudásbázis Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket. | A LiveAgent Jegy tervben kínál tudásbázist $15/ügynök/hó áron. | A SolarWinds tervben kínál tudásbázist $23/ügynök/hó áron. |
Ügyfél Fórum Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el. | A LiveAgent Jegy tervben kínál ügyfél fórumot $15/ügynök/hó áron. | A SolarWinds tervben kínál ügyfél fórumot $23/ügynök/hó áron. |
Automatizáció és Szabályok Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat. | A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron. | A SolarWinds tervben kínál automatizációt és szabályokat $48/ügynök/hó áron. |
API Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek. | A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron. | A SolarWinds tervben kínál API funkciókat $84/ügynök/hó áron. |
Interaktív Hang Válasz (IVR) Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének. | A LiveAgent kínál IVR funkciókat. | A SolarWinds nem kínál IVR funkciókat. |
Videóhívások Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat. | A LiveAgent kínál videóhívásokat. | A SolarWinds nem kínál videóhívásokat. |
Korlátlan Előzmény A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki– bármikor megtekintheti őket. | A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan előzményeket $15/ügynök/hó áron. | A SolarWinds tervben kínál korlátlan előzményeket $23/ügynök/hó áron. |
Korlátlan Weboldalak Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert. | A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat. | A SolarWinds nem kínál korlátlan weboldalakat. |
Korlátlan Chat Gombok Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain. | A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat. | A SolarWinds nem kínál korlátlan chat gombokat. |
Korlátlan Jegyek/Levelek Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat. | A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $15/ügynök/hó áron. | A SolarWinds tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $23/ügynök/hó áron. |
Korlátlan Hívásrögzítés Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor. | A LiveAgent All-inclusive tervben kínál korlátlan hívásrögzítést $39/ügynök/hó áron. | A SolarWinds tervben kínál korlátlan hívásrögzítést $23/ügynök/hó áron. |
Korlátlan 24/7 Támogatás Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül. | A LiveAgent kínál korlátlan 24/7 támogatást. | A SolarWinds tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $23/ügynök/hó áron. |
Ha végső megoldást keres a help desk szoftveréhez, akkor nem kell tovább keresnie. A LiveAgent-ben mindent megtalál, amire szükség van a lehető legjobb ügyfélszolgálat biztosításához.
A megbízható jegykezelő rendszer minden fontos csatornára kiterjed – e-mail, élő chat, közösségi média (akár Instagram), telefonos központ és tudásbázis. A LiveAgent segítségével valóban bármire készen áll.
Az élő csevegés az ügyfélszolgálat elengedhetetlen eszköze. Ez lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy szinte azonnal kapcsolatba lépjenek Önnel a webhelyén egyik widget-jén keresztül. Remek kiegészítője az ügyfélszolgálatnak.
A LiveAgent rendelkezik a piacon a leggyorsabb élő chat eszközzel, a csevegés sebessége 2,5 másodperc alatt megjelenik. Villámgyorsan válaszoljon ügyfeleinek!
A hasznosabb eszközök beszerzése nem kell, hogy sokba kerüljön. A LiveAgent három nagyszerű díjcsomagot kínál, amelyek hasznos eszközökkel, funkciókkal és integrációkkal vannak ellátva. Csak annyit kell tennie, hogy kiválasztja azt, amelyik a legjobban illik Önhöz.
A LiveAgent árai lehetővé teszik külön funkciók megvásárlását is, ha valami extra dolgot szeretne hozzáadni. További információért tekintse meg díjcsomagjainkat.
A LiveAgent a legtöbbet értékelt #1 besorolású ügyfélszolgálat a KKV-ok számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent segítségével.
Kíváncsi, hogyan mérjük fel a többi híres megoldást? Nézze meg az összehasonlító oldalainkat és fedezzen fel mindent, amit kínálunk.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent rendszere számos kommunikációs csatornát kínál ügyfélszolgálati jelentésekkel és integrációs kérelem sablonokkal, amelyek könnyen integrálhatók a rendszerbe. A call center szoftver hatékony megoldást nyújt az ügyfélinterakciók kezeléséhez, proaktív chat sablonokkal.
LiveAgent egy olyan alkalmazás, amely segíti az ügyfélszolgálati feladatokat, mint például a híváselosztás és ügyféljegy áthelyezése. Integrálni tudja az emailt, közösségi média és telefon kommunikációs csatornákat, és kiváló riport és szolgáltatásokat kínál, növelve a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálatok számára a jobb, gyorsabb és pontosabb támogatást nyújtást. Az ügyfél elégedettsége, az FCR és a lemorzsolódás javítása fontos az üzleti siker szempontjából.
A testreszabás fontos az ügyfélszolgálatban, mivel az egyéni igényeknek megfelelő módosítás segíti a vállalatokat a vevők elégedettségének növelésében. A LiveAgent szoftver számos testreszabási lehetőséget kínál az ügyfélszolgálat javítására. A vállalatok személyre szabhatják termékeiket az ügyfelek igényei szerint, hogy egyedi és személyre szabott megközelítést biztosítsanak.
Ügyfélszolgálati szoftver kiskereskedők számára
A Zentyal és a LiveAgent szolgáltatások fontosságát hangsúlyozza a cikk, valamint javaslatokat ad az ügyfélszolgálat hatékonyságának növelésére. Emellett a cikk bemutatja, hogy hogyan lehet a visszaigazoló e-maileket hatékonyabbá tenni.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.